17 במרץ 2019

ביוטיקר פלטות איפור beautycare





בשנים האחרונות, תחום מותגי הקוסמטיקה בישראל עלה מדרגה בקפיצה גבוהה ממש. אם בעבר שילמנו על קוסמטיקה עממית זול משמעותית יחסית ליוקרה, היום הפערים הצטמצמו לא רק במחיר אלה גם עליה מדהימה באיכות המוצרים ובנראות.







מי מאיתנו לא "חוטאת" בהזמנה מחו"ל ברשת, אם מותגים שטרם עשו עליה ואם מותגים זמינים במחיר זול משמעותית - כל אלה דורשים לפעמים המתנה ארוכה, קשר ממושך עם האתר/הדואר באם החבילות מתעכבות או נעלמות בדרך, מוצר שהגיע פגום וצריך שירות לקוחות עבורו.




מעל כל אלה נותן פייט מותג הקוסמטיקה הותיק בישראל - ביוטיקייר. מנעד רחב של פריטים. איכות מעולה בתמורה למחיר מינימלי. באיפור - קשת מרקמים וגוונים ענקית. ובכל יום שעובר, שדרוג נראות, איכות ונוחות השימוש במוצרים. את כל אלה תוכלו לרכוש ברשת החנויות ובאתר הבית אונליין. ידידותי למשתמש ונוח מאוד לרכישה:  קישור


לאחרונה הושקו 3 פלטות מרשימות במותג, צלליות / שימרים+ברונזרים/ ופלטה משולבת סמקים ושימרים שהייתי חייבת לשים ידי עליה מרגע שראיתי אותה.




לקים ואיפור הם אהבה גדולה, אולם גם שם יש מדרגות. לקים זה סקשן בפני עצמו. באיפור שפתונים, סמקים, שימרים ואז...כל השאר.




 - DESERT DAWN6 סמקים ו 2 שימרים לקשת גווני העור, מאט ומבריק. ללא טאלק, ללא פארבנים ולא רכיבים מין החי.




עצוב הפלטה במלבן שחור קשיח עם מכסה שקוף  ופתיחה נוחה, ששה מלבנים ובהם 8 גוונים סה"כ. פלטה יפיפיה, פיגמנטית מאוד, עמידות מצויינת. כזו שמפתה לקחת אותה בתיק האיפור. מתחרה יפה מול פלטות יקרות ממנה בהרבה. ביוטיקייר שיחקתם אותה. 




לגמרי הולכת לנסות גם את פלטת הצלליות ואת השימרים - במחיר של 25 שקלים ליחידה כל
כך קל לשים את שלושתן בסל.

מותג חביב עלי מאוד, יש בו הרבה מאוד מענה לדרישות האיפור והטיפוח. והמחירים כאלה שמבטלים את ההסוס וההתלבטות. יותר מתמורה להוצאה!

פרטים נוספים ורכישה:

אתר הבית: קישור

עמוד הפייסבוק: קישור

בטלפון: 074-7185185





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה