28 בפברואר 2013

REVLON



הזיכרון הראשון של מרבלון הוא לק - אאל"ט זהו המוצר הראשון שהוציאו לשוק, אותו בקבוק באותו העיצוב ובאיכות מעולה מאז ועד היום, סקרתי פה בפוסט ואת הגוון המלווה אותי כבר שנים, כאן וגם... הבושם צ'רלי- זוכרות?

לא מעט מוצרים של רבלון בשידת האיפור שלי. המ.אפ האלמותי קולורסטיי, עפרונות עיניים, צלליות ועוד. התחדשתי בכמה מוצלחים לאחרונה:





מסקרה PhotoReady 3D Volume 

3D = אורך, גובה, ורוחב - אמנם זה נשמע כמו נוסחא לבנות בניין אבל זה מה שהיא עושה, בונה את הריסים.

אריזה שחורה עם מכסה כסוף מאטלי , פשוטה ונוחה. מברשת גומי שנראית כמו גב של קיפוד קטן עם קצה שמאפשר להגיע לכל ריס וריס. מגיעה עם אריזת שרינק לסטירליות.

דבר היצרן:
מסקרה מעניקת נפח הגורמת לריסים להיראות מוכפלים (בשתי שכבות), ללא גושים ואינה מתפוררת. קצה המברשת 
מאפשר להגיע לגל ריס וריס להדגשה בנפח



מעשית
יש לי ריסים קצרים. כבר בשכבה הראשונה נצפו ריסים ארוכים, מעובים ומושחרים, שכבה שניה הוסיפה לדעתי גם יותר מפי שניים. הריסים מקבלים מראה דרמטי, מופרדים, אינם נדבקים ואין גושים. הפטנט בקצה המברשת מעולה לשם הפרדה וצביעת כל ריס וריס. מכירות את אלה שמלטפות כל ריס וריס ויצאות עם מניפה מושלמת? לא אני אבל הן ממש תאהבנה את המסקרה הזו של רבלון. לעיתים מצטבר הרבה חומר על המברשת אך זה לא מפריע לצביעת הריסים., מחזיקה מעמד כל היום. הסרה קלילה. מסקרה מוצלחת ובמיוחד בתמורה לחמישים שקלים (מחיר מלא 120)

צללית עמידה, דו צדדית בסטיק  Smoky Shadow Stick





חיכיתי בסקרנות רבה לבואה של הצללית הזו. גם עמידה, גם דו צדדית וגם נוחה לנשיאה בתיק.
זוכרות את הצבעים שהיו לנו בקלמר כשהיינו ילדות. חמישית קוביות שאפשר להלביש ראש על ראש ולהחליף את הצבע, עם חוד עבה וקל לציור וצביעה? אז ככה פשוט. שני גוונים כהה ובהיר המשתלבים יחד. אריזת פלסטיק פשוטה אך קשיחה, 5 שילובי גוונים מאוד מוצלחים בעיני, הסגול עם הלילך היה בחירה טבעית עבורי. השם סמוקי מרים את רף הציפיות.

דבר היצרן:
צללית למראה מעושן, עמידה ל 12 שעות , לא נקווית בקפל העפעף, דוהה או נמרחת.




מעשית
כבעלת עפעף שומני צלליות נקוות חיש מהר בקפל העין. מה שהציל אותי זה תגלית המאה - פריימר. הפתעה - הצלליות של רבלון לא דורשות פריימר, מריחה חלקה, אינן נקוות בקפל בעפעף והידד, לא חייבים מברשת. לא ממש הצליח לי סמוקי אבל שילוב יפה ורענן. אל תטעו בשל הסוו'צ על כף היד על העין זה אחרת לגמרי. (105 שקלים) התמחור גבוה אך בד"כ יש 1+1 או 40% שימו לב ל SMOLDER, גוון מיוחד.

 שפתון חמאה REVLON  LIP BUTTER




את השפתון המוצלח קיבלתי במתנה וזו ההזדמנות להצהיר שגיליתי את שפתוני החמאה של רבלון מחדש.  גוון 080 שדגמתי בעבר, לא היה לי נעים וייבש את השפתיים. כבר זמן מה אני טוענת ששפתון (וגם לק) הוא תלוי גוון באיכות, עמידות ונעימות על השפתיים... 040  נהדר. גוון אדום ומפירי מעט, חמאתי ומלחח את השפתיים. שרד ארוחה של דג עם תוספות ודהה קלות, היורשת אימצה ובלהט. מסתבר שזו רק שאלה של צבע. (100 שקלים לפני הנחות ומבצעים)

ואתן, יש לכן מוצר מועדף משל רבלון? שתפו





14 תגובות:

  1. החזרת אותי לאחור במנהרת הזמן עם הבושם צ'רלי :-) יצא לי להתבשם איתו כשהייתי נערה. היה אחד באריזה אדומה, אחד באריזה לבנה ואם זכרוני אינו מטעני היה גם אחד באריזה כחולה.

    המייק אפ קולרסטיי היה אצלי בשימוש קבוע במשך כמה שנים בעבר ומאוד אהבתי אותו עד שהרגשתי שהוא כבר לא מתאים עבורי, הרגיש לי פתאום כבד מדי...וגם העור משתנה עם השנים ודורש מוצרים לחותיים יותר. בכל אופן בשנים שהשתמשתי בו הוא היה מושלם עבורי. את המסקרה שרכשת ראיתי לא מזמן בפארם והיא ממש סיקרנה אותי.

    המברשת שלה נראית כמפרידה באופן מושלם את הריסים. מה את אומרת, היא לוקחת את המסקרה של לוריאל ששתינו אוהבות?

    השבמחק
  2. יש לי את האודם הזה של רבלון בצבע הזה.... בהתחלה היה נראה לי לא יפה אבל על השפתיים הוא ממש מהמם וגם התחושה היא ממש נעימה... שווה

    השבמחק
  3. קראתי כבר כבר המלצות על המסקרה הזו. עוד לא יצא לי לנסות.
    טוב לדעת שהצללית הדו צדדית הגיעה. אלך להסתכל.
    ליפ באטר יש לי אחד..אבל לא עשיתי בחירה הכי טובה של גוון (ורוד קר מידי..)
    אז אני בקושי משתמשת בו..

    השבמחק
  4. בירושלים של אז, הייתה קוסמטיקה מחו"ל רק במשביר לצרכן ובפרפומריות פרטיות והשאר היה קוסמטיקה של באזרים צ'רלי היה פסגת השאיפות של עלמה צעירה. לאמא היו מביאים בשמים יוקרתיים מחו"ל והיא שמרה אותם ב"ארון למעלה" לאירועים

    קולורסטיי הוא מ.אפ אולטימטיבי, אמנם גיליתי מ.אפים טובים ממנו, אך לא אהסס להשתמש בו בעת הצורך (כמו בקניה של 1+1 בדרגסטור בארה"ב) הוא תמיד במגירה.
    המברשת מפרידה באופן מושלם את הריסים והפטנט בקצה הוא מעולה. היחידה שנותנת פייט לטלסקופיק (קצת אחותה המבריקה) בגזרה העממית לדעתי היא "לה דיוה" של קרליין, בהבדל קטן, מי שתעמיס שכבות מלה דיוה יורגש הכובד על הריסים


    את כלכך חסרה לי בפייס ואני רוצה ליצור קשר, תכתבי לי למייל הרשום מעלה? אשמח!!!

    השבמחק
  5. לי זו הייתה הפתעה גמורה כי מהרוד שקניתי התאכזבתי

    השבמחק
  6. גם אני "נפלתי" עם הגוון הקודם ,לכן הופתעתי. ממליצה!

    השבמחק
  7. הללויה! הצללית הזו נחתה בארץ? הגיע הזמן...
    התעצלתי להזמין אותה כי לא הייתי בטוחה בטיב האיכות שלה, עכשיו אפשר ללכת ולנסות אותה בפארם.

    השבמחק
  8. I love the eyeshadow stick, for me- a lazy girl, they are a life saver.. I have a few by Sephora, and can't wait to try the revlon ones..

    השבמחק
  9. אם כך, הפוטורדי תירכש בקרוב, תודה על ההמלצות ועל המילים החמות. כמובן שאכתוב לך למייל :-) שבת שלום

    השבמחק
  10. המסקרה נראית מאוד מעניינתת בניגוד לצלליות, שלא ממש גורמות לי לרצות לקנות.
    להשפתון - עם כל השבחים על השפתונים האלה, איכשהו יצא שעוד לא ניסיתי אותם.

    השבמחק
  11. ממליצה לדגום, מוצר מפתיע ומנצח

    השבמחק
  12. אחיות תאומות? קיצורי דרך זו אני!

    השבמחק
  13. הצלליות מוצר חובה רק לעצלניות כמוני
    על השפתונים זה ממש תלוי בגוון,

    השבמחק
  14. OMG! צ'רלי... איזו היסטוריה. יחד עם לגונה של סלבאדור דאלי ופיפט אווניו של אליזבת ארדן? לא זוכרת...
    יש לרבלון מוצרים מוצלחים בגדול. זו חברת דראגסטור שאני מאוד אוהבת

    השבמחק