24 בנובמבר 2013

LOREAL PARIS - Collection Privee, Revitalift & Solution Micellaire




נחמד לכתוב פוסט על מותג אחד, כמו CARELINE כאן או DIOR פה. כמו שאתן יודעות אני אוהבת מאוד טיפוח בישום ואיפור, לא מכורה חלילה, רק חובבת ;) כותבת עכשיו על לוריאל פריז הפופולרי מאוד בשידה שלי. כתובנה לוריאל בתיבת החיפוש והתרשמנה


 Eva Lonoria       &         Doutzen kroes

אחד הגוונים שבו לטעמי קשה למצוא את "האחד" הוא גוון ה NUDE.  שיהיה טבעי, לא ימחק את השפתיים ויאיר את הפנים. סדרת סדרת קולור ריש  הביאה לנו הפעם, סדרה במהדורה מוגבלת אשר בארה"ב הושקו שפתון ולק בהתאמה,על הלקים הנהדרים של קולור ריש כתבתי כאן, ארצה עלו ארבעה שפתונים.





4 גוונים לארבע דוברות (יפיפיות) של לוריאל הושקו פה בקולקציה Collection Privee שיחודה התאמה לגוון העור והשפתיים. ג'ניפר לופז הלטינית היפה, דויצן קרוז בעלת היופי האמריקאי, פרידה פינטו העדינה ואווה לנגוריה "עקרת הבית" הסקסית. לכל אחת הותאם ניוד ההולם את גווני עורה.




האריזה בשחור מט אלגנטי, נאמנה לעיצוב של קולור ריש בתוספת חתימתה של הדוברת בחזית השפתון. הסגירה בכוון אחד בלבד.



אילו הייתי צריכה לבחור על פי גוון העור שלי אינסטקטיבית הייתי פונה אל דויצן קרוז, ובכ"ז נראה בעיני שכל הגוונים סולידיים ויתאימו לרוב גווני העור. הנוסחא של קולור ריש מועשרת בנוגדי חמצון, ויטמין E ואומגה, מרקם השפתון קרמי כך דבר היצרן.



קיבלתי לסקירה את BARELY GOLDEN של EVA - שפתון לחותי ונעים על השפתיים, מספר שכבות יביאו לכיסוי אטום ומלא. אני מתרשמת שהוא הפיגמנטי יותר מבין הארבעה. השפתון בעיצוב אלגנטי ויפה, פיגמנטי, ניוד קורלי משהו גוון מחמיא לעור והנצנצים זהובים עדינים מעניקים מראה מחמיא, מואר, אפילו זוהר, חיש קל הפך לשפתון התורן, לא יוצא מהתיק.

מחיר השקה בחודש נובמבר - 60 שקלים

להשיג ברשתות ובפארמים במחיר 110 שקלים (חפשו מבצע 1+1 או 40%)




סדרת REVITALIFT, מלוה אותנו כבר שנים לא מעט. השדרוג הנוכחי של קרם היום כה הלהיב אותי והצליח לשנות לי סדרי עולם, עם 30SPF בילד אין בקרם, הרשיתי לעצמי לוותר על מריחת מסנן הגנה לפניו.


האריזה לא השתנתה, גוון המכסה אדום יפיפה, היא כבדה וזה מסורבל. קרם יום שמטרתו הגנה מירבית מהזדקנות העור, שומר על אלסטיות העור, מכיל פרו רטינול A לטיפול בקמטים ומסנני קרינה להגנה מעל העור מפני הופעת כתמים כך דבר היצרן.


   

גוון הקרם צהבהב בננה.  ברגע שפתחתי ,שאפתי את הריח הנהדר, המזכיר ריח של חופש/חוף ים (נו טוב בריכה).הקרם סמיך כמו שאני אוהבת אך נספג מהיר וגם חסכוני, מספיקה כמות בגודל אפון לכל הפנים. בסיס נהדר לאיפור. אני משתמשת בו גם לצואר.  עור הפנים והצואר מרגיש רך ומטופח, מרגישה את החיות שלו בהתבוננות במראה. קרם מעולה ואין לי ספק שירכש גם בהמשך.

להשיג ברשתות ובפארמים במחיר 244 שקלים (חפשו מבצע 1+1 או 40%)




בתמיסת המיסלר חשקתי עוד טרם עשתה עליה ארצה, 3 ב 1 זה אני ולא להרטיב פנים עכשיו כשכבר אפשר זו עוד יותר אני, תוסיפו את צבעה הורוד, היה לי ברור שזה יהיה סיפור אהבה ולא התבדיתי כך היה.


אמנם ישנם על המדף לנקום המשובח וביודרמה המושלם, אך לוריאל נותנת פה פייט רציני לא רק בתוצאה אלא גם במחיר, הבקבוק בתכולה של 200 מ"ל עלותו 85 שקלים, אבל תמיד תמיד יש מבצעים כך שאפשר לקנותו אפילו בפחות מחצי המחיר.



אמנם דבר היצרן הוא כי יעודו לעור "יבש" ורגיש אך לא אני שאוותר, חקרתי ברשת ובאתר החברה בחו"ל, מיועד לעור רגיש ובעיני משמעו לכל סוגי העור, אנוכי בעלת עור מעורב יבש והיורשת בעלת עור מעורב שמן ב T ואנחנו סופר מרוצות. העור נותר נקי, חלק ונעים. מסיר איפור מהפנים, העיניים והשפתיים, ללא בושם, גם מסקרות וצלליות .העור נותר רך ולא נדרש שלב השטיפה.



עם דגש אחד - האריזה רכה והפיה די רחבה. מומלץ להפוך את האריזה"לשפוך" תמיסה על פיסת צמר גפן/פד בלי ללחוץ, אחרת תישפך כמות גדולה והחומר יגמר חיש קל. פעם פעמיים נכווינו ואז התרגלנו.


עברתי בס.פארם (כהרגלי) וראיתי את המוצר במחיר 30 שקלים, כמובן שלקחתי שניים, היה עלי אפילו לקחת יותר. במחיר הזה - נכון לעכשיו הוא הכי משתלם שיש לי על המדף.

תוכלנה להשיגו במחיר 85 שקלים, השקה 51 שקלים, (חפשו את המבצעים 1+1 או 40%)



ואתן, יש לכם מוצר מנצח של לוריאל? מן הסתם אף יותר מאחד? שתפו












10 תגובות:

  1. הגוון של השפתון פשוט מקסים!!!

    השבמחק
  2. צעדים ראשונים באיפור וטיפוח24 בנובמבר 2013 בשעה 16:41

    השפתון נראה מהמם והמבצע החדש עושה חשק לנסות את תמיסת המיסלר של לוריאל :-)
    כרגע אני מחבבת מאוד את האיילינר (סופר ליינר) של לוריאל, הוא מאוד עמיד שזה בעיקר מה שחשוב לי בליינר.

    השבמחק
  3. ממש יפה השפתון הזה של לוריאל, אני סקרנית לראות איך הוא נראה עלייך בלייב.

    השבמחק
  4. את תמיסת המיסלר של לוריאל כבר נסיתי ולדעתי הביצועים שלה פחות טובים מהביודרמה ולכן צריך לבזבז יותר חומר לניקוי יסודי....השפתון עם חתימתה של אווה נראה שווה, תתחדשי !

    השבמחק
  5. יש לי הרושם שהיפה מביניהם וכולם מוצלחים בעיני

    השבמחק
  6. על הסופר ליינר אנחנו מסכימות לגמרי - פשוט לקנות בזוגות 1+1.
    תמיסת המיסלר הייתה עבורי מעבר למצופה כי אני זה כלכך 3 ב 1 ו ללא שטיפה, וסוףסוף יש פייט בקטגוריה העממית למוצר הנהדר הזה.

    השבמחק
  7. מעניק מראה חי ומואר

    השבמחק
  8. לתחושתי התמיסה נהדרת, הבקבוק רך ולכן עלול להישפך יותר חומר, אך לא ראיתי הבדל, אני כלכך מכורה לתמיסה ללא שטיפה שעכשיו על הכוונת של דיור אבל היא ממש יקרה.

    השבמחק
  9. מלוריאל יש שני מוצרים שאני אוהבת, אחד יש לי גם אודם ניוד אם כי באריזה אחרת, ושני יש להם סבון פנים מעולה!!! מוריד את כל האיפור, אפילו עמיד ביותר. זה הסבון עם חומצה הגליקולית צבע לבן סגול, מומלץ.

    השבמחק
  10. השפתון נראה חיוני ומקסים! ומי הניקוי מסקרנים. תתחדשי ותהני

    השבמחק