13 בפברואר 2013

אני ממליצה כי אני מרוצה פברואר 2013


פוסט זה נכתב כי אני מאוד מרוצה, אז רציתי לשתף.


 Malu Wilz - Lifting Concealer -  טוש קונסילר    



   

דבר היצרן:
מכסה בצורה מושלמת ואחידה צלליות תחת העיניים, פגמים קטנים בעור וסימני עייפות., אינו מצטבר בקווים הקטנים או קמטים, מפחית את הנפיחות באזור העיניים, מרקם נעים וקרמי, קל לשימוש

מעשית
קונסילרים בטוש די דומים, גוף גליל מתכתי צר עם מכסה קצר נשלף וטוש להנחה. קונסילר טוש הפך מוצר מאסט אצלי האיפור היום יום, ראו הטוש של לוריאל "לומי מג'יק" כאן. שמחתי לקבל להתנסות בLifting Concealer  מוצר כוכב זה מבית מאלו ווילז, כשמו כן הוא, מכסה ומטשטש שקיות קלות מתחת העיניים, מוריד שנים בגיל! היתרון בו שהגוון מתאים עצמו לעור והפורמולה אינה בוהקת ולכן תתאים גם לכיסוי נקודתי (על פצע סורר או כתם בהיר). יתרון נוסף - קל לנשיא בתיק.  מגיע בשני גוונים:  1  Light Apricot - Color  ו  3 Light Sand Rose  התואמים לרוב גווני העור


את הקונסילר במחיר 140 שקלים  כמו את שאר מוצרים החברה ניתן להשיג ב: להשיג –בבית גרנטיק-ויצמן 32 ת"א 03-6950004  בחנות הדגל של החברה : מוריה 118 חיפה, אצל המאפרות והקוסמטיקאיות המובחרות ברחבי הארץ ובאתר החברה כאן



קמדיס טופיק - ג'ל לחות עשיר TOPIC Medis




דבר היצרן:

לאזורי עור סדוקים ויבשים במיוחד
ג'ל שמנוני בעל פעילות ריכוך מוגברת לשימוש יומיומי. מיוחד לטיפול במצבי יובש קשה מאוד, עור סדוק, מחורץ ומחוספס. מומלץ לשימוש באיזורי גוף כגון: מרפקים, ברכיים, כפות רגליים וידיים. 
לשימוש יומיומי, ללא פרבנים, ללא בושם, ללא סטרואידים
מעשית:
איני יודעת אם עורי רגיל ונעים כי אני מטפחת אותו כבר מאז נעורי עת הקרם הפופלרי בין הנערות היה "מידנייט", או כי כזה הוא, אך אף פעם לא בחנתי את זה ע"י הזנחת הטיפול והטיפוח, בני הבית לעומת זאת רגישים כולם אם לאורה של השמש הזורעת בהם נמשים ושורפת אותם, אם לאדמומיות ורגישות לחומרים כימיים ואם יובש בעור, על כן קמדיס באריזה שפפורת נוחה לשימוש, שנשלח לסקירה, התקבל בבית בברכה ומרבית המוצרים תפסו מקום טוב באמצע. הנפלא שבהם הוא התחליב מרגיע בספריי, ראו כאן. עור יבש ומגורה מתחספס והופך אדום ורגיש. ג'ל לחות טופיד מדיס, הרגיע, שימן, נספג אמנם אט אט, אבל בהתמדה החזיר את העור לרכותו. אני ממליצה להניח ליד המיטה ולמרוח לפני השינה במקומות הרגישים ובנדיבות על כפות הידיים, הרגליים.

את הקרם בתכולה של 50 מ"ל במחיר של 60 שקלים  תוכלנה למצוא בסניפי ניו-פארם, בתי המרקחת ובבתי הטבע.


מידע על התרחיץ ועל מוצרי כל הסדרות, תוכלו למצוא באתר האינטרנט: לחצו כאן
ובפייסבוק: בכתובת זו




מעבדות HL - סרום C THE SUCCESS


דבר היצרן:

C THE SUCCESS סרום ויטמין C, חלק מסדרה בשם זה מכיל ריכוז פעיל גבוה ביותר של ויטמין C - מעל 15% ויטמין C טהור. מבוסס על פטנט ייחודי שנועד לשמר את הויטמין הרגיש עד לשימוש בו, באמצעות מיליקפסולות. הסרום מפחית ביעילות את עומק הקמטים, משקם עור חלש, פגוע וחסר לחות. העור הופך רך, גמיש, חלק וקטיפתי, ובעל גוון בהיר ואחיד יותר. בין המרכיבים הפעילים בסדרה ניתן למצוא: חומצה L-ascrobit, אסקרוביל פאלמיטט, תמצית אובליפיכה, תמצית קמומיל, שמן גזר ועוד. 

מעשית
מראהו העשיר מזכיר לי מוצרים ממותגים היקרים פי כמה והאריזה עצמה כבר נותנת תחושה נעימה לשימוש, בקבוק זכוכית עם משאבה לכמות מדודה וסטירליות. ברגיל איני חובבת מוצרים במרקם שמן אך את המוצרים של HL אני כמהה זה זמן מה לנסות שכן שמעתי עליהם וגם קראתי רק טובות. המסיכה המוצלחת שסקרתי פה, פילסה הדרך לסקירה מוצר נוסף שהתקבל מהחברה המוצר מאוד חסכוני, בעת המריחה אני מוצאת עצמי מעסה מעט את הפנים בהנאה, תחושה שומנית מה הנספג אט אט, מה שהפך אותו מיידית לסרום הלילה. בבוקר העור רך וקורן, מה ששוה את הפשרה עם המרקם. יש לי הרושם שזו התחלה של רומן עם המותג!  

את הסרום בכמות 30 מ"ל במחיר של 280 שקלים תוכלנה למצוא במוכני היופי והספא ואצל הקוסמיקאיות המורשות. בטלפון: 03-5142500 ובאתר החברה, לחצו כאן 



ריסים מלאכותיים - ARDELL Surreal




לקראת עליית הסרט  Cirque du Soleil: Worlds Away   משיקה ענקית ריסים  ארדל (ardell), קולקציה מיוחדת המותאמת לדמויות ומשקפת את המראה הדרמטי בקרקס עוצר הנשימה. הקולקציה מורכבת משישה דגמים, מהמראה היותר טבעי ועד למראה מקושט באבנים נוצצות ונוצות.  (שיתוף פעולה מלא ופורה עם מותג הלקים צ'יינה גלייז)                                                                                  המוצר המלבב של ארדל היה צריך להגיע תחת הכותרת - אתם ממליצים? אני אהיה מרוצה. קיבלתי אותו ערב פורים ומייד התלהבתי - מעודי לא הדבקתי ריסים וגם מעגל ריסים לא זוכה להתקרב אל ריסי (פחדנית, מודה) אבל...אלא עושים רושם חמודים, ידידותיים למשתמש(ת) עם נוכחות מנצנצת אך לא מוגזמת רק ש...אני לא יודעת איך להדביק אותם. יש לי זמן עד פורים ללמוד? מה אתן אומרות?

פדים קוסמטיים - LIFE




מאז ומתמיד לניקוי הפנים, בחרתי להשתמש בצמר גפן על פני פדים קוסמטיים - כי לא הסתדרתי עם העיגולים הקטנים/שמישהו קובע לי את גודל הפיסה. אי אז התגלגלו לידי הפדים של ביוטי קייר וגיליתי את הנוחות הנהדרת אבל, מאז ועד היום חיפשתי ולא מצאתי פדים יותר גדולים עליהם קראתי הכמה וכמה פוסטים ובפורומים השונים, לא מצאתי את של קרולי וגם לא את של בלונס, האמינו לי שבתור חובבת קניונים - חיפשתי לא מעט.
השבוע עת שתיתי קפה בקניום עם חברה טובה ועשינו "קפיצה קטנה" לסופר-פארם היא הכירה לי את המוצר החדש של ס.פארם [אולי זו הסיבה שלא מצאתי אצלם :)] הגודל מצויין, הכמות סבירה והמחיר נחמד, במיוחד במבצעים אבל...הם  לא מושלמים - הם "שעירים" ויוצאים מהם חוטים - הנחמה - זה קורה רק בצד אחד, אז למדתי לבחור את "הצד" הטוב.

40 י"ח במחיר 6 שקלים תוכלנה למצוא בסניפי רשת ספוםר-פארם ברחבי הארץ. (תקנו יותר מאחת, הם נגמרים מהר)



REVITALIZING SUPREME
GLOBAL ANTI-AGING EYE BALM
קרם עיניים אסתי לאודר -סופּרים


דבר היצרן:

מבוסס על שילוב טכנולוגיות בלעדיות: IntuiGen  להחייאת העור מבפנים, Triple Nourishing Complex להזנת אזור העיניים ו- SIRT-1 להצערת מראה העורהשילוב של 3 הטכנולוגיות  מאפשר להפחית  באופן משמעותי מראה של סימנים רבים, הנלווים לתהליך ההתבגרות של העור באזור העיניים.

מעשית
אם המוצר הזה המצטרף על אחיו, קרם הפנים סופרים שהושק בתחילת השנה אותו סקרתי בפוסטים קודמים פה וגם פה עושה את אשר הוא מבטיח, אזי יגיע לו פוסט הלל משלו. קיבלתי אותו לסקירה, אני בתחילת הדרך בשימוש בו  ולתחושתי הוא מבטיח, נעים, מריח טוב ,חלק, רק חבל שהוא לא בא באריזת משאבה החביבה עלי לשם נוחות שימוש, כמות מדודה וחסכונית, סטרליות ולפעמים אפילו נשיאה בתיק. בערב אני מתפיחה אותו קלות ב C החיצוני של העין וכששמתי אותו בבוקר לפני האיפור הוא נספג חיש קל. הסקירה אמורה היתה לעלות אחרי התנסות ממושכת יותר אולם המבצע המקורי איתו יצאה החברה הביא אותי להוסיפו לפוסט זה כאחרון חביב, מה גם שמהתלהבותי הרבה מקרם הפנים הנהדר, אני מצפה ממנו לגדולות. (אנקדוטה קטנה - חברה טובה שנתתי לה דוגמיות של הקרם אהבה אותו מאוד והחלה משתמשת בו, בחזרתה מארה"ב התלוננה שלא מצאה אותו ששם - לא קראת את הפוסט שלי נזפתי בה? הוא מיועד/נמכר לנשות אירופה בלבד!)


המבצע -  ייעוץ סטיילינג אישי עם סטייליסט הסלבריטאים גילי אלגבי ללקוחות החברה אשר ירכשו  ב399 שקלים - יש כפל מבצעים.  במהלך חודש פברואר, יעבור אלגבי עם צוות מיוחד של אסתי לאודר בנקודות מכירה  ברחבי הארץ.


יום רביעי 13/2 - 10:00-19:00
משביר הקריון
יום רביעי 17/2 - 10:00-19:00
סופר-פארם קניון רמת אביב
יום שני 18/2 - 10:00-19:00
משביר אבנת פתח תקווה
יום שלישי 19/2 - 10:00-19:00
סופר-פארם אשקלון גירון
יום חמישי 21/2 - 10:00-19:00
משביר הדר חיפה


ואתן יש לכם מוצר החודש עליו אתן ממליצות? שתפו

8 תגובות:

  1. כמה דיסקסנו את הצמר גפן כבר, זה פשוט לא הגיוני שאין סוג אחד נורמלי בארץ...
    אנסה את אלו שפה למרות שיש להם רק צד אחד טוב.
    מה שבטוח זה שהם יקרים ממש יחסית לכמות המזערית...

    השבמחק
  2. כמה חיפשתי אותם...לא מצאתי לא את קרולי ולא את של בלונס...
    אכן יקר יחסית אבל יש לא מעט מבצעים של לייף ואז אקנה סטוק...

    השבמחק
  3. טוב את יודעת שאני מתה על המדור הזה שלך... ההמלצות שלך מעולות :)

    השבמחק
  4. כמה שאת אוהבת את הטושים המכסים והמאירים ;) לא ניסיתי עד עכשיו שום מוצר מהיצרן הזה, סיקרנת!
    את הסרום של הולילנד ללא ספק אקנה אחרי הסקירה שלך. נשמע כמו מוצר שאני באמת צריכה.

    השבמחק
  5. אוהבת את התוצאה - שדרוג והצערת המראה - ללא ספק.
    המוצרים שלהם מסקרנים - מכוונת על הסדרה המלבינה

    השבמחק
  6. הקרם של הולינד נקרא לי מעולה, אנסה לשים את ידיי עליו. אני מחבבת את הקרמים של קמדיס, לרוב הם עושים טוב לעור שלי.
    אז אלו הריסים שדיברת עליהם! אני אוהבת את הטאצ' הזוהר שלהם.

    השבמחק
  7. המאלו ווילז האלה מאוד מסקרנים אותי
    מזל טוב, שוב :)

    השבמחק