28 במאי 2012

CARELINE - YOUNG Skin Perfector




באחד הערבים נכנסה הביתה היורשת - הלו היא הנסיינית שלי לענייני טיפוח ואיפור לצעירים ולצעירות ברוחן עם שקית ובה :


קרם - ג'ל לחות מסדרת יאנג התנסתה כמה ימים ופסקה, אני רוצה את כל הסדרה...הצטיידנו בכל הסדרה ועקבנו אחרי השפעתה במשך חודש ימים.


דבר היצרן: סדרת מוצרים קלילים ללא שומן, מועשרת בויטמין E - המגן על תאי העור מפני רדקלים חופשיים. פרו ויטמין B - להענקת לחות ,גמישות ומגע נעים וחמאת שיאה לחידוש העור, הפחתת נזקי השמש, טיפול ביובש והגנה על עור מגורה

מעשית: ליורשת בעלת העור המעורב T שמן לעיתים יובש בעור ובמיוחד באף. סדרת יאנג הקלה על כל התסמינים הנ"ל, תחושת היובש  נעלמו כליל ומאפשרת לה להתאפר ולהתהלך כל היום רעננה, בעור קורן אך לא מבריק.
ההוראות והמרכיבים כתובים ברור ונהיר על המוצרים, הבאתי את צילום התמונות ועל כן לא חזרתי על הקלדת הפרטים.

הוראות שימוש
קרם ג'ל ליום וללילה - מגיע במיכל זכוכית חלבית עם מכסה לבן, ללא SPF.  משמש אותה לטיפוח לפני השינה, קליל, נעים על העור ונספג מהר, מותיר את העור רך ורענן.


קרם ג'ל ליום - מגיע במיכל זכוכית חלבית עם לחצן לקלות מדידה ולשמירה על סטירליות, מכיל 15 SPF , משמש אותה כקרם יום לפני הנחת מ.אפ, פודרה.


לתחושתה מאז החלה להשמש בסדרה העור חלק יותר, מלא לחות ,המ.אפ יושב בצורה מושלמת והיובש הוא נחלת העבר.



למי שמרבה לשהות בשמש, במשך היום  אני ממליצה להניח בנוסף מסנן קרינה גבוה יותר.









פילנינג יאנג באריזת שפופרת שקופה- תרחיץ גרגרים להסרת תאים מתים ולניקוי העור משמש אותה שלוש פעמים כפילינג עדין ונעים שאינו שורט אך נותן לה תחושת רעננות ושמירה על עור נעים וחלק.


ציון לשבח לקרליין על ההוראות הבהירות, בגודל גופן נוח לקריאה ועל אריזת השפופרת הגמישה המאפשרת להוציא כמות מדודה. על פנים לחות יש לעסות עד קבלת קצף, לשטוף במים פושרים ולהניח קרם לחות בתנועות סיבוביות.


תרחיץ פנים עדין באריזת שפופרת שקופה, להסרת איפור, ליכלוך ולניקוי הפנים מבלי ליבשן.  (בניגוד גמור אלי) היורשת אוהבת לנקות את פניה במים, ל"תחושת רעננות" כדבריה, בוקר,ערב ועת היא רוצה לנקות את הפנים מאיפור ואבק היום היא מרטיבה את הפנים, מעסה מעט מהתרחיץ על פניה, שוטפת היטב במים פושרים ומורחת קרם לחות.
אין לי ספק שבימים של עייפות יתרה היא משתמשת במסירי האיפור שברשותי או במגבון לח. יש לקרליין כאלה, אך טרם דגמנו אותם.


סיכום: סדרה נטולת שומן, מוצלחת לצעירות, מטפחת את העור תוך שמירה לחות רבה ומסייעת להגנה על העור ודחיית קמטוטים ונזקי מזג האויר.

את המוצרים תוכלנה להשיג ברשתות ובפארמים
קרם ג'ל  50 מ"ל - במחיר 100 ש"ח

קרם ג'ל  50 מ"ל SPF 15 - במחיר 100 ש"ח
תרחיץ פנים 200 מ"ל - במחיר  70 ש"ח
תרחיץ גרגרים 260 מ"ל - במחיר 66 ש"ח


על הכוונת של שתינו לדגום את מסיר האיפור הדו פאזי של קרליין. מליון גולשות לא טועות...

ואתן, דגמתן מסדרות הטיפוח של קרליין? יש לכן מוצר מנצח? שתפו


* חלק מהמוצרים נשלחו אלי לסקירה

8 תגובות:

  1. ניסיתי את הקרם - ג'ל לחות , בעבר בצנצנת וכיום אני עם הלחות בבקבוק עם משאבה , אהבתי יותר את החומר שבצנצנת , ובכלל , אחרי שניסיתי קרם לחות של וישי השבוע , אני לא מסוגלת לשים את הלחות הזו יותר!

    השבמחק
  2. היורשת ניסתה לא מעט חברות, אולי אעלה פושט על השאר בהמשך. היא מאוד מרוצה. את משתמשת בוישי בקרם שמתאים לכגיל צעיר? לא לשכוח מסנן קרינה!

    השבמחק
  3. נקרא מעולה, זול וזמין לעור צעיר..
    בדיוק מה שבנות צעירות צריכות!
    אני מאמינה שייגמרו לי המוצרים אשמח לנסות מוצרים של קרליין- במיוחד שיהיה מבצע משתלם:)

    השבמחק
  4. קרליין עוברים שינוי אמיתי ורציני, זה ניכר במוצרי האיפור, בניראות של המוצרים ועכשיו מתברר שגם בטיפוח.
    המחירים הם בהחלט אטרקטיביים ויש גם מבצעים נקודתיים שאז ההנחה מאוד משמעותית, כדאי לעקוב.

    השבמחק
  5. היי בהחלט ניראה שקרוליין שיחקה אותה עם האיפור ומוצרי הטיפוח הרחתי גם את הקרם גוף שלהם שמזכיר את הקרם של ללין.
    אני ניסתי את הטיפול נקודתי שלהם שלי הוא השכיר מאוד ריח של התרופה הזאת נגד האבעבועות רוח. בנוסף לא כל כך עזר לי.
    כרגע אני משתמשת בסבון פנים של לייף מהבית מרקחת לא מהסטנד -סבון רפואי לניקוי עמוק .פעם שנייה שאני כבר קונה אותו אני מאוד אוהבת אותו הוא מונע פצעים והוא עושה עור פנים יפה וחלק יותר

    השבמחק
  6. אוף, עשית לי חשק לנסות את הקרם פנים שלהם. יש לי עור פנים זהה לעור פניה של בתך, כולל היובש המעצבן באף, אבל בדיוק הזמנתי באינטרנט את הקרם הקבוע שלי של קליניק (DDMG). אחרי שאסיים אותו בהחלט אתנסה בקרם של קרליין.
    אם הבת שלך התנסתה גם בקרם של קליניק, אשמח לשמוע מה דעתה על ההבדלים בינהם.

    השבמחק
  7. בכל חברה ישנם הכוכבים שלה עבורך שיתאימו לך ואחרים שפחות. הסדרה הזו מיודעת לעור צעיר וכן התאימו לדרישות של היורשת. אני תמיד מנסה למצוא בכל מותג מה שקוסם לי. אשמח אם תכתבי לי את השם המדויק, תמיד כיף להתנסות במוצרים מומלצים

    השבמחק
  8. היורשת לא חובבת את מוצרי קליניק. השתמשתי בעבר במסמן הקרינה שלהם, בקרם העיניים ואני מרבה להשתמש בסרום איבן בטר. מה שכדאי לעשות זה לרכוש קרם נוסף כגון זה של קרליין כשהוא במצבע, ולהחליף בין הקרמים מידי פעם. מדגישה גם שכדאי מיד לבקש דוגמית בקופסית ולהתרשם אם את אוהבת.

    השבמחק