24 בפברואר 2013

BOBBI BROWN - SPRING & SUMMER 2013






הבשורה כי אדוארדו פריירה מאפר העל המדהים מגיע להציג את הקולקציה תפסה אותי שמחה ומאושרת למרות 
ש...התאריך נפל על יום הולדתו של בן הזוג. אדוארדו חשף בפנינו את החידושים המתעתדים לעלות ארצה בהדרגה, מרץ אפריל והלאה, אז התאפקתי קצת הפעם, טרם רצתי לבשר לכן. פנו קצת זמן כי הפוסט ארוך מהרגיל. הנה התרשמותי:



Retouching Powders




את הפודרה הקסומה אדוארדו שמר לסוף אך אני אציג אותה מייד בהתחלה - מי מאיתנו לא רוצה להתאפר במראה פטוטושופ? אמרתן פוטושופ קיבלתן: מרקם קליל המטשטש את הפגמים בעור ומקנה לו מראה חלק ואחיד. פורמולה קלילה שמתמזגת עם גוון העור במראה מאט. 







מגיעה במספר גוונים ועדינה מספיק גם לאזור העיניים. נראה שהפודרה מממשת את ההבטחה  -אכן סוג של קסם הייתי אומרת.


Long-Wear Even Finish Compact Foundation



הקולקציה העמידה של בובי בראון מתאימה לאקלים הישראלי. מ.אפ פודרה עמיד במיים - אפשר לצלול למי הכלור בבריכה ושום דבר לא יזוז, כך משתף אותנו אדוארדו. עם כל הפיגמנטציה שלי, לים או לבריכה הלכתי נטולת איפור אולם...מאז עברתי להתגורר בתל אביב בקיץ שעבר - לחיות בלחות הקיץ התל אביבי - זה גרוע מכלור בריכה שכן אלה 4 חודשים בלתי פוסקים של לחות גבוהה. המ.אפ אינו מקנה מראה מסכתי מרות שהינו בעל כיסוי מלא. יש לי הרושם שהוא עומד להיות להיט בקיץ הישראלי. אמור "לעלות ארצה" בחודש אפריל.


בתחתית יש ספוגית לטאצ' אפים

ולמי שמכירה את המברשת המצויינת של בובי למ.אפ - ראו בתמונה מעלה - נולדה לה אחות, מברשת בעלת ראש גדול ושערות צפופות למריחת המ.אפ, בתנועות סיבוביות לתוך העור, "ממש לעסות" למיזוג הגוון לגוון הטבעי העור.

Long-Wear Cream Shadow Stick




משפט שגור בפי: קיצורי דרך זו אני. צללית סטיק עמידה, ללא צורך בפריימר, לא נקווית בקפל העיין, בקלילות יצירת מראה מעושן, מגיעה בשמונה גוונים, לזרוק בתיק ולשכוח - מוצר מנצח.



אלה הם הגוונים המועדפים עלי - אך כמובן שלא הייתי מסרבת לכל הסדרה, גוונים משתלבים ולבישים.


  Brighten, Sparkle & Glow Collection


בובי בראון אומרת: האביב מעבר לפינה, זה הזמן להבהרה, זוהר וניצוצות.

Tinted Eye Brightener



לפני הכל - מגיע ב 10 גוונים שזה פשוט נפלא! היצרן מעיד כי זהו מוצר מבהיר מרגיע וקליל המפחית מידית עיגולים כהים מתחת לעיניים ומאחד את גוון העור לקבלת מראה רענן ונטול פגמים. מהתנסותי במוצר המקורי עם הטוש אותו סקרתי כאן - מעולה לכיסוי שקיות . המברשת הוחלפה לאפליקטור ספוגי והמוצר אמור לטפל גם בכהויות. האריזה נוחה מאוד לשימוש והשקיפות מאפשרת לראות את הגוון במדוייק, כדאי להתרשם אם הכמות מצדיקה את המחיר  (6 מ"ל - 165 שקלים)


Sparkle eye Shadow



 Sparkle Eye Shadow  -  שישה גוונים לבישים לאיפור מבוקר עד ערב - נצנוץ גליטרים בשילוב אבקת פנינים, צללית עמידה במהדורה מוגבלת.





זהב, שחור, כסף, אפור, ורוד וחום.  דגמתי את מיקה -  כסופה טאופית, התרשמתי מהגוון שיחבור לכל צללית, מהפיגמנט השימרי גליטרי, אני מן הסתם אניח אותן מעל צללית בסיס/פריימר ליתר עמידות. הנצנצים - לא מתפזרים. (155 שקלים)


High Shimmer Lip Gloss

גוון: Bare Sparkle


דבר היצרן: גלוס מחזיר אור, פנינים עדינות בתוך בסיס שקוף, לקבלת ברק וזוהר. המוצר עשיר בתכשירים מרגיעים, וויטמין C ו-E המוסיפים לחות, ריכוך והגנה על השפתיים, ניתן למשוח את התכשיר לבדו, או מעל לשפתון להדגשת הצבע. לא חובבת גלוסים אנוכי, אולם יכולה לציין שהלז אינו דביק, שימר לא בוהק או מוגזם מידי, המריחה קלה וגוון האפרסק יפיפה. ( 110 שקלים).


Brightening Finishing Powder


הפודרה מגיעה בשני גוונים



אני התאהבתי ממבט ראשון בלי לשאול אפילו מה היעוד שלה.

דבר היצרן
פודרה מבריקה במרקם משי בשישה גווני פסטל בהירים המאירים את העור. הנוסחה החדשנית מורכבת מתותי עץ, ענבים, סקוטלריה, ותמציות שורש ערבז, ומבהירה מידית את העור באמצעות צבע המתקן את גוון העור. המרקם העדין מקבע את האיפור מבלי להכביד על העור.
אופן השימוש: להבהרה מידית של עור הפנים, שלבי את כל הגוונים יחד באמצעות מברשת פודרה ופדרי את הלחיים, המצח, האף והסנטר.



מעשית:
האריזה יוקרתית ויפה - קישוט לשידת באיפור. הפודרה מקנה מראה אחיד, לא תחושה של הלבנה כמו שהעור מואר. מרקם דק מלווה בנצנצים בלתי נראים. דגמתי את Porcelain Pearl מראה פורצלן לעור (220 ש"ח) *מהדורה מוגבלת*.

  Holiday Gift Collection 



לקראת החג בובי בראון מציעה מארזים מפתים, לעצמנו או כשי. מברשות, צלליות ושפתונים במארזים משולבים.

את כל המוצרים שבפוסט, תוכלנה למצוא בחנות הדגל בקניון רמת אביב ובקרוב גם חנות באילת.






9 תגובות:

  1. הפודרה "פוטושופ" הזאת הכי מסקרנת אותי, אין ספק שארכוש אותה כשתצא.. מניסיון על היד, ממש הופתעתי מהאפקט שלה!
    ואין על אדוארדו, הוא צריך לעשות הסבה לסטנדאפיסט

    השבמחק
  2. אין ספק שאדוארדו ידע למשוך ארליה את תשומת הלב. היא סקרנה אותי מאוד בשל ההטמעות שלה בעור. אני מחכה למ.אפ פודרה בכליון עיניים. כירושלמית לחות הקיץ התל אביבי קשתה עלי מאוד, לפי מה שאדוארדו תיאר - בול בשבילי. החמאתי/שאלתי אותו מדוע הוא לא עוסק בזה ונעניתי כי אם הוא ינסה לעשות את שניהם באף אחד לא יעשה את המקסימום

    השבמחק
  3. אחלה סקירה, פודרת הפוטושופ בהחלט נראית מעניינת וגם הסטים לחגים. מתי הם אמורים להיות בחנויות?

    השבמחק
  4. פודרת הפוטושופ נראת מגניבה מאוד !!! אני סקרנית לנסות!!
    והסטים של החגים בהחלט עושים לי עיניים!!
    יש לי שאלה, את יודעת אם קיים אצלם את העיפרון ג'ל שיצא מתישהו השנה? כל פעם שלחתי להם הודעות בפייסבוק והם אומרים לי שלא הגיע או שאין להם אותו בכלל..

    השבמחק
  5. הפודרה בחודש אפריל, הסטים כבר בחנויות

    השבמחק
  6. תודה שאת קוראת שלי יקירה

    השבמחק
  7. העיפרון נמצא כבר בחנות טל" 03-6054438

    השבמחק
  8. הקולקציה מרשימה לחלוטין! אני ממש רוצה לנסות את השיידסטיק ואת הפודרת פוטושופ הורדרדה.

    השבמחק