20 בנובמבר 2013

אני ממליצה כי אני מרוצה נובמבר 2013


פוסט זה נכתב כי אני מאוד מרוצה, אז רציתי לשתף.




כאוהבת קנקנים מושבעת, הבושם Classique לבית גוטיה היווה תאווה לעיניים ברגע הראשון שראיתיו, סנסציה הייתי קוראת לו ולבשמים מבית היוצר שלו, אח"ע הצטרף המלח הסקסי, בקבוק תאוה לעיניים אבל את הניחוח לו אהבתי על בן הזוג, נתתי אותו לחברה עבור בן זוגה והיא נתנה לי שני בקבוקים מעוצבים דומה ל...סבון נוזלי באמבטיה - עסקה טובה? והצטיידתי לי במניאטורות.



.  
ואז הגיע הבקבוק דמוי המלח בגוון הלבן Fleur Du Male ולפתע לשנינו היה בושם משותף, אבל זה כבר לפוסט אחר.




JEAN PAUL GAULTIER משיק לרגל החגים צמד חמד "הנערה והמלח" בניחוחות המוכרים  ומלביש את שניהם גם הנערה - הבושם קלאסיק וגם המלח הבושם לה מל - בבגדי מלחים בכחול ולבן - פריט אספנים, כבר אמרתי. קיבלתי לסקירה סט מיניאטורות זהה לזה שברשותי, אז "התפרעתי" ופתחתי אותו






ניחוח הבושם לאישה Classique, 100 ml  EDT
התו העליון- שושנה' פריחת התפוז, ם קמצוץ של קלמנטינה סיציליאנית. תו הלב- צרור פרחים של יסמין סמבק, ילנג-ילנג, חבצלת העמק ואיריס לבן. ותו הבסיס- משלב וניל ומושק עם אמבר צמחי.

Le Male, 125 ml ניחוח הבושם לגבר
התו העליון- לבנדר, מנטה והל. תווי הלב-עלים ושל דשא טרי ותווי הבסיס משלבים ניחוח  וניל, מושק, סנדלווד, עץ סנדל ועץ אלמוג. 

להשיג ברשתות הפארם  במחיר השקה: 
לה מאל גבר - EDT -מחיר השקה- 279 ₪  
קלאסיק אישה-EDT-מחיר השקה- 299 ₪ 





איך הפכתי מחובבת שפכטל למעריצת BB כתבתי לא אחת, אחד המוצלחים שבהם הוא מסדרת innovation לבית סבוקלם, סקרתי אותו בהרחבה כאן.  קוראים לו BB, מרגיש כמו BB אך מכסה כמו מ.אפ. אריזת משאבה נוחה, מכיל SPF 35, 3 ב 1, קרם הגנה, מ.אפ וקונסילר באחד, ניתן לבניה בשכבות, עורי מעורב, לא נדרשתי לפודרה. בהגדרתו מיועד לעור רגיל עד יבש, שלי מעורב, מלבד בקיץ צלח יפה יום לימודים ארוך.




בשורת גוונים: עד כה היו שניים בהיר ומדיום, סבוקלם קשובה ללקוחות והוציאה גוון ביניים LIGHT BEIGE 015
לכל אותן שעורן בגוון בין השניים הקיימים. המוצר מבוסס על רכיבי אנטי אייג'ינג במותאמים לעור בוגר ורגיש, מסייע בהפחתת קמטוטים וממצק את העור כך דבר היצרן, ואני אומרת, BB שמרגיש כמו ביבי ומכסה כמייקאפ, כל השאר זה בונוס

את BB SEBOCALM במחיר 159 שקליםתוכלנה למצוא בס.פארם, בקופות החולים ובבתי מרקחת נבחרים.






ואם ב BB עסקינן, אז גם רבלון השיקה לאחרונה בארץ  את Revlon Photoready BB Cream Skin
היורשת ראתה BB ו 30SPF וחשקה נפשה. מגיע באריזת שפופרת נוחה ב 3 גוונים, לייט לייט/מדיום ומדיום, הלייט נראה בעיננו בהיר בהסווצ'ה על כף היד אזי בחרנו בלייט/מדיום.  לחות, פריימר וכיסוי כמייקאפ  וקונסילר כאחד עם מקדם הגנה 30SPF כך דבר היצרן.  נראה שעל עור הפנים מתקבל גוון טיפה כהה ממה שנראה ב"הסווצ'ה" על היד, במחשבה שניה אולי היינו נשארות עם הלייט      





אריזה נוחה לנשיאה בתיק שזה מעולה, ניתן לראות את הגוון דרך האריזה. מחליק על העור ממש כמו פריימר ולא נכנס לנקבוביות. הכיסוי קליל מאוד ולא יתאים כמ.אפ אך מקנה גוון אחיד ומטשטש אדמומיות ממש כמו הפוטורדי. סופי שהיורשת בעלת עור מעורב שומני לא אימצה אותו ואני נשארתי עם מוצר חביב ונוח לשימוש, שמצויין לעור רגיל עד מעורב, העמידות כ BB בלבד היא למספר שעות, אילולא הפיגמנטציה שלי היה מצטרף לאוסף ה BB שלי לשישי ויציאות בקדמת המגירה.

את ה BB בכמות 30 מ"ל במחיר 160 שקלים תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים.



באיחור לא אלגנטי בשל סירוב עקשני להזמין ברשת על "עיוור"  דגמתי את  Just bitten kissable balm stain
שפתון עפרון ללא חידוד, קיצור דרך כלבבי, קלות מריחה ודיוק בריח מנטה.



אפשר ממש להרגיש את המנטה על השפתיים ולהריח אותו, אך אט אט הוא מתפוגג. Rendezvous שמספרו 040 ששבה את עיני מרגע ראשון, התגלה כשפתון עם פיגמנט של ממש למרות שנדרשתי למרוח שכבות. לטעמי הוא ראשית שפתון ואח"כ באלם העים ולחותי על השפתיים, את תכונת ה stain אני מדחיקה ;)




על הדרך בפארם דגמתי עבורכן את כולם, הסווצ'תי אותם בזריזות, מקווה שלא טעיתי במספור. על הכוונת גם 001 ו 015, בעצם...כולם.  ברשת ס.פארם בסניף השכונתי במבצע -  50 שקלים. REVLON  יצאה במבצע בסופרפארם: 
**ג'סט ביטן רבלון מזמין את חברי סופר פארם בפייסבוק וחברי רבלון בפייסבוק ליהנות ממחיר השקה מיוחד של 45 ₪ בלבד.  מבצע ההכרות יתקיים בין התאריכים 15-31 בנובמבר 2013.**




יש לא מעט מסקרות מעולות על מדפי הפארם, אחת האהובות עלי אשר הוזכרה לא מעט בבלוג ובעמוד הפייסבוק שלי היא La Diva.



מסקרה שנשארת כל היום בלי להתפורר או להימרח. עבורי היא גם מעבה, גם מפרידה וגם מעגלת, או כמו שהשותף שאל "שמת ריסים מלכותיים" גם היורשת שותפה לחיבה אולם רק בשחור.



לחמישה הצבעים בסדרה נולד אח נוסף - כחול - כחול אלקטריק, אותו קיבלתי לסקירה. אהבתי את הגוון שכן הוא לא זועק אולם בעל נוכחות מובהקת, המסקרה בעלת אותן תכונות כאחיותיה, דרמה של נוכחות, לה דיוה!


מבוקר עד לילה כ 15 שעות, לא זזה ממקומה, ובכל זאת ההסרה קלה ופשוטה.

את המסקרה תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים במחיר של 110 שקלים (חפשו את המבצעים, 1+1, 40%,  ועוד)



ואם בקרליין עסקינן, סדרת לקים חורפית ויפה לעונת החורף, אפור חום שחור ואדום מטאליים. הלקים של קרליין מצויינים בעיניי, הן הפורמולה והן המברשת הרחבה, שמקלה על המריחה.




קיבלתי לסקירה את האדום -אולי היפה שבהם? אדום עמוק  Metal red - 355 עם גימור שימר/מטאל, תאוה לעיניים.


המברשת של קרליין ממש מצויינת, המריחה חלקה, למרות שלקים כהים "מועדים לפורענות" מבחינת זליגה לצדדים (קטיקולות) ומריחה, המברשת אוספת היטב את החומר, יחסית פספסתי רק מעט (ראו תמונה מטה). שכבה אחת תספיק לכיסוי ואטימות מלאה, שכבה שניה לשלמות.


שכבת טופ שמרה על הלק למשך שלושה ימים תמימים, אז חלה נסיגה קטנה בקצוות, לקים בגוונים אחרים החזיקו יותר ימים. הגוון קסם לי כל כך, שנמרח פעמיים בתוך שלושה שבועות :)

את הלקים בכמות של 15 מ"ל תוכלנו למצוא ברשתות ובפארמים במחיר 15 שקלים לערך.




אתר חדש נולד, אתר ישראלי לקניית מוצרי ביוטי, ממשק ידידותי בעברית והכי מלהיב, מוצרים שאינם נגישים בארץ, דוגמת מעגל ריסים של שו אמורה, אורבן דיקי. במבט ראשון המחירים יקרים ובמיוחד יחסית לאפשרויות של אלה מאיתנו שרוכשות ברשת. מבט שני ושלישי מצאו כי יש מבצעים, אשר הופכים פריטים נחשקים למשתלמים, דוגמת השפתונים של עופרה, הלקים של SECHE, אז כמו תמיד כדאי לעקוב ולהיות לקוח חכם, לקנות רק מה/כאשר משתלם וכדאי.

קישור לאתר - כאן







אחרון חביב ותחום לא פחות אהוב, האקססוריז. שיתפתי אתכן בעבר בחיבתי לאקססוריז בכלל ולמותג

Accessorize London בפרט, בפוסט כאן. היורשת קפצה לקרביץ לקנות תיק גב לאונ' וחזרה עם הממתק הזה, אופנתי, מתאים לעונהת לא גדול מידי אך מספיק כדי להכיל את הלפטופ 10' והכי חשוב  - יפיפה!


ואתן, חובבות כמוני את הממתקים מעלה? שתפו










13 תגובות:

  1. גם אני אוהבת את הלקים של קרוליין יש לי את388 ו 357 שאני מאוד אוהבת .

    השבמחק
  2. הבקבוקונים של גוטייה מדהימים. אני חובבת בשמי המותג והשנים הקטנים האלה כה מתוקים בעיניי :-)
    הביבי של סבוקלם הוא שיחוק רציני. אני פשוט מתה עליו ואני מרגישה כאילו הוא פותר לי את כל הבעיות כשאני משתמשת בו. הגוון הכהה שיש לי טיפה כהה לי מדי, בעיקר עכשיו בחורף, אז ארוץ להתחדש לי בגוון החדש וכנראה אערבב בין שניהם כדי להגיע לדיוק מושלם בגוון.
    הלק של קרליין נראה מהמם. מתה על הצבע והוא מאוד מחמיא לידך הענוגה :-)
    נשיקות מותק <3

    השבמחק
  3. עשית לי חשק להתחדש בלקים של קרליין! הם פשוט מעולים ומבחר הגוונים מרשים. ותתחדשי על הגודיז, הכל נראה מוצלח! נשיקות <3

    השבמחק
  4. יש לי את הצבע האדום מטאלי של קרליין, נורא נורא מרוצה ממנו (:

    השבמחק
  5. כמוני כמוך, חובבת לקים וחובבת את של קרליין :)

    השבמחק
  6. יש ליורשת אוסף קטן של מיניאטורות אבל אלה מדהימים מכולם אני סבורה. הביבי של סבוקלם מושלם ללא ספק, ללכת עם ולהרגיש בלי. הלק יפיפה ותודה על המחמאות יקירה, סופ"ש מהמם , אוהבת בחזרה

    השבמחק
  7. למזלך אין לך סניף סופר פארם בכל אשר תלכי, הם מקיפים אותי וכך גם מתרבה האוסף. נשיקות חיבוקים וסופ"ש מושלם

    השבמחק
  8. הוא מקסים, אני שוקלת גם את האפור, אני מאוד אוהבת מברשת רחבה, המחיר מעולה, גם צבעי הקיץ יפיפים

    השבמחק
  9. אהבתי מאוד את המסקרה הכחולה עלייך, היא מדגישה את הבהירות בעינייך וזה מקסים. הלק של קרליין יפהפה ומתאים לך מאוד. האתר החדש נראה שווה ! תודה על השיתוף :-)

    השבמחק
  10. תודה על ההמלצות, כיף לקרוא!

    http://www.fashion-matters.com/

    השבמחק
  11. אמת לבשמים של זאן פול מעולם לא התחברתי, צריך לאהוב את הריח יש לו סגנון מיוחד. לגבי הביבי קרים...תקשיבי, כמוך כמוני מחובבת מייקאפ מושבעת עברתי לביבי וזהו, אני פשוט שם, אומנם באיחור גדול, אבל המוצר הזה פשוט אלוף.

    השבמחק
  12. תודה לידיה, אני חובבת מסקרות צבעוניות במידה. הלק של קרליין מוצלח מאוד וסגר לי פינה של גוון שהייתי מוכנה לקנות בפי שלוש. האתר מעניין ויש בו גם גיוון רב. משתלם לעקוב אחרי המבצעים. חג שמח יקירה

    השבמחק
  13. BB זה לגמרי שיחוק כבר יש לי אוסף, ולא מפסיקים לחדש.

    השבמחק