13 במאי 2012

MY GLOSSYBOX



חיכיתי בסבלנות כדי לכתוב את הפינלה לקופסת אפריל, הזדמנות לשתף בתחושתי האישית לגבי המיזם - גלוסיבוקס.



את קופסת ינואר קיבלתי בהשקה שנערכה לבלוגריות ומייד רצתי הביתה לעשות 2 דברים. האחד לשתף אתכן בהתלהבות שלי בפוסט הזה והשני, לעשות מנוי לגלוסיבוקס.  אני מאמינה שכמוני יש מנויות רבות שנהנות אך לא כותבות, החודש גם אני כותבת.


לא אלאה אתכן בפירוט על כל מוצר ומוצר בקופסת אפריל, אסתפק בתמונות שהרי קראתן והתרשמתן רבות.  אביא את נקודת המבט שלי לשם קצת איזון, על המיזם ושמו גלוסיבוקס. אגב לקופסת מאי מחכים בסקרנות רבה - היא תהיה לבנה ותכיל ממוצרי CLINIQUE.

כצרכנית מוצרי טיפוח איפור (גם לקים)  בישום וטואלטיקה, התלהבתי מאוד למחשבה שתהיה לי הזדמנות להיחשף למותגים רבים ושונים שלא היתה לי נגיעה אליהם עד כה. אם בשל סיבות טכניות כמו חוסר נגישות, מחיר יקר מידי לשם התנסות בלבד ואם בשל סיבות אחרות (כגון דיעה קדומה - הסתייגות ממוצר ללא סיבה).

DOVE Damage Therapy
60 שקלים בקירוב  (50 ועוד 9 למשלוח) נשמעו לי מחיר מאוד הוגן מה גם בשל האפשרות להפסיק את המנוי ללא נימוק בכל רגע נתון. יותר פייר מזה? זכרתי שנאמר שיהיה תמהיל של עממי ויוקרתי, של חדש וקיים בשוק. של טואלטיקה בישום ואיפור אך בפרופורציה למחיר לי זה נשמע הוגן.

נאמר לנו שתמיד יהיה לפחות מוצר איפור אחד ובד"כ בגודל מלא - אם לעשות חישוב כספי זה מכסה את מחיר הקופסא.
אמנם לא תמיד הוא יקלע לטעמנו, אבל במקביל יתכן שהמוצר מוצלח רק לא הגוון, המרקם - אז עדיין ההתנסות כדאית.
ההתחייבות היא  5 פריטים - בגלוסיבוקס יש תמיד 6 או 7 כך שגם אם האחד הוא דוגמית עדיין קיבלנו יותר מהמובטח.

   417- חמאת גוף ארומטית
במעמד ההשקה דווח לנו כי הקופסא תגיע לתיבת הדואר ומשם נצטרך לאסוף אותה. רבות מהנוכחות התריעו שלא לכולן זה נוח ורצוי שהיא תגיע הביתה, גלוסי מיהרו (מידי) להרים את הכפפה והתוצאה הייתה מאכזבת בתחילה, אך רובנו ככולנו לומדים מניסוי ותעייה...לי אישית לא הגיעה קופסא עד סוף החודש ורק כשהתקשרתי למרכז הלקוחות (פעמים רבות עד שהשגתי אותם, זה היה בהתחלה) סודר עניין טכני באדיבות ורצון לעזור. הקופסא הגיע אלי בין האחרונות. אז מה? דברים כאלה קורים, בעיני זה לא נורא. דואר שליחים שהרים את המחיר ל 75  שקלים למנויות חדשות (יש אפשרות איסוף ממשרדם במרכז תל אביב  ב 55 שקלים) בחודש אחרי קיבלתי את הקופסא לפני ה 20 - כיף.

ללין -שמן בושם רול און
החשוב ביותר: התוכן. מי מאיתנו שעשתה מנוי ומילאה את השאלון ציפתה שהמוצרים יתאימו לה אחד לאחד לפי הפילוח בו היא תימצא אך בהגיון: המטרה של המיזם לפי הבנתי היא חשיפה שלנו לדוגמאות (לא דוגמיות:) בגודל נסיעות של המוצרים אותן מעוניינות החברות לשווק על מנת שלא רק שנחפוץ לקנות את המוצר עצמו אלא גם נתעניין ברכישת מוצרים משל החברה אודותיה התרשמנו. משמע - אם חברה מסויימת בוחרת לתת שפתון X בגווני Y ברור שהוא לא יותאם אישית לכל אחת ואחת מאיתנו.
לי יש עלמה צעירה בבית אז מה שאני לא צריכה/מתלהבת לעיתים עונה לצרכים שלה, אחרת סביר שיש את מי לפנק...

ובכל זאת! ממוצרי ים המלח תמיד הסתייגתי, כל המוצרים ללא סיבה מיוחדת מלבד אולי המכרם לעיתים קרובות באמבטיות וסלסלות שעומדות בשמש בשווקים - היה לי הרושם שהם זולים ופשוטים.קיבלתי את המסיכה של אהבה לפנים. היא עצמה לא נשאה חן בעיני, אך מרוב התגובות הנלהבות של בנות בפורומים השונים, שלפתי סט של קרם ידיים וקרם גוף שקיבלתי מתנה וחשבתי להעביר הלאה וניסיתי, אהבתי ואני משתמשת בו. קפסולות היו לי משל אליזבת ארדן,  לא ממש אהבתי. התנסיתי בשל סאיטו ונהניתי ועכשיו אני יודעת בודאות שלא אוהבת את הסגנון הזה.
והפלסטרים המצויינים שנקנו שוב וכך הלאה.

סאיטו - קפסולות אנטי איג'ינג
כך גם המותג  O.F.R.A.  עד כה לא ממש הכרתי כי הוא לא נגיש והתרשמתי שהוא יקר, השפתון והעפרון שהגיעו בקופסאות העירו סימן שאלה, אך התגובות הרבות של הבנות בפורום שהחמיאו והדגישו את האיכות שלו למרות שהייתה בעיה במוצרים הביאו אותי להסתקרן ולהתעניין.

שפתון מייבלין בורוד פנינה - מהמם -
גולת הכותרת של הקופסא
אפשר להמשיך ואם תרצו גם את הפחות מוצלחים לדוגמא: את לוריאל אני אוהבת ומרבה להשתמש במוצרים שלהם: טיפוח לגוף/לעור הפנים איפור ולקים. לכן כשקיבלנו את השפתון האוניברסלי בגודל מלא, התלהבתי ואחרי שניסיתי התאכזבתי (לא נורא גם של סמאשבוקס לא נשא חן בעיני) אבל בשורה תחתונה, הייתי קונה אותו ומתאכזבת, אז עדיף לקבל אותו בקופסת גלוסי עם עוד 4,5 מוצרים.

אצלי אישית המוצג השיג את מטרתו, להיחשף למוצרים שלא הייתי קונה/נחשפת/מתנסה. בידיעה שאם כבר לא יעניין או אני לא רוצה בלחיצת כפתור אני מפסיקה. היות ויש לי מנוי  בתשלום אני סובייקטיבית ומרשה לעצמי להציג את נקודת המבט שלי בלבד.


אחרון חביב במשקל משמעותי: העובדה שהקופסאות נארזות ע"י עמותת שווים בחיפה - עמותה לשיקום תעסוקתי. הם אורזים את הקופסאות הורודות והמקסימות (שלכשעצמן מהמממות ואיכותיות ומאוד שימושיות בעיניי) בקפדנות ואחריות רבה - במילים אחרות - WIN WIN

תוכלו להתרשם/להרשם באתר הזה. לגלוסיבוקס יש גם עמוד פייסבוק בקישור הזה


15 תגובות:

  1. החודש אני נותנת לגלוסי הזדמנות אחרונה להרשים אותי.. לא אהבתי את המוצרים בדרך כלל , ועדיף לי לחסוך את הכסף ולקנות בו מוצר בגודל מלא שאני אוהב.. הקונסט עצמו מאוד נחמד - לא למי שיש הרבה מכל דבר ורוב הדברים לא מחדשים שלה.

    השבמחק
  2. אני לא יודעת למה, אני פשוט לא יכולה לאהוב את גלוסי בוקס! כל פעם שאני רואה קופסה שאני רוצה לרכוש תמיד יש את המוצר הזה שהורס לי את הכל(פלסטר לעקב).

    השבמחק
  3. יעולה להבין אותך. א. זה תלוי שאלון היופי למען התאמה סבירה לצרכים, למראה ולגיל. 2. לא לכל אחת זה מתאים. אני חובבת פארמים ומרבה להסתקרן ולרכוש אז עבורי להיחשף לחברות שאינם מוכרות בפארם/קניון זה מעולה, מה גם שיש לי עלמה צעירה בבית אז סה"כ מתאים לשתינו חלק מהדברים. אני מפנקת גם את אמא או חברות אם לא מתאים לי. הפלסטרים - יצא אדיר, רצתי לקנות!

    השבמחק
  4. אני איתך
    אני אוהבת את אפקט ההפתעה, אני אוהבת שיש גם מוצרים שלא מתאימים לי כי אני אדע לא לקנות אותם. אני גם אובהת לקבל מוצרים שיש לי, כי אז אני יכולה להשתמש בהם בנסיעות.
    אני אוהבת את הקופסאות הכייפיות וההשקעה באריזה.

    השבמחק
  5. זוית היופי שלי13 במאי 2012 בשעה 22:00

    אני יכולה להודות עכשיו שלמרות הגלוסיבוקס, אני עדיין רוכשת איפור וטיפוח אז אם סמכנו על הגלוסי שתעזור לנו להפסיק להושיט את היד לכיס, המטרה לא הושגה.
    ממבט אחר , אנחנו עדיין מתנסים במוצרים שלא תמיד היינו קונים ואני אוהבת את אפקט ההפתעה. מבחינה זו כל אחת תעשה את השיקול שלה. אני עדיין מחזיקה בדעה שהתייחסות לפרופיל היופי שמילאנו-אין. ואני חושבת שהעלאת המחירים לא הייתה פיירית,אני הספקתי להירשם עוד לפני כן. בקופסא הראשונה שלי בכלל לא הייתה מצורפת הגלויה עם פירוט המוצרים ומחירם. וכל העניין עם המשלוחים עדיין לוקה בחסר.

    השבמחק
  6. יכולתי לכתוב עוד ועוד למה כן. כמו שכתבת אוהבת מוצרים מוקטנים לנסיעות. נחמד שיש משהו משותף לדסקס עליו. אפשר אפילו להתחיל להחליף ביננו. המילה אחת - כיף!

    השבמחק
  7. אני חושבת שכגודל הציפיה - גודל האכזבה - פה לא לונדון ולא פריז , קופסת הגלוסי שלנו לא תכיל איפור של ארמני או שאנל אבל...בתמורה להשקעה למי שבכל מקרה מוצאת עצמה יחד עם הטיטולים/טישו/מסיר לק קונה מסקרה או שפתון או לק, על הדרך - אזי הקופסא היא פינוק בשבילה.

    השבמחק
  8. אחרי כל הרעש שהיה בחודש פברואר, אני חושבת שגלוסי עברו מתיחת פנים והשתפרו מאוד בתחום שירות הלקוחות. בסופו של דבר רוב המוצרים שקיבלתי איכזבו אותי והעדפתי להשקיע את הכסף במוצרים שאני רוצה ולא מה שיד המקרה תביא אליי (לצערי פרופיל היופי לא ממש משנה כי פשוט יש מכסה לכל מוצר, וכך בצורה אקראית נחלקות החבילות, זו לפחות התחושה שלי). אני ביטלתי את המנוי אחרי שתי חבילות ואני מאור\ד רוצה להחזיר לקראת חבילת מאי, אבל בעיני קפיצה של 15 ש"ח במחיר תוך מספר חודשים אינה מאירה את גלוסיבוקס באור מחמיא כל כך...

    השבמחק
  9. אחרונה חביבה:)
    נחמד לשמוע עוד דעה על הקופסא.
    סה"כ המוצרים לא רעים, במיוחד שיוצאים מנקודת הנחה של התנסות במוצרים.
    מה גם שהקופסאות משמשות אותי לא מעט!

    השבמחק
  10. ממש מסכימה...
    אני הבנתי מה זה גלוסיבוקס מההתחלה ואני בשוק על כמה שבחורות מתלוננות, יש איבוד פורפורציות וחלקן מדברות על תביעות ועורכי דין ושיכניסו להן פלטות איפור של OFRA שלמות לתוך הוקפסא...

    אני שמחה לראות שאת רגועה ושלמה עם חוויית הגלוסיבוקס- אני חושבת כמוך והמוצר משרת אותי נפלא עד עכשיו, בינתיים אני ממש נהנית מכל ההתנסויות גם הטובות וגם הפחות - והחברות גם כן מחכות לסוף כל חודש לראות מה הן יקבלו אם לא אוהב...

    פורפורציה היא המפתח- אבל אני אפסיק לחפור פה ולשמור את זה לפוסט שאעשה כשהקופסאת הרודס תגיע :)

    השבמחק
  11. קיבלת בול קופסה כמו שלי.
    סוף סוף החודש היה שיוויון. יחסי. בין הקופסאות .מקווה שימשיך ככה. אני מאוד מאוד הייתי מרוצה מהקופסה שלי.
    השמן בושם של ללין. וואוו . מדהים
    וכמובן את הקפסולות שהם ממש ליגה.
    אם הם ימשיכו ככה, לארוך זמן וזה לא יד המקרה- עוד יש להם סיכוי.

    נחמד לדעת שגלוסי גם תורמים לחברה עם עמותת שווים. כזאת תעסוקה לאדם בשיקום יכולה לשנות לו את כל החיים לטובה. מחמם את הלב.

    יעלי
    בלוגי:
    http://yaelin10.blogspot.com/2012/05/blog-post_11.html

    השבמחק
  12. מעולה שאת יודעת שמשהו לא מתאים לך וניתן להפסיקו בלחיצת כפתור. מוזר עד מוגזם להעלות מחיר כבר בהתחלה אין ספק. הנימוק שקראתי אצלם זה שדואר שליחים מייקר את העניין. מי שאוהבת את המיזם, תשלם גם 75 מן הסתם.

    השבמחק
  13. הקופסאות זה חלק גדול מהעניין :)

    השבמחק
  14. אכן פרופרציה זה העניין (בכל דבר לא?) מחכים בסקרנות רבה להרודס שלך :)

    השבמחק
  15. כיף לשמוע שמישהו מרגיש בדיוק כמוני.

    מכירה את הבלוג שלך ומנויה עליו, את כבר לא צריכה לרשום לי כל פעם את הכתובת מחדש.

    מצפה בסקרנות ל"קופסא" הלבנה, לא יותר מידי, כך לא תהיה אכזבה

    השבמחק