17 ביולי 2014

I'ts Time To...O.P.I


לקים תמיד גורמים לי להרגיש טוב. ואם הם גליטרים או מיוחדים אז לגמרי נעים. במותג OPI התאהבתי ממריחה ראשונה בשל המברשת העבה והנוחה, בשל הפורמולה המוצלחת ובשל העמידות המצויינת. תוסיפו את הקולקציות ושיתופי הפעולה המעניינים והמרגשים וקיבלנו את...MAC של הלקים?




שת"פ של OPI עם חברת COCA COLA. מסתבר שטעם החיים אפשר לקבל גם במריחה מהבקבוק ולא רק בשתיה ממנו. הקולקציה בת 9 הגוונים מותאמת לטעמי המשקאות שלא כולם משווקים בארץ. במבט ראשון הצבעים נראים מוכרים אך נחמד לראות את השראה ובמבט שני הם מאוד יפים. הקולקציה כמובן מוגבלת ושמחתי מאוד לשים ידי על לק מיוחד  Today I Accomplished Zero (וביננו עם המלחמה וחשש האזעקות גם לא ממש השלמתי דבר היום) בהשראת קולה זירו (אני מעדיפה קולה דיאט) הרי זה טיבן של קולקציות מוגבלות, אם לא שמת ידך על הגוון המועדף עלייך בזמן, לכי תחפשי...



לק שחור במרקם ד'ל ובו ים של גליטרים אדומים, שכבה ראשונה מריחה סבירה, שכבה שניה לשלמות, רצוי ומומלץ להשלים בטופ. לק נדיר, שחור רווי גליטרים אדומים. העמידות נהדרת וההשראה מהעיצוב של קולה זירו ברורה :) 



ואם תשאלו מה אני מעדיפה לשתות אז זה הסדר יהיה: דיאט קולה, זירו, ספרייט, דיאט ספרייט וכו אבל אם לגווני הקולקציה כיוונתן (קישור) התאהבתי גם בGet Cherried Away - קולה דובדבנים, גם My Signature Is DC  בהשראת דיאט קולה,  גם A Grape Affair בהשראת פנטה ענבים. אעצור פה לפני שאגיע לכל הרשימה, לבישים ויפים.





neon revolution  כשאומרים ניאון מייד עולה לי במחשבה מחזיר אור צהוב שנהגנו לשים בילדות על האופניים כדי להיראות בחושך. ניאון זו אמירה אופנתית וכל כמה שאני מתלהבת כשאני רואה אותה על אחרים עלי אני תמיד מתלבטת. 




גם אני משתנה, אז כבר תראו עלי שפתוני ניאון וגווני לק בכתום ובורוד. קולקציית הניאון של OPI מאוד לבישה, סמי ניאון הייתי אומרת ולא זרחנית ממש. 6 גוונים בקולקציית הניאונים, שאמורים להימרח על בסיס לבן. לטעמי המובילים כמובן הכתום והורוד שהוא הכי "ניאוני" ואף ניתן למריחה לדעתי כשלעצמו.בחבורה. אך כל גוון מהקולקציה שראיתי גרם לי לחשוב שגם אותו אני רוצה כמובן.



ואי אפשר בלי השלמה של סווצ'ים מהקולקציה היפיפיה של פיגי והחבובות שחסרו בפוסט כאן שכן מיהרתי לסקור בשל עליית הסרט לאקרנים.





רובה של הקולקציה גליטרים שבציוות לקרמיים יראו מושלמים.




Gaining Mole-mentum - כוכב הקלוקציה, לק נדיר בעיני ואחד היפים שדגמתי השנה. גליטרים אה סימטרים כמו קונפטי בזהב וורוד זוהרים. הנחתי על לק בסיס בהיר. לא מרחתי אלה ממש הנחתי ולחצתי מעט על הציפורן ל"הדבקות" הרבה גליטרים לכיסוי הציפורן. 2 שכבות בתמונה אפשר גם יותר.



היורשת שבניגוד אלי מעדיפה את ציפרניה קצרות הניחה אותה על לק בהיר הגוון מוקה. סוג הגליטר שתמיד ישאר בקדמת המגירה. אמא הקפדנית אהבה מאוד והגדירה אותו "יש בו קלאסה".




Kermit Me To Speak - דואוכרום שדומים לא כבר ראינו לא אחת אצל המותג אבל הפעם הסגול/ורוד דומיננטי ובמיוחד לאור השמש. באור פנים הירוק יתחזק, ירוק מוזהב, 4 ימי עמידות והרבה הבעות התפעלות לקרמיט הזה.

וכך יצא שבהגיעי למניקורסטית הקרובה לביתי למני פדי יצאתי כשציפרני מקושטות ב...OPI



ואם קישוט אז לבטח גם טיפוח:


AVOJOICE
הכניסה של OPI לרשת אפריל שימחה רבות מאיתנו בשל הזמינות הרבה של הלקים בקניון, יחד איתם נמכרים גם הקרמים האהובים מסדרת AVOJOICE לכל אחד מן הריחות טסטר להתנסות. קרם גוף וידיים קליל המתאים בדיוק לעונת הקיץ החמה. אריזת משאבה נוחה וחסכונית למרות שהרכות והניחוח מזמינים להתמרח לספיגה מהירה ונעימה.



ניחוח חדש על המדפים לאחרונה מועשר בתמציות שורש הג'ינגר והביסאבולול (חלק מצמח הקמומיל) הצבע הורוד מזמין וגם הניחוח.  



לטובת המכורות לקרם הקליל לצד האריזות ה 200 מ"ל יש גם אריזת מיני לנשיאה בתיק בכמות 20 מ"ל. אריזה קטנה וחמודה, נעילת פטנט מאוד נוחה. מאפשר גיוון בריחות. נחמד מאוד גם לפנק חברות. (גם בשביל החרוז).

את מוצרי OPI  תוכלנה למצוא ברשת נייל סטודיו, במכוני היופי ובסניפי רשת אפריל ברחבי הארץ.
לקים - 65 שקלים
קרם בתכולה 200 מ"ל - 65 שקלים
קרם בתכולה 30 מ"ל  -  20 שקלים 

ואתן, יש לכן גוון מושלם משלכן? שתפו




6 תגובות:

  1. אני כנראה אשבר ואקנה את חבילת מוקטנת של אוסף הקוקה קולה בחנות
    יש לי סט מוקטן של חבובות והקרמיט הוא החביב שם
    ואת your such a budapest המהמם
    בנוסף הכחול מסדרת המוזטנג החדשה קורא לי

    השבמחק
  2. אין מה להגיד, אני מתה על OPI!
    הייתי שמחה לשים את ידיי על כמה מקולקצית החבובות...

    השבמחק
  3. OPI הוא בהחלט מותג מרגש, לכל קולקציה יש את הכוכבים שלה.
    אהבתי את הבחירה שלך מקולקציית הקוקה קולה.
    מהניאונים בעיניי הירוק-צהוב פשוט הורס! לי יש את הסגול שעוד לא הספקתי לנסות :)
    ומקולקציית החבובות אני אוהבת מאוד מאוד את ה Muppets world tour

    השבמחק
  4. אני בצד שלך, כל כך מבינה. ההתלבטות שלי תמיד בין סט מיני ששם המברשת פחות טובה לבין "להסתפק" בפחות גוונים.
    יש לך טעם משובח ;)

    השבמחק
  5. קולקציה מושלמת

    השבמחק
  6. מצדיעה לך אם קל לך לבחור רק אחד, אני מתלבטת שעות. צהוב עוד לא הגעתי אבל אולי השנה זה יקרה, זה לא יהיה מסדרת הניאון הזו אולי אתחיל בצהוב בננה קרמי ;).
    ה Muppets world tour

    אחד המיוחדים שראיתי השנה, תכלס אוהבת מאוד את כל הקולקציה והייתי שמחה שיהיה לי את רובה אבל כשצריך לבחור אני רוצה: הכי שונה מיוחד וזה ה
    Gaining Mole-mentum
    בעיני

    השבמחק