9 בנובמבר 2013

MAC - DIVINE NIGHT - Holiday 2013 Collection Limited Edition




כשהוזמנתי להשקה של קולקציית החגים בשעות הבוקר נעצבתי משהו לסרב, שכן כמו תמיד בד"כ בבוקר לא מסתדר לי להעדר מהעבודה, אולם משהמשכתי קוראת וגיליתי שנטע סקלי האגדית, אותה פגשתי כאן, סניור ארטיסט, היפיפיה והמוכשרת היא שתאפר אותי, כופפתי מעט את הכללים. קבעתי לשעת הפסקת הצהרים שלי והתייצבתי בשעה היעודה, שהתארכה מעט כי היה כיף. התפאורה היפה של החנות בסנטר, הטמפו  המשמח של המאפרים כולם , התלבושות הנוצצות בסגנון הדיסקו והקולקציה המנצחת ברוח שנות השמונים, חיי הלילה הנוצצים והזוהרים.

נטע ואני (כתבתי שהיא יפיפייה) שימו לב איך עיני מודגשות

כשכולם מבקשים מחו"ל נעל ספורט או משקפיים אופנתיים, אני מבקשת בקשה הכי צנועה: מגזינים, על הדרך בדיוטי להכניס לשקית, ככה אני מתלהבת מאופנה. חברו את זה לכך שנטע נמצאת שם בכל האירועים החשובים, מאפרת מאחורי הקלעים ואז תבינו אותי. התרגשתי לרגע להיות כמו אחת הדוגמניות הכי הכי. נטע שאלה אותי אותי מה אני אוהבת (אבל בסוף עשתה את הטאצ' שלה) וכמובן שחפרתי לה בשאלות בלי די, ובסבלנות רבה ענתה וגם הוסיפה כמה טיפים.




בקולקציה צלליות פודרות וסמקים מינרליים מה שמאפשר לשחק בהם על העיניים והפנים כאחד. 4 עפרונות עיניים, 3 גווני איליינר, מסקרה, 5 שפתונים, 3 גלוסים ו3 גווני לק.





הצללית המינרלית בסגול משולב שימר לילך בהיר שבתה את עיני, אך בחרתי באיפור יומיומי וכך נפל הפור על ... סומק מינרלי שישמש מוקד האיפור

  Lured to Love                                     Talk of the town                              Lavish living                     




הבסיס Minerallize Moisture Fandation ומעליו Mineralilze losse  



 
Prunella  עפרון סגול מושחר שימרי טושטש בקו הריסים ומעליו הונח  Lavish living הסומק הסגלגל טאופי העפעף ביבש. על המברשת, השפרצה של +FIX  ואז הנחה של הסוצק/צללית הלחה במרכז העפעף וגם בקו התחתון.



עפרון FELINE מהקולקציה - שחור  עם בוהק פנינה, הונח בשורשי הריסים בנקודות וגם בזוית התחתית/חיצונית של העין. מעליו טשטוש בסומק/צללית Lavish living המינרלי היפיפה. 

איני מסכימה שישימו לי מסקרה כשמאפרים אותי אלא אם היא נפתחת חדשה, אך במאק אין חשש שכן יש מברשת חד פעמית לכל אחת. נהדר. שתי שכבות המסקרה STUDIO FIX , עם המברשת הנהדרת השלימו את מלאכת איפור העיניים, שלפתע ניבטו מוארות וגדולות. תוך כדי שיתפתי את נטע בחששי שהעפעף נפל וקיבלתי טיפים לכך,  באהבתי לצלליות שימר ולגוון הורוד ועל כך שלא משנה אם אאפר עיניים עדין או דרמטי, יציאת ערב חגיגית תלווה תמיד בשפתון עם נוכחות. 


על עצמות הלחיים טושטשו מעט  Lured to Love   ו Lavish living    



5 שפתונים בקולקציה, הייתי שמחה לאמץ את כל החמישה.


על שפתיי הציעה נטע למשוח את הפייבוריט שלי בחמישיה PRIVAT PARTY  שזיף, שוב לא נטרדתי בשימוש בשפתון שכן במאק, תמיד יטבל השפתון באלכוהול לפני המשיחה. גוון סגול/ורוד קר עם כיסוי אטום ומראה קרמי עשיר, נטע משחה אותו מושלם במברשת, מכירות אותי, היות ולמרות היותו גוון כהה יחסית.לא נדרש עפרון שפתיים שכן אינו גולש,  אני אדבק בקיצורי הדרך :).


אם דובר בשנות השמונים ואנחנו בחגיגה אז הוספנו קצת ברק להשלמת ההופעה, גלוס שזיפי הנקרא גם הוא איך לא:  
PRIVAT PARTY - התפאורה היפה והאיפור הרגישו רצון להאזין ל Beat It – Michael Jackson ולפצוח בריקוד, אך הפסקת הצהריים החלומית, תמה, המציאות במשרד קראה לי, אז בטישו הסרתי מעט מהגלוס מהשפתיים, נפרדתי לשלום וצעדתי למשרד "בגאון".

כך נראיתי בשעה 10 בערב עיניים  פתוחות וגדולות, עם מניפת ריסים.

איפור של פעם בחיים, לא ראוי שישאר מאחורי הקלעים, הזעקתי את השותף ליציאת ערב מוקדמת, אמנם לא לריקודים או למסיבת דיסקו סוערת (כמה שאני אוהבת לרקוד!) לקולנוע, אבל באותו בערב הרגשתי ונראיתי מאוד יפה. תודה ל MAC ולנטע.



הקולקציה המוגבלת נמצאת כבר בחנויות

MINERALIZE BLUSH -- סומק מינרלי במחיר 145 שקלים
MINERALIZE SKINFINISH -  פודרה עם גוון/שימר  מינרלית - במחיר 179 שקלים
LIPSTICK - שפתון במחיר 99 שקלים -
CREMESHEEN GLASS -  ליפגלוס במחיר 121 שקלים
NAIL POLISH - לק במחיר 66 שקלים





6 תגובות:

  1. נטע אמנית ומאפרת מדהים!!! אולי יתמזל מזלי ביום מן הימים להיות מאופרת על ידה גם כן :)

    השבמחק
  2. קולקציה חביבה. מאוד אהבתי את האיפור שלך, מקסימה! וברת מזל שאופרת ע"י נטע המוכשרת והיפה. כבר לא מגיבה פה (ולא רק פה) הרבה כי אני די תשושה מהעבודה החדשה. המשך שבוע טוב ופורה :-)

    השבמחק
  3. היא יפה, צ'רמרית ומוכשרת בטירוף, וכן יתמזל, חלומות מתגשמים!

    השבמחק
  4. חביבה מאוד, תמונות אייפון לא משקפות מדוייק את הגוונים. נטע מדהימה ומאוד נהניתי. מזל טוב על העבודה החדשה, שלחתי לך מייל :)

    השבמחק
  5. איפה התמונה הסופית??!! כולי סקרנות.
    יאללה איך אנחנו הנשים כולן דומות, גם אני לא הייתי מפספסת איפור מושקע והייתי גוררת ת'בן זוג לבילוי :)

    השבמחק
  6. כשגונבים הפסקת צהריים, שוכחים תמונת פרופיל :)

    השבמחק