26 במרץ 2012

LAKA - ONCE AGAIN

בהתלהבותי ממניקור אקספרס ב LAKA  שיתפתי אתכן בפוסט קודם.

הייתה זו רק שאלה של זמן עד שאחזור לשם והפעם למניקור מלא.



מהרגע להרגע החלטנו היורשת ואני לקפוץ לקניון איילון ולהתפנק.
כשהגענו לשם התקבלנו בספר פנים חייכני ובהתנצלות על המתנה ארוכה של 40 דקות, תוך הבטחה להתקשר אלינו לנייד בבוא השעה. 


35 דקות עברו ביעף וכבר נקראנו לשוב לדוכן למניקור המיוחל.



אני תכננתי לק קרמי אדום בוהק ואילו היורשת התלבטה רבות ושללה כל הצעה שכן כל גוון וגוון "יש בבית". באקט של הפתעה נשלפו הגליטרים ומתוכם נבחר הכחול/טורקיז (בשביל לא לשבור את מסורת האנטי כחולים שלי) שאיני יודעת את מספרו למרות שניסתי לברר, אך אין לי ספק שהוא אחד יחיד ומיוחד כך שיקל עליכן לאתרו.



וכמו תמיד ברגע שנצנוצי הגליטר סינוורו את עיני חיש קל החלפתי את האדום המקסים (64 מספרו) בגליטר היפיפה


אם חשקה נפשכן בעמידות מצויינת אני בעד לק קרמי. הגליטר מהמם וגרף מחמאות אין סוף אולם לאחר 3 ימים נתגלה צ'פציפון קטן ולאחר ארבעה החלה נסיגה של הלק. לי לא אכפת כי אני מרבה להחליף לקים ומן הסתם בפעם הבאה שוב אבחר בלק נועז.
ידיה של היורשת
איני יודעת אם אהין לעשות פדיקור בלקה שכן לחשוף את כפות רגלי הלבנבנות יהיה מביך, אולם מניקור ON THE GO הינו רעיון נפלא. 
היורשת
ואני
עבור מניקור מלא שילמנו 55 ש"ח (עלות מניקור אקספקס 35 ש"ח)


גם שתינו קפה, גם טיפחנו ציפרנינו, קנינו ספרים בסטימצקי ולסיום השלמת קניות בסופר. כיף אמיתי.


ואתן, התנסתן כבר ב LAKA מניקור אקספרס? מעדיפות קרמי או גליטר? שתפו 


15 תגובות:

  1. כלה בקלות איפור מקצועי26 במרץ 2012 בשעה 8:54

    וואו איזה יופי!

    השבמחק
  2. לק מהמם!
    שמעתי על לקה המלצה לא מזמן ורציתי ללכת, אשמח לדעת מה ההבדל בין מניקור אקספרס למניקור מלא?

    השבמחק
  3. מניקור אקספרס כולל שיוף הציפרניים, מריחת בסיס, לק וטופ (וטיפות יבוש).
    מניקור מלא כולל ניקוי וסידור הקטיקולות (ניקוי העור העודף סביב לציפורן), סידור הציפרניים ואז שלבי הלק.
    את יכולה גם להצטרף לדף הפייסבוק של לקה ולהתעניין למיקום הסניפים
    הערה: לבנות צעירות אני אישית איני ממליצה לגעת בעור סביב הציפורן.

    השבמחק
  4. אהבתי את הלק בחירה מעניינת

    השבמחק
  5. ממש זמן איכות עשיתן לכן! אחלה! הלק הכחול יפהפה בעיניי. ואיך הספרים?

    השבמחק
  6. אכן לק עם נוכחות :)

    השבמחק
  7. הלק כחול מסנוור אין ספק, העדינות מהנה, סנסט טרם נקרא.

    השבמחק
  8. עדיין לא ניסיתי את זה!
    אני לא כ"כ אוהבת שנוגעים בי... כן כן מוזרה שכמוני.
    נראה לי שאנסה בהזדמנות, אני חייבת.
    הצבע מעלף!
    וכמו שאת רואה הוא עובר בין הדורות

    השבמחק
  9. מוכר לי, אני ממש מביננה אותך, אבל מניקור פדיקור זה עדין ואסתטי.
    יש מה ללמוד מכן הצעירות אין ספק :)

    השבמחק
  10. צבע מעלף!!! נראה לי אני הולכת לקנות אותו מחר... מה שכן אם הרבלון הגליטרי הכחול (blue mosaic) היה קצת יותר כהה ועם גליטר בצבע אחר, היייתי יכולה להגיד שיש לי דיופ
    ואיזה זמן איכות)))) אמא שלי לצערי לא מסכימה, לא אוהבת שנוגעים לה בידיים.

    השבמחק
  11. כמוני כמוך מעדיפה גליטר זהה לצבע הלק עצמו ולכן אצלי הבחירה נפלה על הסגול שבקולקציה, את הורוד לקחתי "על הדרך" והוא עדין ויפה. שבפוסט הזה:
    http://iefrati.blogspot.com/2012/01/purple-rain.html

    השבמחק
  12. סגול יש לי (הוא מהמם מהמם מהמם), את הורוד לא מצאתי אז לקחתי במקומו את הכחול. הוא נחמד אבל לא מספיק טוב לטעמי

    השבמחק
  13. מדליק.
    אבל כמובן לא מתאים לי להמתין. האם ניתן לתאם איתם מראש?

    השבמחק
  14. הרעיון של לאקה הוא: על הדרך, מה גם שבקניון תמיד ניתן למצוא מה לעשות בהמתנה של עשר עד 30 דקות. אך את יכולה להיכנס לעמוד שלהם בפייסבוק ולשאול שם :)

    השבמחק