6 בספטמבר 2013

That's LIFE


אאל"ט המוצר הראשון משל לייף מותג הבית של רשת סופר פארם שרכשתי היה מגבונים להסרת איפור - נהדרים, סקרתי אותם כאן. גם הלקים נסקרו פה לא אחת, למשל כאן, תמורה נהדרת להוצאה, עמידות טובה גוונים יפים וכשיש מבצעים בין 10-12 שקלים. והצלליות שמאוד אהבתי ובכל מבצע לאוסף הוספתי, ראו כאן

היתרון במותג הוא שיש "אבא ואמא" מותג בית ברשת שאני קונה בה הרבה, ולכן לא ציפיתי לפחות מאיכות מצויינת של המוצרים.

קו הטיפוח העור:

סדרת LYCOMEGA

הסדרהמועשרת בתמצית זרעי עגבניות וזרעי חמוציות המכילים ליקופן, אומגה 3 ואומגה 6, נוגדי חמצון המאטים את הזדקנות העור. פיגמנט האדום - נוגד חמצון הנמצא גם במזונות דוגמת - עגבניות, דודבנים אבטיח וכמבן יין אדום, לא אני לא מציע לשתות או לאכול את הקרם אך כמכיב טיפוח מיוחס לו שיפור בגוון העור והגנה מפני נזקי הסביב והזדקנות העור.
אוהבות ריח מאסק?  זו הסדרה בשבילכן, ריח מאסק עדין ולא משתלט



את קרם הידיים והרגליים קיבלתי כשי.
אני לא ממש אוהבת אריזות שפופרת בשחור אבל איכשהו השילוב עם האדום יצר אריזה אלגנטית ויפה.



קרם הידיים והרגליים הועברו אחר כבוד לשידה בחדר השינה שכן הספיגה שלהם איטית ויתאימו לנחת של שנת ערב, מרככים ונעימים, בהחלט ממליצה לאמץ.




אחרי כמה ימים קרם הידיים נעלם והסתבר שהעבירו אותו דירה ליד הטלביזיה, איני מחובבות המסך הקטן, אך לאחרונה התאהבתי בסידרה "קומיוניטי" (הוט VOD) טוב, גם שם אפשר להספיג בנחת.



קרם גוף ושמן הגיעו לסקירה והתקבלו בשמחה ובציפיה, קרם הגוף מרכך ומנעים את העור, כאחת שאינה חובבת שמנים, העברתי הלאה את השמן לחברה נסיינית ששמחה להתנסות, שכן היא טוענת שמה שאעביר לה תמיד יהיה דה בסט.



היא מציעה להשתמש בו כשלא נמהר להתלבש, שכן הספיגה איטית למדי אך מותיר עור רך וריח נעים עוד שעות רבות.
עוד מוצר מסקרן בסדרה (שיבדק במהרה) הוא גרגרים לגוף, - מצפה שיהיה מעולה כמו אחיו לסדרה.




משזף עצמי מבית לייף

האריזה מאוד פשוטה בעיני, אריזת הפטנט לפתיחה ביד אחת מקלה על המלאכה. אני לא מהמשתזפות או מהמשזפות אלא את הרגליים. נהגתי לקנות במבצעים ב 100 שקלים משזף של חברת יוקרה ידועה, ולמרוח אחת לכמה ימים, בפעם הראשונה לא לפני גרגרי גוף כמובן, להסיר תאים מתים ולהחליק את העור. אמנם הגוון נטה מעט לכתום אבל היה הכי טוב שאני מצאתי, וניסיתי לא מעט.



הפתעה נעימה, הקרם של לייף נמרח בקלות, מריחה מהירה בכיוון אחד וממש מעט על הברכיים ועל כפות הרגליים תניב רגליים שזופות בעדינות זהובה, תמורה מלאה להוצאה - אהבתי מאוד

חידושים באיפור:

Perfect Lash Mascara

מבנה המברשת הצפופה מאפשר, הפרדה, הארכה ועיבוי הריסים למראה עוצמתי וגוון שחור עמוק, , הריסים מודגשים בנפח דרמטי נטול גושים כך דבר היצרן. קיבלתי את המסקרה לסקירה - אריזת המסקרה פשוטה ולא מעוצבת, אינה מבשרת את דבר התוצאה הנפלאה שהיא מפיקה מסתבר.
מסרתי את המסקרה לנסיינית צעירה שמאוד משקיעה ומטפחת את הריסים ועובדת עליה ממש אחד אחד והיא פסקה: מצויין, המברשת הסבוכה מגיעה אל כל הריסים, מפרידה ומעבה אותם, כבר בשכבה ראשונה, שכבה שניה מדגישה והעמידות לכל היום בלע התפוררות ובלי גושים, חבל שלא השארתי אותה אצלי? לא ממש המחיר ידודיתי ואפשר להצטייד בעוד אחת.. 



Easy Eye Liner

אני מעדיפה ליינר בטוש, קל לי יותר לצייר קו סביר, אם כי עדיין לא מושלם, כשהוא שחור למדתי גם להסוות את הפספוסים בעזרת הצלליות :) 
האיילינר של לייף הגיע בכחול, גוון לא שמיש מאוד עבורי כליינר, אבל למענכן הקוראות ;)
הראש דקיק וכן ניתן לצייק קו די מדוייק אך החומר מעט רטוב אז זהירות עם העפעוף, הוא מתקבע ומכאן העמידות שלו אין סופית, מי שמתחברת לכחול תוכל פשוט לחזור על הקן שנשאר מיום האתמול, אך מי שכמוני לא אוהבת איפור עמיד, קצת מסתבכת. מצד שני - נראה לי כדאי לנסותו בשחור, כי ליינר כה עמיד הוא יתרון איפור מובהק, עמיד לכל ניום, לא נמרח או מתפורר ולא יקר. ובמבצעים עוד יותר.




מוצרי לייף רבים בארון האיפור/האמבט. הם טובים, המחירים סבירים וזמינים בכל פארם. במבצעי 1+1 אני אוספת ולפעמים יותר מזוג. צמר גפן, מקלוני אוזניים, מגבונים להסרת איפור, מסיר לק ועוד.




לאחרונה גיליתי מחדש מוצר נהדר ואני ממליצה ללכת ולקנותו, נפלא:
אחרי מריחת לק ומייבש, התזה קטנה ממרחק מספר סנטימטרים על כל אצבע וזמן ההמתנה ליבוש מתקצר פלאים - כוכב זהב!!!

ואתן חובבות מותג לייף כמוני? יש לכן מוצר מנצח משלו? שתפו



*מוצרי הגוף, המסקרה, הליינר והמשזף התקבלו לסקירה.
















8 תגובות:

  1. אני מודה שהמוצרי לייף לא עושים לי את זה בדר"כ אך לאחרונה אני מואת את עצמי מתנסה בהם יותר ויותר.ץ העיצוב של הקרמים נראה יוקרתי ואני מניחה שאתנסה בהם, לגבי הספריי ייבוש- כמה הרבה זמן רציתי לנסות ועכשיו שיכנעת אותי! (:

    השבמחק
  2. חבל שלא משקיעים יותר בשיווק של לייף, באמת מוצרים נהדרים

    השבמחק
  3. יש שיפור בחלק מהאריזות אבל אני חושבת שדגש על זה יכול להקפיץ אותם למעלה. אני לא התרגשתי מהמסקרה, ומוצרי הציפורניים מצויינים

    השבמחק
  4. מסכימה לגבי רוב האריזות, ועל מוצרי הציפרניים, יש להם אחלה של לקים והספריי מציאה אמיתית

    השבמחק
  5. המוצרים זמינים בכל פארם, אילו היו משקיעים באריזות...צודקת

    השבמחק
  6. יש מוצרים שבהם אפשר לתת למחיר לשחק, הספריי - שיחוק

    השבמחק
  7. קרם הגוף בהחלט מוצלח, וכמוך שמנים אינם אהובים עליי.
    המשזף בעייתי- התוצאה לא רעה, אבל הוא לכלך לי את הבגדים...
    האיליינר הזה- העמידות שלו מוגזמת, ממש התאמצתי להסיר אותו=\

    השבמחק
  8. מסכימה עם הכל, לגבי משזף, אני תמיד שמה כשיש לי טווח מרחק סביר עד הצורך להתלבש, אני משזפת רק את הרגליים

    השבמחק