29 במאי 2012

May GLOSSYBOX




את משנתי אודות חיבתי הרבה למיזם ששמו גלוסיבוקס שניתי כבר בפוסט אודות קופסת אפריל כאן.














אין דבר מושלם אולם צריך להשתדל שיהיה איזון. ספויילרים רבים בערוצים השונים שללו את הקופסא ואולם אני הייתי מרוצה ולכן  רציתי לשתף אתכן בקופסא שלי שרובכן קראתן לה "הקופסה השווה".




חמישה מוצרים מוקטנים משל קליניק זו אכן קופסא משמחת, ישמשו אותי לנסיעות/לנשיאה בתיק.
*קרם לחות בגודל 30 מ"ל - ישמש אותי במוצר חירום בתיק.
*כחובבת איבן בטר של קליניק אשמח להתנסות בסרומים הנוספים לדעת אם הם יתאימו עבורי.
*במי פנים (שלב 3) איני משתמשת כך שאמסור/אחליף אותם.
*מוצר העיניים הוא מוצר נפלא, 5 מ"ל זו כמות מכובדת.
עד כאן 5 מוצרים כמתחייב
* Top Coat - Seche vite הוא מוצר שיש לי בגודל מלא, למרות הברק הנפלא שלו, איני נלהבת ממנו. די מהר הלק "מתכווץ" עלי וריחו חריף לי. בכל זאת כמוצר מוקטן לנשיאה בתיק הוא יהיה לי שימושי מאוד - מה גם שזהו מוצר שישי.
*דוגמית הבושם הינה בגדר צ'ופר כייפי - מוצר שביעי.

עוד היו בקופסא:
שובר הנחה של 50 שקלים ברכישה מעל סכום מסויים - שובר מתסכל כי לפעמים מתאמצים לקנות ויהיה מה לשם לקבלת ההנחה.
ושובר כניסה לאירועי הביוטי-סיטי של סופרפארם - מחווה נחמדה.  אמסור אותו, כי אני מחזיקה כרטיס לייף-סטייל אז יש לי כניסה חינם.

כן הרגשתי שנחמד היה לו אחד הפריטים היה מוצר איפור.

הסתכלתי על פירוט הקופסא השונה משלי:
מי פנים בלאו הכי איני משתמשת, גרגרי הניקוי הןם מוצר מלא אז היורשת הייתה משתמשת בהם וכל שאר המוצרים הם לטעמי. מסקרה מוקטנת זה דבר שימושי ביותר. בעיני זו קופסא מוצלחת ששוה בהחלט את התמורה והייתי נהנית לקבלהץ

אם תרשנה לי לחזור על פסקת הסיום מהפוסט הקודם:
העובדה שהקופסאות נארזות ע"י עמותת שווים בחיפה משווה משקל יתר למוני. מעבר לפינוק שבקסלת הגלוסי אני גם תורמת למען עמותה לשיקום תעסוקתי - WIN WIN.

פרטים ועלויות ניתן לקבל באתר של גלוסיבוקס כאן 


נכון לעכשיו אני בציפיה, מה טומנת בחובה קופסת יוני




18 תגובות:

  1. טוב לשמוע שיש מי שמרוצה מהגלוסיבוקס.
    לטעמי הבעיה המרכזית בגינה היה המון רעש ואכזבה זה לא ספציפית המוצרים (זה עניין אחר) אלא ההבטחה לקופסה שהיא קליניק ובפועל קיבלו קופסה רגילה. כל המסביב: שירות הלקוחות, מחיקת הודעות בפייס וכו' בטח לא תרמו לאווירה.
    העובדה שהם אמרו שבלוגריות סיפקו אינפורמציה לא נכונה בנוגע להבטחה שלהם למוצר אחד בגודל מלא היתה אחד מהשיאים. בלי קשר אם זה נכון או לא (וזה נכון...) זה לא היה חכם בכלל.

    השבמחק
  2. אם הייתי מקבלת קופסה כזו בוודאי שגם אני הייתי מתלהבת ;)
    הבעיה היא שיש פער עצום בין הקופסה שלך (7 מוצרים, מתוכם 5 של קליניק, 6 מוצרים הם טראוול סייז) לבין הקופסה שהרוב קיבלו.. (5 מוצרים, מתוכם 2 מוצרים של קליניק כאשר אחד מהם הוא דוגמית, + דוגמית של בושם. ז"א 2 מתוך 5 הם דוגמיות לכל דבר)
    אותי זה מרתיח אז ביטלתי את הקופסה.
    אני כן שמחה בשבילך שקיבלת קופסה טובה. לפי מה שיצא לי לראות בפוסטים עד כה, היחידות שקיבלו את הקופסה הנ"ל הן נשים עם עור בוגר יותר..

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני קיבלתי רק חמישה מוצרים והתאכזבתי מאדדד ניתן החודש צאנס אחרון וביי

      מחק
    2. מבינה את האכזבב. היה הוגן לתת לכולם 2-3 מוצרים של קליניק ולא כזה פער. היתרון הגדול של המיזם הוא שאין התחייבות וניתן ללחוץ בטל בכל רגע נתון. מחזיקה אצבעות שתהיה לך בחודש הבא קופסא מוצלחת שתשאיר טעם טוב ורצון להמשיך

      מחק
  3. הי, אז אני קיבלתי את הקופסה "הפחות שווה", ואני מסכימה עם דנרה - אם הם לא היו בונים כזאת ציפייה, אז לא הייתה כזאת אכזבה.. אי אפשר לקרוא לקופסה "קופסת קליניק" ובסוף לשים בה 2 דוגמיות (אחת מהן ממש פצפונת) של קליניק. בכל מקרה, אני מתכננת להעלות סקירה של המוצרים בבלוג שלי, לאחר ההתנסות האישית :)

    השבמחק
  4. אני לא היחידה שמרוצה, רק לא כולן טורחות לכתוב.
    לעניין קופסת קליניק אין לי אלא להסכים איתך, הרושם והכיתוב עליה יצרו ציפיה. לעניות דעתי הבעיה העיקרית כלפי המיזם היא הציפייה? הייתה ציפייה מעט חסרת פרופרציה ולכן האכזבה ממוצר שאילו היה סתם מוצר מדף בקופסא שקופה, שלמי X קבלי Y היה מתקבל טוב. מה שכן לפעמים ההתלהמות מוגזמת.
    הייתי המומה כשראיתי את הטקסט הזה, שכן אני אחת מהבלוגריות שהייתה שם. כתבתי מילה במילה מה שנאמר ואף בפוסט הראשון נאמר"...או מוצר מלא" אז באירוע ההשקה שבו אני הייתי לא שמעתי הבטחה למוצר מלא. השאלה האחת היא אם תהיה אוזן קשבת לציפיות הלקוחות או שהמיזם ידעך וחבל.

    השבמחק
  5. אני מאלה שתמיד בסופר פארם יאספו עוד צצלית של לייף/מגבונים/לק או מסקרה במבצע ולכן אני נלהבת. מזדהה עם ההרגשה שלך. לא ממש ברור לי השוני בין הקופסאות אך זה היתרון - שאפשר להפסיק בלחיצת כפתור.

    יתכן שזה מה שהחברות נותנות...

    השבמחק
  6. רוקמת חלומות29 במאי 2012 בשעה 20:48

    אני גם קיבלתי את אותם המוצרים כמוך והייתי מרוצה,
    זאת הפעם הראשונה מקופסת ינואר שאני מרוצה מהקופסה,
    וזאת מבחינתי קופסא שבשבילה עשיתי מנוי לגלוסיבוקס.
    אני מאוד אוהבת את הקונספט של המיזם, אבל היו לי בעיות עם השליחות,
    ולפעמים גם עם התכולה שלא היתה מספיק אטרקטיבית בשבילי.

    השבמחק
  7. התייחסתי בפוסט להנאה שלי מהתוצר ולא לרעש סביבו. לקבל קופסא לבנה שכתוב עליה קליניק, דורש שרוב אם לא כל המוצרים יהיו מתוצרת קליניק. לעניות דעתי גם המיזם וגם חברת קליניק היו צריכים לתת דעתם על כך. השאלה היא אם הלקחים יופקו והקופסאות הבאות יוכיחו שיש קשב לדרישות הלקחות, בפרופורציה כמובן, לא לעורר ציפיה ושלא תהיה אכזבה. או שמא המיזם יתמסמס וחבל.
    עדכני כשהפוסט יעלה :)

    השבמחק
  8. שמחה לדעת כי שמתי לב שמי שכותב הן בד"כ אלה מאיתנו שאינן מרוצות וזה יוצר חוסר איזון. הייתה ציפיה גדולה ולכן האכזבה, עד עכשיו הייתי מרוצה מהקופסאות כולן, נחשפתי למחברות שלא הייתי קונה, אל חלקן התחברתי ואל אחרות פחות. הידיעה שאפשר להפסיק בחיצת כפתור את המנוי מקלה עלי. כשלא יהיה כיף, מועיל - אפסיק "חיה מקופסא לקופסא"

    השבמחק
  9. היי אפרת, שמחתי להיפגש היום, אני קיבלתי קופסא קצת שונה,
    על הקופסא שלי-
    http://www.findthewoman.co.il/?p=1172

    השבמחק
  10. בעקרון דנרה סיכמה את זה יפה, אין לי מה להוסיף אבל שמחה שאת מרוצה.

    השבמחק
  11. היה אירוע מסקרן, קראתי והגבתי.

    השבמחק
  12. נכון לעכישו אני מצפה לקופסת יוני, נוח לי להמשיך את המנוי בידיעה שבכל רגע נתון אני יכולה להפסיק אותו

    השבמחק
  13. כל מי שקיבלה קופסה כזו מרוצה, אני קיבלתי קופסת דוגמיות ואני ממש לא מרוצה ובטח כשהם מייצרים אי שיוויון בין קופסא לקופסא, אולי כדאי שגם אני אהיה בלוגרית ואז אקבל את הקופסאות השוות!

    השבמחק
  14. אני מסכימה איתך כבר מהקופסא הראשונה שלא הגיוני או ברור חוסר האיזון בין הקופסאות. אני מנויה ולא תמיד קיבלתי את הקופסא הטובה יותר בעיני הרוב , רק שאין לי ציפיה מוגזמת אז אני מרוצה ממה שאני מקבלת וממה שלא אני מחלקת.

    השבמחק
  15. הי אפרת,
    לא הצלחתי להבין מהפוסט שלך מה המוצר החמישי שקיבלת...
    תוכלי לפרט בבקשה מהו ומה גודלו.
    וכן מה היה הגודל של even better?
    תודה!

    השבמחק
  16. עדי את צודקת, לא ממש פירטתי , זה לא ברור:
    2 דוגמאות של סרום:
    ריפרוור אנטי אייג'נג
    טרנטראונד לחידוש העור
    מה שכתבתי זה שהיות ואני משתמשת באיוון בטר, אשמח להתנסות בסרומים נוספעם מבית קליניק שאולי לא הייתי שוקלת לקנותם אילולא הגלוסי.

    השבמחק