2 במרץ 2017

סרט קולנוע "זרים מושלמים" Perfetti Sconosciuti





סרטו עטור הפרסים של הבמאי האיטלקי, פאולו ג'נובזה, "זרים מושלמים" הפך בשני סופי השבוע האחרונים לאחד הלהיטים הגדול ביותר בבתי הקולנוע ברחבי הארץ הביא לבתי הקולנוע בעשרת הימים הראשונים מעל ל- 50,000 צופים. גם ההזמנות העתידיות נראות מבטיחות. בעקבות הביקוש החליטו בקומפלקסים כגון סינמה סיטי, יס פלאנט וגלובוס מקס, להעביר את הקרנות סוף השבוע לאולמות גדולים יותר.







אילו נדרשתי אני לתת אוסקר לסרט ממש - ללא ספק יהיה זה לסרט "זרים מושלמים" מאז ראיתי אותו אני לא מפסיקה להמליץ למשפחה וחברים, קרובים או רחוקים לראותו. שנון, מצחיק, דרמטי, משחק מעולה ועם היד על הדופק על בעיות הדור - הסמרטפון שאם נודה או לא, כולנו תלויים בו.

עם חופשה בהפתעה ואמא לא בקו הבריאות טרם הספיקותי לרוץ לספר לחברה, אבל בפה מלא אומרת - רוצים סרט שיצחיק אתכם, יאתגר אתכם וגם ישאיר אותכם עם תהיות עמוקות בתוככם פנימה - לכו לראות את "זרים מושלמים"

צפיתי בסרט עם בן הזקונים ואני מתכוונת לקחת את השותף ולצפות בו בשנית, עד כדי כך.

כשונאת ספויילרים אשתף אתכם רק במה שמלכתחילה נכתב במדיה.




ארוחת ערב של קבוצת חברים מובילה אותם באקראי להניח את הסמרטפוים שלהם על השולחן בהתחייבות לשיתוף מלא של כולם בכל שיחה או הודעה. עכשיו תנו לדמיון להשתולל.

הקהל צחק בכל המקומות הנוכנים גם אם זו לא היתה בדיחה מובהקת אלא מעצם הסיטואציה, אני יצאתי עם מחשבות, תהיות וניתוח על ההתנהגות ה"סמרטפונית" של כל משפחתי רעי וידידי - הכי אקטואלי לימינו

תסריט משובח, משחק מוצלח אם קומי ואם דרמטי, "זרים מושלמים" זו הנאה מושלמת לעניות דעתי - מובטחת!

אהבתי גם את הכרזה תמונת "סלפי" של החבורה :)

לגבי הסוף - כל אחד מגיב אליו אחרת אני מאוד אהבתי, אחרים רצו לשכתב את התסריט, שתפו אותי בדעתכם? אשמח


ואכן הסרט ראוי לכל הפרסים שזה בהם ויותר. 



הסרט מוקרן בבתי קולנוע ברחבי הארץ

















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה