14 בנובמבר 2013

DIOR





התחדשתי לי בשפתון של DIOR מסדרת Rouge Dior וזה הזמן לשתף אתכן בעוד חוויות נהדרות שיש לי עם הטיפוח והבישום של המותג הנפלא הזה.




Dior Capture Totale


פריצת הדרך לדיור, עליה כתבתי בפוסט הזה השאירה אותי סקרנית ומתפעלת וכמו שחתמתי את הפוסט "שמתי ידי על דוגמיות מהקרמים ואני מתכוונת להתנסות על עורי", פריצת דרך גם אצלי כי אני סוקרת על בסיס דוגמיות :)



בניגוד לאיפור שבמריחה אחת וכבר נראית התוצאה המחמיאה, בטיפוח צריך להתנסות! לפי דבר היצרן: קיים מחקר תאי גזע כבר למעלה מעשור. וכך התגלתה אוכלוסיה של תאי גזע בעומק העור המאפשרים את מיצוק העור. הקרם שהושק באוגוסט 2013 מאפשר באמצעות שימוש עקבי במוצרים: לבנות את העור, למלאו מחדש להחליק ולהאיר אותו" אז לא התביישתי, אספתי כמה וכמה דוגמיות ומאוד אהבתי.




15 מ"ל של קרם הלחות (המגיע בכמות של 60 מ"ל, 10 יותר מהמקובל) הספיקו למריחה בוקר וערב, שלושה שבועות שזה המון, ריח מאוד נעים, הקרם מחליק על הפנים, ממש מלטף את העור, נספג ומרווה אותו, אמנם עצם התחושה של מריחת הקרם פסיכולגית הרגישה נפלא, אולם כבר אחרי כמה ימים חשתי שהפנים, חלקות ונעימות יותר והעור נראה יפה. הקרם מאוד חסכוני, נספג בקלילות ומשמש מצע נוח לאיפור. הקרם מגיע באריזת פטנט של לחיצת כפתור לפתיחה - מדליק!





9 מ"ל מהסרום שימשו אותי רק בלילה כדי להתנסות במקביל לקרם, העור שתה אותו בצמא, חסכוני, סמיך דיו כדי להימרח אך קל מספיג לספיגה מיידית. אין לי ספק שהפעולה המקסימלית היא בשילוב של שניהם, אך גם בכל אחד לבד אסתפק;) בסדרה גם קרם עיניים.



איך קרה שהחלטתי לכתוב מהתנסות בדוגמיות? אז ככה, ה"גבנית" המדהימה שלי גייל WOW BROWS היחידה מלבד בני הבית שזוכה לראות את עור פני מכל כך קרוב, שאלה אותי מה עשיתי בעור, עניתי שכלום והיא התעקשה, עשית משהו בעור, הוא נראה קצת מתוח, מורם וככה הגעתי לזה שהשינוי היחיד הוא...השימוש בקרמים של דיור. יקר (מאוד) ונהדר.

HAUTE NUTRITION CREME - שתי גרסאות לקרם -  לעור רגיל ומעורב וכן לעור רגיל עד יבש לשימוש לפנים ולצואר במחיר 953 שקלים ל 60 מ"ל
MULTI-PERFECTION CONCENTRATE  סרום - אנטי איג'ינג, מתקן לעומק סימני גיל נראים לעין במחיר 1158 שקלים ל 50 מ"ל
MULTI-PERFECTION EYE TREATMENT- קרם עיניים במרקם משיי המיועד להחליק למצק ולהאיר את אזור העיניים במחיר- 546 שקלים ל-15 מ"ל.




Dior Addict Eau Sensuelle 

סדרת הבשמים המרעננים שבתה את ליבי מזה זמן, הבקבוק השקוף, גווני הבושם הנשקפים ממנו, הרעננות ניבטת כבר מעצם העיצוב. איכשהו כולם מרגישים ניחוח דיור מוכר, אך קליל יותר וקייצי.




אוטומטית היד הושטה אל הורוד, אך במלחמת הניחוח הסגול ניצח. אולי כי ורדים הוא ניחוח אהוב בשבילי. בדיור משקיעים בפרטים הקטנים החל מהאריזה הלבנה עם הפסים הסגלגלים והתבליט הכסוף של הכיתוב והמשך בקווים הנקיים של הבקבוק המרובע.



החלק עליון כסוף ועליו תבליט שם הסדרה DIOR ADDICT עיצוב השפריצר הנהדר עם מנגנון בטיחות, תאווה לעיניים קלאסי ואלגנטי. שילוב מושלם של מושק, יסמין וורד מביא לבושם אלגנטי ומרענן, העמידות לא גבוהה מאוד אולם בצו השעה אני יכולה לקחת אתו בתיק (50 מ"ל) קצת כבד אבל מייקר אותו תרתי משמע ;)  בושם קיץ אמנם, אבל בנתים  לא נראה חורף באופק. 




וכמו תמיד הטבעה של ראשי תיבות המותג CD.  לא לחינם אני משתפכת, שנים מכורת דיור אך אל הבשמים פחות מתחברת והשנה למצוא שניים שאני אוהבת? הנוכחי וגם  Jadore Voile de Parfum עליו כתבתי כאן
תוכלנה למצוא אותו ברשתות ובפארמים: 50 מ"ל במחיר 429 שקלים ו100 מ"ל ב 603 שקלים. אמנם על טיפוח ואיפור המבצעים נעים עד 15% אך עם מעט ערנות ותשאול הדיילות  על הבשמים תוכלנה למצוא הנחות טובות.




Rouge Dior Haute coulor 649 Rose Mythiqu


אחתום את הפוסט עם שפתון. לכשקראתי את פוסט שפתוני הקיץ שפרסמתי כאן, חשתי שמשהו חסר, לקח רגע אבל...- אין יצוג לדיור, היתכן? את הנעשה אין להשיב, אתן לו במה כאן.



יש שפתונים שקונים כי כיף אדיר להוציא מהתיק, אצל דיור זה 2 ב 1 גם האריזה המופלאה וגם הפורמולה הנהדרת- שפתון האריזה כחול מלכותי עם פס כסוף עם הטבעת שם המותג חובק את אמצעו, ופסי חריטה אלכסוניים בדוגמא שזכתה לחיקוי. אריזה סופר אלגנטית. פורמלה שנועדה ללחח ולהזין את השפתיים, עם פיגמנט עשיר ועמידות רבה כך דבר היצרן.




הסדרה הכי אהובה משל דיור, פורמולה נהדרת לחותית ואם יותר לי - מלטפת את השפתיים, השפתון כאילו "נצמד" ולא גולש מקו השפתיים ובד בבד, פיגמנט נהדר, כיסוי אטום ועמידות מעולה במבחן הקפה עם כריך או מאפה, ממכר. 




רציתי גוון שאין לי אבל לא יכולתי שלא להימשך לורוד, על הסטנד הוא נראה נחמד, לא משהו שאין לי או לא ראיתי כבר, אבל על השפתיים - הפנים הוארו, הפיגמנט עם שימר זהוב, ברק זוהר אך לא מנצנץ, מאוד מחמיא, דגמתי עוד כמה, אך כמו שקורה לי גם עם בגדים, הראשון ששמתי עיני עליו הלך איתי הביתה (יש לי טביעת עין ;) ).



ההנאה מתחילה כבר בפרטים הקטנים, אריזת הקרטון המלכותית עליה מוטבע מספר השפתון מהצד הקדמי, אריזתו מרובעת של השפתון עם ההטבעה, ההטבעה על גוף השפתון של שם המותג מעשירה ומייפה. "ללבוש" שפתון של דיור מרגיש כיף, מרגיש סטייל ומרגיש יוקרה. המחיר של השפתון הוא 187 שקלים, ביום מוצלח, תקבלו 15% הנחה







MISS DIOR - ESPRIT DIOR

תערוכה ראשונה בפריז המוקדשת לבושם האגדי מיס דיור ומנציחה את המורשת שלו, דיאלוג בין עולם האמנות בן זמננו לבין בית DIOR והבושם האלמותי שיצר כריסטיאן דיור.
 הבושם הראשון של כריסטיאן דיור שנוצר בשנת 1947, Miss Dior, הופך בפעם הראשונה למושא תערוכה ייעודית, המדגישה את המורשת של בית האופנה המכובד. חושפת יצירות של 15 אמניות בנות זמננו, אשר התבקשו ליצור עבודה מקורית סביב הבושם המפורסם. כל עבודה מבוססת על אחד הסמלים של מיס דיור, כגון הסרט, הוורד או המוזה של הבושם, השחקנית נטלי פורטמן. לצד יצירות האמנות העכשוויות, יוצגו בתערוכה, ברטרוספקטיבה על הבושם, מסמכים מקוריים, כתבי יד וצילומים ישנים נדירים. בין היתר, תוצג בתערוכה השמלה אשר עיצב ראף סימונס לנטלי פורטמן עבור הקמפיין של Miss Dior. אחד המיצגים הבולטים בתערוכה הוא הכיסא של Miss Dior ,  בעיצובה של מעצבת העל ניקה זופאנק (Nika Zupanc). המציגה בתערוכה שולחן, כיסא ומנורה, שהנוכחות שלהם, העומק והממדים שלהם, בדומה לבושם- מסובבי ראשים. כל רהיט אשר ייצרה מתכתב עם המורשת, המוטיבים והאיקונים הנהוגים בבית Dior. זופאנק מצידה מדגישה כי המסע הזה בעיצוב עכשווי של רהיטים הנושאים את קווי הקוטור הנצחיים של בית האופנה העניקו לה תחושה משכרת, כמו מי שזה עתה הריחה את ניחוח מיס דיור והפכה משהו גדול לאהבה.

השילוב בין אופנה, לאומנות ולביוטי כל כך מעניין!

ואתן? מכורות דיור? יש לכן בושם/מוצר מועדף מהמותג? שתפו












4 תגובות:

  1. הבושם דיור אדיקט אדפ, הוא אחד האהובים עלי בכל הזמנים! עמיד עם ריח מטרף, כשהשתמשתי בו היו עוצרים אותי ברחוב לשאול עם איזה בושם אני משתמשת.
    אני לא מכירה את הסנשואל, אני גם פחות מתחברת לאדט, כי אני אוהבת ריחות חזקים ומתוקים אבל אני בטוחה שהוא טוב

    השבמחק
  2. גם אני מעדיפה EDP בבשמים שלי, אבל זה פשוט כבש אותי
    מציעה להריח אותו הוא פשוט מענג (ולא לשלוח לי חשבונית כמובן)

    השבמחק
  3. פפפ המחירים, אוי המחירים...
    אין ספק שדיור מוכרים לנו הרבה יותר ממוצרים (איכותיים יש לציין) אלא גם מותג ויוקרה מסויימת.
    אני אוהבת דיור אדיקט, אבל כרגע הוא אינו ברשותי.
    בקרמים לא אשקיע סכומים כאלו גבוהים כאשר הם נגמרים לי לעיתים תכופות יחסית, והתחלופות הזולות יותר עושות את עבודתן נאמנה.
    אצלי דיור הוא של מגירת האיפור בעיקר :) המוצר המועדף עליי הוא זה שרכשתי רק לאחרונה בדיוטי פרי, הסומק Dior Glow Rosy Awakening. הוא היה השקעה כלכלית, אבל היד שלי לא מושטטת לשום סומק אחר מלבדו כבר חודשיים. הוא מדהים בעיקר כי הוא מתאים את עצמו לעור, כל הקונספט של התאמה לPh אולי חרוש, אבל לא מפסיק להדהים אותי.

    השבמחק
  4. ולכן רוב הקניות שלי של דיור (וגם שאנל) יהיו בדיוטי פרי ובחו"ל שאז המחירים יותר שפויים.
    מסכימה לגמרי שתחלופות אחרות יש לכל מיני קרמים, זה הרשים אותי, אבל התאפקתי. מותג האיפור של דיור מדהים, מטיל צל על האחרים, נדיר לפספס איתו, תהני לך!!!

    השבמחק