9 באפריל 2014

ללין - Laline - VIVA METAL




יש לי כל כך הרבה פוסטים לכתוב ומעט זמן. שינויי מזג האוויר, הפריחה, האביב ופסח משרים הרגשה של רצון לפנק ולהתפנק, לקנות ולהתחדש.




Laline   רשת הטיפוח לגוף משיקה לקראת חג האביב את קולקציה מטאלית יפיפיה - VIVA METAL
בהשראת עולם הדיסקו בשנות ה 70. צבעים עזים כחול, ירוק וסגול בוהקים וכמו שאני אוהבת נוצצים.


מוצרי אוירה, , כפכפים מעוצבים, לקים בגווני מטאל זוהרים, תיקי רחצה מקסימים מלווים משפטי השראה עם תובנות קלילות לחיים. מארזי מתנה והכל במבצעים מוצלחים החל מ 50 שקלים.



לא מזמן העליתי פוסט על ההיכרות המקסימה שהיתה לי עם ביה"ס לאיפור של ירין שחף ועל האיש המקסים בסקירה כאן , וזה מה שירין אמר המטאלי חוזר " להקת אבבא -כדאי להיזכר, כי זה הסגנון שחוזר לאופנה. מדובר אפילו על איחוד שלהם"



בסדרה תמצאו תיקי רחצה מטאליים בשלושה גדלים, לקים מטאל-שיק,- כסף, זהב (מושלם), כחול, ירוק, סגול ולבן. כפכפים בירוק ולבן - מידות 36 - 41, קופסאות אריזה מקסימות  בשלושה גדלים, מפיץ ריח (דיפיוזר) כחול מטאל בריח אושן.

אהבתי מאוד את מגש אבני הקרמיקה הריחניות, והצטיידתי בכמה כאלה למתנות, לפנק כשקופצים בחג לארוחה, צלחת ועליה אבנים לבנות וריחניות, בצירוף בקבוקבון בושם לרענון הריח מידי פעם, רק להתיז על האבנים והרעננות מתחדשת, לחדרים, לחדר ארונות, אמבטיה או שירותים, מקסים.



עוד תמצאנה מארזי מתנה, החל מ 50 שקלים  ועד 180, המשלבים טיפוח לגוף במחירי מבצע ממש טובים.


מבצע מיוחד לחג: 3 פריטים ב- 99 ₪ או 2 ב -79 ₪ ממגוון הפריטים שבמבצע. 30% הנחה על מוצרי האוירה לבית.



והתמונה הכי יפה, עם הפרזנטורית המקסימה, יעל בר זוהר. על רשת ללין בהחלט ניתן לאמר "תמצאו שם גם לגוף וגם לנשמה".



ומלבד הפינוקים לכולם, לא קורה שאגיע ללין ולא אצא עם מוצר דגל המדהים שלהם עבורי. קרם קצפת אורירי לגוף במרקם קליל שנספג מייד בריח וניל, טרופי או שרי. אריזה נוחה, מלחח על הגוף, נעים ומתאורר מיד מן הידיים, נהדר.



ואתן יש לכן מוצר מועדף של ללין? שתפו





5 תגובות:

  1. אני מאד אוהבת את קרם הקצפת, את הסבון הרגיל, משתמשת בו כרגע, את הספוגים, משתמשת רק בהם הכי טובים, יש לי גופיות, ועוד הרבה מוצרים נלווים שלהם. מה שהכי יפה אצלהם הוא החידוש שלא נגמר כל הזמן משהו חדש וכיפי. ויפה לך הזוהר של הגברת לידך!!

    השבמחק
  2. את סגנון החנויות האלה הכרתי בלונדון עוד טרם עליית הקונספט ארצה. לא דיברתי על פילינג הגוף הריחות המשגעים, פתיתי הסבון, ספרי בושם ועוד ועוד, שיהיה לפוסט הבא ;) יעל בר זוהר מקסימה, היא יפה טבעי ומאוד ישירה ונעימה. תודה על המחמאות יקירה

    השבמחק
  3. אני אוהבת את הקרף גוף מוס בגלל המרקם, וקרם גוף תאנים בגלל הריח

    השבמחק
  4. ואיאויייי, הקולקציה הזאת ובכלללל המוצרים שלהם ככ נעימים. נראה לי שאני אהיה חייבת לנסות את הליין הזה. תמונה מקסימה עם יעלי:)

    השבמחק
  5. פינוקי גוף זה כיף ללא ספק. תודה יקירה :)

    השבמחק