10 במאי 2012

L'ORÉAL PARIS - LUMI MAGIQUE

LUMI MAGIQUE

מכירות את זה שאתן מגלות משהו ומייד רצות לספר לחברות. אז זהו שבד"כ אני לא. הפעם בשל מחירי ההשקה המדהימים המשיקים למחירים בחו"ל, הרגשתי חייבת!
לוריאל פריז השיקה במקביל גם טיפוח (סרום וקרם אותם אסקור בפוסט נפרד - Youth Code - Lumiere) וגם איפור מאיר, מוצרים שישלימו לכולנו את הלוק הזוהר והמואר. התנסיתי בשבועיים האחרונים בסדרת האיפור - לומי מג'יק

דבר היצרןסדרת האור לומי מג'יק, מבוססת על גישה אופטית לעור: האלכימיה בין "תמצית האור" Andersen Liquid)) הנוצרת משטח מראות הבנוי מפלטות מחזירות אור, לבין מרכיבי לחות איכותיים ומשיבה את זוהר הנעורים לעור.  פעולת ההחדרה והפיזור של האור על העור, פועלת כמו מראה דו-כיוונית המשקפת את התאורה בכל זווית ומעצימה את הזוהר הטבעי של עור הפנים.

פריימר לומי מג'יק


דבר היצרןטכניקה חדשה, המוגנת על-ידי פטנט- לומי 3D פריים: ניצול מושלם של האור בכל תנאי תאורה, הודות ל-לומי מג'יק פיור לייט פריימר, ריכוז גבוה של "תמצית האור" ("Andersen liquid"), ניתן להאיר כל אזור, ולו הקטן ביותר, בעור הפנים. הבסיס אידיאלי כשלב ראשון, על מנת להעניק גימור מושלם למייק אפ שיונח אחריו. נוסחת הפריימר "לומי מג'יק פיור לייט" ממקסמת את עוצמת האור בעור. ניתן להשתמש בנפרד ללא איפור, ו/או כבסיס לאיפור. 




באמצעות מריחת לומי מאג'יק פריימר על 3 אזורי הפנים האסטרטגיים מצח-לחיים-סנטר "לומי מג'יק פריימר" מאיר את הפנים ומעניק מראה קורן וזוהר יותר עוד לפני האיפור! הפריימר מתאים לשימוש על בסיס יומיומי


מעשית: מוצר בסיס מואר פשוט כך. מיכל לבן משולב בזהוב. מייד עם ההנחה הפנים מקבלות מראה זוהר, קורן. גשו לפארם, שימו על גב ידכן ותשוו ליד השניה. מדהים. מאוד אהבתי. הפריימר משווה גוון אחיד וזוהר לפנים, מלא בלחות, זוהר אך לא מבריק (לא מומלץ לעור שמן, כמו באיור, אני נמנעת מלהניחו האזור ה T)  


כמות שאני מכירה את עצמי הוא לא יכנס לשגרת האיפור היומיומית העצלה שלי , אך יהווה שחקן חיזוק בימים שזמני בידי וביציאות הוא ישדרג את המראה.

במחיר השקה 80 שקלים ברשתות ובפארמים (מחיר מלא 150)

מייקאפ לומי מג'יק


דבר היצרןהמייקאפ מכיל קרוב ל-40% מים טהורים המאפשרים למלא את העור בלחות ולטשטש פגמים. "תמצית האור" מורכבת מפלטות של מראות שטוחות ודקות בעלות צורה גיאומטרית אחידה וגימור זוהר. הפלטות מחזירות האור מסתדרות זו לצד זו ומעניקות לעור מראה קורן, אחיד וזוהר. 

שיטת CCTV
    מומלץ להניח את המייק אפ על הפנים על פי שיטת CCTV שפותחה על ידי לוריאל פריז להעצמת הזוהר הטבעי של העור בנקודות האור האסטרטגיות של הפנים ולהגברת הזוהר בנקודות הגובה: עצמות הלחיים, מצח, גשר האף והסנטר.

ג     
     מעשית: בקבוק זכוכית מוזהב ומכסה פלסטיק. מייקאפ במרקם קל אפילו קליל, מרגיש כמו קרם לחות עשיר שהוא מייק אפ אמיתי עם כיסוי וצבע, נצמד ברכות לעור ו...מכסה! כיסוי הפיגמנטציה הוא צורך ראשון אצלי. ניתן לבנייה, אני מניחה יותר על הפיגמנטציה בתפוחי הלחיים. מתקבל טבעי ולמזלי היות ואני משתמשת בפודרה של לוריאל - מצאתי בקלות את הגוון שלי. המיכל עם הפיה: חסכוני, סטרילי, נוח לשלוט בכמות. מעדיפה להניח אותו באצבעות (קצת לשם נוחות, קצת מעצלות לנקות מברשת). נרשמה עמידות של 10-12 שעות. ממליצה תמיד, בקשו דוגמית בקופסית/התנסו להתאמת הגוון.

      7 גוונים בסדרה, במחיר השקה 85 שקלים ברשתות ובפארמים (מחיר מלא 170)

היילייטר
      
      אחרון חביב בסדרת האיפור לומי מגיק הוא טוש לומי מג'יק -  ההייליטר. 
   
       דבר היצרן"עט האור" ההיילייטר מאיר את האזורים המוצללים, מבהיר כהויות ומאיר את הפנים.
מצוייד במברשת קטנה ומדויקת לאיפור נקודתי וממוקד בנקודות "החושך" של הפנים. 
למרוח נגיעות קלות סביב העיניים כדי להפחית את העיגולים השחורים סימני עייפות אחרים ובכדי להבהיר כהויות.
מומלץ להוסיף נגיעות קלות של אור באזורים השקועים בפנים: צידי האף, קמטי ההבעה והצחוק, "קשת הקופידון" שמעל השפה העליונה ועוד.


מעשית: כמשתמשת מרוצה מאוד בטוש קונסילר של לויאל, שמחתי לראות היילייטר-מוצר מנצח במחיר עממי. מי ביננו לא השתמשה/רצתה בטוש אקלה המהולל. אז הנה לכן טוש לוריאל במחיר מפתה, הנותן מענה לדרישה להיילייטר. מיכל מתכתי בגוון זהוב, סיבוב קטן וכמות מדודה על האצבע/על הפנים לטשטש והנה אנחנו קורנות וזוהרות (לא מבריקות!) אני בעד לשאת את טוש לומי מג'יק בתיק לתיקוני איפור זריזים "על הדרך". שמנה לב, יש 3 גוונים, כדאי לבדוק היטב את ההתאמה.

3 גוונים בסדרה. במחיר השקה של 55 שקלים ברשתות ובפארמים (מחיר מלא 95).

ואתן, משתמשות בפריימר, היילייטר? דגמתן כבר את הסדרה? שתפו


המוצרים התקבלו מהחברה לסקירה

22 תגובות:

  1. ראיתי את הסדרה החדשה. ניסיתי את המייק-אפ הוא המייק-אפ הבא שאקנה (בינתיים יש לי את רבלון) העור שלי נראה זוהר וקורן. אני שוקלת גם לקנות את הפריימר, אבל כמוני כמוך לא אשתמש בו ביום יום, רק לאירועים. הטוש לא בשבילי - מדגיש לי את הקמטים וגם אין לי עיגולים כהים מתחת לעיניים. בסך הכל סדרה נחמדה ולא יקרה. וזה עוד שלפני שבוע שקלתי ברצינות לקנות את המייא-אפ החדש של "לנקום" שעולה בטח 250 ש' - אם לא יותר)
    מיכל ב.

    השבמחק
  2. אהבתי את הסדרה. עד סוף מאי מחיר המבצע, אבל גם אחרי, אפשר תמיד למצוא מבצעים מוצלחים. כך שבמחיר המ.אפ של לנקום את קונה הכל. בעבר הייתי פריקית של מוצרי יוקרה, עכשיו אני משלבת. השתמשתי שנים בטיינט איידול אולטרא של לנקום. כל החורף הייתי עם קולור סטיי.

    השבמחק
  3. לא מצאתי את הפוסט אינפורמטיבי בכלל, קצת הרגיש כמו העתקה מהפייסבוק של רבלון מלא בהמלצות כמו "גשו לפארם" ו"גשו לדגום".. לא מתכוונת לפגוע כמובן, אבל זה קצת מאכזב. תודה על המידע בכל מקרה.

    השבמחק
  4. נראה מעולה! אני אנסה מוצרים שלהם אחרי שיגמר לי המייק אפ.
    בנוגע לטוש לומי מג'יק - ההייליטר.הוא עולה כמעט מדויק כמו של YSL. אני התלבטתי בין השניים. שניהם מעולים לויראל מכסה יותר ובסוף מחרתי YSL כי כולם מהללים אותו אז רציתי שיהיה לי ניסיון איתו והמחיר היה כמעט זהה. אז זאת במאת החלטה על סמך רצון כי המחיר די זהה.



    יעלי
    בלוגי http://yaelin10.blogspot.com/2012/05/shaping-delight.html

    השבמחק
  5. המוצרים אינם של רבלון אלא של לוריאל. משתדלת להעביר את דבר היצרן כדי שתדענה מהן המעלות שאמורות להיות למוצר, אך תמיד מדגישה שכדאי להתנסות=לדגום, כי לא תמיד מה שטוב לי יהיה טוב לאחרת.

    השבמחק
  6. סדרה מוצלחת אין ספק. תהני!

    השבמחק
  7. קניתי את הסופר סרום של הסדרה הזאת אחרי שניסיתי דוגמית, הוא מעולה, העור קורן וזוהר והסרום נספג מהר, מאוד מרוצה ממנו אבל ת'אמת אין לי כל כך מה להשוות כי זהו הסרום הראשון שאני משתמשת בו, חוץ מניסוי של שתי דוגמיות של ויזיונר של לנקום שהיה גם מעולה, אבל המחיר שלו לא מתאים כל כך....

    השבמחק
  8. אני מתנסה גם במוצרי הטיפוח, הסרום אכן מעניר לעור זוהר וחיוניות, אמור גם לטפל בכתמים, ניתן לשימוש עם קרם ובלעדיו - ואכן לוריאל מכנים אותו סופר סרום. מחירי ההשקה טובים

    השבמחק
  9. אויי פוסט נהדר. אפשר שאלה ברשותך? את חושבת שהטוש יתאים לעור רגיל-יבש? ולגבי המייק אפ גם כלומ יתאים לעור רגיל-יבש? פשוט בעבר ניסיתי מייק אפים של לוריאל ולא הייתי מרוצה כלל לא מהכיסוי(הנמוך מאוד) ולא מהתוצאה הסופית. האמת אני מחפשת כמה ביותר מראה חי קורן וזוהר. כי העור שלי כלל לא שמן לא משנה באיזה תקופה.

    השבמחק
  10. *ךלגחכג *ךגלחכךגחכ11 במאי 2012 בשעה 17:44

    פוסט נהדר, פשוט ככה מניחים את הפריימר מאיר, ומעליו את המייקאפ? ואז הפנים מוארות?

    השבמחק
  11. קראתי על הסדרה ובסה"כ נראה כאילו לוריאל רוצים לקחת נתח שוק מ"הגדולים"
    שזה מבורך
    הכי מסקרן אותי הוא הטוש, מקווה לדגום אותו בהקדם!

    השבמחק
  12. תודה. אני מאוד מחוברת ללוריאל גם בטיפוח וגם באיפור. הסדרה מיועדת לעור יבש ורגיל. ככלל האיורים שבפוסט מציעים איך להניח את המוצרים. יש לי עור מעורב, אני לא מניחה את הפריימר על ה T וגם לא ביוםיום. הכיסוי הוא ראשון במעלה אצלי בגלל הפיגמנטציה ויש כאן כיסוי מוצלח. טרו מאצ' למשל: המייקאפ לא התאים לי אך לפודרה אני נאמנה כבר כמה שנים. אין כמו התנסות כדי לדעת אם המוצרים נונים מענה לציפיה שלך אני אחרי התנסות של שבועיים אהבתי ועוד יותר את המחיר.

    השבמחק
  13. לא רק עם המייקאפ הזה. אני אישית אוהבת סדרות, אך אשתמש בו גם עם מ.אפים אחרים שלי.

    השבמחק
  14. מבורך זו המילה, לוריאל הרימו אתהכפפה והביאו לנו סדרה במחיר ידידותי

    השבמחק
  15. קניתי מאיביי את הפריימר והוא מעולה אפילו לעור המעורב שלי! אני רוצה לנסות את הטוש המאיר אבל נראה לי שהוא ידגיש את הקמטוטים מתחת לעיניים...

    השבמחק
  16. גם לי יש עור מעורב, אני נמנעת מלהניח את הפריימר בבאיזר ה T, ממש כמו באיור מעלה.
    לא הבחנתי בתופעה כזו עלי , אבל את יכולה להתנסות והישאר איתו כמה שעות וכך תוכלי לדעת.

    השבמחק
  17. המוצר המעניין מבין ה3 לדעתי הוא הטוש, צריכה לבדוק את הגוונים...

    השבמחק
  18. הפריימר מדגיש/מטשטש נקבוביות (או לא עושה להם כלום)?

    הפריימר והטוש מאוד מעניינים, תודה על הפוסט :)

    השבמחק
  19. מוצר מוצלח, מאמינהשיהפוך ללהיט. רוב הבנות סביבי בהירות מאוד עד כהות יותר העדיפו את גוון 3, לכן הדגשתי "היטב"

    השבמחק
  20. יש לי מעט נקבוביות אך לא פעורות להתרשמותי לא הייתי השפעה על הנקבוביות לכאן או לכאן, לא זו ההשפעה שלו.

    הטוש לעניות דעתי יהפוך להיט, אצלי הוא כבר נכנס לשימוש קבוע לאזור העיניים
    לשים לב בבחירת הגוון. רוב הבנות סביבי העדיפו את מספר 3

    השבמחק
  21. את נוראית! עשית לי חשק מטורף לנסות את המוצרים ואני כאמור בעוצר :( !!

    השבמחק
  22. תודה על הפוסט המקסים. עשית לי חשק :-)

    השבמחק