22 בספטמבר 2012

Be fresh




כשחושבים קיץ זה ים, גלים, בגדים קלילים, גלידה, חושבים גם איפור עמיד ורעננות. רעננות לגוף משמעה שימוש קבוע בדיאודורנט, חלק בלתי נפרד משגרת הנקיון והטיפוח שלנו.

אני מעדיפה/משתמשת רק בדאודורנט רול און. את הסטיקים נתתי לנסיינית חביבה המעדיפה סטיק. אצל רוב היצרנים ניתן למצוא את הדיאודורנטים ב: סטיק ב רול און וב ספריי.

אין ברירה אלא לעשות ניסוי ותעייה עד שתמצאנה את האידאלי עבורכן (בקיץ הישראלי זה אתגר לא קטן, מסכימה).



BOCAGE  לבית  LANCONE  המועדף עלי, דיאודורנט רול און ללא אלכוהול. מגיע באריזה במראה פרשי. גליל לבן עם כיתוב שחור בעל מכסה תכלת, בסגירת ספירלה הרמטית. נוח מאוד לנשיאה בתיק. יש לו ריח עדין מאוד, עד בלתי מורגש. אחרי מקלחת, מגלגלת מעט על בית השחי ושוכחת, יבוש מהיר והכי חשוב לא מכתים את הבגדים.
מחירו כ 130 שקלים בעבור 40 מ"ל. לעיתים קרובות בסופרפארם במשביר ובאפריל יש מבצעים לרכישה ב 70-80 שקלים. להשיג ברשתות ובפארמים.



DEO-DOR F  של דוקטור עור. דיאודורנט רול און ללא אלכוהול וללא אלומיניום. מיכל גליל ירקרק עם כיתוב שחור\ ירוק ומכסה ספירלה. ידידותי לסביבה. ריח מתקתק. למריחה אחרי המקלחת על עור יבש. זמן יבוש מהיר. אינו מכתים את הבגדים. מחירו 50 שקלים בעבור 70 מ"ל. תוכלו למצוא אותו בבתי מרקחת ברשתות ובפארמים במח' הדרמו-קוסמטיקה. תמורה מלאה לכספכן.


ULTRA DOUCEUR לבית PAYOT - דיאודורנט רול און לבן, מיכל גליל לבן וקומפקטי עם כיתוב כהה ומכסה ספירלה.  ריח עדין. למריחה אחרי מקלחת. זמן היבוש ארוך  ולעיתים מכתים בלבן את הבגדים - מאוד מסתכל. נרכש בשל קופון לייפסטייל שהציעו במחיר 50 שקלים. לא נראה לי שירכש בשנית. מחירו 150 שקלים. להשיג ברשתות ובפארמים


קרליין נושם+ לבית CARELINE - דיאודורנט סטיק - מיכל לבן בכיתוב ורוד וכחול, ספירלה בתחתיתו, בעל מכסה סגול. ניחוח PURE - קליל וטבעי. היצרן מגדיר כ"ללכת עם ולהרגיש בלי" ואכן זו התחושה. הוא רענן ונעים על העור, נמרח בקלות, אינו מכתים את הבגדים והחשוב, מחזיק לכל היום. ניחוחות נוספים בסדרה: Sensetive ,Aqua,Oxyge, Sunrise מחירו 20 שקלים בעבור 50 מ"ל, יש מבצעים. מוצלח מאוד. להשיג ברשתות ובפארמים.


MINERAL DEODORANT לבית GARNIER - מיכל לבן מכסה ירוק. סטיק באריזה קומפקטית ונוחה לנשיאה בתיק בכמות 40 מ"ל  ורול און מסורבל מעט לאחיזה בכמות של 50 מ"ל. נרכש במחיר ידידותי ב 1+1 בס.פארם ,ללא ציפיות ועל כן התמורה כפולה ומכופלת. דבר היצרן כי הוא מכיל מינרל בעל ספיגה מוגברת נאמן למציאות. ללא אלכוהול, ריח רענן, מריחה קלילה, לא מכתים את הבגדים ומחזיק לכל היום.  מחירו 25 שקלים לפני מבצעים.  להשיג ברשתות ובפארמים.



Lady Speed Stick של COLGATE - בשם DEPIL PROTECT - דיאודרנט סטיק,  אשר יעודו גם טיפוח אחרי גילוח. מיכל סגלגל עם גלגלת בתחתיתו ומכסה שקוף. ריח מתקתק, מריחה נעימנ, אכן שומר על רעננות לכל היום אולם מותיר כתם לבן ומכתים את הבגדים. לליידי ספיד סטיק מספר סדרות, מניחה שתמצאו מוצלח יותר מביניהן. מחירו 35 שקלים. להשיג ברשתות ובפארמים.



ואתן, מעדיפות רול, סטיק או ספריי? יש לכן המלצה לדיאודורנט מוצלח? שתפו



* הדיאו' של דר' עור ושל קרליין נשלחו אלי לסקירה



6 תגובות:

  1. נורא אוהבת את קרליין, בהחלט נוח ולא מכתים.

    השבמחק
  2. את אוהבת יותר את הספריי הם נגמרים אצלי בקצב מטורף

    השבמחק
  3. אין, פשוט אין על הבוקאז' של לנקום. כבר הרבה זמן לא השתמשתי בו ("טיפה" יקר) ואני פתאום ממש מתגעגעת...

    השבמחק
  4. גם המחיר מצויין

    השבמחק
  5. בעבורי הוא מושלם!

    השבמחק
  6. היתרון הוא שיש מבחר גדול ורוב החברות מייצרות גם בספרי גם בגולה וגם בסטיק

    השבמחק