11 באפריל 2014

HL - C the success





מישהי שאינה מכירה אותי ולא ראתה אותי אף פעם אמרה לי "יש לך עור נהדר". על כך אני מודה לכן הקוראות את הבלוג שלי. בשנתיים האחרונות אני מתנסה בקרמים שונים ואין ספק שהעור שלי מגיב טוב לשינויים.





HL או הולילנד בשמו הקודם של המותג. מפעל בוטיק ליצור טיפוח לעור, הזמין קבוצת בלוגריות לביקור "מאחורי הקלעים" בו הכרנו גם את הפרזנטורית היפיפיה הילה נחשון, בעלת הומור עצמי משובח, שלימדה אותי מעט מרזי ה"סלפי". בסיומו קיבלנו 2 מוצרים חדשים קרם יום  וקרם עיניים מסדרת הדגל  C the success  סדרת ויטמין C אנטי אייג'ינג. הם ומסיכה טיפולית מצטרפים למוצרי הסדרה.




הסדרה לטיפול מקיף בסימני גיל והזדקנות העור, מבוססת על ריכוז גבוה של ויטמין C, צמצום והחלקת קמטים וקמטוטים. הרגעת העור, מניעת היוצרות כתמי גיל ושמש, גוון אחיד לעור. מיועדת לכל סוגי העור כך דבר היצרן.




קרם היום INTENSIVE DAY CREAM נהדר. מגיע בצנצנת עגולה, עם מכסה כסוף, חתום בנייר כסף לפתיחה הגיינית. והכל חתום בשרינק צלופן. אינו תחליב, אך מאוד קליל, נספג בעור בשניות והעור מרגיש מייד רווי לחות. הריח נהדר, כזה שחודר לנחיריים ופותח את הנשימה, מרגיע אפילו הייתי אומרת. בהגדרתו קרם יום, אך אין בו SPF ועל כן השתמשתי בו גם בלילה, גם לקיצור דרך וגם כי אני אוהבת סדרות ורציתי להתנסות בו יחד עם קרם העיניים לשם הסקירה. 


בד"כ אחפש קרם יעודי לסוג עורי אך בשל קלילותו מניחה שאכן יתאים לכל סוגי העור. העור מלוחח, רך ונעים ולדבריה של האשה הנחמדה "נהדר".  ואם כך אמשיך בדרך זו, להתנסות כל פרק זמן בקרם אחר. 



קרם העיניים INTENSIVE EYE CREAM מפתיע. מגיע גם הוא בצנצנת עגולה ומכסה כסוף, חבל שלא במשאבה. אולי כי היא מאוד סמיך ומרוכז, מספיקה טיפה כדי ללחח סביב העיניים בטפיחות קלות בכריות האצבעות. בתחילה התקשתי לקחת כמות קטנטנה, אז את השאריות "טפחתי" סביב עיניו של השותף. אח"כ זה כבר הפך מנהג קבע. העור רך ונעים, אפילו מואר הייתי אומרת.


המדד שלי: האם יש שקיות ועד כמה מרגישה בצורך "להעמיס" טוש הייליטר עליהן. למרות שאני לא ישנה הרבה שעות בתקופה האחרונה, אזור העיניים נראה טוב.



אם תרצנה שחקן חיזוק אמיתי, נסו במקביל את הסרום מהסדרה - סרום ויטמין C, סקרתי אותו בעבר כאן.  מכיל חומר פעיל גבוה - מעל 15% ויטמין C טהור, כדבר היצרן. מאוד חסכוני. בעת המריחה מצאתי עצמי מעסה מעט את הפנים בהנאה, תחושה שומנית משהו. נספג אט אט, מה שהפך אותו מיידית לסרום הלילה. בבוקר העור רך וקורן. אין ספק ששילוב קרם+סרום יתן אפקט  "power couple" או בעברית יפה "טובים השניים..." 


ואם נחזור למשפט הפתיחה, החוויה של ביקור במפעל ליצור קרמים הייתה מופלאה ויחודית. תמיד אהבתי לקנות מוצרי מדף, מסתבר שההכנה היא תהליך מרתק, קבלו הצצה קטנה, למפעל בוטיק שהוא גאווה ישראלית בעולם כולו:



הקרם נרקח ללא מגע יד אדם בחדר אשר נשמרת בו טמפרטורה קריר באופן קבוע 24/7



מהמכונות אל המיכלים, השפופרות והצנצנות למילוי ׁ(הזכיר לי מכונות מסרטי מדע בדיוני ;) )


המיכלים ימולאו ויסגרו, ומשם יעברו לאריזה בקופסאות קרטון.



תתפלאו כמה מהפנט לראות את התהליך, לפחות עבור מכורה כמוני.


לבסוף יחתמו בשרינק צלופן. המשלוחים שאנחנו ראינו מיועדים למשלוח לחו"ל.
.

את מוצרי HL תוכלנה למצוא אצל קוסמטיקאיות מורשות:
קרם יום 50 מ"ל: 153 ₪
קרם עיניים 15 מ"ל: 165 ₪
מסכה טיפולית 50 מ"ל: 177 ₪
סרום מיליקפסולות 30 מ"ל: 283 ₪
מארז ויטמין C הכולל קרם יום, קרם לילה וסבון פנים 328 ₪

פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של HL : קישור






7 תגובות:

  1. פוסט נהדר. פעם יצא לי לדגום אותם, אבל אז היה לי עור 'נורמלי'.
    .מאז סינגפור העור שלי הפך למעורב. נוטה לשמן
    איך זה מתאים? לא מתאים?
    מה דעתך המלומדת?

    השבמחק
  2. העור שלי היה מורמלי ועם השנים הפך מעורב בלי נלסוע לסינגפור
    מעורב ושמן קלות ב T לא בדרגה שאני צריכה פריימר לעמידות המייקאפ. הקרמים יהיו נהדרים. אשר לסרום, תלוי אם את מתחברת למוצרים במקרם שומני

    השבמחק
  3. א. חבל - ממליצה לנסוע לסינגפור.
    ב. איפה אפשר לדגום את הקרמים אם אין לי בלוג?

    השבמחק
  4. הולילנד נהדרים :) גם מוצרים טובים וגם תוצרת הארץ

    השבמחק
  5. הסרום והקרם עיניים ממש קורצים לי :) מקווה לנסות אותם בהזדמנות

    השבמחק
  6. מסכימה, במסגרת ההשקה שיתפו אותנו במיתוג חדש בו הם נקראים HL

    השבמחק
  7. מאוד מוצלחים, יש כל כך הקבה דברים חדשים לנסות וזה ממש כיף לגוון

    השבמחק