6 בפברואר 2012

LAKA - ON THE GO


נהוג לאמר "לגוף ולנשמה", הפעם אהפוך את הסדר: לנשמה ולגוף

בשיתוף עם עמותת "עתיד ורוד" משיקה היום 6.2.2010 LAKA את PINK FUTURE לק ורוד אשר מחירו 25 שקלים. כל ההכנסות יתרמו לעמותה, לשם הגברת המודעות לסרטן השד בקרב נשים צעירות.



ביום שני,לפני שבוע 30/1/12 הוזמנתי להשקת קולקציית החורף המטאלית METAL COLECTION:


עבורי אישית, מניקור ופדיקור זה הכי פינוקי שיש, לכן אין לי תשובה איך זה שטרם התנסיתי בחוויה הזו של "מניקור על הדרך" קניונים זה מקום נוח לקניות ובילוי, במיוחד כיש צורך בסידורים ויש ילדים קטנים.  שרון זיהתה  מה נשים צריכות/רוצות ויזמה חוויה, נעימה צבעונית מקצועית ומהירה. באתי, טיפחתי, הלכתי.

הוזמנו לחווית טיפוח והיכרות עם מוצרי הרשת בסניף הדגל בקניון איילון


דוכן מרהיב בלבן ווורוד האהוב עלי כלכך, משובץ בצבעי ירוק כתום וסגול  ועליהם טורים טורים של לקים בכל הגוונים והסוגים.בדוכן עמדות טיפוח לשמירה על פרטיות הלקוחה ונוחותה. אהבתי מאוד את תצוגת הלקים המפתה, גורמת חשק לקחת אחד מכל אחד.



בסניף בקניון קיבלו אותי במאור פנים ולעבודה. בדוכן עמדות מלאות בכל צרכי הטיפוח לידיים ורגליים ומאות לקים צבעוניים ומרביבי עיין, בכל צבעי הקשת, החל הורוד שקוף וכלה בירוק וכחול עזים ושובבים:

שלב ראשון: נמרח על ציפרני שמן לניקוי וטיפוח שטח הציפורן.
שלב שני:     כבסיס ללק מחזק לציפרניים  בגוון סגול שקפקף.



המתנה של מספר דקות הובילה ל
שלב שלישי: מתוך מבחר גוונים עשיר של לקים בחרתי לק עדכני וחורפי באדום יין שנמרח על ציפרני ב2 שכבות.
כבר במריחה הראשונה, נתקבל כיסוי מלא ועשיר.



שלב רביעי:   TOP ליבוש הגנה וברק - SPEED DRY.


שלב חמישי ואחרון: טיפות יבוש
לא עברו 10 דקות וכבר עברתי לפינת ההמתנה ליבוש הציפרניים. על קפה ומאפה ישבתי עם שרון קונופני המקסימה, יוזמת ומקימת רשת LAKA,  אשר לה 14 סניפים בארץ, סניפים בהונג קונג ובברצלונה וזוהי רק ההתחלה.




שרון שיתפה אותי מעט בהשראה להקמת הרשת היחודית. כאשת קריירה ואמא לילדים קטנים הבינה את ההתלבטות של כל אחת ואחת מאיתנו. איך ללהטט בין הקריירה, המשפחה, לימודים והצורך להמשיך להיות נשית ומטופחת, הלו יש רק 24 שעות ביממה. האפשרות לשלב את הטיפוח בסדר היום העמוס "על הדרך" בלי התכוונות והתארגנות מראש היא מעלה ענקית. אין צורך לקבוע תור, רק להגיע, במכסימום תחכי מספר דקות.
שרון מעדכנת כי מלבד 140 גוונים של לקים,  מידי עונה נוספת קולקציה חדשה המיוצרת במהדורה מוגבלת. עוד תמצאו ברשת ליין מוצרי טיפוח לידיים ביצור בלעדי עבור LAKA ע"י קבוצת קורדן - המומחית ביצור קוסמטיקה פרה רפואית

קרם ידיים, פילינג, סבון ידיים ומוצרי טיפוח נוספים וכמובן פצירות ובלוק שיוף. אני פונקתי ב ANTI-AGING HAND CREAM SPF 15 אשר צבעו הורוד קנה אותי ומייד.




70 מ"ל של קרם ידיים עם מסנן קרינה להגנה על עור הידיים. השתמשתי בקרם השבוע והתרשמתי שהקרם חסכוני מאודספיגה במהירות סבירה, ריח מתקתק ואריזה קומפקטית ונוחה לתיק. על האריזה מצויין תוקף הקרם - 12 חודשים מיום הפתיחה. נקודה ראויה לשבח!!!


פצירה ובלוק צילום עודד מרום 


מניקור אקספרס, מניקור מלא, פדיקור אקספרס, פדיקור מלא, מנקור לילדות/נערות ואפילו הגברים לא קופחו: מניקור גברים. את כל אלה תוכלו למצוא ברשת הפרושה בכל רחבי הארץ"ת"א, רמת גן, רחובות, כפר סבא, ראשל"צ ועוד.
35 שקלים למניקור אקספרס, 30 שקלים לבקבוק לק.
ON THE GO - זה שם המשחק.


בנוסף תוכלו למצוא את ליין מוצרי הטיפוח וקשת גדולה ומגוונת של לקים.
לקראת החגים מציעה הרשת מארזי שי נאים. רעיון מוצלח הוא, סט של מוצרי טיפוח ולק לבחירתכם.
כל אחת תשמח לשי מטפח שכזה.



אותי פינקו באריזת שי שחורה ומהודרת קשורה בסרט סאטן ורוד ובתוכה:








הלקים ממוספרים 

143                          145                         39

היורשת דרשה וקיבלה מניקור אקספרס בכחול מטאלי בוהק. את האחרים בטובה השאירה גם לי.
בקבוק רבוע, מברשת נוחה מאוד, פורמולה טובה למריחה חלקה, ליבוש מלא נדרשו כ 10 דקות.



ולא שכחתי את מבחן העמידות. זה היה לי הכי קשה. נדמה כי ב10 השנים האחרונות לא קרה שלק נח על ציפרני שבוע ואולם: המניקור המעולה שכלל: שיוף, מחזק לק ומייבש, הסתיים בטיפטוף של טיפות יבוש, אמנם נדרשו עוד 2-3 דקות לשבת אבל, התרשמו בעצמכם. צילמתי עבורכם יום יום, היום עברו 8 ימים:
יום שלישי - מושלם

יום רביעי - מושלם


יום ראשון - מושלם!

לפי בית הלל - מושלם!

בית שמאי יאמר - צ'יפציפון ראשון (אצבע מורה)

 על זה נאמר: תמונות שוות אלף מילים.

אם להיות כנה עם עצמי, מניחה שבסתר ליבי הרמתי את האף: אני עושה לעצמי מניקור כבר מגיל 17, מטפחת את ציפרני ומרבה להחליף לקים לעיתים אף יותר מפעמיים בשבוע. לא חשבתי שלעשות מניקור אקספרס ירשים אותי כל כך. עכשיו אני מבינה את ההתלהבות של היורשת שעושה שם פדיקור מלא, תוך 30-40 דקות. את חברתי הקרייריסטית שנהנית כלכך ממניקור על הדרך בקניון בקרבת ביתה.  לא יודעת מתי יצא לי לעשות מניקור בLAKA בפעם הבאה. לרכוש את הלקים -בהחלט. נותר רק מבחן הבסיס וה TOP, אם הם עובדים עלם לקים אחרים כמו עם של המותג עצמו, אשוב ואקנה אותם.
בהחלט יכולה להמליץ למי שאינה אוהבת להתעסק בזה, זמנה אינו בידה או סתם רוצה להתפנק בלי להתחייב מראש. LAKA היא המענה. אסתטיקה וטיפוח. ON THE GO




25 תגובות:

  1. אני מאוד אוהבת את המוצרים של לקה אך מניקור שם עדיין לא עשיתי. גם זה בטח יקרה בקרוב :) טיפות הייבוש שלהם פשוט נפלאות!

    השבמחק
  2. אהבתי שהראת את הימים על הציפורניים! (-:
    הרעיון עצמו גאוני, רק שבאופן לא ברור כשאני עושה אצלם המניקור מחזיק לי שבוע ובבית הלק מחזיק מקסימום 3...
    ויש לי את כל המוצרים שלהם (שמן, בסיס, מייבש) ככה שלא ברור....

    השבמחק
  3. עשית לי חשק לסור לסניף הקרוב לביתי... חייבת להודות שכבר עשיתי מניקור וגם פדיקור בסניפי LAKA ותמיד יצאתי בתחושה של "אני עושה לעצמי הרבה יותר טוב"... אולי משהו השתנה?? בכל מקרה, המוצרים שלהם אכן איכותיים מאוד - יש לי לק או שניים שלהם ואני משתמשת קבוע בבסיס הסגלגל ומרוצה ממנו מאוד. מחכה לרשמייך לגבי המייבש! אם יהיה טוב אולי אשקול אותו לכשייגמר הנוכחי...

    השבמחק
  4. אני שוקלת לקנות לי את השמן ואת טיפות היבוש וכך יהיה לי כל הסט, אולי יחד איתו יתנו לי גם מניקור שבועי הביתה?

    השבמחק
  5. באמת טפחתי לעצמי על השכם! יכול להיות שאלו טיפות היבוש, אולי החיבור של החומרים האלה לחומרים שבלק שלהם? אני אנסה מניקור עם לקים שלי ואשווה. אמנם לקים מחסיקים עלי יפה, אבל אחרי 3-5 ימים מתחיל הבלאגן, גם נדיר שאשאר עם לק יותר מ3 ימים כי זו "התרפיה" שלי. בבית יודעים שכשאני שמה לק, הם צריכים לנקוט קצת עצמאות.

    השבמחק
  6. אין לי למה להשוות, כי לא יצא לי להיות אצלם בעבר. אבל זו הייתה חוויה חיובית. מבטיחה לבדוק כבר השבוע ולעדכן בהשך. לא הורדתי עדיין את הלק, אני בית הלל...

    השבמחק
  7. אני מאוד מאוד מאוד אוהבת את LAKA, אני חושבת שיש להם לקים נהדרים שלא נופלים באיכותם מאף חברה אחרת..
    כמובן שלשבת לפינוק שם זה כיף גדול, במיוחד באמצע בילוי סוער בקניון..:)
    תתחדשי, לקים יפים הביאו לך :)

    השבמחק
  8. בתור אוהבת לקים, זו הייתה חוויה נעימה.

    השבמחק
  9. הדוכן נראה צבעוני וממש יפה.
    הפתעת אותי שבחרת לק בגוון כל כך שגרתי ולא משהו אחר. חשבתי שזו הזדמנות להתפרע קצת ;)
    לטעמי הדבר הכי מוצלח בלקה זו קודם כל שרון קונופני המדהימה!

    השבמחק
  10. חחחחח. הרגת אותי עם התמונות על רקע התאריך בעיתון. אני מבינה שאת לא לוקחת שבויים בלקים......

    המטרה של הלק הורוד טובה בעיניי ואני מניחה שהייתי רוכשת אם הייתי נתקלת בו (אין לי סניף של לקה קרוב...)
    אני גם אוהבת את הקונספט של מניקור על הדרך (למרות שהוא כ"כ לא מתאים לי. לאחרונה, עם הלו"ז שלי, אני לא "מטיילת" בקניונים, אני בדר"כ משימתית :), אבל הרעיון מעולה.

    ואני עם דנרה - איך לא התקרעת על הגוונים שם? (שאלה רטורית. מכירה מספיק את ההעדפות שלך כדי לדעת את התשובה :)

    השבמחק
  11. היא מרשימה ביותר, נעימת הליכות ץ סיפרתי לה שזו חוויה לפגוש אותה כי ליויתי אותה בכל הדרך בהתפעלות מהרעיון ומהמימוש שלו וקראתי כל כתבה שפורסמה עילה הן העיתוני נשים והן בגלובס וכו , אגדית.

    מדהים כמה דוכן יכול להיות מאורגן ואסתטי, נפלנו!

    זו הייתה הזדמנות לשים לק קרמי רגוע, כי התפרעויות יש מלא בבית ומזמן התחשק לי, אוהבת גווני ארגמן.

    השבמחק
  12. נכון מגניב? כמה צחקו עלי בבית...

    זהו שאני תמיד עושה לעצמי או אחת לכמה זמן הולכת לפקידור אז משלבת גם מניקור לפינוק. זה רעיון מעולה ופתרון לאוכלסיות רבות של נשים - אם יש קפה על הדרך, למה לא מניקור על הדרך?

    רטורית או לא: הרבה פנים לי LOL

    השבמחק
  13. איזה פינוק כייפי ! לי עדיין לא יצא להתפנק בדוכנים של לקה. יצא לי פעם אחת בשנה שעברה להתפנק במקום דומה לקונספט של לקה (ואיני זוכרת את שמו) בסינמה סיטי בראשל"צ, שם משתמשים בלקים של אסי, אופי ועוד חברה שאיני זוכרת את שמה. גם שם המניקור החזיק לי לכמעט שבוע. הם משתמשים שם בפצירה חדשה ונקיה לכל לקוחה והלקוחה לאחר מכן מקבלת את הפצירה. האמת, שאני מהבנות שלא מתאמצות למרוח לק ברוב ימות השנה ובדרך כלל אני עם ציפורניים נקיות ובכלל מאז שעדי נולד (לפני 3 שנים) הפכתי לעצלנית בעניין...כך שאני כבר עושה מניקור לעצמי זה צריך להיות אירוע מיוחד במינו :) יש לי קופסאת לקים דיי זנוחה עם לקים שהם קלאסיים וגם כמה מאוד מיוחדים בעיניי. חייבת להשתמש בהם יותר...אוף העצלנות...להתאפר אני אף פעם לא מתעצלת אבל למרוח לק זה כבר משהו אחר כשיש ילד בן שלוש שמסתובב לך בין הרגליים זה לא פשוט :) למרות שאני מאוד טובה במריחת לק. לילה טוב והמשך שבוע נהדר :)

    השבמחק
  14. אני מכירה את הדוכן, קונה שם לעיתים לקים של קולור קלאב.

    מבינה את "העצלות" בעיני זה יותר סדר עדיפויות מול הזמן שיש.

    אפשר למרוח לקים בהירים, שבהם המניקור מחזיק יותר זמן

    שבוע נהדר וחמים (קררררררר)

    השבמחק
  15. כן, זה "גם" סדר עדיפויות מול הזמן שיש...:) בשבוע שעבר הייתי בקניון רחובות ואם זכרוני אינו מטעני ראיתי שם דוכן של לקה. אולי אקפוץ לשם לביקור בקרוב, נראה לי שווה פינוק :)

    השבמחק
  16. גם לא יוצא, עדיין נראה לי שווה לבחון את ליין המוצרים הנלווים לידיים, אני אבחן אותם על לק קרמי שיש, ואם תהיה תוצאה זהה, אקנה גם את השמן ואת טיפות היבוש - 8 ימים לא הולך הרגל (אמנם אני שמה כפפות) אבל שוטפת הרבה ידיים בביושוך ושאר פעולות היום יום ולפעמים גם משתמשים בציפורן לפתיחה של משהו. טיפות היבוש נראות לי הסוד, יושבים עוד כמה דקות אבל...

    השבמחק
  17. גם אני הוזמנתי להתפנק אבל לא היה באפשרותי להגיע, חבל, יכלנו להפגש... קניתי לק שלהם באפור כהה וגם מחזיק מעמד יפה (היום כבר לא מורחת על כפות הידיים, רק הרגליים, בגלל הקטנה..). קחי מהיורשת את הלק הכחול לפעמים-אם כבר ניסית שחור, הכחול קטן עלייך.. תהני!

    השבמחק
  18. אכן חבל, היה יכול להיות נחמד להכיר.
    מכירה את התקופה הזו, אני פריקית של לקים, אז לא "נכנעתי" לה . פשוא מרחתי בתכיפות יתרה.
    ראשית הבה נדייק, שחור שיש, כחול? היה כבר על הרגליים, אולי יהיה גם על הידיים מי יודע. צהוב וירוק לא!

    השבמחק
  19. NEVER SAY NEVER. גם אני חשבתי שירוק לא ומצאתי ירוק דשא מהמם וגם סלדין מנצנץ קלות והם יפהפיים..
    בקשר לבת-זה לא בגלל שהלק לא מחזיק מעמד (הלקים של CHIC מחזיקים המון) אלא אני לא רוצה לשטוף בקבוקים עם רעל על הצפרניים. נחכה שתיגמל.
    צהוב-בינתיים לא כי אני לבנה מדי. אבל אולי זהב.. ואולי אזכה בהגרלה שלך :)

    השבמחק
  20. לפעמים ה15 דקות האלו יכולות לעשות את השבוע.
    הצבע של היין יפה, אני מאוד אוהבת אותו.
    תמיד הסתכלתי על לקה עם עין חושדת, קיבלתי חשק לנסות.
    אחשוב על זה:)

    השבמחק
  21. אני תמיד נרגעת כשעושה מניקור וליתר פינוק פדיקור.

    תמיד אפשר גם לקנות מן המוצרים לציפרניים בלי קשר. אני שוקלת להוסיף את השמן והאיפות יבוש - נראה לי שזה הסוד

    השבמחק
  22. אני מתה על לאקה ומשתמשת בבסיס בטופ ובטיפות הייבוש. זה נשמע מוזר אבל הם הכי טובים שהיו לי וכבר לפני יותר משנה עברתי אליהם לצמיתות.
    השמן, עם זאת, מיותר וחבל על הכסף שלך. מצאתי שמעבר לריח טוב ו"טיפולי" הוא לא עושה הרבה.

    איזה כיף לך!
    (אצלנו בעיר, אגב, הסניף הכי פחות מוצלח של לאקה ואני מסתפקת בלקנות את המוצרים שלהם (גם הלקים עצמם מצויינים!) בלבד.

    השבמחק
  23. תודה על הטיפ, טיפות יבוש אם כך. השתמשתי בבסיס וטופ של לקה על לק גליטר של אורלי. חמישה ימים שלמים - יפה!

    השבמחק
  24. אחד הסניפים הראשונים שלהם היה בקניון בקריית אונו, ויש לי לא מעט לקים שלהם.
    הכי כיף היה דווקא לפני שבועיים לקנות ערכת פינוק לילדה גדולה - בת 8 - בת של חברים.
    באתי הסברתי מה אני מחפשת, ותוך 5 דק' כבר בנו לי ערכה מושלמת, כזאת שמנצלת את המבצע בחכמה.
    וארוזה מדהים.
    מיותר לציין את תגובות ילדת היומולדת, נכון?

    השבמחק
  25. הלקים טובים. הבסיס והטופ מעולים.
    הבנתי שנערות מאוד אוהבות את לקה.
    ואת בטוח הבאת את המתנה הכי מדליקה!

    השבמחק