20 באוקטובר 2012

מתלבשים עזריאלי


בקניון עזריאלי (השלום) אפשר לעשות הכל, לשתות קפה או לחטוף משהו קל, לשבת במסעדה איכותית או סתם לחטוף משולש פיצה, סידורים ואפילו קניות בסופר, אבל המטרה האמיתית לשמה יבואו כולם היא - אופנה!



כל מותגי האופנה הפופולאריים מרוכזים תחת קורת גג אחד, בוטיקיים יחודיים, רשתות ואופנה יחודית.



ביום שני 15/10/2012 על גגו של הקניון התקיימה תצוגת אופנה יחודית "מתלבשים עזריאלי" 50 מותגי אופנה מובילים בארץ ובעולם בתצוגת אופנה אחת. הייתי שם ויותר מאשר לספר, אני פה בשביל להראות



דוגמנים ודוגמניות מקצועיים ויפים, בינינם קטיה המהממת, נטלי דדון, דפנה דה גרוט המיוחדת ותמר זוסקינד. אם תשאלו אותי, את ההצגה גנבו הילדים המקסימים.




גימיק נאה וקולע היו שקיות המוצג אותן אחזו הדוגמנים בידיהם לזיהוי התלבושות, אך הרוח הנעימה יש לציין, לא שיתפה פעולה והעיפה אותן לכל עבר. התרווחו לכם בנחת עם כוס קפה ביד ונסו לזהות.




בשורות העיצוב לחורף הקרוב מסתבר הן:



מעילים: מעילי טראנץ בשלל גוונים לצד מעילי בלון וגם מעילים ארוכים במראה צבאי ובאורך הברך.



שמלות: בהשראת תצוגות ההוט קוטור בבירות האופנה שמלות בהשראת שנות ה 50 וה 60.



גוונים: כחול רויאל בנגיעות של שחור, ורוד, אדום, בורדו, סגול מעושן וגם ירוק על שלל גווניו.



אקססוריז: תכשיטי ענק, תיקים עם חרוזים, צוארוני פייטים (מהמם!) הניתנים להעברה מבגד לבגד - ישדרגו אותו לאין ערוך ומגפיים מעוטרים בניטים.



בתצוגה נחשפנו למראות העונה הקרובה של מיטב מותגי האופנה

Forever21, Lee cooper, Keneth cole, Celio, Twentyfourseven, Zip פול אנד בר, מנגו, גאפ, רנואר, קסטרו, פוקס ועוד




קיבלנו - טעימה מהקולקצייה לילדים של: גאפ קידס, פוקס קידס, קדס קידס, הויגמן קידס, המשביר לצרכן ועוד.



עוד בתצוגה שת"פ חד פעמי עם המותג פראו בלאו אשר יצר קולקציית קפסולה בת 8 פריטים המעוצבים בדפוס חלונות המגדלים: טייץ, שמלת מקסי צמודה (מחמיאה ומהממת לטעמי) ז'קט, צעיף ותיק. כפתן בעיצוב מלבני, ס'קט עם גב עגול ופראו הנקשר למשולש. ניתן להשיג בהזמנה אישית בלבד.



מאפרי מותג האיפור "מדינה מילאנו" איפרו את הדוגמנים.



 גם יצרו איפור גוף מהמם בדוגמת החלונות והמגדים של קניון עזריאלי



אישית - נהניתי מאוד שכן השמש נטתה חסד והותירה את אזור הישיבה בצל. חסר לי הכרוז שיפרט יותר אודות המותגים והבגדים. קיבלתי את התחושה שהעולם שייך לצעירים, רוב התלבושות היו, צמודות, השמלות רובן מאוד קצרות ובכל זאת, לכל מותג יש אמירה משלו ומה שאני גורסת על איפור וטיפוח נכון גם כאן. בכל מותג תמיד נמצא לפחות פריט אחד או שניים שיתאימו לנו כמו כפפה ליד, צריך רק למדוד ולחפש בלי להתפשר. ביננו, אילולא מיהרתי לעבודה הייתי שמחה לרדת לחנויות הקניון ולהתחדש לכל הפחות בפייבוריטים שלי: מכנס של רנואר (גזרות מעולות), שמלה של קסטרו, ג'קט של מנגו ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה