24 באוגוסט 2011

EYESHADOW PRIMER

מאז שאני זוכרת את  עצמי אהבתי איפור, במיוחד צלליות. אך כמה שאהבתי אותן, רכשתי אותן במיטב כספי, חיפשתי מהדורות מיוחדות. ארזתי אותן ושמרתי אותן יפה. הן נטשו אותי (לא ממש, לא ברחו בלילה מהמגירה).  בבוקר יצאתי מאופרת ורעננה. תוך שעה קלה  נקוו הצלליות באמצע העפעף. זה לא מנע ממני למרוח צלליות, אך לא מצאתי דרך שתימנע את היעלמותן. . ניסיתי לשים מייק אפ על העפעף, זה עזר לזמן מה אך במחצית היום כבר נעלמו הצלליות מעל העין.

בזכותכן חברותי הבלוגריות  גיליתי את הפרימר ומאז חיי נעשו קלילים יותר והצלליות שכנו על עפעפי ALL DAY LONG.


ב URBAN DECAY ניתקלתי במגזינים האהובים עלי מחו"ל. כשחיברתי את עיפרון הצללית שחשקתי בו עם הפרימר שלהם יצאה קניה וזאת בזכותה של מיטל שחשקה נפשה גם היא במוצר הזה, אשר בנדיבותה העבירה אלי ושלה בושש להגיע .


עיצוב מיוחד ונעים לעין, פיה סטרילית יחסית, מרקם נפלא, קרמי, קל למריחה כבסיס לצללית והצללית נשארת כל היום עד להסרתה בקלות רבה בערב.

פיה נוחה, חסכונית ואסתטית
גוון החומר, כמובן שכמות קטנה יותר תספיק.
התאהבתי פשוטו כמשמעו. מחירו ברשת 80 ש"ח.

חלופות:

ביוטי קייר איך לא? תמורת 9 (8.9) שקלים רכשתי פריימר ג'ל . התוצאה נהדרת, הצללית נצמדת לעפעף ונשארת ונשארת ונשארת. מוצר נפלא במחיר נהדר.
גליי בגודל שפתון עם מכחול דק
המרקם הפעם ג'ל וזה קצת רטוב על העין, ניתן למרוח עם המכחול, או ביד, ההוראות על התכשיר "...הפריימר מתייבש במהירות ולכן יש למרוח במהירות את הצללית" אני לא מיהרתי אלא עבדתי עין אחר עין כהרגלי, וזה בסדר גמור.

2 המוצרים נתנו לי אותה תוצאה: סוף סוף אחרי שנים רבות שצלליות שלי אינן נסות מפני אלא נשארות על העפעף. ההבדל העיקרי המרקם. הג'ל פחות נעים אבל בשביל לשלם עשירית המחיר ולקבל עכשיו ומייד - אני בעד - לכו על ביוטי קייר לא תתחרטו.

בקנה: עפרון צללית של אורבן שטרם הגיע לידי, יש לי ציפיות ממנו עם פריימר או בלי

24 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. תתחדשי! הפריימר UDPP אחד הטובים.
    בכלל, מי שמשתמשת לראשונה בפריימר עיניים זה כאילו קסם בשבילה, איך הסתדרה עד עכשיו בלי?...
    לפריימר של ביוטי קר לא אתייחס, לא מכירה אותו ואני חושבת שאם יש חלופות איכותיות והיגייניות יותר אז עדיף ללכת אליהן. בכל זאת מדובר על העיניים...
    כמו שכתבתי בפוסט אצלי, בארץ אפשר להשיג את הפריימר של סמאשבוקס שהוא מעולה וגם מאחד את גוון העפעף (לא שקוף). הבעיה שלו זה שיקר יחסית לגודל. בנוסף יש את הפריימר של עפרה שלטעמי הוא אחד המשובחים ביותר שאי פעם ניסיתי. הכי סוס עבודה מכל הפריימרים לעייניים.

    וחוץ מזה - מיטל בנאדם טוב :)

    השבמחק
  3. iefrat
    ושוב מחשב חצוף לא מניח לי להגיב ביוזר שלי
    מיטל, את ביוטי קייר איו מה להעליב.

    תשקיעי תשעה שקלים, תנסי ותיוכחי. מוצר מצויין במחיר מדהים, עשירית ממה ששלמנו. אין מה להרים את האף, אם לא מנסים לא יודעים.

    השבמחק
  4. iefrat
    דנרה יקרה, קראתי אצלך את הפוסט על הפריימר וזה מה שנתן לי את הדרייב הראשוני להתנסות. בתחילה היה רק במחשבה ותכנון. עופרה פחות נגיש וסמאשבוקס יקר. בעקבות התלהבותי מעפרון הצללית של אורבן (שנחשפתי אליו במגזינים הכה אהובים עלינו) ומהעיצוב והמחיר הסביר יחסית של UD (מתה על קיצורים) רכשתי אותו. בהמתנה להגיעו רכשתי את של ביוטי קייר והתלהבתי. מוצר נגיש במחיר סביר. לפני כן היה לי מוצר של סופט טאץ שהבנתי ממך שזו בעצם צללית שהיה חביב ותו לא. אני כלכך נהנית מהניקוי של האיפור בערב כי הצללית שם כאילו רק הרגע נמרחה. ראי איזו השתפכות רק בגלל מוצר מנצח (הכל גלל מסמר קטן לא?)

    השבמחק
  5. תתחדשי יקירה וכיף לקרוא פוסט נוסף שלך!

    בהזדמנות הראשונה ארכוש את הפריימר של ביוטיקייר. עשית לי חשק לנסות =)

    השבמחק
  6. תתחדשי. זה היה פריימר ראשון שלי ובדיוק כמוך גילה לי את נפלאות הצלליות. מאז שהתחלתי להשתמש בפריימר עיניים אוסף צלליות רק הולך וגדל.
    לצערי פריימר של ביוטיקייר אינו עובד אצלי טוב כמו אצלך ואני פשוט שנאתי אותו.

    השבמחק
  7. iefrat
    מעיין - כדאי לך! מחכה לרשמייך.
    תודה , מקסימה כתמיד!!!

    השבמחק
  8. מרינה - היות ואני כפול ממך בגיל (נו טוב ועוד קצת) אצלי באו הצלליות קודם :)

    לי יש עור מעט שומני בעיניים וצצליות "התעללו" בי. הפריימר של ביוטי קייר עושה להן ולי פלאים. אולי תלוי איזה צלליות מניחים? אני הנחתי,דיור לנקום ולייף.

    השבמחק
  9. גם לי יש עור שמנוני ואפילו צלליות קרם לבדן לא מחזיקות ללא פריימר. ניסיתי אותו עם צלליות מאק ואורבן דיקיי כפי שזכור לי והן פשוט לא החזיקו מעמד.

    השבמחק
  10. תתחדשי :)
    את הפריימר של UD לא ניסיתי, גם לא את זה של ביוטיקייר (אם כי אני מעט סקפטית לגביו). כרגע אני משתמשת ב-Shadow Insurance של Too Faced. אהבה ממריחה ראשונה :) מזדהה לגמרי עם התחושה שלך לגבי הפריימר :)

    השבמחק
  11. תתחדשי יקירתי. אני מאוד אוהבת את הפריימר של אורבן דקיי. יש לי שני סוגים [הסגול והמוזהב] - הסגול בעיניי מדהים ! הוא מחזיק צלליות כמו שלא ראיתי אף פריימר מחזיק אי פעם. את של ביוטיקר אני לא מכירה אבל המחיר נשמע סבבה .

    השבמחק
  12. אירנה - קראתי המלצות רבות וטובות על Too Faced - זו הרגשה מעולה אחרי שנים של תסכול.

    השבמחק
  13. בולשת יקירתי - WELCOME.

    לא ידעתי שיש גם מוזהב אבל הסגול אכן מדהים!!!

    השבמחק
  14. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  15. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  16. מיטל - אין מה לביות סנובית, אפשר לנסות ב 9 שקלים ואפשר להישאר בשלך וולוותר, לפי מה שהתרשמתי את לא נלהבת לקנות ביקר את מה שאפשר איכותי וזול. איש הישר בעיניו יעשה.

    לפעמים ביקורת של בלוגרית כלשהי על מוצר, מופרכת כשאני מתנסה בו ולפעמים מוצדקת. ולכן אני מנסה לאסוף ביקורת/המלצה של כמה לפני שאני נלהבת/פוסלת מוצר.

    זו את שכתבת לי שעל כל עור יכול להתקבל אחרת.

    השבמחק
  17. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  18. מיטל את יכולה לכרוך את הפוסטים שלך מרינה לתנך אם את רוצה, מה הקשר בין סוגי העור, מדברים פה על העפעפיים, אצלך הצלליות נשארות יותר ואצל מרינה ואצלי פחות אז תפסיקי להתווכח לשם הויכוח :)

    תמיד אפשר למצוא מי שיקנה אם רוצים אבל יש לך את אורבן אז כרגע למה לך לקנות בכלל, לא נראה לי שצריכים 2 בבית

    השבמחק
  19. הפריימר הזה מדהים, אע"פ שהוא נראה שונה מזה שיש לי. שלי הוא עם אפליקטור עם ספוגית בקצה. יכול להיות שרכשת את גרסת הג'מבו שמגיע בצורה כזו?
    בכל מקרה אני מעדיפה את השפורפרת על פני הגרסא שיש אצלי.

    עוד פריימר מעולה שכדאי לך לנסות הוא של טו פייסד. ממש מעולה, ואני מעדיפה אותו בגלל השפורפרת שהיא יותר נוחה לי משימוש עם האפליקטור והספוגית.

    ממש רוצה לנסות כבר כמה זמן את הפריימר של עפרה שדנרה הזכירה (תמיד יש לי מוצרים בוויש ליסט שמקבלים עדיפות. זה כנראה ימתין עד שהפריימרים שיש לי יסתיימו)

    אף פעם לא חשבתי לנסות את הפריימר של ביוטי קר. לא יודעת למה, אבל אני חוששת מהמוצרים הקרמיים/הנוזליים שלהם. אולי זה פסיכולוגי. או שאני סנובית איפור.... :)

    השבמחק
  20. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  21. אז כמו שאת מנטורית שלי לענייני לקים מרינה היא שלך לכל השאר משהו כזה?

    בכל אופן בענייני טיפוח את לא הכי מבינה כי יש לי עור מעורב שמן ב T ויבש בשאר. ואני האמת לומדת הרבה מההמלצות של דנרה כי היא נותנת רעיון לא המלצה חד משמעית לגבי מוצר ספציפי ואז אני יכולה להשליך הלאה.

    והמשפט האחרון על חברות לא הבנתי בכלל אני חברה ברשת של כולכן...

    השבמחק
  22. וואו, אני מככבת כאן בתגובות בלי להיות פה. מעניין... יש לזה מושג בפסיכולוגיה אבל אני לא זוכרת איך נקרא, משהו בסגנון של "נוכחות נעדרת"...
    בכל מקרה,
    מיטל - שאלת את אפרת " דעה של מי אני אמורה לקבל? זאת שיש לה עור שונה לחלוטין ממני, או זו שיש לה עור דומה לשלי".
    ואני עונה: סוג העור זו לא הפונקציה היחידה. לא יודעת איך הגעת לסוג העור שלי אבל בכל מקום כתבתי שהעור שלי רגיל ובקיץ נוטה למעורב שמן. לפי ההיגיון הזה שלך המוצרים שמתאימים לי אמורים להתאים גם לך. ואני אומרת - ממש לא. למה? כי עלי משום מה הכל קצת יותר עמיד מעל אחרים. חוץ מזה אני כותבת גם על מוצרים שלא התאימו לי מכל מיני סיבות אז אפשר להשליך גם ההפך. בענייני מייק אפ אני עדיין דוגלת בשיטה של דוגמית לפני רכישה. אין תחליף להתנסות אישית. חוץ מזה מה נחשב להתאמה? יכול להיות שהמייק אפ עובד טוב על שתינו אבל אני לא יכולה לסבול את התחושה הכבדה של הקולורסטיי/דאבל וור ואת כן. אני מעדיפה עור בגימור טבעי ואת מאט. כך שזה קשור להעדפה אישית לא רק לסוג העור.
    בקשר לפריימר מיטל, האמת שהופתעתי שבסוף מכל ההמלצות ברשת בחרת דווקא ב- UDPP אחרי כל התחקירים שעשית. הרוב נוטה ל- TFSI ואני בכלל חושבת שהפריימר של עפרה הוא יותר ביצועיסט משניהם. יש לו פורמולה אחרת לגמרי. זו הסיבה שבקיץ אני מתמקדת בו.

    השבמחק
  23. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  24. הי קורין.

    מודה - מלבד צלליות, אני לא אספנית. אם יש לי סומק ורוד סומק אפרסקי ואולי ברונזק קליל, אני עוצרת וקונה מתחום אחר. אני לא רואה סיבה לקנות יותר מפריימר 1. את השני של ביוטי קייר קניתי מתוך סקרנות ובגלל המחיר.

    לא יודעת אם את סנובית איפור או ש...אכפת לך מאוד מהפנים שלך ואז אם חוששים מעט עדיף שלא להתנסות. אני מאוד התלהבתי מעצם הרעיון שפתאום באמצע החיים הצלליות נשארות עלי ונשארות עלי ונש...הבנת אותי. אז אני יכולה לאמר בוודאות שמבחינתי זה מוצר שנותן לי 100% מענה.

    בוויש ליסט שלי בד"כ יש עוד ועוד צלליות, עדיף של דיור. ו...לקנות אותן בדיוטי או בחו"ל :)

    השבמחק