21 בפברואר 2013

Shiseido - Radiant Lifting Foundation





הפוסט הבא נכתב כדי לשתף אתכן ש כיף כיף כיף כי  מצאתי  מ.אפ מושלם וזה לא פשוט בכלל. בהסתייגות אחת - בעלות עור שמן - אין זה המ.אפ בשבילן. היעוד המקורי שלו לעור רגיל עד יבש מאוד. עורי מעורב - שמן קלות ב T ויבש בשאר הפנים.

שיסיידו הוא מותג אהוב עלי, כתבתי אודותיו בבלוג לא אחת למשל כאן. הטיפוח מתוצרתו ואני חברים טובים, אמנם רק במבצעים כי הוא יוקרתי ויקר. בכל פעם שיוצא לי להגיע לירושלים בשעות היום שזה נדיר, ישולב ביקור אצל אתי חברתי הנהדרת בדלפק של שיסיידו בסניף סופרפארם בפסגת זאב. אני באה לומר שלום ולתת חיבוק ותמיד יוצאת עם קניות.




כשאתי שלפה את הבקבוק הלז וביקשה שבי, מצאתי לך את המייקאפ המושלם! הייתי סקפטית שהרי אני באה מוכנה עם רשימה, מה שנקרא מכינה את שיעורי הבית ועל המ.אפ הלז לא שמתי עיני.
אתי שנתה: ביקשת כיסוי מלא - יש, מריחה באצבעות - יש, מראה טבעי - יש עמידות גבוהה - יש . כמובן שהפקדתי את פני בידיה נאמנות, נשביתי וקניתי (ולא רק מ.אפ אבל זה לפוסט אחר)






דבר היצרן:
מ.אפ במרקם עשיר המקנה מראה קורן צעיר יותר. לחות מוגברת עם תחושה קלה ואוורירית. גימור אינו דביק. עמיד לשעות ארוכות. כיסוי מלא, סיומת במראה זוהר. מיועד לעור רגיל עד יבש מאוד
אופן השימוש: בעזרת האצבעות או ספוגית למרוח ממרכז הפנים כלפי חוץ.





מעשית:
אמנם אין לי קמטים אך בהחלט יש מודעות לענין הצורך במיצוק ומתיחה - להקדים תקופה למכה, ראו סדרת הלייזר של לוריאל שסקרתי כאן.  המייקאפ נהדר. אריזת פלסטיק לחצן לסטירליות וכמות מדודה. המרקם אינו נוזלי כי אם קרמי ונוח מאוד למריחה באצבעות. מריחה מהאף החוצה להשלים מצח ולטשטש מעט את קו הסנטר. לא נדרשתי לשכבות כהרגלי ואף לא לקונסילר או טוש לאזור העיניים, כיסוי מלא, מראה חלק, טבעי והוא מרגיש אכן קל ואורירי על הפנים "ללכת עם להרגיש בלי". המחמאות בהתאם. אשר לעמידות ההצהרה 12 שעות נאמנה למציאות. בלי הנחה של פודרה החזיק יפה מאוד. מוזר היה לי אני מודה, לא להעמיס שכבות ולא להדרש להסתיר את הפגמנטציה, שלא לדבר על אי חובת הנחה של שכבת פודרה. יש לי הרושם שכשמו כן הוא, עושה קצת ליפטינג, אבל מנחמת את עצמי ואומרת , מה פתאום את לא צריכה.
בסוף היום העור עדיין מרגיש רך וחלק.

נדיר במחוזותינו אבל אעיז ואומר - מושלם!

ואם תקשינה ובצדק אודות המחיר, אז גם לזה יש פתרון, להיות קונה חכמה ולקנות במבצעים! יש לא מעט כאלה.

את המ.אפ תוכלנה למצוא ברשתות הפארם, במשביר ובאפריל במחיר 349 שקלים. (לפני מבצעים)


ואתן, מצאתן את המ.אפ המושלם? שתפו.






7 תגובות:

  1. וואו. 350 ש"ח למייקאפ? נשמע לי קצת מופרז.:-/

    השבמחק
  2. מציע לדגום אותו ולארוב לרגע שהמבצעים מתחילים :)

    השבמחק
  3. אני בעד מבצעים ושווים!

    השבמחק
  4. אכן לא זול ולכן אני רוכשת תמיד (כמעט) במבצעים ולא במחיר מלא

    השבמחק
  5. כיף למצוא מייקאפ שיושב בול (אפילו שצריך הלוואה בעבורו:P)

    השבמחק
  6. תשובות
    1. מוצרים מצויינים וכשבא לי להתפנק זה "הקוסמטיקאית" שלי. התמחור - מוגזם!!!

      מחק