2 במאי 2012

I LOVE BOBI BROWN


עכשיו שהסתיימו החגים והשגרה (הברוכה בעיני יש לציין ) חזרה. זה הזמן להגיע לקניון רמת אביב אל חנות הדגל של מותג האיפור שעשה עליה לא מזמן BOBI BROWN


בתור חובבת איפור מושבעת, את המותג בובי בראון אני מכירה מרחוק שנים רבות.
ראיתי אותו כמותג איכותי אך שמרני והתפעלתי מאוד מדרכה של בובי להיות אחד המותגים המובילים באיפור מקצועי. הפילוסופיה של בובי אומרת "נשים רוצות להיראות ולהרגיש כמו עצמן רק יותר יפות עם יותר בטחון" - עם זה אני מזדהה!
(תתכוננו שלא כהרגלי, לחפירה)


שמחתי מאוד לכשהוזמנתי להשקה של המותג בחנות הדגל בקניון רמת אביב. הערב הנפלא ואדוארדו המאפר הקומי סוקרו רבות. רציתי לשתף אתכן ב "מהפכה" הקטנה והתובנות איתן יצאתי מההשקה.


אדוארדו, פורטגלי במוצאו אך איש העולם הגדול (מנהל אמנותי: אירופה, אפריקה והמזה"ת) באנגלית משובחת והומור רב, תוך איפור והדגמה על פניה של דפנה שחר היפיפיה (המעושרות) שיתף אותנו  במשנתו ובזו של בובי.
בובי בראון שמה דגש על המראה הטבעי. להדגיש ולמקסם את הנתונים הטבעיים בכל אחת מאיתנו.


אז למה אמרתי מהפיכה: כי חידדתי את ההבנה שהבסיס הכי חשוב הוא למקסם את הקיים ואז להוסיף כמה נגיעות צבע. שלא תמיד מה שאני אוהבת בהכרח מתאים לי (למרות שקודם כל חשוב שאני אוהב מה שאני רואה במראה, אח"כ מה אחרים) שיהיה עלי להוסיף כמה שלבים גם אם לא תמיד מתחשק (קרם עיניים גם בבוקר, קוניסלר מסביב העין לאחד גוון, היילייטר  רק יוסיף ועוד)


שעור מספר אחת: הכל מתחיל מהטיפוח - על פנים נקיות ומלוחחות האיפור יראה חלק וטבעי.


שעור מספר 2 (זו התחושה שלי כבר שנים): אין גוון ורוד. למאפרים אצל בובי יש פלטה ענקית עם כל הניואנסים. כך קל להם להתאים לנו מ.אפ בגוון עורנו אחד לאחד. כך גם עם הקונסילר, תואם למ.אפ. הפנים יהיו בגוון אחיד ותואם. אהבתי.


שעור מספר 3: לא "מפסלים" את הפנים עם ברונזר ולא עושים הצללות. לא עבור זה הוא נועד (עם זה קצת יותר קשה לי, כי אני אוהבת לחשוב שאני יודעת להבליט את עצמות הלחיים שלי...) אלא לתת מראה שיזוף טבעי.


ואחרי שהפנים מוכנות כמו דף ציור חלק לאיפור נכין גם את העיניים. קרם העיניים מלחח את העור ומכיל גם פריימר לאיפור ובניגוד לקרם עיניים אותו אנו מורחות רק בצורת C, אדוארדו ממליץ לעסות את אזור העניים ואת העפעפיים בעדינות עם הקרם כך שהעפעף כולו יכוסה בפריימר לקראת הצלליות.
ביקשתי וקיבלתי דוגמית מהקרם אותו ניסיתי כדי חדווח  לכן. נעים ונספג מהר. אצלי העפעף השומני ואדרש בכל זאת לפריימר. אך ליציאה קלה ולא מחייבת אוכל להסתפק בו.


צפינו באדוארדו מניח צללית שחורה ועליה אפורה ומטשטש אחת אחת על העפעף, למראה מעושן. אי ליינר עם מברשת דקיקה ועדינה בקו מחמיא, שאם רק רוצים ניתן למשוך אותו קמעה החוצה, לעבות מעט והנה לנו איפור ערב.


מסקרה שחורה בשתי שכבות, סומק וגלוס, מעט ברונזר.



הנה אותה דפנה, עם אותן פנים אך תווים מודגשים ופנים מוארות. ככה פשוט ככה קל.
או כמו שאני נוהגת לומר "מכל מותג קחי את מה שהכי מתאים לך"
אשר לי, ברור לכן שבסיום הערב ניגשתי אל אדוארדו המקסים ביקשתי וקיבלתי כמה טיפים, חלק אשמור לעצמי ואת ה"מעניינים" אשתף איתכן:


1. אחרי שנשאלתי איזה סומק הכי מתאים לי והצבעתי על אפרסק, נעניתי בשלילה נחרצת. סומק ורוד הוא הגוון שהולם אותי ע"פי אדוארדו. היססתי, הלכתי הביתה ומצאתי אחד כזה ו...נכון מתאים לי גם ורוד, לא אזנח את האחרים אבל יש לי אפשרות לגוון. עד עכשיו נצמדתי לאפרסק ורוד או ורוד חום. הכל שאלה של מינון, להניח מעט ולא בהגזמה.

2. איך את מורחת סומק נשאלתי? הפעם לא נפלתי למלכודת והבנתי את הכוונה. נסו למרוח את הסומק כמו "נשיקת השמש" על פנינו, היא מגיע מלמעלה. טפיחות עדינות על עצם הלחי בכיון מטה. זה עובד. עם סומק קרמי עוד יותר קל לי.



3. קיט הקונסילר ממנו התלהבתי כל כך הוא מוצר דגל של בובי. יש לו אח תאום שמתאים למי שכמוני אין טבעות כהות סביב העיניים.  Tinted Eye BRIGHTENER טוש עם מברשת שניתן להניח ישירות על העיין ולטשטש.


3. שפתונים - כמובן שהייתי עם שפתון אפרסק - לבד מג'ינגיות שהגוונים הכתומים הולמים אותן עפ"י אדוארדו. לכל מי שיש טון צהוב (המזרח התיכון זה אנחנו) יתאימו הגוונים הורודים והטבעיים. פחות אפרסק וכתום (כאן נעמדתי על רגלי האחוריות וסירבתי - לא מוותרת על הכתומים והאפרסקים שלי, יש לי הרבה כאלה והם הולמים אותי)



מצאתי את עצמי כל הערב נועצת מבט מייחל בתיק המברשות של אדוארדו מברשות מדברות הוא קרא להן שכן על כל אחת כיתוב מדויק למה היא מיועדת.אילו יכולתי לקחת את התיק הזה בשבילי, שנה שלמה לא הייתי קונה איפור. הן ישדרגו את כל האיפור שלי.


כשסיימנו, כבר סגרו את החנות ולא נסחפתי לקניה בהתלהבות של רגע. יש לי הזמן לעשות סדר באיפור שלי, לראות מה יש ומה חסר. מה מההמלצות אני רוצה לאמץ. האיפור של דפנה כל כך טבעי ונפלא כך שעם צלליות בשחור ואפור, ליינר ומסקרה אני יכולה לשחזר. גלוסים אני פחות אוהבת. אבל אנסה לפעמים גם שפתונים חצי שקופים ויותר טבעיים ביום יום. לא תמיד צריך להתבלט...


כמובן שלא התאפקתי ורכשתי לי שפתון להרגיש שפינקתי את עצמי מהמותג החדש. רציתי אפרסק כתום עז - גוייבה יצאתי עם ורוד חושני - Heather Pink  או כמו שקל לזכור - מס' 12 לפעמים אפשר לאמץ טיפים של מאפרים מומחים.


האריזה שחורה ומרובעת, עם הכיתוב בובי בראון, כבדה מעט ושמרנית מה. השפתון נפלא, מרגיש חמאה, נעים על השפתיים, אטום , עם ברק אך לא בוהק. במבחן הקפה ומאפה (בורקס ספרדי אחד קטנטן) מסתבר שצריך לחדש.


מה הכי אהבתי בבובי: את הכול. ובכל זאת:  קרם עיניים, טוש לעיניים, קיט קונסילר, איליינר, סומק ורוד חי, צלליות הקרם והכי הכי השימר בריק - שבו את ליבי כל גוון וגוון!

הקושי היחידי שאני מוצאת ואפשר להפוך חסרון ליתרון - הוא שיש רק חנות אחת בקניון רמת אביב, מה שמצריך עליה לרגל. מצד שני, הזדמנות לקחת פסק זמן. אני מציע תמיד, להתחיל באיפור להסתובב איתו כמה שעות בקניות וקפה ואז להחליט. אלא אם כן בניגוד אלי אתן יודעות מייד מה מתאים לכן ומה פחות. אם קבעתן עם חברה, כיף כפליים.

ואי אפשר שלא לדבר על כסף: בישראל בובי בראון הוא מותג יוקרתי ואיכותי אין ספק. המחירים אינם יקרים כמו במוצרי היוקרה בפארם. מחירי ביניים. אין הנחות ואין מבצעים. אני גורסת "על איכות משלמים"
דוגמאות: 115 שקלים יעלה לכם שפתון. 135 שקלים הטוש.  165 שקלים קיט קונסילר.  120 שקלים איליינר  והמברשת לאיילנר גם היא 120 ש"ח. מוצרים מצויינים שלא קונים בכל יום.


אחרון חביב: שיעור יופי:
ניתן ליצור קשר עם החנות בטלפון 03-6054438 ולתאם מועד להגעתכן לשיעור יופי. רעיון מצויין, כך לא תצטרכנה להמתין ובהגיעכן מאפר יהיה פנוי אליכן.
לבובי בראון ישראל עמוד פייסבוק פעיל: לחצו פה

ואתן? ביקרתן בבובי בראון ישראל? יש לכן מוצר מועדף משלה? שתפו.


19 תגובות:

  1. השפתון מעניין, חייבת לראות אותו בלייב!
    תמיד יש לך את הקניות הכי שוות באיפור.

    השבמחק
  2. אני תמיד בעד לנסות דברים חדשים-זה לא מזיק..
    טרם הספיקותי אבל מתישהו☺
    תתחדשי על השפתון הוא יפהפה ונראה אותך עם ורוד!

    השבמחק
  3. פוסט מקסים, ממש אהבתי את גוון השפתון שבחרת :)

    השבמחק
  4. תודה, הוא בהחלט שונה משגרת הגוונים שלי.

    השבמחק
  5. משתדלת לעניין. תודה רבה.

    השבמחק
  6. עוד לא ניסיתי מהמוצרים של בובי בראון אבל הם נראים ממש טוב.
    ראיתי שהגדרת את עצמך כחובבת איפור. אני לא חובבת איפור , אני מגדירה את עצמי כחובבת להראות טוב . אני פחות אוהבת את האיפור כלשעצמו.

    אני אבקר בחנות שאני אהיה בקניון באמת עושה חשק לבקר בחנות בהזדמנות שאני ברמת אביב. אני כרגע במצב שיש לי כל המוצרים , אז אני ממש לא קונה כלום.אבל בכל זאת יש משהו.. כרגע אני מחפשת צלליות זולות שנאי לא אצטרך להשקיע המון כסף ויהיו לי הצבעים של העונה..חח... משהו כזה.

    יעלי
    הבלוג שלי:
    http://yaelin10.blogspot.com/2012/04/blog-post_30.html

    השבמחק
  7. זה נראה לי עדיף מאשר לכתוב את האמת הצרופה "מכורת איפור" אפשר להיראות טוב גם עם חמישה מוצרי איפור בסיסיים. יש חובבות בגדים. אני חוובת טיפוח ואיפור. אהבתי את ההגדרה שלך "להראות טוב" מזכיר לי את האמירה של אמא בילדותי "בשביל להיות יפה צריך לסבול" יש בזה משהו, צביעות, מריטות, שפכטל...

    אשרייך אם את מצליחה להתאפק. בקוסמטיקה העממית יש מוצרים מאוד מוצלחים ויש גם מבצעים טובים.

    השבמחק
  8. הייתי בחנות לשיעור איפור לחברה וממש היה כיף! המאפרת הסבירה לה בדיוק מה היא עושה, למה ואיך, הכל! מאוד מאוד מומלץ!

    השבמחק
  9. למי שיכולה לבוא באמצע השבוע בבוקר עוד יותר נחמד, החנות פחות עמוסה ואפשר לשוטט ולבחון בנחת את כל המוצרים

    השבמחק
  10. הסמקים שלהם קורצים לי, פעם שעברה שמו עלי משהו שהיה יפייפה ולצערי שכחתי לשאול לשמו...
    תתחדשיו!!

    השבמחק
  11. אפרת, תודה על פוסט אינפורמטיבי שעושה חשק לבדוק לעומק.
    זה רעיון טוב לקבוע פגישה עם מאפר/ת.
    צריכה למצוא לי בוקר פנוי ולהתפנק...
    הסומק שצילמת בראש הפוסט מהמם! זה הסומק שהוא המליץ לך?

    השבמחק
  12. קורה לי גם, בהתלהבות שוכחים לרדת לפרטים הקטנים. מן הסתם כשתהיי בחנות תוכלי לשחזר...

    השבמחק
  13. המוצרחם מעולים!
    בהחלט רואים שאת מתלהבת מעליית המותג (מי לא?!)
    הגויאבה מהמם- את יודעת שהוא בוויש ליסט שלי:)

    השבמחק
  14. אני מתה על צורת הכתיבה שלך :)
    האמת שלאחרונה גם אני מנסה לזנוח את האפרסקים וללכת על סומק ורוד וזה שינוי מרענן! מעניין לראות אותך מאופרת כמו שהמליץ :) אני עוד לא ביקרתי שם אפילו לא פעם אחת, מרגישה שיקח לי אומץ להיכנס בידיעה שהארנק עומד להתחורר.

    השבמחק
  15. התרשמתי מאוד מהפילוספיה של הבילטי את מה שאת. יש שם מכל צבעי הקשת וכל אחת תמצא את הגוונים האהובים עליה.
    הגוייבה, נשאר בוויש ליסט, אך הבחירה הנ"ל יצאה מאוד מוצלחת (מתחרה אמיתי לשפתון של שיסיידו, אבל אל תגלי)

    השבמחק
  16. אחלה פוסט אפרת ! מאוד נהניתי לקרוא ולהתרשם מהתמונות:) לא ממש מסכימה עם הפסיקות של אדוארדו, לדעתי גוונים אפרסקיים בשפתיים יתאימו לך מאוד, גם ורוד יתאים (כמו שאדוארדו חושב) אך ורוד אפרסקי לדעתי יהיה מושלם (הכל עניין של טעם אישי והרגשה) ולגבי ברונזר זה ממש כייף לפעמים לשחק עימו בקטע של פיסול פנים (כמובן שבעדינות). חבל שלא הייתי שם , היה נחמד להרביץ איזו שיחה בפורטוגזית איתו, השפה האהובה עלי :) שבת שלום יקירה :)

    השבמחק
  17. היה לי כיף לקרוא. לפי מה שהבנתי בובי זו חברה אחות של מאק, ויש בינהן הרבה דמיון - אריזות שחורות סולידיות, אין הנחות, תודעת שרות והעובדה שהם נמכרים בחנויות ייעודיות.
    עשית לי חשק, למרות שאני בקצה השני של הארץ

    השבמחק
  18. כשאני ביקרתי בבובי השירות היה מאוד מאכזב, המוכרות היו מתחת לכל ביקורת ומאוד לא מקצועיות, זה קצת הרס לי את הרצון לרכשו את המותג בארץ, ולדעתי אעדיף להמשיך לרכוש אותו און ליין, אבל אני מקווה שהזמן יעשה את שלו, והם יתמקצעו. בדיוק כתבתי לך בפייס שיש לי בול את הגוון של השפתון זהה. המרקם אלוהי!!!! אבל הצבע לא מחמיא לי כל כך...

    השבמחק