13 בפברואר 2019

טיפוח השיער הפנים והגוף Bio Cosmetic ANANDA






ככל שעובר הזמן אני  מוצאת עצמי מתחברת בתחום הטיפוח יותר ויותר לטבע, חומרים טבעיים, ביו דרמה, מוצרים שעושים טוב לגוף ולעיתים קרובות הניחוח שלהם עושה טוב לנפש.



במותג הטיפוח אננדה תמצאו קשת רחבה של מוצרים לניקוי וטיפוח גוף פנים ושיער, אנטי אייג'ינג, ארומותרפיה ועוד.


שמחתי כשנחתו על שולחני מספר מוצרים מחברת "אננדה" - "אושר פנימי" בסנסקריט.  מסדרת: Grenoble Nut Age Defence treatment



כל המוצרים מסדרת Grenoble nut מכילים מיצוי הגרונובל, ממשפחת אגוזי המלך, המכיל מינרלים דוגמת אבץ, נחושת, ברזל, אשלגן וחומצות שומן אומגה 3. מיצוי אגוז זה, מכיל חומר פעיל  GATONLINE שיחודו מניעה ותיקון נזקי הגיל.

מוצרי המותג טבעיים כולם, אינם מכילים חומרים משמרים דוגמת פראבנים, שמנים מינרלים, סיליקון, SLS, צבעים סינטטיים ואינם מנוסים על בעלי חיים.


פנים




סרום משקם - Intensive Face & Eye Recovery serum 

סרום טיפולי פעיל לשיקום עור הפנים, העיניים והצוואר, תומך ביצור קולגן ואלסטין טבעיים ופועל למראה עור צעיר, מתוח וקורן כך דבר היצרן.

אריזה מושלמת! שפופרת צרה וקומפקטית יפה למראה עם מכסה מוזהב, פיה צרה לסטרליות ושליטה בחומר. אני מוצאת שמספיקות 2 לחיצות, סדר גדול של גלעין זית קטן לכיסוי הפנים העיניים והצואר, את השאריות אני מורחת על מפתח הצוואר. הריח של הקרם כבד מעט ולוקח מספר ימים להתרגל (לי ולשותף שישן לצידי) מרקם הסרום נהדר/ סמיך, לחותי אבל לא שומני, קל למריחה, מוצאת עצמי מעסה אותו על הצואר והפנים, תחושה של ספא לחות בבית. לאחר הסרום שתפקידו העיקרי להעצים את פעולת קרם לחות, ישלים את המשימה. המלצה למרוח פעמיים ביום על הפנים, הצואר והעיניים עם דגש על אזור העיניים והקמטים מסביב לפה. מי שלא פנויה בבוקר ומדלגת על שכבות. הקפדנה למרוח לפחות בערב בקביעות.
העור יחזיר לכן מראה קורן, בריא ומתוח משהו. הספיגה של הקרם מהירה מה שמיטיב עם מריחת האיפור בבוקר. מרגיש לי בריא לגוף ומיטיב עם העור.


30 מ"ל במחיר 266 שקלים






קרם עיניים משקם - Eye-recovery cream

קרם משקם ומטפח, ממריץ את יכולת ההתחדשות של העור העדין באזור העיניים ומסייע בהסרת סימני הזמן, נפיחות ועיגולים כהים. כך דבר היצרן.

אותה אריזה מושלמת, אך זהה לגמרי בעיצוב 1:1, מה שמצריך בדיקה שאני עם השפופרת הנכונה. קרם חסכוני מאוד נעים ומלחח, יש בו משהו שמקנה מראה תפוח ומתוח לעיניים, והטבה למראה סימני עייפות בהתמדה יום יומית. גם כאן לקח לי כמה ימים להתרגל לניחוח הכבד. אחרי כמה ימים לא תרגישו בו.  כמות כפולה מהסטנדרט 30 מ"ל. להניח על  אזור ה C בטפיחות פעמיים ביום.

30 מ"ל במחיר 291 שקלים




קרמים אידאליים לנשיאה בתיק, קומפקטיים, קלים ונספגים מהר כבסיס לאיפור.



שיער

בקטגוריית השיער שמפו טבעי, שמפו לשיער צבוע, מרכך טבעי, קרם לחות לעיצוב השיער






שמפו טבעי - Pure Shampoo

שמפו לשיער עדין ודק, אינו מכיל SLS ולא מלחים. מנקה, מאזן ומותיר את השיער רך ונעים למגע. בשילוב תמציות קלנדולה, קמיליה, פרוטאין חיטה, ומיצוי אגוז הגרנובל להרגעת עור הקרקפת. כך דבר היצרן.

ניחוח נפלא שחיבב אותו על כל בני הבית. מיכל משולב לבן וזהב, נוח ואסתטי עם פיה נוחה שערי דליל ודק, צבוע, יבש מאוד עם קצוות מפוצלים בשל הצביעה התכופה לבלונד. אריזה נוחה וחסכונית, שמפו נעים מאוד על השיער. למרוח כמות קטנה על השיער ולהקציף מעט, לשטוף במים. השיער נותר רך, במראה בריא ובוהק והניחוח משגע.

500 מ"ל במחיר 69 שקלים







מסיכת הזנה טבעית לשיער hair mask

מסיכת הזנה המסייעת בהחייאת שיער פגום. שילוב תמציות שמנים לשיקום שיער יבש ופגום המכילה ארגן אורגני, תפוז אורגני, חוחובה אורגני, בוראז אורגני ואובליפחה. מתאים לשמוש יומיומי, כך דבר היצרן

הניחוח נהדר ממש כמו השמפו, מרקם סמיך וחסכוני מאוד. הוראות השימוש: למרוח כמות קטנה על השיער והקרקפת, לעסות מספר דקות משורשי השיער ועד הקצוות ולשטוף. אני מעדיפה למרוח על השיער והקרקפת להשאיר כ 10 דקות לפני שטיפה. מתקבל שיער רך, נטול קשרים בניחוח נפלא.

250 מ"ל במחיר 94 שקלים

בימים אלה תמצאו מבצעים מצויינים באתר לקראת יום האהבה.


שלומית רוזן נחשפה לנפלאות צמחי המרפא, שריפאו אותה מבעיה רפואית ללא שימוש ברפואה קונבנציונלית. עם השנים הייתה להרבליסטית ותזונאית לפי האיורוודה - רפואה הודית עתיקה.

כך הגיעה לעולם "אננדה" תכשירי טיפוח מצמחים שיהפכו "סופר פוד" של הגוף. הליכי יצור ומוצרים טבעיים ללא כימיקלים באריזות שאינן פוגעות בסביבה.

ניתן לפנות אליה אישית, עוד פרטים ורכישה באתר המותג: קישור



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה