11 בספטמבר 2019

ליין איפור חדש Beautycare FIXX






חברת ביוטיקייר השיקה סדרת איפור בנראות חדשה אשר מקפיצה את המוצרים באיכות ובמראה ואם נסתכל גם על המחירים WIN WIN. יריית הפתיחה לשדרוג סדרות האיפור ומספר הגוונים.


ליין בית חדש של שפתונים חמאתיים, שפתונים נוזליים, סמקים בסטיק וצלליות נוזליות.


זה זמן רב של שלא התלהבתי כל כך מסדרת מוצרי איפור חדשה. על האיכות של מוצרי המותג אין עוררין, עכשיו גם הנראות יפה, ובמקביל נוחה לשימוש ומריחה.
 MUST HAVE

שפתוני הליקוויד להיט של ממש, קלים בתחושה במראה אטום כמו שאני אישית מעדיפה. הסמקים הפיגמנטיים, יתאימו בעת הצורך גם כשפתון, 2  ב 1 זה הכי אני. הצלליות הפיגמנטיות ללא ספק יריית פתיחה לעוד גוונים נוספים.  במחיר כזה לשים אחד בתיק ואחד ובמדף האיפור. אני מאוד מתלהבת מעיצוב סימטרי רבוע/מלבני באיפור. עפתי על הסדרה הזו!

האריזות של השפתונים והצלליות יפיפיות, בנראות יוקרתית וטרנדית, המוצרים פיגמנטיים ואיכותיים ועדיין על כל מוצר תקבלו הרבה עודף מ 10 שקלים. 



ארבע קולקציות בסדרה:

קולקציית שפתוני חמאה מאט
אריזה רבועה שצבעה כגוון השפתון, מבוססת חמאת שיאה ובה גם ויטמין E ושמן קוקוס ובה 14 גוונים.

שפתוני החמאה הם 2 ב 1 , גם מלחחים מזינים שפתיים ומקלים על יובש ונוחים למריחה, וגם בעלי פיגמנט טוב, מריחה חלקה ונעימה ומראה שעושה חשק לכל הגוונים. מניוד ועד חום שוקולד בגימור מאט שכה אופנתי בחורף זה.



קולקציית שפתוני ליקוויד עמידים:
אריזה יפה במיכל צר מלבני, פורמולה דקה אך אטומה, האפליקטור מאפשר לשרטט את קו השפתיים במדוייק. בקולקציה 20 גוונים  3 בגימור שימר ו 17 בגימור מאט - האופנה בחורף 2019/20.

שפתוני הליקוויד להיט של ממש, קלים בתחושה אולם מראה אטום כמו שאני מעדיפה. עמידות טובה ונוחות מריחה קלה ומדוייקת. דגמו גם את השימריים - יפיפיים.

קולקציית סומק בסטיקFIXX 2in1 STICK BLUSH & LIP COLOR
אריזת גליל צבעה כגוון הסומק. נוח מאוד לנשיאה בתיק, קלות שימוש ובניית הגוון. מגיע כסטיק דחוס, יועד כסומק אך בעת הצורך יש בונוס 2 ב 1 - נחמד לשימוש גם כשפתון, לנשיאה בתיק ערב, שלמות. מגיע בשבעה גוונים.



קולקציית צלליות נוזליות: 
FIXX- METALLIC LIQUID EYESHADOW
צללית בבקבוקון רבוע עם אפליקטור למריחה, בגימור שימרי עמיד. פיגמנט מעולה עם אפליקטור נוח מאוד למריחה. הקולקציה נפתחה עם 7 גווני מיטל אחד יפה יותר מהשני.  ללא ספק זו רק ההתחלה, במחיר הזה, שווה לקנות את כל הקולקציה, אריזה יפה, פיגמט מושלם, נוחות נשיאה בתיק. מריחה ועמידות מוצלחת. 


את מוצרי הקולקציות תוכלו למצוא בחנויות ביוטיקר ברחבי הארץ, 

וכן אונליין באתר הבית: קישור

פרטים בטל' 074-7185185.

צללית בעלות: 4.90 שח ליחידה
שפתונים וסמקים 7.90 שח ליחידה


סדרה מלהיבה, סופר תמורה להוצאה.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה