6 בינואר 2012

?Do blondes have more fun

אף פעם לא אהבתי לצבוע שיער, יותר נכון תמיד שנאתי.
זה לא מנע ממני לגשת לספר ביום הולדתי ה 18, לאחר שחברת ילדות זרקה לעברי "את כבר לא בלונדינית את שטאני" ולבקש ממנו בלונד טבעי כביום היולדי.

צבעתי לבלונד, עברתי לשטאני טבעי, היו גם פסים וגוונים (שאף אחד לא ראו כי התחבאו בסבך התלתלים). ניסיתי גם חום בהיר בצביעה ביתית, הכי רחוק שהיה לי העוז להגיע. צילמתי ולמחרת ב 09:00 חזרתי למספרה ולצבע שאהבתי.

אומרים שפולניה זה לא רק מוצא אלא גם אופי, כך גם בלונד!

כל ההקדמה נועדה רק כדי לשתף אתכן בחוויה מאירת עיניים שקרתה לי סופר פארם השכונתי. בעוד עיני משוטטת ובוחנת איזו ערכה תיקח הכי פחות זמן/מאמץ (קיצורי דרך זו אני, כבר אמרתי) בינגו "צבע שיער מוס מבית שוורצקוף" הסתכלתי, התרשמתי, ראיתי שאין בלונד על המדף. לאחראית המשמרת לא היה מידע . הלכתי הביתה להכין שעורי בית?
ממש לא ...קניתי!
ללא פרסום, השקה שיווק או מידע, בשקט בשקט עלה המוצר על המדף
הגדרת היצרן:
צבע ללא אמוניה
כיסוי מלא לשיער לבן
מריחה קלה, מהירה ונוחה.

הברירה הייתה חום כהה או חום כהה פחות, חום או חום בהיר פחות או....פרלין

ריח נוגט מתקתק עלה באפי וזה הגוון הזה שנדמה במוחי . חשבתי לעצמי ,אנסה. אם אוהב, אחפש ברשת גוון בלונד ואם לא קצת חמצן 9% יחזיר עטרה ליושנה.


מה אומר לכן? הוקוס פוקוס:


בערכה מסיכת הזנה, בקבוק התזה בהברגה ובו אבקה, בקבוקון שחור ובו נוזל אותו נשפוך לתוך הבקבוק נסגור, וללא ניעור! רק להפוך 3 פעמים בקלילות ונקבל: מיכל מוס לצביעת השיער, קסם אמרתי?


ודאי ניחשתן שהמוס אינו נראה כמו ענן קצפת לבן וזך, שלא כמו בתמונת הקופסא ובכל זאת:
מזגתי, הברגתי, הפכתי שלוש פעמים בעדינות ו....גוון מבטיח לא?


מעשי:
אין  ריח, אין צריבה, אין תחושת קור ורטיבות, באמת קלי קלות. לקחת ענן מוס ולמרוח. צריך להקפיד בקו השיער הקדמי ובפיאות הלחיים.



סיכום: זהו שאין, נחפזתי להביא את הבשורה: נסיון ראשון ושבוע המתנה אינם מאפשרים לי לחרוץ דיעה.

אני אהבתי, תמורה נפלאה ל 50 שקלים. מחכה לראות מתי יצוצו השורשים הסוררים
האם אקנה שוב: אמנם לא את הגוון הזה אלא אחפש ברשת גוון בהיר יותר,
כדוגמת זה מבית לוריאל



האם אתמיד? ימים יגידו

אז מה דעתכן, YES or NO?



22 תגובות:

  1. תמיד צריך לתת צאנס למוצרים חדשים. העיקר שאת מרוצה

    השבמחק
  2. כעקרון זה נראה מוצר טוב לבנות שרוצות לצבוע בביצ :)
    אני אחכה עם צבעים עד להופעה שיער לבן .

    השבמחק
  3. אני אוהבת לשנות ולחדש, אפילו בקניות בסופר.
    מרוצה מהקלות, מהפרלין, אשאיר אותו לסוכריות.

    השבמחק
  4. אני איתך, כמה שפחות כימיה עדיף!
    פשוט לא ראיתי עצמי לא בלונדינית
    אז כשהגיעו השערות הלבנות כבר צבעתי בשוטף
    אבל היות ואני בלונד טבעי, לא מבחינים שזה כברמהצבע ולא מהטבע

    השבמחק
  5. איזה קטע, ראיתי משהו דומה לזה בפראג אבל זה בא עם שייקר וכן צריך לשקשק.. נראה ממש מגניב! עושה לי חשק לקנות. אני גם בענייני צביעה-פעם הייתי צובעת בקיץ לבלונד ובחורף לגווני חום כהה/ערמוני. עכשיו אני תקועה על הערמוני כבר זמן מה.. בא לי לחזור לבלונד. תתחדשי!

    השבמחק
  6. נראה פתרון נהדר למי שצובעת כל חודש, זה נראה כמו חפיפה בשמפו. אני אישית לא צובעת את השיער כבר שנתיים וחצי, נתתי לפסים הלבנים (מעטים לעת עתה) לצמוח ואני מאוד אוהבת אותר שזורים בשיער הכהה שלי. לפני כן צבעתי במשך 9 חודשים(בזמן ההריון) בצבע על בסיס טבעי ללא אמוניה של חברת הרבטינט ולפעמים חטאתי גם בלוריאל ללא אמוניה ולפני תשעת החודשים שהזכרתי הייתי עם חינה אדומה טבעית מגיל 16 שנתנה לי גוון חצילי אדמוני כהה משגע. אי הצביעה וההתעסקות בשיער עושים לי טוב במיוחד לאור העובדה שבעלי אוהב אותי ככה :) וגם השיער רך ונעים כפי שהיה כשהייתי עושה חינה.

    השבמחק
  7. אם את מתחברת לכמה גוונים אשרייך, אני קמתי למחרת, ראיתי את הפרלין והתאבנתי. יצאנו עם חברים באותו ערב והם דווקא החמיאו, אז אני סוחבת עוד שבוע, אחכ אצטרך לתקוף בחמצן LOL

    השבמחק
  8. אשרייך, גם שלך מוצא חן וגם לבעלך.. אני הייתי מפסיקה לצבוע כבר לפני שנים, כשמרגילים את הסביבה אז פסי הכסף רק מחמיאים. אבל בבית מסרבים לשמוע, ואני ממושמעת.
    וכמובן שזה דורש מסיכה טובה וקרם שיער מזין.
    אני אוהבת את התוצאה, היום עם הערכות הביתיות שבאות עם מיכל זה ממש נוח. אז שורדת פעם בחודש+

    השבמחק
  9. טוב קשה לדעת איך זה בלי תמונה.. :) תעדכני איך הצבע החזיק מעמד ואם דהה או עדיין שמר על עצמו. חוץ מזה, אולי במשך השבוע תתרגלי ופתאום תחשבי שזה דווקא כן מתאים-בעיקר אם קיבלת מחמאות.. לפעמים יש את השוק של ההתחלה ואח"כ עולות המחשבות של "למה לא עשיתי את זה קודם"..

    השבמחק
  10. נראה ממש מעניין! אני תמיד שמחה למצוא משהו שיפשט קצת את התהליך הזה...
    ראית במקרה אם יש גם גוונים אדומים?

    השבמחק
  11. זה לא יקרה, אני מנסה, מצטמררת וחוזרת לבלונד בהיר, לא רואה עצמי אחרת.

    השבמחק
  12. לפי ההתרשמות שלי, יש חומים ואדומים בעיקר.
    צריך להקפיד בעיקר בקדמת השיער ובפיאות הלחיים כדי שלא ישארו שורשים נראים.

    השבמחק
  13. ההבנה שלי בצבעי שיער אפסית כך שאם מדובר על מוצר טוב אני לא יודעת לזהות.
    מה שכן מסכימה שבלונד זה גם אופי ועם הגוונים אני משמרת גם את הבלונד וגם את האופי (אז אולי כדאי לצבוע?...).

    השבמחק
  14. יקירתי מהמעט שהכרתי, תישארי איך שאת, גם בבלונד וגם באופי = פרפקט.
    לי יש תלתלים וכל כמה שניסיתי גוונים או פסים-טירחה לינם אז ויתרתי על העינויים ונשארתי עם צביעה. מגיל 18 אני צובעת אך גם מטפחת. חלק הוא כבר לא יהיה, אבל בלונד ישאר!

    השבמחק
  15. אני לא צובעת בבית אז לא יכולה לחוות דעה על צבע כזה או אחר. אבל אני מודה שהפוסט האחרון שלי שיש בו תמונה שלי בלונדינית עורר בי געגוע עז לבלונד..... :)

    השבמחק
  16. אין לי סבלנות ללכת למספרה. קצוות אחת לחודשיים באין ברירה.
    אז תחזרי יחד איתי, היום הייתה כתבה ששחקניות הוליבוד חוזרות לבלונד, נהיה הוליבוד :)
    אני ציק צ'ק חוזרת חזרה לבלונד, רק כמה ימים כדי לדעת מתי מבצבצים שורשים, והפרלין יוחזר לסוכריות הנוגט.

    השבמחק
  17. אבל זה רק אני :) כולם הרבה יותר אוהבים את החום...
    אני חושבת שאני אחזור לבלונד מתישהו, כרגע אני נהנית מהחום :)

    השבמחק
  18. כיף לך שאת אוהבת את עצמך בשניהם.
    פרגון נאה קיבלתי על החום כולל יורשת העצר.
    בסופו של יום אני זאת שחיה עם עצמי במראה ושם אני רוצה לראות בלונד, באופי כמו היופי :)
    תוסיפי את אמא והשותף שמפרגנים לבלונד אז יהיה בלונד

    השבמחק
  19. אני מתה על בלונד...לי זה פשוט לא מתאים ולצערי ניסיתי אפילו פעמיים...(-:

    השבמחק
  20. יקירה, אני אוהבת שיער חלק, לא מתאים לי. נהנית (ומקנאה) לראות על אחרות. חלק קרשים גולש עד ה....

    השבמחק
  21. הבלונד שהראת בסוף יש אותו בחנויות ???

    השבמחק
  22. לצערי לא, כמושכתבתי בפוסט, אותו אני מחפשת ברשת

    השבמחק