1 באפריל 2012

BIODERMA - Sébium H2O



לא אחת ציינתי,  שאיני אוהבת להרטיב את הפנים בעת הניקוי. מוצר ניקוי האיפור לו אני נאמנה בשנים האחרונות הוא 3 ב 1 של LANCOME  ואף הקדשתי לו פוסט בקישור הזה 

החיפוש שלנו אינו נגמר. אנו תמיד מעוניינות להתנסות במוצרים אחרים/חדשים. בעקבות המלצה של אחת הגולשות המקסימות בתגובה לפוסט, הסתקרנתי  וחפצתי לנסות את  BIODERMA - Sébium H2O .   תמיסה לניקוי והסרת איפור הפנים והעיניים, ללא צורך בשטיפה. עורי מעורב, שומני מעט ב T ויבש בפנים ולכן שמחתי לגלות  כי לביודרמה - מתוצרת צרפת יש מענה.


דבר היצרן: תמיסה לעור פנים שמן ומעורב. ללא שומן וללא סבון. ניקוי עדין ללא שטיפה , מטהר את עור הפנים בלי לייבשו. מכיל Fluidactiv המצמצם את הנקבוביות ומווסת הפרשת סבום לאיזון עור הפנים. נטול אלכוהול.
להספיג מעט על פד או פיסת צמר גפן ולנקות בעדינות את הפנים, אין צורך לשטוף אך יש לייבשן.


מה שעוד קנה אותי זה מראה תכולת הבקבוק - מים בגוון תכלת בהיר - מים נותנים תחושה של טוהר וטבע.



מעשית: בקבוק פלסטיק מעוגל, גמיש ושקוף, עם מכסה חתום, לשמירה על הגיינה מלאה. פתיחה של לשונית הנשברת. פיה קטנה המאפשרת לחיצה מדודה. התמיסה הנוזלית מאוד חסכונית, בפעם הראשונה והשניה, זילפתי הרבה, עד שלמדתי שכמות קטנה תספיק/ ההרגשה על הפנים נעימה, כמו שטיפה בלי לשפוך מים ולהרטיב את הפנים. ריח עדין עד בלתי מורגש, לא צורב בעיניים, אם כי על התוית כתוב שאינו מתאים לכך.. תחושה של פנים נקיות אך לא מיובשות. לניקוי המסקרה אני נוהגת להחזיק את צמר הגפן הלח על העין כמה שניות ואף יותר ואז לנקות וזה מאוד נעים.

אהבתי את המוצר, בקבוק נוח וקומפקטי, פתיחה וסגירה הגיינית, חסכוני, מנקה היטב את הפנים והכי חשוב עבורי- בלי להרטיב אותן במים. לאחר הניקוי אני לוקחת פיסת צמר גפן יבשה ומנגבת את הפנים והעור מוכן לקליטת סרום וקרם לילה. 



איני משתמשת באיפור עמיד, כך שלא אוכל להעיד מנסיון אך התמיסה מיועדת  גם לניקוי איפור עמיד.

אמת, סוס מנצח לא מחליפים. אך אם מגלים שיש מתחרים שווים? מסתבר שאצלי במדף יש מקום ליותר מאחד.

ניתן למצוא את ביודרמה ברשתות הפארם במחלקת הדרמו קוסמטיקה (שאלו את הרוקח/ת).
התמיסה מגיעה בגודל 250 מ"ל ועליה תשלמו  129 שקלים.



לרגישות שביננו: יש לביודרמה מוצר מקביל בשם  Sensibio  המיועד עור רגיש אשר דבר היצרן מייעד אותו גם לעיניים. בבקבוק ורוד 109 שקלים מחירו.

ואתן, פתוחות לשינוי או לכשמצאתן מוצר ניקוי מושלם תדבקו בו? שתפו




*המוצר נשלח אלי  להתנסות וסקירה.

29 תגובות:

  1. החלפת את הסוס?? טוב לשמוע על אלטרנטיבה שפויה ויותר זולה ללנקום. אנסה בהזדמנות.

    השבמחק
  2. לדעתי מחיר שערירויתי בארץ . מאד רוצה לקנות את המוצר אבל אין סיכוי שאקנה אותו כאן . אולי בגיחה שלי לחול . בחול הוא עולה כ 15 דולר ל 500 מג.. חבל:( היתי מאוד שמחה לנסות

    השבמחק
  3. ניבה יקרה: "סוס מנצח לא מחליפים" אך שמחתי לדעת שאני לא תלויה רק באחד ויש אופציות מתאימות לנקום עולה 256 שקלים ל 400 מ"ל לפני הנחה. ביודרמה 250 מ"ל 110 שקלים כך שמסתבר שדברים טובים אינם זולים או כמו שאני גורסת "בשביל איכות צריך לשלם" אילו הרטבתי את הפנים יש לא מעט מוצרים מוצלחים בשוק יקרים פחות או יותר. לא בשבילי.

    השבמחק
  4. אינה, זה סיפור חיינו, איכשהו אנחנו משלמות על הרבה מוצרים טובים מחיר יקר. יש יתרון "שקית עכשיו ביד ומייד" ויש מוצרים שאפשר להמתין בסבלנות ולרכוש ברשת או בדיוטי (אצל רותי) 500 מ"ג לא הייתי רוצה לרכוש, זה יהיה בקבוק כבד ולא נוח (גם בלנקום כשיש מבצע שווה אני מעדיפה 2 בקבוקים של 200 במקום אחד של 400, בדיוטי היה כדאי)

    השבמחק
  5. למרות שרשמת שזה ללא שומן וסבון, הייתי רוצה לנסות.
    אבל אני לא הולכת לשלם סכום כזה. יש גבול להפרשי המחיר.

    השבמחק
  6. תמיד כיף לשמוע על מוצרים חדשים, במיוחד כאלו שאמורים לעשות את החיים שלנו קלים יותר :-) קיבלתי אותו להתנסות, אבל עדיין לא יצא לי לפתוח אותו (בהמשך לפוסט הקניות האחרון, זוכרת? חחח), זה נשמע לי מעניין, אבל אני חייבת להגיד שגם לי המחיר נשמע גבוה מדי (מה יהיה עם המחירים שלנו כאן בארץ, הא?...). אני מניחה שאחרי שאני אתנסה אני אדע להחליט עד כמה אני אוהבת את זה.

    השבמחק
  7. בשביל עורי ניקוי פנים ללא שומן וללא סבון זו מעלה - אבל מאסט זה ללא שטיפה.
    אין הרבה מוצרים כאלה. הוא גם מאוד חסכוני. אם לא מפריע לך להרטיב את הפנים, מן הסתם יש לך מבחר לא קטן...

    השבמחק
  8. המחיר שלו מקביל ללנקום כך שמבחינתי זה לא השיקול. אני מחפשת רק מוצרים שמנקים היטב אך ללא שטיפה והמבחר קטן מאוד, כך שבעבורי זו תגלית. מחכה לקרוא את דעתך (וכמובן גם כעל כל הגודיס שהבאת איתך).
    כדאי תמיד גם לעקוב אחרי מבצעים.

    השבמחק
  9. תתחדשי יקירתי! את דעתי את כבר מכירה- אני מאוהבת במסיר הזה (בגרסתו האדומה-לעור רגיש). הוא בהחלט יקר יותר ממחירו בחו"ל, ואף יקר יותר מרוב המסירים, אך אני משקיעה כל כך הרבה כסף באיפור טוב ואיכותי כך שנראה לי ששווה להשקיע במוצר שיגרום לעור שלי להרגיש נפלא אחרי הסרת האיפור.

    השבמחק
  10. אוי כמה חיפשתי איזשהו מוצר כזה!!
    בסוף הסתפקתי בתחליב להסרת איפור + מי פנים של ד"ר פישר אבל זו לא אותה ההרגשה כמו אחרי שטיפת הפנים אז אני ממשיכה לחפש.
    נשמע מוצר נהדר, אני מתלבטת בקשר למחיר כי נראה לי שבשימוש יומיומי הכמות הזו תגמר די מהר..

    השבמחק
  11. מעולה! גם אני לא אוהבת להרטיב את הפנים אחרי הסרת האיפור, בעיקר בחורף, ובסה"כ זהו מוצר שלא קונים כל יום כך שזה מסתדר.. תהני

    השבמחק
  12. אני סבורה שהוא חסכוני, אך זו רק התרשמות אישית, פעמיים ראושנות שמתי בנדיבות וזו הייתה ממש שטיפה, למדתי להניח מעט על פיסת צמר גפן. אין כמעט מוצרים נטולי שומן וסבון שהם ללא שטיפה ועל כן אני לא מתפשרת. באיפור - כן, בטיפוח - לגמרי לא.

    השבמחק
  13. אילולא את, לא הייתי מכירה אותו, המלצת בבלוג ואח"כ בפורום. כשזה יגמר, אנסה גם את האדום ואז אחליט. אני מוכנה להתפשר באיפור - יש לי גם איפור מצויין מהגזרה העממית . בטיפוח לא מתפשרת ומוצר ניקוי הוא טיפוח שמנקה ומלחח את הפנים ומכין אטותם לספיגת הקרם - אבל הכי חשוב לי - ללא שטיפה, לט אוהבת להרטיב את הפנים לפני השינה. ציפיתי - והוא מעבר לציפיות. תודה !

    השבמחק
  14. היי אינה תגידי את יודעת באיזה אתר של חו"ל אפשר לרכוש את זה ולשלוח לארהב במחיר כזה? תודה :)

    השבמחק
  15. המוצר של לנקום 3 ב1 הוא מעולה!
    אבל הוא היחידי שאי פעם עשה לי את העבודה ללא צורך בשטיפת פנים.
    תמיד כיף לשמוע על תחליפים

    השבמחק
  16. היי אפרת!
    תודה על הסקירה. ליסה אלדרידג' גם ממליצה עליו. ביום לייף סטייל היו עליו 40 אחוז הנחה אבל לא הגעתי לסניף שבו הוא נמכר (לא בכל סניף יש את ביודרמה).
    גם לוישי יש 3 ב-1 מצויין מסדרת Purete Thermale. קבלתי דוגמית גדולה שלו ומאד אהבתי. לדעתי הוא גם זול יותר כשיש מבצע על וישי ובהחלט באותה רמה. שווה לבדוק.
    אני לא אוהבת חלב פנים כי חוששת מפצעונים ובחורף לא אוהבת להרטיב פנים כמוך.
    בקיץ דוקא לא אכפת לי להרטיב פנים ואז משתמשת במגוון סבונים של קלרינס, אסתי לאודר וגם גיליתי את Payot שחזרו לארץ ונמכרים במחירי היכרות. קניתי את הסבון שלהם לעור מעורב נדמה לי ויש לו ריח מהמם!

    השבמחק
  17. כל עוד זה ללא שטיפה אני שם.

    בוישי השתמשתי לא מעט שנים, הוא אכן מוצר טוב, אבל מאוד יקר אם תעשי חישוב יחסית לכמות. סביר ב 1+1.

    תודה, על הטיפים, אציץ בפארם.

    השבמחק
  18. את יודעת שאני ו 3 ב 1 זו אהבת נצח. התרשמתי מאוד מביודרמה, אנסה גם את הורוד לעור רגיש. כמו שכתבת, טוב וצריך שיהיה גיבוי, אני מאוד מרוצה מהבחודרמה, מנקה ביסודיות ולא מייבש את העור.

    השבמחק
  19. כמוך- כמוני.
    גם אני אוהבת מוצרים שעושים את עבודתם טוב ומהר!
    כרגע אני משתמשת בקרליין, אבל שהוא ייגמר אני מתפתה לנסות את המוצר הזה.

    השבמחק
  20. האם קרליין הוא מוצר ללא שטיפה? לא זוכרת שזה כך?
    הוא מנקה יסודי וזה ממש נעים.
    מחכה לרשמים

    השבמחק
  21. לא התנסחתי טוב. לא התכוונתי שאני לא קונה איפור עממי, התכוונתי שבכללי אני מבזבזת על איפור וטיפוח המון כסף (ברור שיש איפור איכותי גם לחברות העממיות). מסכימה לחלוטין שניקוי זה השלב הבסיסי ביותר בכל הקשור לטיפוח ואני בכלל אל מבינה את הטעם להשקיע בטיפוח (כל אחת בהתאם לתקציבה) ואח"כ להתאפר יפה עם הכל מבוסס על פנים מטונפות (כן כן גילית שאף סבון לא מנקה כמו מסיר טוב- ומניחה שלכל אחת יש את הטוב ביותר עבורה). כל כך שמחה שאהבת. אגב, גיליתי שאתמול היה עליו מבצע ממש מטורף בניו פארם ופיספסתי.. לא נורא... תמיד יש פעם הבאה..

    השבמחק
  22. אני הייתי הכי סנובית איפור שיש, דיילות הפארם מאוד אהבו אותי ושמרו לי תמיד מהדורה מוגבלת, מוצר שרציצי, פינקו אותי בתיקים ויכולתי להחליף את התיק בדוגמיות בשווי כפול מהקרמים שלי. עם השדנים למדתי למה לתת עדיפות ומה אפשר לקנות גם עממי. אשר לניוקי הפנים - אני לא מרטיבה אותן לפני השינה, זה מצמרר אותי, אז ביודרמה זה בול עבורי, כמו שאמרת כל אחת ומה שהכי טוב עבורה. מבצעים תמיד אפשר למצוא, פשוט לא לחכות לרגע האחרון. אני מוצאת שהוא מאוד חסכוני ומנקה מעולה, אנסה אח"כ גם את האדום, כך יהיה לי גיבוי במקביל ללנקום.

    השבמחק
  23. איזה כיף לגלות שהברנד ניתן להשגה בארץ! אני בשוק. כבר זממתי כיצד והיכן ארכוש אותו אוןליין.

    השבמחק
  24. פעם ראשונה שאני מנסה מוצר כזה (לך יש את הלנקום המיתולוגי שלך :), וזה יופי של מוצר. הוא מעולה לניקוי מהיר ללא שטיפה בימים שאין לי כוח. אהבתי

    השבמחק
  25. לצערי עוד לא מצאתי מקום משתלם להזמין אותו און ליין

    השבמחק
  26. אני מוכנה להתנסות במוצרים חדשים רק שאני יודעת שהם מתאימים לי. אם אני שומעת מילה כמו : מכווץ נקבוביות ישר אני רוצה לנסות, או כל מיני דברים שמענינים אותי אני מוכנה לנסות. לאחרונה ניסתי את הסבון יהלומים לניקוי פנים.(מכווץ מכווץ) אני כבר לא קונה בלי דוגמית. נשלחה לי דוגמית מאתר ציקה (אתר ישראלי מומלץ לקניות באינטרנט) וניסיתי את הסבון שנשמע לי מהמם. אבל לי הוא לא התאים למרות שעל פניו הוא נשמע מדהים. ממש יבש לי את העור. ורק ע"פ התאור הייתי מוכנה לקנות אותו באותו הרגע- לכן חשוב לנסות ולתנסות. אני משתמשת במגבונים להסרת איפור של איל מקיאג. בדיוק מתאים לי לעור. גם מנקה גם לא שמנוני. מדויק במושלמות שלו. אז כמובן שפרדה לא נראת באופק. כמו כן אני מנקה בחומר שנתנה לי הקוסמטיקאית שלי של חברת NMF שאני לא מוצאת אותה באינטרנט. ומאוד מאוד אוהבת לנקות איתו גם. בחומרים שאני משתמשת אני שוחכת שהעור שלי שמנוני. עם הסבון יהלום פתאום ניזכרתי..חחח...מה זה? מאיפה באה השמנוניות? בהתחלה לא הבנתי כבר שנים הוא לא היה שמנוני- אז חשוב להתנסות לפני שקונים.

    השבמחק
  27. ניסית גם את הורוד?

    השבמחק
  28. אז אנחנו הפוכות, כי אני רוצה רק תכשיר ללא שטיפה :)

    השבמחק
  29. יעל, יש גם את הנוסחא בבקבוק בורוד, יתכן שהיא תתאים לך יותר, מיוחעדת לעור רגיש. אני מתכוונת לדגום אותה אחרי שאסיים את הנוכחי.
    אני איתך לגמרי לגביי נסיונות. כל כמה שניתן.

    השבמחק