20 באפריל 2013

GA-DE HYDRA ESSENTIAL





קולומבוס גילה את אמריקה, אני "גיליתי" את הטיפוח של ג'ייד.

המותג ג'ייד מוכר לי מאז ומתמיד, הייתי ועודני ממליצה מספר 1 על מוצרים רבים מקו האיפור, הסמקים, הפודרה , הלקים, העפרונות והצלליות הנפלאות. בשטח הטיפוח גיליתי אותו כעת. הוזמנתי להשקה של הסדרה החדשה ולמרות שהתלהבתי מייד בהתחלה חיכיתי כתמיד עד להתנסות של כחודש לפני הסקירה.

דבר היצרן:
5 מוצרים בסדרה המבוססת על נוסחת HYDRASALINOL (תמצית צמח הסליקורניה), רכיב לחות פעיל מהדור החדש המופק מצמח חוף, להגברת רמת הלחות בעור. נוסחת הלחות, מעצימה את יכולת העור לשמור מים ולאזן את מאגרי הלחות הטבעיים. למראה עור גמיש, קורן וחלק יותר.

מעשית:
הנראות של הסדרה בגוון הלילך שבתה אותי. אריזות הקרטון בלילך פסטלי עם כיתוב וסמל המותג בגוון כסוף ובהבלטה עליהן.  אריזות דמויות זכוכית מפלסטיק איכותי שאינן כבדות עם מכסה לבן. לכל קרם בג'רה עלון מפורט כיאה למוצר איכותי וספטולה לסטיריליות. הסדרה אינה מוגדרת לגיל כרונולוגי אלא נותנת דגש על מראה העור ולחות שבו.





PURE CLARTE - קרם יום נטול שומן המיועד לעור מעורב/שמן

דבר היצרן:
קרם לחות נטול שומן, נוסחא המשלבת חימר לבן ותמצית אצות ים למראה עור מאט וחומצה סליצילית לטיהור נקבוביות העור.  לעור המראה מאט, רך רענן ועתיר לחות. אופן השימוש: למרוח על פנים וצואר נקיים.
אופן השימוש: למרוח על פנים וצואר נקיים

מעשית:

בד"כ אני שומרת את הדובדבן לסוף אבל הפעם בשונה אכריז עליו בהתחלה:

אריזת שפופרת להוצאת כמות מדידה וסטירליות. נוחה לשימוש ונשיאה בתיק האיפור עם פטנט לפתיחה ביד אחת. 
הקרם נהדר, חסכוני, לחותי, העור רך ובמראה מאט ונספג במהירות מה שחשוב בבוקר לשם האיפור. אין בו SPF מה שלחלקן תראינה כחסרון. לדעתי זה לא צריך להוות שיקול שכן במיוחד בקיץ הישראלי 15SPF לא יספיקו עבור רובנו ובכל מקרה נשים בנפרד קרם הגנה. הקרם מומלץ בחום לבעלות עור מעורב ושמן. גם אני וגם היורשת אהבנו אותו מאוד. הכמות 75 מ"ל- מוצר מנצח!



קרם יום 15SPF - לעור יבש/יבש מאוד

דבר היצרן:
מועשר בנוגדי חמצון, תמציות של צמח הבודליה וקורנית, עץ ליים ושורש אכינצאה סגולה בשילוב עם ויטמין A ו E חומצה היאלורונית, חמאת שיאה אורגנית וקומפלקס לחויות. לצמצום ומניעת קמטים וקמטוטים, לחות טבעית ומראה חיוני וקורן.
אופן השימוש: למרוח על פנים וצואר נקיים. (50 מ"ל)

מעשית:
הקרם נמסר לאשה כבת 55 בעלת עור מאוד יבש, המטפחת את עורה בקפידה מאז ומתמיד. גילה ניכר על פניה בשל סוג עורה היבש אך נראה רך ומטופח. היא משתמשת בד"כ בקרמים מחברה ישראלית אחרת אשר אינה נמכרת בפארמים, אותה היא רוכשת אצל הקוסמטקאית שלה. כמוני אהבה את האריזה הסגלגלה, התלונה היחידה שלה שאיתה אני מזדהה היא, כי הייתה מעדיפה את הקרם באריזת משאבה ולא בג'רה. זה נכון לקרמים מחברות רבות. הספטולה המצורפת שימשה אותה היטב (כשיש סבלנות...). הקרם נעם לה, הוא לחותי, אך לא מכביד, נספג באופן סביר והעור מרגיש לח ורענן. מראה העור חי וקורן, במבצעים שיש הוא קנייה מוצלחת לא פחות מהקרמים שלה, העולים לה פי אחת וחצי לפחות אם לא פי שתיים. 



EYE DEFENSE CREAM - קרם עיניים

דבר היצרן:
מועשר בוויטמינים המרווים את העור בלחות, חומצה היאלורונית וקפאין, בשילוב עם קומפלקס לחות צמחי רב של שמן שקדים מתוקים, אפרסק, תמציות דרדר כחול, צמח הבודליה וקורנית. אלה מסייעים בהפחתת סימני עייפות, כהויות ונפיחויות באזור העיניים. קרם העיניים משיב לעור את ההגנה הטבעית נגד יובש ומעניק מראה קורן.
אופן השימוש: למרוח מדי בוקר וערב סביב אזור העיניים.

מעשית:
מגיעה בג'רה סגלגלה עם ספטולה. קרם עיניים המיועד להנחה בוקר וערב, אני מניחה מעט בבוקר לשם ספיגה מהירה עבור האיפור ובנדיבות בערב.  קליל ונעים על העור, קריר מעט, אולי זה פסיכולגי בשל ההצהרה מעלה, אבל התחושה היא שיש הרבה פחות נפיחות בעיניים (אין לי שקיות גדולות אלא אם יש חוסר שינה קיצוני)  ומראה קורן מה שגורם לי לא אחת לדלג על השלב של הנחת קונסילר-טוש הילייטר תחת העיניים.  אין לי כהויות כך שאיני יכולה להעיד בנושא. אני נוהגת לטפוח אותו בחלק החיצוני של העיין בצורת האות C. מגיע בכמות כפולה מהמקובל - 30 מ"ל.


EYE DEFENCESERUM - סרום לעיניים

דבר היצרן:
תמצית של רכיבים להגנה פעילה על אזור העיניים העדין. קומפלקס לחויות, חומצה היאלורונית, חמאת שיאה אורגנית, שמן רוז היפ, נגזרת סוכר, פפאידי אורז וקפאין. להזנה של עור העיניים ומראה קורן תוך הפחתת כהויות ונפיחויות.
אופן השימוש: לטפוח את הסרום קלות סביבי אזור העיניים בוקר וערב לפני מריחת קרם עיניים.

מעשית:
אשת קיצורי דרך אני ולכן בבוקר דיגלתי על הסרום והנחתי אותו רק בערב. אחרי מספר ימים פעולה כפולה למען אזור העיניים "עייפה" אותי והחלתי להניח לסירוגין (לילה סרום וקרם ולילה רק סרום או רק קרם). האריזה הסגלגלה נוחה, סטרילית וחסכונית. התחושה הטובה בעור היא מיידית, הסרום נעים ונספג מהר. כעקרון הסרום מכין את העור לספיגה מירבית של הקרם, אך מצאתי שגם אם הנחתי רק סרום העור סביב העיניים, העור הרגיש ונראה טוב. מגיע גיל שכדאי להשתמש בסרום ואני מקפידה כבר שנים לא מעטות לשים סרום לפנים, מן הסתם מה שטוב לפנים יועיל גם לעיניים ואני משתדלת לשים גם בעיניים את שני השלבים. 

בסדרה עוד מוצר נוסף שלא דגמתי - PRECIOUS SKIN SERUM סרום לפנים באריזת משאבה, בכמות 30 מ"ל.




הסדרה מתומחרת במחיר מלא, בטווח 150 ש"ח לקרם יום לעור מעורב ועד 260 ש"ח לסרום ואולם...ברשתות ובפארמים ראיתי אותם במחירי השקה מעולים דוגמת: 69 שקלים (לקרם יום מעורב) ועד 110 שקלים. מבירור עולה כי אלה מחיר מבצע של הרשתות ועל כן הם משתנים. שאלו את הדיילת האם יש מבצע 1+1 או 40%.

ואתן יש לכן מוצר טיפוח מנצח משל GA-DE? שתפו



* סדרת הטיפוח התקבלה לסקירה.




8 תגובות:

  1. נראה מעניין.. מודה שמעולם לא דגמתי מוצר של ג'ייד

    השבמחק
  2. אין לי ספק שדגמת ולו מהלקים שלהם אם לא עוד מוצרי איפור. המחירים מצוניינים ויש עוד לא מעט סדרות מסקרנות

    השבמחק
  3. הקרם בשפופרת נשמע ונראה מאוד מעניין. תוהה על נסיון בעצמי לאחר ההתרשות החיובית שלך. שאפו!

    השבמחק
  4. עוד לא ניסיתי את הטיפוח של ג'ייד, ושיגמר הקרם הנוכחי שלי אנסה את קרם היום:)

    השבמחק
  5. אם כוונתך לקרם בשפופרת, ממליצה מאוד - רק לא לשכוח מסנן קרינה

    השבמחק
  6. היי אפרת, קניתי לפני מס' ימים את הקרם פנים PURE CLARTE לעור שמן ובכל פעם שאני מורחת אותו על הפנים זה שורף לכמה דקות. האם ככה זה צריך להיות והאם עליי להפסיק את השימוש בקרם?

    השבמחק
  7. היי אפרת, קניתי לפני מס' ימים את הקרם פנים PURE CLARTE לעור שמן ובכל פעם שאני מורחת אותו על הפנים זה שורף לכמה דקות. האם ככה זה צריך להיות והאם עליי להפסיק את השימוש בקרם?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי אורלי
      יש קרמים שמעקצצים מספר שניות מעצם הפעולה/החומרים שלהם. קרם ששורף ועוד מספר דקות, הייתי מפסיקה להשתמש בו, חוזרת לנקודת המכירה, מיידעת את דיילת המותג ומחליפה באחר

      מחק