18 במאי 2014

Summertime # 1



הכוונה היתה להעלות פוסט  אודות מוצרי הגנה לקראת הקיץ, התאספו כמה דברים כייפים שגם דורשים את מקומם וזה הפך צמד פוסטים ואולי אף טרילוגיה, שנתחיל?



RCK Body Glow

Red Carpet Kolour

את RCK מוצר לאיפור שיזוף זוהר, פגשתי לראשונה אצל OFRA. ידוע בציבור שאני נמנעת מהשמש ומוצרי שיזוף צורכת בעיקר לשיזוף עצמי לרגליים. אבל בקיץ ליציאות ובמיוחד באאוטפיט בהיר, RCK הוא שחקן חיזוק אמיתי. מראה שזוף מיידי בקרם הניתן לעיסוי לתוך העור בלי מאמץ רב. אינו מכתים את הבגדים ונשטף במים וסבון.  מסתיר פגמי עור ומעניק גוון אחיד וחלק ללא סימני מריחה. 

הוא מגיע ב 3 גוונים: בהיר, בינוני וכהה. לטעמי, גם הבהירות שביננו יתאים עבורן מדיום. גם נשטף במים וגם ברגע אחד תקבלנה מראה זוהר - בינגו.

וואלה!שופס תשווק את המוצר במחיר מבצע: כמות של 150 מ"ל במחיר 149 שקלים
ניתן לרכוש בטלפון: 09-9608020 או באתר וואלה!שופס: הקליקו פה





כפכפי Havaianas




אם בעבר כפכפים היו תוספת שקונים לים/בריכה על הדרך, תוך קניית סנדלים. בשנים האחרונות הן הפכו מאסט, לכל שעות היום, וגם ליציאות, מסיבות אפילו חתונות. נוחים, מדוגמים וטרנדיים. בקולקציה ל 2014 כפכפים בגוונים אחידים עם עיטורי אבנים לצד כפכפים מדוגמים בכל צבעי הקשת. אהבתי במיוחד את  Crystal Poemהמעוטרים תכשיט עם אבני קריסטל בצורת כוכב.





היורשת ואנוכי חובבות כפכפים נוחים/ היא מעדיפה סולידי ואני עם יותר נוכחות. הוויאנס הלכו לקראתנו השנה והורידו את המחירים, כך שבמחיר זוג אחד בעבר תוכלו לקנות 2. עדיין אלה שחשקה בהם נפשי, עם אבני סוורובסקי נשארו בחנות. מושלמות, תמורת 700 שקלים או 600 באילת הן שלכם.




גם לגברים קולקציה עשירה בדוגמאות. שילובי צבעים כחול אפור ירוק וחקי בשילוביים. הקשה למשחקים בברזיל בצבעי סגול, כתום טורקיז ושחור כמו גם משפרי השחקנים של המדינות אשר יטלו חלק במונדיאל. ומה ששבה את ליבי - כפכפי האווינס פאואר בעלי סוליית נוחות מיוחד.




המחירים נעים בין 70-200 שקלים ותוכלו להשיגם בחנויות הרשת.  אילתחנות גדולה ומפוארת -אייס פארק. אילת -טיילת מלכת שבא. ראשל"צ - קניון הזהב. בת ים - קניון, קומה 3. תל אביב - דיזנגוף 81  (חנות קטנה ומקסימה עם שירות מדהים). תל אביב - שנקין 1. רמת גן - קניון איילון דוכן MYOH


פרטים נוספים באתר הבית : קישור




משקפי REY-BAN

ים, בריכה ושיזוף מובילים לפריט אולטימטיבי חשוב ביותר להגנה. משקפי שמש. גם אופנתי, גם מפנק וגם מגן על העיניים. הדור הצעיר בבית חובב רייבן מאז ומתמיד. בשנים האחרונות המותג נגיש יותר בשל המחירים והמבצעים.



בן הזקונים חזר מהפאנג'ויה באילת, עם משקפים חדשות שמייד הבהירו שיש בו מהגנים שלי: דגם טייסים COLOR עם טוויסט מנומר, קלאסי וטרנדי במסגרת מתכת בזהב. תוכלו למצוא אותם בעוד 5 גוונים: ירוק, כחול, אדום וצהוב. העדשה תואמת את צבע המסגרת. וכך הוא מלהטט לו בין שני הזוגות שלו בעודו חומד זוג קייצי נוסף: 



הקיץ השיק המותג קולקציה מרשימה: VELVET שני דגמים פופולריים כריס ואריקה, - בד קטיפה עוטף את המסגרת לעדשות מראה תואמות. הגוונים דומיננטיים ויפים: שחור, כחול, ירוק, אדום וצהוב.

ניתן להשיג ברשת you & eye
טלפון שירות לקוחות: 03-7697000



סופט טאץ' - Beach Mascara

ואם בעיניים עסקינן, אחרי ההצלחה עם המסקרה טו גו, סופט טאץ משיקה מסקרה עמידה במיוחד במי ים ובריכה. אז ביץ' כי היא משאירה אבק למסקרות עמידות? או ביץ' כשתככבנה במסקרה מרשימה בעודכן טובלות בים, לבחירתכן.

אמנם התלהבתי מהאריזה היפה והקיצית בצבעי הגלידה, אך אינני חסידה של מסקרה עמידה. איני נכנסת למים, מקסימום טובלת את הרגליים ;). מסרתי אותה לנסיינית צעירה, סטודנטית המרבה לשחות בבריכה, אשר מעידה כי המסקרה סופר מוצלחת, מברשת נוחה, מראה טבעי מודגש, ריסים מופרדים וגוון שחור שנשאר כזה גם אחרי היציאה מן המים.

את המסקרה במחיר 60 שקלים תוכלנה למצוא בפארמים ובפרפומריות המובחרות.



Bourjois -  BLUSH EXCLUSIF

ואם עיניים אז גם לחיים. בקיץ האיפור קליל וטבעי יותר. בורז'ואה השיקו סומק במרקם קרם המכיל נוסחה שקופה המעניקה לכל אחת ואחת גוון הסמקה טבעי עבורה כך דבר היצרן.



ואני אומרת איזו הברקה, מקרון ורוד מקסים ובו סומק קרם למריחה קלילה באצבעות. אחרי כמה אימונים גם ללא מראה, המעניק הסמקה ורדרדה טבעית ומחמיאה, העמידות מרשימה. הבונוס - לא רק שהוא קלאסי לנשיאה בתיק ומגיע עם מראה, הוא יכנס גם לכל כיס! הפעם מיהרתי וטמנתי אותו בתיק האיפור שלי בטרם יעלם במעמקי תיקה של היורשת שחמדה אותו גם כן. 

להשיג במבצע מעולה ברשתות - 49 שקלים - שווה!

בורז'ואה לא מפסיקים להפתיע, בקרוב סקירה של שפתון עמיד  שלא תעמדו בפניו.

עוד פרטים על המותג הנהדר בעל הניחוח הצרפתי הקוקטי תוכלנה למצוא בעמוד הפייסבוק: פה




אפרודיטה - mix&match ו Pearly Curly

כירושלמית, תאמינו או לא מרבית השנה ישנו עם פוך, בערב ובלילה קריר. תל אביב תפסה אותנו לא מוכנים וכבר בפסח ויתרנו על הפוך. מה שהביא אותי לחפש בגדי בית/פיג'מות קלילות. אני לקוחה נאמנה של אפרודיטה כבר שנים. נהגתי להגיע לסניף בקניון עזריאלי ולקנות שם גם פיג'מות וגם הלבשה תחתונה. ביום ההולדת מאוד מפנקים.



גופיה, חולצה ללא שרוול או גזרת T. בוקסר, ברמודה או מכנס 3/4 בצבעי פסטל: סגול, אפרסק, טורקיז ואפור. פריט אחד ב 69 שקלים וזוג פריטים ב 120. אני נתקלתי במבצע: זוג ב 89 שקלים. 


קולקציית הכיבשה שבתה את ליבי, דוגמאות כיבשה חמודות בגזרות שונות. מחיר רשמי 149-159 שקלים, יש מבצעים ויש מידות, החל ב S וכלה ב XXL

להשיג בחנויות הרשת. ובאתר הבית: קישור.  פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של המותג: כאן



  Amor Amor L'Eau by CACHAREL

ואם לסיים בנשיקה, קשארל השיקו את SUMMER SPLASH  טריו של מהדורות מוגבלות לבשמים נואה, קאצ' מי ואמור אמור. תו של פירות הדר בניחוח קייצי.

Amor Amor L'Eau = תווים עליונים אשכוליות וקולה, תווי הלב יסמין וורד ותווי הבסיס, יסמין אמבר ורוז. ניחוח מתוק ופיקנטי של הדרים. כך דבר היצרן. 

הבקבוק מקסים, שילוב של ורוד עם תכלת ים. קולה בבושם - מי לא אוהב קולה? שילוב עם אשכוליות, יסמין ורדים ומושק התוצאה המילה אחת קייצית - רענן ריח הדרים קליל וצעיר והבונוס - עמיד.  אהבתי מאוד, למרות שאת הקולה לא ממש הרגשתי.. עכשיו סקרנית לנסות את קאצ' מי.

וכיון שפתחתי בכך שבראש ובראשונה חשוב להצטייד בהגנה לפנים ולגוף. המשך יבוא...


ואתם, במה הצטיידתם לקראת הקיץ? שתפו  











19 תגובות:

  1. הבשמים בניחוחות הפירותיים נשמעים נהדר. גם הסומק של בורז'ואה נראה מקסים ועדין.

    השבמחק
  2. היי, איפה אפשר לקנות את המשזף מעכשיו לעכשיו?

    השבמחק
  3. הולי קיר-סטוק19 במאי 2014 בשעה 16:34

    נטע ניתן להשיג את המוצר בOFRA cosmetics בטלפון 08-9205945
    את יכולה להשאיר את המספר שלך ונשמח לתת לך שירות אדיב :)

    השבמחק
  4. חובבת כפכפי הוואינס אנוכי! מסכימה לגמרי שיש למותג דגמים נהדרים!!
    ה- RCK לגמרי מסקרן. עוד לא הספקתי להתנסות בשלי. עכשיו עשית לי חשק לרוץ להתנסות בו :-)
    נשיקות בובה <3

    השבמחק
  5. הי נטע, בקלות באמצעות הזמנה בוואלה!שופס. עלות המוצר: 149 שח.
    http://www.wallashops.co.il/RCK-%D7%91%D7%95%D7%93%D7%99-%D7%92%D7%9C%D7%95%D7%90%D7%95-%D7%A0%D7%A6%D7%A0%D7%95%D7%A5-%D7%A2%D7%93%D7%99%D7%9F-%D7%A0%D7%A9%D7%98%D7%A3/pi5ZCrck
    טל, וואלה!שופס

    השבמחק
  6. את ה-RCK ניתן להשיג בקישור הבא בוואלה!שופס, במחיר בלעדי:

    http://www.wallashops.co.il/RCK-%D7%91%D7%95%D7%93%D7%99-%D7%92%D7%9C%D7%95%D7%90%D7%95-%D7%A0%D7%A6%D7%A0%D7%95%D7%A5-%D7%A2%D7%93%D7%99%D7%9F-%D7%A0%D7%A9%D7%98%D7%A3/pi5ZCrck

    השבמחק
  7. זו הבעיה, כל מה שנראה מקסים ועדין אני רוצה אצלי על המדף ;)

    השבמחק
  8. הי נטע, ניתן לרוכשו בוולה כמו גם באתר של OFRA
    בשירות הלקוחות יפנו אותך לנדודת מכירה קרובה לביתך אצל קוסמטיקאיות מובחרות

    השבמחק
  9. ברוכה הבאה, כיף לדעת שאת קוראת אותי

    השבמחק
  10. חובבת כפכפים אני ומכל הבא ליד כל עוד הם נוחים, הוויאנס חזקים בדוגמאות שמרשות יציאה בערב.
    נסי אבל אל תתמכרי :) מתגעגעת, עדכני כשאת בתל אביב. השקות זה לא זמן להדביר פערים :)

    השבמחק
  11. ממש מתאים לך לאהוב קיץ... אני פחות מתחברת לכל העניין. תני לי חורף כלללללללללל הזמן!

    השבמחק
  12. ככלל לגבי נעליים, מסכימה לגבי המידות. יש מותגי נעליים, כמו סופרו, אמריקאיות ועוד שיש חצאי מידה יש חצאים וזה הרבה יותר קל,
    זה הכאב כשמשקיעים הרבה כסף במשקפיים/סמרטפון. הם מועדים לאיבוד מעצם נשיאתם ביד ולא בתוך התיק רוב הזמן. כאב לב.

    השבמחק
  13. מזל שיש 4 עונות וכך יש הכנה נפשית לעונה הבאה. ואילו זה היה תלוי בי..........היה קיץ כל הזמן בלי לחות כמובן

    השבמחק
  14. אוהבת קיץ! מתה על הרייבאן הקלאסיות. וה RCK של עםפרה מעולה לכל הארועים בקיץ, למרות שלאחרונה אני משתמשת בעיקר בויטמין C שלהם שיש בו פחות שימרים... קיץ שמח!

    השבמחק
  15. אני לא יודעת אם זה חידוש אבל אתמול ניסיתי מקדם הגנה ב- ספריי שקוף (!) של קרליין... כל כך קל ונוח. לעצלנים בלבד!

    השבמחק
  16. כיף ונוח מסכימה, לעצלנים לאו דווקא - לכל מי ששומר על בריאותו אבל זה בהחלט קיצור דרך כלבבי, להתיז וללכת. מתוכנן פוסט על מוצרי הגנה בקרוב

    השבמחק
  17. כמוני כמוך, ילידות קיץ שאוהבות קיץ, על הלחות אני מוכנה לותר. מסכימה שהויטמין V שימושי יותר ביום יום

    השבמחק
  18. חחח אולי אני פשוט הרגשתי כמו עצלנית כשגנבתי אותו לחברה במקום להשתמש בקרם הגנה רגיל שהיה איתי באותו הבילוי בים!

    השבמחק
  19. אין כמו לדגום מוצרים חדשים. יש מבצעים מעולים בס.פארם עכשיו

    השבמחק