6 באפריל 2013

גלוסיבוקס מרץ וגם....פברואר


גלוסיבוקס פברואר לא הגיעה לסקירה וממש הצטערתי כי ראיתי ספויילרים ואהבתי. לקראת סוף חודש מרץ הגיעו שתיהן יחד לסקירה. התלבטתי מה והאם לפרסם בשל התזמון אבל במחשבה שניה...לא פחות מהקופסא יש מקום גם לסקור את המוצרים, אז הנה הן לפניכן, החדשה לפני קודמתה

גלוסיבוקס מרץ



בסימן החג, בגלוסי מרץ הגיעו 7פריטים, מעל ומעבר. רובם בגודל מלא או גודל נסיעות, מתנה לחג.





מימין לשמאל, פרש לוק (סדרת היוקרה מבית אנה לוטן) פריימר לפנים, מברשת לטשטוש צלליות של CARELINE, מסיכת בוץ של 417-, מייקאפ אבסולוט קוור של OFRA, קרם לילה AROMA.



FRESH LOOK את הפריימר לפנים, טרם דגמתי, אך לאחר שהתנסיתי בשל סמשבוקס, של לוריאל (למראה זוהר) ראו בפוסט כאן, ושל דרמלוג'יקה אותו סקרתי בפוסט כאן  איני מניחה פריימר ביום יום, סקרנית לנסותו. (גודל נסיעות)

FRESH LOOK - ליפטינג קרים ג'ל - התיאור נשמע מבטיח - תכשיר יוקרתי של לחות מרוכזת המחליק כקטיפה על העור ומעניק תחושת מתיחה קלה עם ספיגתו. (גודל נסיעות)




CARELINE מברשת לטשטוש צלליות מספר 7 מצויינת בגלויה כנובוס והיא אכן בונוס אמתי, לאחר שנים של חיפוש בשדות זרים ובבאזרים, אפשר למצוא סדרה שלמה של מברשות איפור לשימוש אישי, נגישות וטובות בפארמים במחיר ידידותי עד מאוד, סקרתי אותן בפוסט הזה . אם מצאתן אותן ב 1+1, לדעתי לחטוף! (גודל מלא).




417- מסיכת הבוץ הממצקת ומגמישה העבירה בי צמרמורת, וכשחברה יקרה העידה כי זה טיפול יופי מדהים מייד זכתה בה, נותר לנו רק להיפגש לקפה והיא שלה, מקוה שיצקרה מהר שמה אתפתה להיראות כמו לובנגולו. (גודל מלא).



OFRA - מייקאפ אבסולוט קוור הינו אחד ממוצרי הדגל של עופרה, שיש בידי דוגמאות שלו גם 05 וגם 04 - אני זקוקוה לגוון בהיר יותר ויש בכוונתי לנסותו שכן "מ.אפ נוזלי נטול שומן, עמיד מאוד, עד 18 שעות בכל תנאי מזג אויר - הוא בדיוק מה שאני זקוקה לו כהגנה ממוראות הקית התל אביבי המתקרב, יותר נכון לחות הקיץ (לירושלמים (נכון, לשעבר) לחות הקיץ הנוראה היא אסון). מן הסתם קשה להתאים גוון לכל אחת מאיתנו, חבל.

AROMA - קרם לילה  - עבורי ארומה לעולם תעורר קונוטציה של הקפה ששינה את פני התרבות בירושלים שם נפתח הסניף הראשון ברחוב הלל ואח"כ גם את פני הקפה בארץ כולה, לי הוא טעים מאוד. את המותג ארומה לטיפוח הפנים, לא הכרתי טרם קיבלתי אותו בגלוסי, מוזרה לי גם הכמות 100 מ"ל, המחיר - מצויין, מיועד לעור יבש מאוד, עוד סיבה להסס לנסות או לא לנסות?

REMINISCENCE ונילה אחרונה חביבה דוגמית הבושם- כיף לקבל דוגמית בהשקה/דומית שלא זמינה בכל החנויות אלייך הביתה בגלוסי, כמובן שבתור בונוס ולא כאחד מ5 המוצרים. הבושם מאוד דומניננטי וכשמו כן הוא לאוהבות ריח הוניל.

שורה תחתונה: קופסא מצויינת, מוצרים שמישים, איכותיים וגך גם הגדלים, אהבתי!


גלוסיבוקס פברואר



מייד כשראיתי את הגלויה עם תמונת הבושם התלהבתי, אמנם הבושם כבר היה ברשותי אבל הוא כלכך מוצלח ונהדר בעיני שהסתקרנתי לקופסת פברואר.



YVEES SAINT LAURENT - מניפסטו הוא בושם נפלא, אהבתי את האריזה דמויית גוף אשה חנוטה באבנט סגול, אהבתי את הריח ועוד יותר את תגובת הסביבה אליו. נהדר! חברותיו רכשו אותו בהמלצתי ונהנות ממנו מאוד. סקרתי אותו בפוסט כאן. אני סבורה שזה מסוג הבשמים שאת לא מתספקת בטעימה ראשונה, אלא קונה אותו שוב ושוב.





שישה מוצרים בקופסא, דוגמית הבושם ועוד חמישה. מעלה למטה ובכוון השעון. אינקלייר של קרליין, מסקרה של מייבלין, קרם פנים של ז'אן פיובר, BB של סבוקאלם וקרם יום של וולדה.

CARELINE - לאחרונה יש בכל חודש מוצר של קרליין ותמיד בגודל מלא ואני שמחה על כך, תוצרת ישראלית איכותית ושימושית. בטוש הליינר של קרליין התנסיסיתי ערב השקתו ולמאותגרת ציור אייליינר שכמותי הוא היווה ממש הצלה, מגיע הארבעה גוונים, נוח לציור ועמיד מאוד, זנחתי לטובתו את המברשת לתקופת מה, היום אני כבר משלבת (מודה עדיין הקו לא מושלם...) נסקר בפוסט כאן.

MAYBELLINE - מסקרה פולסיס פדרס - לא סוד הוא שהמסקרות העממיות מככבות אצלי בבלוג - למייבלין יש חלק נכבד ביניהן, המחיר הידידותי והתוצאה מצדיקות זאת. המסקרה מאריכה ומעבה, מאוד מוצלחת בעיני. קניתי אחת במבצע קופה ועכשיו קיבלתי את השניה.

JEANNE PIAUNERT - שמחתי לקבל דוגמית של הקרם בגלוסיבוקס שכן המותג יקר ונהדר. כמו ששיתפתי לא אחת ה"קוסמטיקאית" שלי היא חברה יקרה שאני הולכת אחריה באש ובמים, בזמנו ב "APRIL" נהגתי לקנות את מוצרי המותג הנהדר במבצעים, יש להם קולקציית מוצרי גוף מדהימה! עכשיו כשנדדה לס.פארם לשיסיידו הלכתי אחריה והתמכרתי לשיסיידו, השאר הסטוריה
SKIN SAVER CHRONO - קרם אנטי אייג'ינג. מסוג קיצורי הדרך שאני אוהבת, ליום וללילה כאחד. מחייה מלחח ומזין את העור, אמנם דוגמית אך של 3 מ"ל וניתן להתרשם. מיועד לעור מעורב/שמן.

SEBOCALM - ביבי קרים. שוב מוצר שאני מכירה ואוד מתלהסת ממנו, מרגיש כמו ביבי אך מכסה כמו מייקאפ, קיבלתי דוגמית מהגוון הכהה, אז אעביר אותה הלאה. ממליצה בחום למי שמעל גיל 30 ויותר שכן הוא אנטי אייג'ינג לדגום אותו. סקירה מלאה שלו בפוסט כאן

WELEDA - קרם יום מסדרת רימונים - נתקלת במוצרים בקופת בית המרקחת, מסקרן, בשל הגודל המכובד לדוגמית 7 מ"ל נכנס לתיק ה "דוגמיות לנסיעות".

שורה תחתונה: במראה ראשונה נראתה קופסה מרובת דוגמיות,  אך שני מוצרים בגודל מלא ועוד 4 ודוגמיות למוצרים מוצלחים שמשים ומסקרנים היא קופסא מכובדת בעיני.  

להזמנת מנוי ופרטים נוספים כנסו לאתר גלוסיבוקס לחצו כאן, שמנה לב לשינוי בתעריפים ואפשריות המשלוח.

שבוע נפלא :)













4 תגובות:

  1. אני רואה שגלוסיבוקס השתפרו מבחינת תמהיל המוצרים, מקווה שגם עבור לקוחות שקנו את החבילה.
    המוצרים עצמם נהדרים, חלקם יש לי וחלקם מעוררים בי כעת סקרנות-כמו הבשמים (אני אוהבת מתוק, את יודעת).
    מעניין אותי הקרם של ארומה-לא מכירה את החברה. אם את מנסה-תדווחי נא☺
    שבוע מקסים אפרת

    השבמחק
    תשובות
    1. קופסת מרץ אכן מעוררת ציפיות גבוהות לבאות. הקרם של ארומה מיועד לעור יבש במיוחד ולכן לא לי הוא אך אני לא מאלה שממהרות לשים על עורן משהו חדש ולא מוכר. אחקור עליהם קצת.

      מחק
  2. איזה כיף שהוספת את האפשרות להגיב:) עכשיו יהיה הרבה יותר קל לשתינו ואני בטוחה שלעוד בלוגריסטיות שרוצות להגיב לך. מאז שאני בברלין לא חשבתי כל כך על גלוסיבוקס, אבל קופסאת מרץ בהחלט נראית מפתה.. יש שם כמה מוצרים שלא הייתי מתנגדת לקבל, נגיד עכשיו.

    השבמחק
  3. זכורני שהגבתי, התגובה איננה מוזר.
    יש לי בעיה כם מערכת התגובותף, מקווה לפותרה.
    כאני חייתי בחו"ל התגעגעתי ל..."|מסטיק בזוקה" ו
    "גבינת תנובה רכה (טרם נולדה הסקי).

    השבמחק