28 בנובמבר 2013

DALI WILD - PERFUME





מאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי מנומר. הכל לבשתי כבר, גרביון, שמלה, חצאית קטיפה שלא עזבתי עד שכבר התפוררה.

גופיה                           שמלת מקסי                   חולצה


אהבתי בניואנסים, גופיה מבצבצת מחליפה סולידית, חולצה מנומרת לתפארת עם מכנס ג'ינס, מעיל עם צאורון מנומר

הצצה לאוסף הצעיפים
תיק, צעיף זרוק על לבוש בגוון אחיד, אקססורייז וגרביים בשלל גוונים.

תיק 

תיק קטן גדול שנסע איתי בכל העולם, קומפקטי נוח ומקפיץ כל הופעה.


כמובן שגם בציפרניים. עכשיו כשאני חושבת על זה, רק מעיל מנומר כולו או מכנס טרם דגמתי.

שעון מחו"ל שנקנה לי ע"י חברה "ראיתי אותו ואמרתי זו אפרת"
וכך כשראיתי את תמונת הבקבוק של הבושם החדש לבית  סלוודור דאלי, היה לי ברור כי זו רק שאלה של זמן עד שהוא יהיה שלי.



בבושם בד"כ הניחוח הוא שמוביל אותנו, בבחירה ואם האריזה משובחת זה בונוס. אז החלטתי להאמין שליצירת אומנות שכזו, גם הניחוח חייב להיות כובש.



האריזה קלאסית בכסף מטאלי ורמז לעיצוב הבקבוק בפרינט המנומר על הדפנות. הבקבוק הרבוע "צועק"כולו דאלי השפתיים המוטבעות על הזכוכית השקופה, הסמל המסחרי  על בשמי הנשים לבית דאלי (למי מאיתנו לא היה בושם "השפתיים של דאלי?" Laguna שתקום). בדופן חתימתו המסולסלת של האומן הציורי ובגב פרינט מנומר שובבי משהו.



בראש הבקבוק מתנוסס סמל הנשיות - פקק זהב מוטה הצידה מגולף פרחים. קנקן יפה מקורי ומיוחד מאין כמוהו תסכימו איתי?



תווים עליונים פרחים לבנים הדרים פיקנטי וגרדניה. לב הבושם פרחים לבנים יסמין מגנוליה ומושק ותווי הבסיס עצים אקזוטיים כך דבר היצרן.

ולמרות שחג חנוכה פה עכשיו לא הכנסתי אותו למגירת הקנקנים, אלה פתחתי, התזתי והוממתי. אומרים שרושם ראשוני מטעה? אז ככה. הריח הראשוני, חזק משתלט על החדר  אבל בתו שני, מתפתח ריח פרחוני נהדר,  הסוג שכולם יבחינו בך, נשי. שישאיר שובל אחרי שתעזבי את החדר, מתאים לכל שעות היום. כזה אני אוהבת.



הבושם מגיע כ E.D.T. עלי הוא עמיד 5-6 שעות. שומעת את השאלה מהדהדת "יש לך הסכם בישום עם השותף, אישר?" אז כן, הוא הריח כשהתו השני כבר פורח ופסק חזק ונהדר. כבש אותי הבושם הזה, במראה, בניחוח, בהעזה

ההפתעה שעוררה שאגות פראיות לגמרי היא המחיר - 149 שקלים בלבד. נותר לי לשים עלי פריט מנומר, להתיז את הניחוח ולתת לצד הפראי שבי במה.



ואתם, מחוברות לצד ה"פראי" שלכן, חובבת מנומר? שתפו

  

3 תגובות:

  1. חובבת מנומרים אנוכי. בטח שמת לב... :-)
    אי לכך ובהתאם לזאת, אהבתי מאוד את בקבוק הבושם. עכשיו נשאר רק להתרשם מהניחוח. למרות שלא אתנגד לבקבוק כזה על שידתי גם אם הניחוח לא יהיה לטעמי :-)
    חג שמח מותק!! <3

    השבמחק
  2. ראשית קרעת אותי שרשמת שזו היתה רק שאלה של זמן שהבושם יהיה שלך...מוכר כל כך, חוץ מזה את הזכרת לי נשכחות עם הבשמים של סלבדור דאלי, איפה הם נעלמו? היו זמנים שהם היו כ"כ פופולרים, לכל אחת היה לפחות אחד (ולי את כולם), טוב לראות שחזר.

    השבמחק
  3. עכשיו שאת אומרת, תכלס' אני אומרת את זה על לא מעט דברים חחח
    אני חושבת שהלהט לחדש ולהתקדם הותיר את רוב הבשמים מאחור, גם אני אוהבת לחדש מלבד בודדים שתמיד אחזור אליהם. היה לי גם שפתון שלו בעיצוב של שפתיים, זוכרת שכל פעם עוד ועוד חברות ביקשו שאקמנה עבורם, אדום כזה, לא להיט, אבל העיצוב...

    השבמחק