4 בספטמבר 2012

Bobbi Brown - Long-Wear Even Finish Foundation SPF 15



בובי בראון הביאה לארצנו את בשורת הקולקציה העמידה בתזמון נפלא לקיץ הישראלי.



תחילה עלו מוצרי העיניים הנהדרים אותם סקרתי בפוסט כאן. עכשיו הגיעו הסמקים בגוונים החדשים והמייק אפ הנפלא שעבורו שמחתי להגיע אל חנות הדגל בקניון רמת אביב.



מורן המאפרת המקסימה, קוסמטיקאית במקצועה, פינקה את העור החל מניקוי, לחות ופריימר ועד השפתון, קרם עיניים ועוד ואף הסבירה והדגימה לי כל שלב. אך הפעם הכוכב שלנו הוא המייקאפ העמיד. כשהתאימה לי את הגוון, אני רציתי את מספר 3, אך היא הסבה את תשומת ליבי שהוא עלול להראות אפור על העור וכדאי ללכת על 3.5 שהוא גוון יותר חם ומואר, הסכמתי.



לבובי יש חצאי ורבעי גוונים שזה דבר נפלא וראוי שילמדו אותו גם מותגים אחרים. לעיתים כל כך חסר לי ברכישת מייקאפ עוד חצי טון. [מוזר איך מהמילה מייקאפ=איפור באנגלית, השתרש אצלנו השם רק עבור כיסוי בסיס שבאנגלית הוא בעצם Foundation - (הייתי חייבת לכתוב את זה פעם)] המייק אפ מגיע בקשת של 18 גוונים.



בדרך כלל איני רצה לספר לחבר"ה אך ראשית מן ההתנסות בכל המוצרים של בובי בראון עד כה, ההבטחה תמיד קוימה. ושנית  ההשקה: 

החל מיום רביעי ועד שישי 5-7 לספטמבר.

ארוע השקת קולקציית המוצרים העמידים למראה טבעי.


צוות המאפרים המומחים של בובי בראון ימתינו לכם במתחם היופי בקניון רמת אביב.


מיוחד לארוע- שיעור איפור למראה טבעי עם הקולקצייה החדשה.


מומלץ להזמין שיעור איפור  03-6054438 (
השיעור ללא עלות).




דבר היצרן: מייק אפ עמיד - כיסוי בינוני עד מלא, נטול שומן, ללא מראה קייקי או מסכתי. מכיל גליצרין וחמאת שיאה לשימור לחות בעור ובסיס ג'ל היוצר גימור קל ושמירה על הגוון. עמיד עד 12 שעות גם בתנאי לחות. עם מקדם הגנה SPF 15 וויטמינים נוגדי חמצון C ו-E.



אריזה: בקבוק זכוכית חלבי המאפשר לראות דרכו את הגוון, עם פיה שזה מעולה לכמות מדודה של החומר ולסטירליות. בתחתית הבקבוק מופיע מספר הגוון.

מעשית: ימים ספורים לא יספיקו להתרשמות מעמיקה. גווני הביניים מאפשרים להתאים את הגוון במדוייק (אל תשכחנה לצאת עם המראה לחלל הקניון, האורות בחנויות מטעים לעיתים) החומר מרגיש לחותי ונעים מאוד על הפנים.

המים נוזלים מטה, המ.אפ לא זז

שאלתי את מורן למה הוא "מרגיש רטוב" ונעניתי שהלחות מאפשרת לו להתקבע על הפנים ומיטיבה עם העמידות שלו. ניתן לבנות איתו שכבות בקלילות. כיסוי בינוי מלא לפיגמנטציה הותיר רק את הכתמים בתפוחי הלחיים מעט סרבניים, מורן התאימה לי קורקטור שהשלים את המלאה והפנים נראו כלוח חלק, אך אני בסרבנותי, לא מוסיפה לשגרת האיפור עוד שלבלבון.הגימור טבעי ומלא חיים, אני העדפתי להוסיף גם פודרה, הן למראה מאט יותר והן מכוחו של הרגל.
לא כולכן תידרשנה לכך.

Soothing Cleansing Oil

גם את המייקאפ העמיד ביותר צריך להוריד ולשם כך רקחה לנו במותג בובי בראון, מסיר איפור, עליו גם כתבתי בפוסט הקודם - מסיר איפור במרקם שמן אך ללא תחושת שומניות, צלול כמו מים במיכל שקוף עם לחצן - נוח לכמות מדודה וסטרילי.

ממליצה בכל הלב ללכת ולהתרשם, קניון רמת אביב הוא מקום נעים לקניות ולבילוי, תוכלנה להתרשם מכל המוצרים בחנות ולקבל שיעור איפור וטיפים מועילים לשגרת האיפור שלכן.


בדרך אלינו ה BB CREAM אשר מגיע ב 5 גוונים, אני התנסתי בו והתרשמתי מהכיסוי שלו. אמורים להגיע גם השפתונים העמידים - מאוד סקרנית, כי אהבתי הראשונה נתונה לשפתונים וסמקים (יש מקום לכל השאר).



אני אוהבת את האג'נדה של בובי "איפור הוא דרך עבור אישה להיראות ולהרגיש כמו עצמה, אך יפה יותר ומלאת ביטחון"




* את המייקאפ קיבלתי לצורך סקירה.

4 תגובות:

  1. גם אני הוספתי פודרה מעבר למה שזוהר שם לי. לא הרגשתי שהוא יכול לשרוד בלי זה, והוא היה לי לח מדי בלי....
    ואני דורשת תמונה! :)

    השבמחק
  2. הפעם לא היה צלם מקצועי בסביבה...

    השבמחק
  3. אני כל כך שמחה על מגוון הצבעים העצום, קשה לי להבין חברות שמייבאות לארץ 6 גוונים. איך ניתן להתאים אותם לכולן?

    השבמחק
  4. מסכימה איתך ב 100%, לא מש ברור לי, שכן ארצנו התחברה בקשת גווני עור מלבקנות ועד מוקה

    השבמחק