9 בפברואר 2013

L'ORÉAL PARIS - REVITALIFT LASER X3




בהיותי צעירה ויהירה משהו, הצהרתי תמיד שאני אעשה ניתוחים לשמור על מראה צעיר, ברגע הראשון שידרש. למה? כי "העולם שייך לצעירים" ו"מראה עור צעיר הוא כרטיס ביקור". בגרתי והחכמתי, עדיין גורסת זאת אך מבינה שיש צעירים "זקנים" ויש מבוגרים צעירים. ניתוח לתחושתי ולתגובות הקהל טרם נדרש, מסופקני אם אעשה. בהחלט חשוב לי לשמור על עור צעיר ומטופח. הדגש העיקרי במצבו של עורי היום על מיצוק כמניעה, מתיחה וכמובן לא פחות חשוב לקמטוטים ראשוניים.

המותג לוריאל שוכן בארון הטיפוח והאיפור מאז ומתמיד וגם בבלוג חלקו לא מבוטל. הוזמנתי לאירוע ההשקה של הסדרה החדשנית מבית לוריאל ומשם גם התמונות שצילמתי. קהל היעד הוא גילאי 45-55. אני אומרת - מדדו את עורכם גם לגילו לא רק לגילכן הכרונולוגי, אך לדעתי לבטח לא מיועד לפני גיל 35.  לדמות בעזרת קרמים טיפול לייזר? שווה בדיקה!



זו ההצהרה, מגובה ע"י מומחה עולמי בתחום:

פיתוח מדעי חדשני ופורץ דרך בתחום טיפוח עור הפנים: סדרתREVITALIFT LASER X3 
-  המועשרת ב- Pro-Xylane 3% ומרכיבים פעילים בריכוז גבוה לפעילות אנטי-אייג'ינג ב - 3 רבדים: טיפול בקמטים, מתיחה, מיצוק העור.

"ע"פ עבודה שבוצעה במעבדות לוריאל פריז, תוצאות שימוש יומי במשך 8 שבועות ב"קרם רויטליפט לייזר X3" נגד קמטים של "לוריאל פריז" ניתנות להשוואה לטיפול בודד בלייזר"
ד"ר לפידות
מומחה עולמי בתחום הלייזר 

3 מוצרים בסדרה, נלהבתי להתנסות בשלושתם - אני מאלה שחובבות סדרות, מעין תחושה של מקסימום יעילות. מאוד התפעלתי משדרוג האריזות - גוון אלגנטי, עיצוב ומראה יוקרתי ואיכותי.





רויטליפט לייזר X3 - קרם יום

דבר היצרן:
בעל ריכוז גבוה של מרכיבים פעילים לפעילות אנטי אייג'ינג ב-3 רבדים:
טיפול בקמטים- פורמולה המעושרת בנגזרת של חומצה היאלורונית לטיפול בקמטים. מתיחה- מכיל פרוקסילן- רכיב פעיל נגד קמטים, המסייע לחיזוק סיבי התמיכה של העור ולהענקת מראה עור מתוח יותר.מיצוק- תמצית מרוכזת של 3% פרוקסילן המסייעת להמרצת התחדשות התאים הטבעית בעור ולהענקת מראה מוצק יותר.




מעשית:
אם הקרם היה באריזת משאבה הוא היה מושלם: מתחיל בריח פרחים נהדר. קרם מאוד קליל ונספג במהירות כך שניתן להניח את המ.אפ לאחר מספר דקות. מלחח היטב את העור, אמנם ההצהרה היא 8 שבועות אך כבר אחרי מספר שבועות , מראה העור חלק יותר ואפילו מעט תפוח, הן במצח והן בצידי הפה.  משתמשת בשילוב עם הסרום.
אמנם השם המוצהר הוא קרם יום אבל...אין בו מסנן קרינה. יש שיחשבו שזה חיסרון אולם אין ספק שמסנן קרינה מוריד מיעילות קרם. היתרון הוא - שאפשר להשתמש בו גם כקרם לילה, בהחלט ממליצה - להניח גם על הצואר, להוסיף קרם עיניים ולשקוע בשינה רווית חלומות נעימים.

קרם בתכולה של 50 מ"ל במחיר השקה - 150 שקלים בחודש פברואר (מלא 270 שקלים)




רויטליפט לייזר X3 - סרום 

דבר היצרן:
פורמולה המשלבת מגוון יחודי של מרכיבים פעילים להשגת תוצאות אנטי אייג'ינג ב-3 רבדים:
מרקם וחידוש פני העור- הסרום מועשר בפרו סרמיד ו-LHA  – אחראי על כיווץ הנקבוביות ומיקרו פילינג עדין ובכך 
ממריץ את חידוש העור.פרו סרמידים - חיוניים לשימור טקסטורת העור ולצפיפות התאים בשכבת העור העליונה 
טיפול בקמטים- פורמולה המועשרת בנגזרת של חומצה היאלורונית, החודרת במהירות וביעילות לעור ומסייעת לטיפול בקמטים. מיצוק- תמצית מרוכזת של 3% פרוקסילן המסייעת להמרצת התחדשות התאים הטבעית בעור ולהענקת מראה מוצק יותר.



מעשית:
מגיע באריזת משאבה נוחה וקומפקטית. השתמשתי בו בשילוב עם הקרם, יהיה יעיל גם  עם קרם היום שלכן. ריח פרחים נהדר, מרקם קליל, נספג במהירות מדהימה. מחליק את העור ומכווץ את הנקבוביות מעט - ממש כמו פריימר. מאוד חסכוני. מניחה כמות כגודל אפון על הכל הפנים.

סרום בתכולה של 30 מ"ל במחיר השקה - 160 שקלים בחודש פברואר (מלא - 280 שקלים)


מאז שאני זוכרת את עצמי או אם לדייק מאז היותי בת 23, אני מניחה קרם עיניים. התוצאות מדברות בעד עצמן, אם 90% ויותר זו גנטיקה' למה לא להשקיע את האחוזים הנותרים ולמרוח קרם עיניים בהתמדה? אני בהחלט מקבלת את האימרה שעור העיניים עדין יותר וזקוק לקרם קל יותר ולכו משתמשת תמיד בקרם יעודי.




רויטליפט לייזר X3 קרם עיניים

דבר היצרן:
שילוב מרכיבים פעילים לפעילות אנטי אייג'ינג ב-3 רבדים: טיפול בקמטים- נגזרת של חומצה היאלורונית החודרת ביעילות לעור ומסייעת לטיפול בקמטים. צמצום המראה הנפוח באיזור העיניים- הפורמולה מועשרת בקפאין, המסייע להמרצת זרימת הדם באיזור העיניים. בשילוב עם ראש העיסוי המתכתי, המעניק תחושת קירור. מיצוק- פרוקסילן, רכיב פעיל נגד קמטים המסייע לחיזוק סיבי התמיכה של העור ולהענקת מראה מוצק יותר.



מעשית:
הסבתות שלנו וגם האמהות נהגו להניח כפית במקפיא ולהצמיד אותה לעיניים להוריד את הנפיחויות. 
זהו תפקידו של האפלקטור לקרר ולהרגיע. הקרם מטשטש את השקיות הקלות (מקווה) שפיתחתי לאחרונה, כמו גם את הקמטוטים הקטנטנים האורבים לי בצידי העיניים. נוח מאוד להנחה - את הקרם יש להניח מעצם הגבה החוצה מתחת לעין 
כמו קערית הפוכה.... אריזה קומפקטית, נוחה לשימוש ולאכסון.

קרם בתכולה: 15 מ"ל במחיר: 130 שקלים בחודש פברואר (מלא - 263 שקלים)

אז אם לסכם: סדרה מוצלחת עם תוצאות נראות לעיין שזה מאוד מפנק לראות מעבר לידיה שאת מטפחת את עצמך ומקדימה תרופה למכה ואם אפשר בלי התערבות כירורגית לקבל תוצאה שווה לכך - דיינו.

את סדרת רויטליפט לייזר 3x תוכלנה למצוא ברשתות בפארמים, במשביר ובפרפומריות נבחרות.

לא נותר לי אלא לפנות בשאלה אל לוריאל:  למה לא הבאתם לנו את הסדרה קודם?

ואתן, אמביולנטיות כמוני להתערבות כירורגית? שתפו




6 תגובות:

  1. גם אני עם קרם עיניים מגיל 23,ואני בת 24 עכשיו...אמא אמרה לי בתחילת גיל ההתבגרות משפט שילווה אותי תמיד, "יותר קל לשמר את מה שיש מאשר לתקן את מה שנהרס"...אני יודעת שיגיעו עוד זמני הבוטוקס,אבל אם אפשר לדחות אותם קצת ולשמור על מה שיש,אז למה לא? :)

    השבמחק
  2. זמני הבוטוקס עוד רחוקים ממך אם בכלל, עד אז יהיו דברים עוד יותר מתקדמים...
    יש לך אמא מאוד נבונה - הרווחת
    (אני "הפלתי" זאת על ביתי כבר בגיל 20 :) (

    השבמחק
  3. יש לי את קרם העיניים כשבועיים והוא נהדר, קליל כמו שאני אוהבת, מחליק על העור ונספג מהר יחסית. אזור העיניים אצלי במצב מעולה תודות לגנטיקה טובה אך גם תודות למניעה של סימני הגיל מגיל צעיר באמצעות שימוש במוצרי קרם וג'ל עיניים לאורך השנים. אני גורסת שמניעה היא התרופה הטובה ביותר ולא רק במה שקשור לקוסמטיקה ....שבוע נפלא שיהיה.

    השבמחק
  4. כל מילה חקוקה בסלע, מה נקרא להקדים תרופה למכה.

    השבמחק
  5. רשמתי לפני... בעתיד אנסה:)

    השבמחק
  6. בעתיד הרחוק, את עדיין מרחק שנים רבות מהצורך הזה :)

    השבמחק