28 בספטמבר 2012

VICHY - IDEALIA




תקופת החגים הביאה עימה לא מעט ימי חופש ומנוחה בבית. המלווים בלא מעט צפיה בעצמי מול המראה.



אהבתי מה שאני רואה ותהיתי מה השתנה. שינויי מזג האויר עדיין קלים ובד"כ אינם מביאים בשורה טובה לעור, לא שיניתי את הרגלי השתיה או התזונה. מה השתנה?




התחלתי להשתמש בקרם IDEALIA לבית VICHY מותג הדרמו קוסמטיקה. התוצאות - מדברות בעד עצמן. העור נראה בריא וקורן.




דבר היצרן:
סקר צרכניות שנערך במעבדות לוריאל בקרב 200 נשים גילה 3 פרמטרים לעור אידאלי: מרקם עור מעודן, גוון עור אחיד, הפחתת הקמטים (האין זה מה שרובנו ככולנו רוצות?)




וישי הרימו את הכפפה ולאחר מחקר של 5 שנים השיקו את אידיאליה, פורמולה חדשנית המכילה קומבוצ'ה- Kombucha, מיצוי מצמח התה, קומפלס מרכיבים המסייעים לתיפקוד מיטבי של התאים. המסייעת בהחלקת מראה הקמטים למרקם עור מעודן הנראה רענן ובעל גוון אחיד יותר.



מעשית:
איני אוהבת תה, אלא כשאני חולה או כחליטת עלי נענע עם הרבה סוכר. אך כריח לקרם הפנים-נעים מעודן ומרגיע, אפשר ממש לחוש איך העור "שותה אותו". קרם ורדרד בתוך מיכל ורוד בהיר  עם כיתוב כסוף ומכסה לבן מעוטר בפס כסף. מתחיל את היום בצבע ורוד משמח. במחקר נאמר כי התוצאות נראות לאחר חודש, אני התחלתי לחוש בשינוי לאחר כשבועיים, אך התמדתי בשימוש כמעט חודש, טרם שיתפתי אתכן. המייקאפ יושב יפה יותר, הנקבוביות מוחלקות, העור רענן וקורן.





קהל היעד העיקרי הינו נשים בטווח גילאים 30-40. את ה 40 עברתי אך בהסכמה עם מקצועיות בתחום, אני מתייחסת לעורי כגילו ומראהו, ולא רק לגילי הכרונולוגי. לכן במקום להעבהירו לנסיינית, התנסיתי ונהניתי.





הקרם מגיע ב 2 גרסאות להתאמה לכל סוגי העור: קרם לעור רגיל עד מעורב וקרם לעור יבש. אין בן מסנן קרינה במכוון, כדי למקסם את יעילת המרכיבים. אני שמה מסנן קרינה 50+ בבוקר. התחלתי להשתמש בו גם כקרם לילה.


את הקרמים בכמות 50 מ"ל תוכלו למצוא ב 400 בתי מרקחת ברחבי הארץ במחיר 279 שקלים.
עד 14/10 במחיר היכרות 179 שקלים

*מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים בלבד תוך קבלת ייעוץ על ידי רוקח.

לבירור בית המרקחת הקרוב 03-6178299



ואתן, חובבות דרמו קוסמטיקה? שתפו



*את קרם אידאליה קיבלתי לסקירה








2 תגובות:

  1. אני מאוד אוהבת את וישי, לצערי- בבתי המרקחת הפרטיים כמעט ואי אפשר למצוא דיילות של וישי, את די אמורה להסתדר בעצמך- זה מקשה עליי למצוא את הדברים שאני באמת זקוקה להם. קרה לא פעם שנאלצתי לחזור ולהחליף מוצר כי הוא לא התאים לי.. אבל שוב, וישי היא חברה נהדרת, ועוד 3 שנים כשאגיע לגיל 30, אשמח להתחיל לדאוג בנוגע לקימטוטים המעצבנים.

    השבמחק
  2. . אפשר גם להתייעץ בעמוד הפייס, ,את אמורה לקבל מידע מהרוקחים
    את בכלל לא אמורה לדאוג - זה גורם לקמטים. רק להקפיד על טיפוח העור.

    השבמחק