24 במאי 2012

Beautiful OFRA


כמו שבודאי שמתן לב בין השורות "נערת קניונים" אנוכי. מאז ומתמיד סברתי שסידורים קניות ופגישות עם חברות נועדו להיעשות בקניון. שירותים - יש, בתי קפה - יש, כל סוגי הקניות הנדרשות , חשוב מאוד -  חניה מסודרת ואם צריך השלמות בסופר, גם את זה אפשר לעשות לפני שחוזרים לרכב ומפליגים הביתה.


אולם אופי הקניות הזה, מונע ממני להיחשף להרבה חברות ומותגים שאינם שוכני הקניון, כדוגמת המותג OFRA מותג  איפור המקצועי מארה"ב - אשר מוצריו נמכרים בבתי ספר ללימודי איפור אצל קוסמטיקאיות ומאפרים ובאתר שלהם, נגישות נמוכה עבורי עד כה. בחדר התצוגה המרווח אשר במרכז ההדרכה בו גם חנות היבואן בעיר לוד, בעת ההשקה של הקולקציה החדשה מבית OFRA, גיליתי שיש הרבה דברים נהדרים שם "בחוץ".



בד"כ שומרים את הדובדבן לסוף אבל אני חייבת להתחיל בדובדבן שלי - מישהו שם ב OFRA  קרא את מחשבותי ויצר צלליות אבקה ממינרלים טבעיים בלבד בגווני מולטיקולור עם אפקט 3D - בשפה יומיומית 3 ב 1  (בדיוק אני)
שימו לב לסווצ' מעלה ניתן להבחין בכל מיכל בשלושה גוונים. בהתאם לגוון העור ולתאורה, ניתן לראות גוון אחד, שניים ואפילו... שלושה. חן המאפרת המקסימה הדגימה לנו את השימוש וזה כל כך קל ובד בבד כל כך מרשים.צללית אבקה במיכל שטוח עם מנגנון מסתובב המקל על שליטה בחומר, שקוף כך שניתן לראות את הגוונים קופמפקטית לקלות נשיאה בתיק. מה עוד אפשר לבקש מצללית?

בשלב זה ניתן להשיג בשלושה גוונים תלת מימדיים, בקרובהקולקציה תתרחב ל-10 גוונים תלת מימדיים.
מחיר: 118 ₪ תכולה: 4 גרם



עוד בקולקציה לקיץ 2012 מבית OFRA  - שלישיית ברונזר/סומק  - שלושה גוונים במראה של שיש צבעוני-פסיפס. גווני ברונז, ורוד ואפרסק . אריזה שטוחה וקומפקטית עם מכסה שקוף למראה הגוון ומראה - כל כך יפה. עורי בהיר ועל כן היד אוטמטית הושטה אל הבהיר מבניהם, אך במחשבה שניה, קיץ, שמש ים, כל אחד מהם יתאים לתוספת חיות וצבע לפנים, אם בנגיעות סומק ואם בנגיעות השמש המאירה עלינו - גשר האף, עצם הגבה, המצח, הסנטר ועצמות הלחיים. אני מאוד אוהבת סמקים, בעיני זה מוצר מנצח -  כמו נשיקת שמש.
מחיר: 184 ₪ תכולה: 10 גרם



רבות מאיתנו נשמרות מנזקי השמש אך רוצות להראות שזופות וקורנות. יש כמה וכמה דרכים, החל משיזוף בהתזה, המשך במיטות שיזוף וכלה במשזפים עצמיים הנמכרים בפארם. לי יש רגליים "מחזירות אור", אני מאוד אוהבת ללכת בשמלות וחצאיות אז בשביל לא "לסנוור" בקיץ השתמשתי במשזפים עצמיים למיניהם הדורשים תחזוקה כמעט יומיומית (ולפעמים במקום מראה שזוף מעניקים צבע גזר :).  ל OFRA יש פטנט שקנה אותי ברגע,
דבר היצרן: ברונזר מחומרים טבעיים מבוסס על קרם הויטמין C במרקם קרם ובגימור מט, המעניק לעור מראה שזוף טבעי לחלוטין. מוסיף זוהר קורן לעור ומצטיין בתכונות אנטי אייג'ינג של מיצוק וחיזוק העור למניעת רפיון.
מיועד לכל סוגי העור ומתאים לשימוש בכל הגוף כולל ידיים, רגליים, מחשוף ופניםמעניק מראה שזוף וחם באופן מידי. משמש גם כקרם גוף לתוספת לחות, הגנה והזנה.
מעשית: פתרון נפלא ללא צורך בתחזוקה שוטפת או התמכרות. אחרי מקלחת (אני מעדיפה גם פילנינג לעור) מעט על המחשוף למראה אחיד עם הפנים, מריחה אחידה באזורי הגוף (רגליים, אמרתי).  אהבתי שאפשר לשלוט בגוון ע"י שימוש בכמות נתונה וניתן להסיר במגבון לח - מוצר מולטי!
מחיר: 190 ₪ תכולה: 200 מ"ל


את מוצרי OFRA ניתן להשיג בבתי הספר המובילים ללימודי האיפור ברחבי הארץ, אצל קוסמטיקאיות, בבתי ספא נבחרים  ובאתר מוצלח שקל מאוד להתמצא בו:http://www.ofracosmetics.co.il/ אגב ציפור קטנה לחשה לי שהחל מחודש יוני ניתן יהיה להגיע לחדר התצוגה להתרשם להתנסות ולרכוש במקום
טלפון לבירורים והזמנות 08-9205945

המחירים אינם נמוכים אבל יש מוצרים שאין להם תג מחיר ואצל OFRA יש לא מעט כאלה.
להנאתכן מעט תמונות:




ברונזרים קלסיים









ואתן, יש לכן מוצר מנצח של OFRA? שתפו


12 תגובות:

  1. מוצר עפרה המנצח שלי הוא פריימר לעיניים. רכשתי אותו לאחרונה און ליין ,לאחר שהבנות הנהדרות ב"מכורי איפור אנונימי" המליצו לי עליו. בתור בחורה עם עפעף שומני פלוס ,עד היום נמנעתי מלשים צללית ,כי פשוט לא היה טעם ,העין הייתה שותה את הצללית והייתי נותרת עם פס דק .... בקיצור ממליצה ביותר ....
    מיכל אנגלנדר

    השבמחק
  2. המוצרים של עפרה ידועים באיכות שלהם (ובמחירים..), ולפני שהתחלתי ללמוד איפור ביקשתי מהקוסמטיקאית שלי שתקנה לי את הפלטה המגנטית המעולה שהם הוציאו בסוף שנה שעברה, עם הברונזר, הסומק והצלליות. הצלליות אבקה המינרליות נראות מדהימות ואין לי ספק שאניח עליהן את ידי, אבל לגבי שלושת הסמקים/ברונזרים, רק האמצעי "מדבר אלי", השניים האחרים נראים לי ורודים מדי. ועל הברונזר הקרמי אני מוותרת - לא מסוג הדברים שמושכים אותי. חוץ מזה אשמח אם תבקרי בבלוג החדש שלי -
    http://mor-e-beauty.blogspot.com

    השבמחק
  3. תמיד אמרתי שעל איכות משלמים :)
    גם אני נמשכתי אל האמצעי כי הוא יכול לשמש כברונזר עדין וכסומק כאחד אך לדעתי לבנות עם עור שזוף/כהה הורודים יתנו מראה חם ואליו הבהיר יבלע.
    הבורנזר הזה בעיני מעולה, כי אני משתמשת לרגליים במשזף עצמי.
    אשמח לבקר וברגע זה. חג שמח!

    השבמחק
  4. אכן בחרת מוצר דגל של עופרה. פריימר לעיניים זו אחת ממהמתאות של המאה, אני לא צוחקת. חג שמח :)

    השבמחק
  5. אין לי כלום שלה וה 3D עורר את סקרנותי! מסכימה לגמרי לגבי הקניון וגם לגבי ההשלכות של הפסד חברות כמו של עופרה. פתרון מושלם יהיה להביא אותה לקניון חחחח
    תודה ושבת שלום

    השבמחק
  6. יש ל OFRA עוד כמה שפנים בכובע...
    חג שמח יקירה

    השבמחק
  7. החנות נראית כמו גן עדן למכורות איפור.
    הסמקים נראים ממש כמו פסיפס, אבל אני ממש סקרנית על הצלליות שנראות לי כמוצר סופר סופר!

    השבמחק
  8. לשמחתי באמת קיבלנו במזוודת האיפור של הלימודים המון מוצרים של עופרה
    וככה נדקלתי על המותג, הצלליות שלה מדהימות

    השבמחק
  9. החנות מרהיבה, יש גם לקים של OPI ' כרגע יש 3 גוונים אך ירחיבו ל 10

    השבמחק
  10. מותג שחבל שלא הכרתי קודם. אם כך, קיבלת תיק מקצועי ומוצלח. מאוד התרשמתי הן מהמצועיות, הון מהאדיבות והכי מהמוצרים

    השבמחק
  11. על הפריימר שמעתי נפלאות אך טרם ניסיתי אותו. גם פודרה אנטי שיין בוויש ליסט יחד עם מתקן שפתיים המברשות והגלוס.
    הברונזר קרם הוא מקבילה של ה RCK

    השבמחק
  12. אהבתי את כל המוצרים שהושקו לקיץ הזה.
    הצלליות מגניבות לגמרי, הסומק (אני קוראת לו סומק למרות שהם קוראים לו ברונזר. הוא פוקסיה....) מהמם ומחמיא מאוד, וכבר ניסיתי את הברונזר בקרם כמה פעמים והוא נראה מדהים. הרבה פחות שימרי מה RCK... והיה נחמד להפגש שוב :)

    השבמחק