16 ביוני 2012

Sun & Beauty # 2

מגיל 23, אני זוכרת בבירור, היה חשוב לי להגן על עורי מנזקי השמש ובד בבד להנות מתרומתה - דוגמת ויטמין D למשל. בעיקר החלקים החשופים תדיר, פנים, צואר/דקולטה וכמובן הזרועות. הייתי מאוד מודעת, בחרתי בפארם מסנן קרינה מחברות איכותיות דוגמת קליניק ולנקום. הקפדתי על קרמים לבוקר עם מסנני קרינה,עם השנים גם במ.אפ. לים ולבריכה השתדלתי שלא ללכת בשעות החמות, וכובע קש תמיד היה בנמצא בחופשות ונפשים. כתבתי על כך בעבר כאן 

וכך תקופה מאוד ארוכה "הסתפקתי" במוצרים הנמכרים ברשתות ובפארמים.

ואז הגיעה הלחות של תל אביב, ואיתה התהייה מה השתבש פה, להחליף פודרה (התברר כחובה), מ.אפ? (לא תמיד) או מסנן קרינה?

LA ROCHE–POSAY - לה רוש פוזה



בעיתוי מתאים הוזמנתי להשקה חוזרת של לה רוש פוזה סדרת ANTHELIOS  - מותג שנתקלתי בו פה ושם בבלוגיה אך לא יצא לי לראותו במח' הדרמו-קוסמטיקה בפארמים בהן אני קונה. מסתבר שזהו מותג פרה רפואי ועל כן נמכר רק בבתי מרקחת פרטיים. מאוד התרשמתי שכן למותג מענה הן לילדים והן למבוגרים. לרגישויות של עור יבש, להקלות מאטופיק דרמטיטיס (אסתמה של העור)ולהגנה מנזקי השמש.



דבר היצרן: סדרת אנתליוס נותנת הגנה גבוהה מקרני השמש +50SPF , נטולת בשמים ופראבנים (למעט תחליב למבוגרים) ,אשר עברה בדיקות לשם התאמה לתנאי האקלים בישראל. בכל מוצרי הסדרה מיים טרמליים ממעיינות לה רוש פוזה.
בסדרת אנתליוס- 5 מוצרים לילדים ולמבוגרים עם SPF50+: תחליב הגנה נוזלי לעור פנים רגיל-מעורב, קרם לעור פנים יבש, תחליב וספריי (SPF50) לעור העדין של ילדים, סטיק לאזורים רגישים, ובקרוב תחליב פנים/גוף למבוגרים בפורמולה חדשה.

התנסיתי בכמה ממוצרי הסדרה כחודש ואיתי גם היורשת הצעירה. השתמשתי במוצרים יום יום.



EXTREME FLUID SPF50+
התחליב במרקם נוזלי המיועד לעור רגיל-מעורב, במרקם קליל ובגוון לבן מקלים את המריחה. נספג במהירות ומוגדר כבסיס לאיפור. מומלץ לנער היטב לפני השימוש (לא תמיד אני זוכרת) ולמרוח כחצי שעה לפני החשיפה לשמש. רופאת העור ממליצה לחזור על הפעולה כל 4 שעות אם יוצאים לשמש או נמצאים הרבה בחוץ. אני מורחת פעם ביום בבוקר. כמובן שביום שיש אירוע בעיצומו של היום ואתאפר שוב, אקפיד למרוח לפני הנחת איפור חוזרת.
שגרת האיפור שלי מתחילה בהנחת סרום,לחות וקרם הגנה, מתארגנת ובנתיים הקרמים נספגים מעט ורק אח"כ מניחה מ.אפ וכל שאר האיפור.




האריזה מאוד מוצלחת בעיני, קשיחה, קומפקטית והסגירה בהברגה מבטיחה שהקרם לא יפתח גם בעת נשיאה בתיק.
את מבחן היום יום, בהתארגנות בוקר, יציאה לעבודה תחת המזגן, עם גיחה לארוחת צהריים בחוץ - עברנו בהצלחה רבה. גם בימים חמים בלחות התל אביבית. ביום שנדרשה שהיה רבה בשמש - הייתה תחושת הזעה בפנים - נראה לי שאין קרם מושלם, אך לזה יש פתרון בסטיק  שאסקור מטה.



את אקסטרים פלואיד תוכלו למצוא בבתי המרקחת הפרטיים, 50 מ"ל במחיר 140 שקלים.






+DERMO–KIDS SPRAY SPF50


הקיץ הישראלי מזמין בגדים חשופים נטולי שרוולים, אשר השמש הקופחת אינה פוסחת עליהם. מרקם ספריי מקצר את הדרך בעת המריחה. טרם היציאה אנו מקפידות לרסס את הזרועות ואת כף היד בספריי הגנה. אפילו בעת הנסיעה ברכב, השמש קורנת על הזרועות והיד. נהגים שמרבים לנוע בדרכים, יגלו תמיד שהזרוע בצד גופם השמאלי החשופה לשמש דרך שמשת החלון, שזופה יותר.היורשת הרגישה שהספיגה לא הייתה מהירה ונשארו לה פירורים לבנים על העור. אני מאוד מרוצה, ספיגה מהירה, הגנה ולא מכתים את הבגדים.




ספרי הגנה לילדים - ילדים קטנים כבר אין בבית, אך מה שטוב להם טוב ודאי גם לנו ולכן אימצתי אותו להגנה על הזרועות, ספריי בגוון לבן - בעיני מקל על המריחה שכן רואים היכן למרוח, נספג מהר ונעלם. לעיתים בספיד היציאה מהבית אני שוכחת למרוח על הזרועות וחבל, ידי השתזפו קלות, יפה-כן בריא-פחות.
בעת שהיה ארוכה בשמש/ים/בריכה מומלץ כמובן להתיז על העור החשוף של הילדים אחרי כל יציאה מהמים.

את אנתליוס-ספריי להגנה גבוהה +50SPF תוכלו למצוא בבתי המרקחת הפרטיים, 125 מ"ל במחיר 149 שקלים.



+STICK SUN SENSITIVE AREAS SPF50

אחרון חביב ומאוד מלהיב הוא הסטיק - בהגדרת היצרן: להגנה גבוהה במיוחד לאזורים רגישים. לשימוש סביב העיניים, האף, האוזניים, השפתיים, צלקות ושומות. נאמר לנו בהדרכה כי הוא מתאים גם לשימוש על האיפור. היורשת סירבה בכל תוקף אפילו לנסות, על האיפור העדין מוכנה אך ורק לפידור חוזר בעת הצורך.



הסטיק קומפקטי, נוח לנשיאה בתיק. על האיפור יצא לי להניח אותו פעמים בודדות, ברפרוף וטפיחה עדינים. פתרון  מוצלח לאזורים הרגישים כמו השפתיים והעיניים.

את הסטיק תוכלו למצוא בבתי המרקחת הפרטיים, 9 גר' במחיר 119 שקלים.


BIODERMA - ביודרמה

את ביודרה - מותג דרמו קוסמטיקה הנמכר בפארמים  גיליתי באמצעות מסיר האיפור הנהדר שלו, כך שיותר משמחתי להתנסות בקרם הגנה לגוף מתוצרתו


 Photoderm Max Cream 70SPF



דבר היצרן: קרם הגנה מהשמש לעור הגוף. החומרים הפעילים מגנים מפני כוויות והזדקנות מוקדמת של העור. מרקם רך הנמרח בקלות לא שומני, אינו משאיר כתמים, חסר ריח, היפואלרגני ועמיד.



אחרי התנסות של שבועיים מצאתי שהקרם נעים מאוד על העיר, סמיך מעט ולוקח לו כמה דקות להיספג קליל. הגוון הלבן מקל לוודא כי מרחנו בכל האיזורים, נעלם ונספג קליל. האריזה נוחה מאוד לשימוש ומבחינתי 70SPF זה נהדר, גם 100 אני מוכנה לשים בחדווה. היורשת בעלת עור מאוד רגיש סירבה לשים את הקרם הלבן מחשש שיראו "פירורים לבנים" על פני העור, כל הפתצרותי לא הועילו שכן עלי לא ראיתי כאלה.
את הקרם תוכלו למצוא בפארמים (במחלקת הדרמו קוסמטיקה) 100 מ"ל במחיר 130 שקלים

CARELINE - SKIN GARD


סטנד בשופרסל דיל בקניון עזריאלי
סדרת סקין גארד פופלרית אצלנו במשפחה, הן בשל היעילות, הן בשל המחיר ועוד יותר בשל הנגישות, תוכלו למצוא את המוצרים ברשתות, בפארמים וגם במינימרקטים וחניות טיפוח שונות.


SKINGARD-SPF30 - ספריי שקוף

מיכל ספרי שקוף עם מנגנון נעילה:
דבר היצרן: להגנה מקרני השמש לעור בהיר מאוד, מתייבש תוך שניות, נספג במהירות ואינו דביק. מתאים גם לעור הפנים.



היורשת נאמנה לו הן בעבור ההגנה והן בשל השקיפות. מדווחת שהספיגה בעור מהירה ואין הכתמה של הבגדים. אני נהנית ממרקם הספרי, יש לו ריח מאוד נעים ומרענן. נספג מהר, אינו שומני ונעים על העור. אך מוצאת יתרון בגוון לבן המקל עלי לכסות בקרם את כל האזורים החשופים.

את הספרי תוכלו למצוא בשווקים במחיר רשמי של 70 שקלים, אך תמיד יש הנחות.


SKINGARD SPORT - SPF30

תמונת יח"צ

דבר היצרן: להגנה על העור מהשמש בזמן פעילות ספורטיבית או שהייה ארוכה בחוץ. עשיר בלחות, מונע הזדקנות מוקדמת, מגן מפני נזקי קרינה. מרקם קל, נטול שומן הנספג בעור בקלות.



מאז עברנו לתל אביב הפכתי מטיבת לכת, מרכז תל אביב כולה מישור ועל כן אני מרבה ללכת ברגל, הן כדי לתור את העיר ולהכיר את הרחובות וכמובן בשביל הספורט. מרחתי את הקרם טרם הליכות בנות 20-30 דקות בשעות שהשמש קופחת. הקרם אכן קל ונספג מהר ומשאיר את העור לח. יש לו ריח מעט גברי בעיני. אעדיף למרוח מקדם הגנה גבוה יותר (שואפת ל 100).  עוד בסדרה קרם פנים 34 וספרי שקוף ספורט 30.



אחרון חביב - קרם לחות ליום 30SPF - הנלחם בסימני הגיל, מיועד למריחה על הפנים הצואר והמחשוף. טרם התנסיתי בו, אך היות והיורשת כה מרוצה מסדרת יאנג מתוצרת Careline עליה כתבתי כאן. אנסה אותו ואסקור בהמשך.

אולם כל אלה לא יספקו את מירב ההגנה אם לא נקפיד: למרוח בהתמדה ולחדש, לשבת בצל ולהימנע ככל האפשר משהיה בשמש בשעות החמות. בעת יציאה לים ולבריכה, להקפיד על מריחה חוזרת אחרי כל היציאה מהמים ולזכור שגם ניאון המשרד "מקרין". השמש מעניקה לנו גם יתרונות בריאים דוגמת ויטמין D הנחוץ לנו מאוד, 10 דקות שהייה בשמש יספקו את  "מנת ויטמין D יומית".

שיהיה לנו קיץ קריר ונעים.


ואתן, יש לכם מוצר הגנה מועדף? שתפו



* המוצרים (מלבד הספרי) התקבלו לצורך סקירה.








  

12 תגובות:

  1. אני מאוהבת במוצרי לה רוש פוזה, טרם ניסיתי את מוצרי ההגנה שלהם אך מתכוונת לנסות בהקדם. לגבי ביודרמה- אני שמחה שהם מרחיבים את מגוון המוצרים שמייבאים לארץ. בסופו של דבר אני משתדלת שבמייקאפ ובקרם לחות שלי יהיה מקדם הגנה, בקיץ אני מנסה בדר"כ להימנע מכמויות של "חומרים" על פני.
    כרגיל- פוסט מעניין ועשוה לי חשק לרכוש (יותר מדי) מוצרים.
    שיהיה שבוע נפלא!!!

    השבמחק
  2. בתור לבנה אני עוד זוכרת ימים בהם למדתי לבגרויות בבריכה כדי להפתיע את החבר'ה בגוון שזוף, אך זה יצא יותר אדמדם☺
    אני אוהבת את קרם השיזוף לפנים של סקין גארד-מורחת יום יום ולא הצטרף שום נמש חדש. מהספריי של הבנות (גם סקין גארד) אני פחות מרוצה-עכשיו חזרנו מהבריכה והקטנה שזופה בזרועות.. אחפש ספריי חדש.
    הסטיק נראה מדליק (וגם יצא לי חרוז)!
    שיהיה לך אחלה שבוע!

    השבמחק
  3. תודה על הסיקור. רלוונטי לי ביותר. שבוע טוב

    השבמחק
  4. מהינה את האהבה הזאת ומצרה על כך שהם לא זמינים בפארם.
    הייתי שמחה להימנע מעודף "שכבות" על פני אך אילו היה ניתן, הייתי מורחת קרם הגנה מאה, למנוע החמרת הפיגמנטציה המכוערת על עורי הנאה.
    שיהיה לך שבוע נפלא יקירה

    השבמחק
  5. את מוצרי סקין גארד אהבתי. בבריכה משתדלת לשים קרם הגנה ב SPF גבוה ולחדש כל הזמן.
    חרוזים זה כיף, אין ספק.
    שבוע נהדר יקירה.

    השבמחק
  6. תודה על סקירה מפורטת ומקיפה,
    ועשית לי יסורי מצפון - אני ממש לא מקפידה על נושא ההגנה מהשמש ואין ספק שהגיע הזמן..
    רציתי גם לוודא שהבנתי נכון - רשמת שאקסטרים פלואיד יכול לשמש גם כבסיס לאיפור, האם אכן יעיל לדעתך למטרה זו ?

    השבמחק
  7. גם אני משתמשת ב-לה רוש פוזה EXTREME FLUID SPF50+
    מצד אחד הוא לא גורם לי לפצעונים אך מצד שני אני נוטה להזיע איתו.
    שמעתי המלצות על הקרם הגנה של לייף שנותן מענה לשתי הבעיות הנ"ל, צריכה לקנות ולנסות :)

    השבמחק
  8. אהבתי את מגוון האפשרויות וההתאמה לאיזורים שונים בגוף.
    אני מקפידה על הגנה, אבל לפעמים גם רבע שעה בשמש יכולה לתת סימנים על העור...
    פוסט חובה לפני היציאה לשמש!

    השבמחק
  9. קנינו גם את הספריי של לייף, פחות התלהבתי אז הוא לא נכנס לפוסט.
    אני מורחת מסנון קרינה והולכת להתלבש ולהתארגן כך שיעבור פרק זמן עד הנחת המ.אפ, אני חשובת שזה עוזר. כעקרון לא נתקלתי בקרם שלא יגרום הזעה כשיש לחות גבוהה, אבל בתל אביב זה מגיע לשיאים. מצד שני מהרכב למזגן במשרד וחזרה לרכב, מכסימום גיחה קלה לצהריים בחוץ, אני מרגישה שאין הזעה לעומת קרמים אחרים שהתנסיתי בם,אולי כיון שהוא תחליב.

    השבמחק
  10. השמש הישראלית היא מתנה אבל גם סכנה (מה יהיה עם החריזה שלי?) לא לוקחת צ'אנסים

    השבמחק
  11. הבעיה שהוא גורם לי להזיע יותר מתמיד בימים שאני שמה אותו! ואז אין בכלל מצב לשים מעליו מייק אפ.
    אני רוצה לנסות את הקרם של לייף, לא את הספריי, אדווח לך אח"כ.

    השבמחק
  12. שמחה שהצלחתי. שיהיה לך שבוע נפלא

    השבמחק