13 ביולי 2014

השקה של קיץ לבית אלפא קוסמטיקה




אלפא קוסמטיקה מייבאת ארצה בבלעדיות מותגים אהובים, מס מרקט דוגמת רימל וניוואה, לצד יוקרה דוגמת שאנל, ז'יוונשי ואליזבת ארדן. וגם בשמים רבים דוגמת בריטני פירס, ג'וסי קוטור וריהנה ועוד לא דיברנו על אופנה, זה לפוסט אחר.



היה לי העונג להיות בהשקה לקראת הקיץ, טיפטוף קטן מקולקציית הקיץ המרשימה של אליזבת ארדן לקיץ - כבר קיבלתן כאן וקרם הגנה מעולה לפנים של ניוואה בפוסט כאן.




KENZO - FLOWER IN THE AIR - E.D.T

דומני שיהיה זה נכון לומר ש Flowerbykenzo שיגע את בנות ישראל, כל מי שאני זוכרת התלהבה והשתמשה בו, וכל כמה שרציתי לחשוב שאני לא כמו כולן גם אני נשביתי ותמיד תמיד קניתי אותו כשנגמר הקודם. הבקבוק, הניחוח.

ועכשיו בבקבוק מעוגל עם מכסה קריסטל שכמו ממנו צומח הפרג, גרסה קלילה יותר' יומיומית ומשכרת לא פחות, לכו להריח ותבינו את ההתלהבות שלי. תו עליון פירותי עם אשכולית ורודה ואגס, תו הלב פרחוני עם ורדים ופרזיה ותו בסיס מוסק לבן. מרענן ומשכר כבר אמרתי...

את הבושם תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים:
50 מ"ל במחיר 490 שקלים
100 מ"ל במחיר 680 ש"ח. יש מבצעים והנחות יפות.



NIVEA - FIRMIMG BODY OIL Q10 PLUS

הטיפוח של ניוואה מוצלח מאוד בעיני. אהבתי גם את האיפור רק שכבר אין. כמי ש"אינה אוהבת" שמנים כבר יש לי שמן טיפוח לפנים, שמנים לשיער ועכשיו גם שמן "יבש" לגוף כולל כפות הרגליים. אריזת פלסטיק גמישה ובה שמן שאינו מותיר תחושה שומנית על היד ונספג חיש קל, העור מרגיש רך ואפשר להתלבש מייד. המלצת יצרן לסימני מתיחה ולנשים בהריון/אחרי לידה. אני לא יכולה לומר שהוא חסכוני עבורי כי הוא מאוד נעים וגורם להתמרח בנדיבות. אידאלי על עור לח לאחר המקלחת. אם לסכם במילה אחת - נהדר.

את השמן בכמות 200 מ"ל במחיר 150 שקלים, תוכלנה למצוא ברשתות הפארם. יש מבצעים.



RIMMEL - ScandalEyes Retro Glam MASCARA

מהפכה בריסים כהגדרת היצרן. מראה מודגש לריסים ארוכים, מעגלת כל ריס וריס מעלה. רימל הייתה הראשונה להמציא את המוצר להדגשת הריסים הלו היא המסקרה שעד היום רבות בעולם מכנות "רימל".  מסקרה השחורה, בשם רטרו גלאם מעוררת ציפיות אותם היא מגשימה ללא ספק.



ריסי הקצרים דורשים מריחה שניה וגם שלישית. אבל עם המברשת הגמישה גם הריסים הקצרים מתעוררים לחיים. היא מעבה, מעגלת ומפרידה. דרמה אין פה אבל גלאם בהחלט שכן. ההסרה קלה.

את המסקרה במחיר 115 שקלים תוכלנה למצוא ברשתות הפארם, אני ראיתי אותה ב 60.


סדרה להסרת שיער מיותר - NAIR

נר מותג להסרת שיער מהפנים והגוף, ביעילות, נוחות ובריח נעים באמבטיה הפרטית שלנו בבית. מוצרים מותאמים לאזורים השונים בגוף.




Nair Upper Lip Kit קיבלתי לסקירה את הערכה להסרת שיער מהשפה העליונה שמבטיח הסרה עדינה. רק ש...אין לי שיער שם. מסרתי אותו לנסיינית שמדווחת שהקרם עדין וקל לשימוש, הריח סביר מאוד והתוצאה ממש כמו "לעשות שפם" אצל הקוסמטיקאית. לאחר שבוע ימים נדרשה לחשוב על חזרה על הפעולה. 
50 מ"ל במחיר 50 שקלים

כלכך התלהבתי שסרתי לסופר פארם וחזרתי משם עם מוצר אחר מהסדרה.
 הוראות: מסיר שיער מבית השחי ומהביקיני ללא מגע ידיים.   Nair Bikini & Underarm Glide On
להחליק חומר על גבי האזור הנדרש כדי כיסוי בשכבה עבה לאחר 5-6 דקות לשטוף. נשאר עור נטול שיער חלק ורך. 
מה אומר לכן: חבל שלא הכרתי את זה קודם. אני מאלה שמסרבות לעשות לייזר. סכין/ויט היו מנת חלקי שכן איני עומדת בכאב של הסרה בשעווה. 50 שקלים המחיר, אני קניתי ב 30% הנחה בסופרפארם.

עוד בסדרה קרמים נוספים ופסי שעווה לביקיני. את המוצרים בסדרה תמצאנה ברשתות ובפארמים..



הגוון במציאות ורוד בייבי מהמם


Complete Salon Manicure

והדובדבן שבקצפת הלו הם הלקים של חברת סאלי הנסן יחתמו את הפוסט. המוצרים של סאלי הנסן בתחום הציפורנים מייפים ומטפחים כאחד. הבקבוק מעוצב אלגנט בזכוכית עם מברשת עם ידית אחיזה מאוד נוחה לאחיזה. אינם מכילים חומרים רעילים. המברשת רחבה כמו שאני אוהבת ומאפשרת מריחה נוחה וקלה. 16 גוונים בסדרה. דגמתי את הרוד בייבי שהוא עדין ויפה ו2 שכבות נותנות שכבה יפה ומלאה. ואילו המנטה היפיפה גם לאחר 2 שכבות אינו מראה מריחה אחידה ואף רואים את הלבן של הציפורן מה שמאשש את דעתי שמראה הלק תלוי גוון.



כאן "גייסתי" לק גליטר מסדרת הגליטר של סאלי הנסן GEL Crush ב 2 שכבות אף הוא והשילוב של שניהם יפה בעיני וקצר הרבה מאוד מחמאות. 

את הלק במחיר 45  שקלים תוכלו למצוא ברשתות הפארם.

עוד פרטים על מותגי אלפא תוכלנה למצוא באתר החברה כאן (ראו הוזהרתן: מפתה וממכר) 






5 תגובות:

  1. הבושם של קנזו נהדר והאריזה כל כך מדהימה, הבאסה היחידה היא העמידות, אחרי שעה כבר אין לו זכר עלי :(
    הלקים של סאלי באמת נהדרים!

    השבמחק
  2. אלפא קוסמטיקה מזוהה אצלי בראש ובראשונה עם המותג אורנה 19. מישהו זוכר את המותג? את בטוח זוכרת את המותג הזה. מוצרים עם ריח חזק מאוד אך עם זאת נעים ורענן, מאוד אהבתי אותו בתקופת הנעורים שלי. לכולן בחטיבה ובתיכון וגם בשרות הצבאי היה חייב להיות לפחות מוצר אחד של אורנה 19, קרם גוף מבושם או בושם או קרם להסרת שיער שתמיד כיכבו בשקם של היחידה. לדעתי היום כבר לא רואים את הבושם, לא נתקלתי בו שנים...
    אני מתה על שמנים לגוף ואת זה של ניוואה עדיין לא ניסיתי, מה המרכיבים העיקריים שלו? חבל שאת לא מצלמת את המרכיבים על האריזה...יש בנות שזה מעניין אותן :-)
    הלקים של סאלי הנסן נהדרים ויש לי כמה מאוד אהובים למרות שאיני משתמשת בלקים הרבה, אני מאלו שקונות לקים ואוספות אך למרוח את הלק זה כבר סיפור אחר...פעם ב...נוחתת עלי המוזה ואז אני יכולה במשך שבוע להחליף 3 לקים או לחילופין לא למרוח לק 3 חודשים ואף יותר.
    הגוונים פה ממש יפים, אהבתי גם את השילוב שעשית עם הגליטר. היום היינו בתל-אביב בשעות הערב המוקדמות וחשבתי עלייך, . הסתובבנו קצת במתחם שרונה והאזעקה קטעה לנו את הבילוי לכמה דקות. ירדנו למטה בליטל איטלי והצטופפנו עם כל מי שהיה באזור, מזל שזה היה קצר (מספיק יש לנו את האזעקות בבית...) מקום קסום ונעים, לבטח נגיע לשם שוב מתישהו. התחדשתי בכמה פינוקים מל'אוקסיטן.
    לילה טוב ושקט שיהיה.

    השבמחק
  3. הי היקרה, נוצרת את ביקורייך פה ברוכה הבאה.
    ודאי והזכרת לי נשכחות, שקלתי להזכיר את אורנה 19 בהקשר למסיר השיער שסקרתי פה שאם את זוכרת די שלט בשוק המשחות אבל הריח לא היה מלבב. אך דילגתי כיון שלא חשבתי שיזכרו :)
    אקח לשימת ליבי את ענין צילום גב המוצר, עושה זאת לעיתים.
    הגוונים יפים ואני חומדת גם את הורוד אבל משלדת להתאפק כי לאחרונה קצת נסחפתי על לקים והמגירות מתפוצצות. לק בשבילי זה סוג של תרפיה ואני מרבה להחליף לקים אבל בהחלאט מבינה אותך, זה סוג של טקס.
    שמחה שלמרות האזעקה נהניתם, תתחדשי על לאוקסיטן, חנות קסומה במתחם מיוחד.
    רק בשורות טובות, נקוה שהמלחמה הזו תביא אם לא שלום, לפחות רגיעה אמיתית

    השבמחק
  4. כייף לדעת, תודה על קבלת הפנים החמה:-)
    ולגבי המשפט האחרון שכתבת, אמן!
    לילה טוב ושקט יקירה

    השבמחק
  5. הסומק מלבב בשל אריזתו היפה ועיצוב הסטיק. השמן נהדר, מאוד מוצלח לטעמי והבושם, הוחרם כבר מזמן לשידתה העמוסה עד מאוד של היורשת ואני צריכה להתגנב לשם השפרצה עצמית. מדובר ב E.D.T
    ששונה בריחו מן ה E.D.P שאהבתי מאוד גם אותו

    השבמחק