27 באפריל 2013

אני ממליצה כי אני מרוצה אפריל 2013

פוסט זה נכתב כי אני ממש מרוצה, אז רציתי לשתף.




ביקורת קולנוע "בדרכים"
יוצאת מהנחה שקוראות הבלוג מכירות את פינת הקולנוע שלי שנוסדה יחד עם הבלוג, ראנה פה משמאל
קניתי את הספר שיצא בהוצאה מחודשת לקראת החג וכשהוזמנתי לבכורת הסרט - אדפטציה לספר, מאוד הסתקרנתי.
ג'ק קרואק כתב את קורותיו בדרכים בספר בן "פסקה אחת ארוכה" על שמונה גליונות אותם הדביק למגילה. 
סצינת הפתיחה מעולה ויש עוד כמה הברקות אבל מי שלא קרא את הספר לדעתי לא ממש יתחבר/יבין את המסר המרכזי. מי שיראה את הסרט...אני תקוה שיבחין בין הסצינות שכדאי מאוד לקרוא את הספר. השחקנים מצויינים (גארט הדלאנד - חתיך ברמות על) אבל איך מעבירים מחשבות ותחושות אינסופיות, שוטטות בדרכים ללא מטרה, תוך אבדן חושים - סקס סמים ואלכוהול? ג'ק קרואק כותב "לא ידעתי לאן כל זה מוביל ולא היה אכפת לי". לטעמי הבימאי לא הצליח וספק אם אפשר להעביר את רוח הספר. לתחושתי הבימאי סמך על הצופים ה"מבוגרים" שיבואו מהכרותם עם הספר המצויין , אך תיבל בסצינות סקס ועירום שאינן קיימות בספר ואינן נדרשות בשביל למשוך קהל צעיר. יש פה פספוס.




מוצרי ניוטרוג'ינה היו פופולריים אצלנו בבית מאז ומתמיד, בעיקר מדבקות האף. 





ניוטרוג'ינה -  ויזיבלי קליר - קרם לחות ללא שומן
קרם לחות בניחוח אשכולית ורודה, נטול שומן מגיע באריזה שטוחה וקומפקטית שמאוד אהבתי, סטירילית, נוחה לשימוש ולנשיאה בתיק.

דבר היצרן

לשימוש יומיומי, מעניק לחות ל 24 שעות. ניחוח מרענן, נספג במהירות, אינו סותם נקבוביות. להפחתת כתמים וגוון אחיד לעור.מרווה את העור בלחות. מתאים כבסיס לאיפור
אופן השימוש: לנקות את העור בתרחיץ גרגרים אשכולית ורודה ואח"כ למרוח קרם הלחות נטול שומן. פעמיים ביום בוקר וערב על פנים וצואר.

מעשית:

יצא שקנינו גם את התרחיץ כך שהתנסינו בשני השלבים. התרחיץ נחמד, מנקה היטב את הפנים מבלי ליבשן.
אני מאוד אוהבת לשתות מיץ אשכוליות אך מוזר היה בהתחלה  למרוח קרם בריח זה, למרות שהוא נעים. הקרם אכן מממש את הבטחת היצרן, ניחוח מרענן, ספיגה מהירה ולחות מתמשכת לעור (24 שעות לא נבדק כי להסיר את האיפור צריך) אולם אין בו מסנן קרינה, מה שאיכזב עלמה צעירה שמעדיפה את הקרמים שלה עם מסנן קרינה ולכן בחרה להשתמש בו בלילה לפני השינה. מי שנוטה לקבל פצעונים , כדאי שתתנסה בו לפני שהיא מחליטה. אני לעומתה שמה תמיד מסנן קרינה גבוה וזה לא שינה לי, אולם התרשמתי שהקרם מכוון לעור צעיר ולכן מעבר להתנסות הנעימה לא אימצתי אותו. 

את הקרם בכמות 50 מ"ל תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים במחיר 93 ש"ח





ניוטרוג'ינה - DEEP CLEAN - תרחיץ גרגרים מרענן (יומיומי)
תרחיץ גרגרים, מגזרת המס מרקט, מיועד לשימוש יומיומי לא מייבש ולא שורט, השפופרת עם פטנט פתיחה נוח ופיה קטנה, חסכונית וסטירילית

דבר היצרן

מנקה לעומק את הנקבוביות ומותיר עור רענן, הסרת תאים מתים מסיר את הלכלוך, השומן והאיפור בעדינות ויעילות
אופן השימוש: להרטיב את הפנים ולעסות, לשטוף היטב.

מעשית
אהבתי את האריזה, צבע התכלת נותן תחושה של רעננות ונקיון. למי שמחפשת גרגרים לשימוש יומיומי מומלץ בחום - לא שורטים, מנקים, מוצר חסכוני והתחושה של עור רך, נקי ומטוהר. אריזת פטנט קלה לפתיחה ופיה קטנה, סטירילית וחסכונית.
בשילוב עם התרחיץ, נותר עור רענן ונקי - עלמה צעירה משתשמת בו בערב להסרת כל הלכלוך, האיפור ושומן הנוצרים במשל היום וממליצה בפה מלא - מצויין.

את תרחיץ הגרגרים בתכולה של 150 מ"ל במחיר 93 ש"ח תמצאנה ברשתות ובפארמים.


אנחנו רכשנו ב 1+1 ולפעמים יש מבצעים אפילו יותר טובים. תמיד כדאי לשאול אם יש 1+1 או 40%





 PURENESS - SHISEIDO - פילינג מחמם לניקוי העור

עם בגרגרים עסקינן אזי אלה הגרגרים התורנים אצלי בגזרה היוקרתית.אריזת שפופרת תכלכלה ובוהקת עם פתיחת פטנט לשמירת סטריליות.

דבר היצרן:

ג'ל גרגרים בחימום עצמי, להסרת לכלוך ועודפי הסבום מעומק הנקבוביות, למראה אחיד ורענן
אופן השימוש:  בידיים יבשות לעסות אל תוך פנים יבשות ולהסיר בשטיפה.

מעשית:

ג'ל גרגרים כה מוצלח.הגרגרים כמו עטופים בתוך קפסולות ג'לי רכות, לא שורטים אך ניתן לחוש את הניקיון, הפנים נשארות נקיות, רעננות, ממש מטוהרות רכות ונעימות. הק'צ (מלבד המחיר) - שמנה לה שהפה גדולה ולכן מאוד בזבזנית. צריך לשים לב ולקחת כמות קטנטנה המספיקה לכל הפנים.

את הג'ל בכמות 50 מ"ל במחיר 262 שקלים תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים, אני קניתי אותו כהרגלי אצל אתי דיילת שיסיידו המקסימה והסופר מקצועית בסופר-פארם פסגת זאב בירושלים. אא"לט ב 25% + 20% ביום הבחירות. 



Yves Saint Laurent - forever YOUTH LIBERATOR SERUM  

נמשיך בבשורה בגזרה היוקרתית. את הסדרה המוצלחת סקרתי פה. הנראות שלה, התחושה והתוצאה היו נפלאות. אריזה יפיפיה, בקבוקון סגלגל עם טפטפת. איב סאן לורן יצאו במהדורה מוגבלת בכמות של 75 מ"ל ובמחיר של 50 מ"ל.

דבר היצרן:
סרום בעל תוצאות יוצאות דופן. סרום הממריץ את התחדשות העור ומראה עור צעיר יותר, תוצאות נראות לעיין כבר מהשימוש הראשון. עור אחיד וקורן, תוך שבעה ימים: עור קורן רך גמיש מוצק ומתוח יותר. לאחר חודש: העור מרגיש מהודק יותר הקמטים נראים מופחתים.




מעשית:
אהבתי את הסרום מהרגע הראשון,הבקבוק היפיפה, הטפטפת שמקלה להניח את הסרום על קמטי הבעה. מייד עם ההנחה מתקבלת תחושה שהם תפחו והפכו מלאים ומתוחים. גם המחמאות לא איחרו לבוא. הסרום מאוד חסכוני. חשובה ההתמדה!

את הסרום, 75 מ"ל במחיר של 50 מ"ל - , תוכלנה למצוא במחיר 710 ש"ח במשביר, בסופר-פארם ובניו פארם.




 Fresh Infusuions - Lady Speed Stick

הקיץ הקדים השנה ואיתו גם החיפוש אחרי דיאו' אידאלי, סקרתי כמה מהם כאן. המותג ליידי ספיסטיק מוכר ופופלרי, הפעם הוא מביא לנו דיאודורנט מאוד מוצלח , אריזה נוחה, אך קצת גדולה. פטנט החוגה המסתובב (כמו שפתון) מאוד נוח לשימוש אך לא אחת מזייף כבר במחצית האריזה. 

דבר היצרן:

מספק הגנה מזיעה ל 24 שעות, מונע ריחות לא נעימים, מרקם יחודי המותיר את העור יבש ורענן. אינו משאיר סימנים לבנים על העור/הבגד ואידיאלי ללחות הקיץ הקרב ובא.

מעשית

נסיינית חובבת סטיק ככל וליידי ספידסטיק בפרט, גמרה הלל על הדיאודרנט. חותמת על על מה שנכתב ע"י היצרן, הגנה מליאה מזיעה, פורמולה "יבשה" ורעננה והכי חשוב במעלה בעיניה: לא משאיר סימנים. נותר רק לבחון אותו בחום יולי אוגוסט, כי את ההרצה הוא עבר ב ציון 100.

2 ניחוחות בסדרה: 

פרחי הפרזיה (אריזה בורוד\סגול, ראו תמונה)
פריחת הפרדס (אריזה בסגול\ירוק)

את הסטיק בכמות 65 גר' במחיר 33 שקלים תמצאנה ברשתות ובפארמים, ראיתי אותו במחירי השקה מעולים בס.פארם.






L'Oreal Volume Million Lashes Excess

זה מספר שנים שהמסקרות של לוריאל "שולטות" בתיק האיפור שלי. המותג  מנפיק אותן מעולות אחת אחרי השניה . את הטלסקופיק סקרתי כאן, את תאומתה כאן ואת לאש ארכיטקט המפתיעה פה , בסדרת מילוין לאשס הגדילו עשות והוציאו סדרה צבעונית, סוג של שחור עם ניואנס בצבע, כמובן שחיכיתי להן בכליון עיניים ואצתי רצתי לקנותן, להתנסות ולסקור אותן פה  העיצוב שלה יוקרתי באדום בוהק וזהב. אי אפשר לפספס.

דבר היצרן:

מסקרה מאריכה המעניקה נפח, הפרדת ריסים ועיבוי.  מברשת סיליקון יחודית בעלת סיבים המעניקים הפרדת ריסים ועיבוי לכל ריס וריס במשיכה אחת, מה שיוצר מראה של ריסים רבים ועבים יותר. מצויידת במנגנון המסיר עודפי הצבע מהמברשת למניעת גושים

מעשית

היה לי ברור שהמסקרה תהיה טובה כי כבר התניסיתי בשחורה ובסדרה הצבעונית, שמחתי לגלות שהיא ממש טובה!
כמאמר היצרן אכן שכבה אחת כבר מכסה את כל הריסים מעבה ואף מאריכה אותם, כמו בלק אצלי תמיד תבוא שכבה שניה, המברשת ענקית אך לא מקשה על המשיחה שכן הזיפים בגדלים שונים, לשמחתי אינה נמרחת לי כלל, כמו תמיד אני מסרקת את הריסים במברשת ישנה שניקיתי. חשוב לציין שהיא אכן נותנת "אשליה, של ריסים רבים וצפיפים יותר שבשבילי זה שיחוק כי יש לי ריסים קצרים ומעטים יחסי. מינוס אחד, לאחר זמן מה המסקרה מתחילה לזייף, אין לה אורך חיים רב, עבורי זה לא שיקול כי אחרי שלושה חודשים לפח וחסל, אך מי שמשמרת אותן לתקופה ארוכה...
גילוי נאות: היורשת היא שבחנה אותה ראשונה, פסקה WOW ואימצה אותה, מיהרנו לרכוש נוספת כי...מסקרה לא מעבירים מעין לעין ובטח ובטח לא מנסים בפארם, נקודה!





את המסקרה תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים במחיר רשמי של 132 שקלים אבל תמיד יש מבצעים, השבוע מצאתי אותה בקופה של ס.פארם עזריאלי במחיר 60 שקלים. 



STYLE - קרם לכף הרגל - אובלפיכה 

קרם רגליים פופלרי אצלנו על המדף בבית, אך אין נאמנות מסויימת למוצר. Style Aromatherapy הינו מותג ישראלי המתהדר בשם לועזי וארוך. אובלפיכה נשמע טיפולי וטוב. הקרם מגיע בשפופרת פשוטה עם מכסה מתברג בעיצוב יפה לטעמי.

דבר היצרן:

קרם עשיר במיוחד, המעניק טיפול ריכוך והגנה עם אנטי אייג'ינג לכפות הרגליים. אופן השימוש: למרוח את הקרם תוך עיסוי עד לספיגתו. מולץ לשימוש יומיומי.

מעשית:

הריח נעים, הקרם סמיך ושומני מעט, אך בניגוד לקרם ידיים שאני מצפה שיהיה קליל ובעל ספיגה מהירה, בקרם רגליים סביר ואף נעים יותר לעסות ולהספיג עד תחושה שהרגליים נעימות ומלוחחות. ברוב ימות השנה אני נוהגת לגרוב גרביים ולישון עם הקרם...אשר לאנטי אייג'נג - נשמע לי בונוס. לא ראיתי בו יתרונות או חסרונות על פני קרמים אחרים בשימוש דוגמת נטרוג'ינה ודר' פישר ואולם...בגזרת המחיר הוא מנצח לגמרי 15 שקלים לכמות  100 מ"ל כך שהוא עובר מייד לראשית הרשימה. אהבתי.

את הקרם בכמות 100 מ"ל במחיר 15 שקלים תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים.





LOREAL HAIRSPRAY ELNETT - ספריי שיער

הזכרון הראשון שלי מספרי השיער הוא עם אמא במספרה. היא עוצמת עיניים חזסק חזק, הספרית מרססת בעדינות ואבא מפצירה, עוד קצת עוד קצת (בלילה היא הייתה ישנה על הגב "שהתסרוקת לא תתקלקל - וזה עבד) הריח היה חונק והשיער היה עומד מנופח ממש ואם נגעת בו הוא זז מקשה אחת. 


דבר היצרן:

ספריי שיער עם לוחיות מראה זעירות. היוצרות מעטפת מחזירת עור על השיער, נוסחה עדינה הניתנת להסרה בהברשה קלה. אופן השימוש: להתיז ממרחק של  כ 30 ס"מ.


מעשית:

תלתלי אינם דורשים חיזוק. היורשת חובבת בייביליס היא שחשקה בו, אימצה אותו בחדווה וציינה: הריח נחמד ואינו מחניק, לשאלתי אם המיכל אינו מסורבל ענתה מייד - מצויין, המיכל גדול ועל כן מספיק לזמן רב. הספריי עדין, מקבע בלי לגרום לשיער להיות נוקשה, העמידות אינה לכל היום אך מספקת. לעיתים תמצאנה מעין קשקשים לבנים אחרי השימוש - עובר בחפיפה. היא בהחלט תקנה אותו שוב.


ואתן, יש לכם מוצר מומלץ לתקופה זו? שתפו






6 תגובות:

  1. אבדוק את ההמלצה הראשונה:)
    אני מאוד אוהבת את סדרת האשכוליות של נוטרוג'ינה, אבדוק גם את המוצר הנ"ל.

    השבמחק
  2. הקרם של ניוטרוג'ינה הצליח לסקרן מאוד, לאחר התנסות מעולה עם הסבון והפילינג שלהם, שאני מאמינה שתאהבי גם (את הפילינג, כלומר) - אבל זה בהחלט חסרון שאין מקדם הגנה
    בנוסף, הג'ל של שסיידו - וואו. נשמע מבטיח.

    השבמחק
  3. הפילינג של שיסיידו נראה כאילו יתאים לי בול! למרות המחיר הגבוה אגש לרכוש אותו. תודה שסיפרת עליו!

    השבמחק
  4. הקרם טוב עם הסתייגות אחת - מי שנוטה להתח'צקן, כדאי לבדוק קודם

    שיסיידו - זו התמכרות אצלי

    השבמחק
  5. ההמלצה הראשונה = הסרט LOL

    הקרם טוב עם הסתייגות אחת - מי שנוטה להתח'צקן, כדאי לבדוק קודם

    השבמחק
  6. חפשי את המבצעים, דיילת שמעוניינת למכור תבקש עבורך 25% גם אם לא רשום על המדף. אולי להשוטות מחירים? אם לא בוער...אזי חכי למבצעי רצפה במשביר ובאפריל.

    השבמחק