12 במרץ 2012

SHISEIDO - Shimmering Cream Eye Color


זה שנים רבות שלא רכשתי צלליות במרקם קרם. עור עפעפי שומני ומהר מאוד נקוו הצלליות הקרמיות בקפל העפעף. אולם מרגע שנוכחתי ששיסיידו המותג האהוב עלי יצא עם סדרת צלליות קרם חדשה ומתקדמת היתה זו רק שאלה של זמן.



וכך בעוד התמהמהתי, זכיתי לדגום גוון מקולקציית האביב אשר בה 3 גוונים .



בתוך קופסת קרטון בוהקת בורוד פוקסיה עם כיתובים בלבן, נחה לה הצללית החדשה שלי. בחרתי את הורודה PK 412 ורוד מרשמלו ענוג.  


בתקוה רבה עם חשש מועט ניגשתי לנסותה. מרקם קרמי, ממש כמו מוס סמיך, אשר על העין מתקבל כמו צללית אבקה. קסם של צללית. מרקם הנמרח בקלות וניתן לבניה ממראה עדין ועד חזק יותר. הצללית קומפקטית ועדינה, ניתנת למריחה באצבעות או במברשת. הגוון יתאים לשילובים רבים (בשקט בשקט יכולה לשתף אתכן שיש סיכוי רב שהיא תעבור לשכון קבע בתיק האיפור).

כאן הגוון הכי קרוב למקור

כמו תמיד וברצון רב "הקרבתי" הפעם את עפעפי, למענכן הקוראות. באחד הנחתי את הצללית ישירות על העפעף ובשני על גבי פריימר של UDK.


הצללית נראית נהדר על שני העפעפיים, אך היות ועפעפי מאוד שומניות, לאחר מספר שעות הפיגמנט נראה טוב יותר על זו עם הפריימר. שיחוק אמיתי עבורי. לא לחינם אני כרוכה אחרי המותג SHISEIDO, מה שהם עושים הם עושים הכי טוב שיש.



אהבתי את האריזה בשל פשטותה האלגנטית. מיכל זכוכית שקוף דרכו ניתן לראות את הגוון, מה שמקל על אלה מביננו (רובנו ככולנו?) אשר יש להן לא מעט [רוצה לאמר הרבה :)] צלליות. מכסה שחור המתברג בקלות ומידתה הקומפקטית אשר מאפשרת להכניסה בקלות לכל תיק ואפילו הקלאצ' הקטן ביותר (למעשה אין צורך שכן הצללית עמידה לשעות רבות)

עבור צללית בודדת תשלמו  225 ש"ח שקלים לפני הנחות


ואתן, חובבות צלליות קרם? דגמתן מצלליות הקרם של שיסיידו? שתפו


29 תגובות:

  1. נראה יפה מאוד... אבל אני לא מתקרבת למותג הזה לדעתי הוא יקר מידי (לפחות בשבלי)

    השבמחק
  2. חובבת מאוד אבל המחיר... :)

    השבמחק
  3. אני תמיד אומרת שבשביל איכות משלמים. במבצעי רצפה של 50% אפשר לקנות אותה ואז זה בהחלט כדאי, צללית מספיקה לזמן רב

    השבמחק
  4. גם אני קונה במבצעים ואם קונים בסכום מסויים ומקבלי דוגמיות/מתנות אז בכלל משתלם. (מכורת שיסיידו, מודה)

    השבמחק
  5. אני מתה עליהן, אבל קונה או בחו"ל או במבצעים!
    אני באמת צריכה לנסות את הגוון הזה...

    השבמחק
  6. זוכרת את הפוסט שלך. לקוחה חכמה, זו אנחנו.
    הוא מאוד עדין

    השבמחק
  7. אני מאוד אוהבת את צלליות הקרם החדשות שלהם.
    יש לי גם את האביביות החדשות, מקסימות לגמרי, הכי אהבתי את התכלת.

    השבמחק
  8. ריסים ורסיסים12 במרץ 2012 בשעה 23:00

    נראית מצויין. חייבת לנסות אותן. אין שיסיידו בפארם שקרוב אליי וכשאני מגיעה לפארמים אחרים אני שוכחת...
    מהתמונה הגוון שלה מזכיר לי צללית קרמית של בנפיט שיש לי.

    השבמחק
  9. הפוסט "ההוא" שלך גרם לי להסיר דיעה קדומה ולדגום צללית קרם.כל השלוש יפות, אני אוהבת איפור בטורקיז. לאט לאט :)

    השבמחק
  10. יקירתי, הייתי חושבת "מבצע" לפני "קרוב לבית" :)
    זה ורוד שכיח, מאוד עדין

    השבמחק
  11. הגוון נראה מהמם!
    אני אמתים למבצע משתלם ואנסה כנראה אחת- השאלה היא איזו.
    צבע שמתאים לכולם ולכל איפור.
    בחירה טובה:)

    השבמחק
  12. גון עדין, אביבי. צודקת יתאים לבהירות וכהות אאחד וגם בשילובים רבים.
    תודה :)

    השבמחק
  13. יש לי צללית אחת כזאת בגוון אפור כסוף מדהים. מתה על המרקם, הגימור הפנינתי והלוק המקסים שאפשר ליצור עם הצללית. תעיפי מבט באלבומים שלי בפייסבוק יש שם כמה תמונות עם הצללית הזאת (חובשת כובע קש בתמונות). תגידי, ניסית כבר את מוצרי הפיוטשר סולושיין? אם כן, אשמח לדעת מה דעתך? לא בטוחה שזה מיועד לעור שלי כי יש לי עור צעיר יחסית לגילי...(הבנתי שהסדרה מיועדת לעור בוגר) אך אשמח לשמוע את דעתך בכל מקרה.

    השבמחק
  14. אה, שכחתי להוסיף שהגוון שבחרת מקולקציית האביב מקסים במיוחד :)

    השבמחק
  15. לידיה יקרה:
    תמונה עם כובע הקש - אחרי שראיתי את המסקרה נשביתי, איזוהי? מדהימה עלייך (מן הסתם הריסים ארוכים ויפים מלכתחילה?) אפור כסוף משמש אותי בלא מעט צירופים, יש לי מרביעיה של DIOR אחד יפה שכזה.

    היות ועורי מעורב, פניתי לאתי יועצת היופי המומחית לשיסיידו ולהלן תשובתה "פיוצ׳ר סולושן הישן היה לעור בוגר/יבש, הסדרה החדשה נקראת פיוצ׳ר סולושן LX והיא מתאימה לכולן מגיל 30 ועם עור נורמלי/ יבש, זה מתחלק לקרם יום, קרם לילה, עיניים, סרום, סבון ומי לחות לפנים"
    אשר למחיר את מכירה את דעתי. על איכות צריך לשלם (הפעם הרבה מאוד)

    השבמחק
  16. האמת שלושתם מקסימים, שמתי עיני על הטורקיז עכשיו.
    תודה

    השבמחק
  17. מתה על טורקיז, רק שיש לי הרבה מוצרים בגוון זה, עפרונות צלליות ואפילו מסקרה...כך שאיני מתכוונת לחדש מלאי כרגע:)

    השבמחק
  18. אפרת, ראשית תודה על המחמאה :) אני לא ממש זוכרת באיזו מסקרה השתמשתי באותו היום, זה יכול להיות Volum Express turbo boost של maybelline או Volume Million Lashes Luminizer Hazel Eyes בגוון Black Amethyst מין סגול מושחר שכזה שעלי כמעט ולא רואים שיש בו סגול כלשהו, של לוריאל.
    ובחזרה לשיסיידו, על איכות בהחלט צריך לשלם, אני מוכנה לחסוך בדברים אחרים אבל בטיפוח אני בדרך כלל לא מתפשרת, כך שאנחנו מאוד דומות בעניין הזה. עם זאת בשנה האחרונה התנסתי במוצרים נהדרים ואיכותיים לא פחות מהחברות היוקרתיות ושווים לכל נפש, של חברות דרמוקוסמטיקה כמו אוון, וישי ולה רוש פוזיי. אני לא נאמנה לאף חברה, הולכת עם מה שעושה לי טוב :) ואם אפשר לחסוך קצת בכיס, מה רע?

    השבמחק
  19. ממתי " יש לי הרבה" מנע מאיתנו לקנות עוד לידיה? אמת, לאחורנה אני משתדלת...

    השבמחק
  20. תודה.
    אוון - התנסתי במסנן קרנה. וישי - בגיל צעיר יותר כל הטיפוח שלי היה מוישי - מצויין. לה רוש פוזה - טרם דגמתי. לחסוך? מה שנחסך בצד אחד, מתבזבז על משהו אחר לא?
    לאחרונה אני מתנסה בקרמים של אסתי לאודר ושל YSL שקיבלתי לסקירה.

    השבמחק
  21. בעבר הלא רחוק כל כך זה לא מנע גם ממני...כנראה שאני עוברת איזשהו שינוי בחיים בשנים האחרונות, וזה רק לטובה :) פעם היו לי מאגרים של איפור וטיפוח, מוצרים שאני בכלל לא משתמשת או צריכה, היום זה התמתן תודה לאל :) ואני משתדלת לקנות בעיקר מה שאני צריכה וזהו, פה ושם יש חטאים קטנים...אבל בגדול זה מצליח לי.

    השבמחק
  22. מתייחסת לעצמי כצרכנית חכמה, קונה אחרי השוואת מחיר, במבצעים ומתייעצת אבל אף פעם לא הרגשתי שיש לי הרבה מידי סמקים, צלליות או שפתונים, או תיקים ונעליים (אני לא צינית). אני יותר מתונה בבגדים.אין לי 20 זוגות מכנסיים שחורים למשל.

    השבמחק
  23. האמת שאף פעם לא ניסיתי צלליות קרם האם הם עמידות?

    השבמחק
  24. הגוון שבחרת יפהפה! עדין וטבעי מצד אחד ומנצנץ מצד שני. מקסים! תהני

    השבמחק
  25. תתחדשי ! בתקופה האחרונה התנסתי בלא מעט צלליות קרם.. אבל בשיסיידו לא. משום מה הגוונים שם לא כל כך עושים לי את זה, למרות שאני מאוד חובבת את המוצרים של החברה הזאת..

    השבמחק
  26. תלוי, בהתנסות שלי בעבר עם לליות קרם של מוצרי יוקרה/עממיים, אחרי שעה קלה הן נקוו בקפל העפעף, המרקם היה מתייבש והתוצאה לא מלהיבה - יש לי עפעף שומני. בשנה האחרונה גילילתי את ה"פריימר" ומאז הצלליות נשארות במקום כל היום.
    היתרון של הצלליות מהפוסט הוא שהמרקם מתנהג על העיין כמו צצלית אבקה, לא נמחר, נשאר במקום ועמיד לשעות. בקיץ אהיה חייבת פריימר כי העפעף שומני כמו שציינתי. אני תמיד ממליצה להתנסות, לא קונה אף פעם מוצר בלי להתנסות (מלבד עפרונות עיניים ומסקרות, אין מצב שטסטר יגע בעייני)

    השבמחק
  27. אני משוחדת על ורוד. גם הצללית בטורקיז מקסימה בעיני והאפרסקית מוצלחת להרבה שילובים. בל נשכח שיש בסדרה עוד לא מעט גוונים אף עזים יותר.
    תודה :)

    השבמחק
  28. שנים לא השתמשתי בצלליות קרם ולארונה היו הרבה סקירות על צצליות קרם של חברות שונות. אני מאוד משוחדת לגבי שיסיידו, אז ההתחלה הייתה רכה.

    השבמחק
  29. תתחדשי, איזו קניה כיפית :-) שמחה לשמוע שעם הפריימר קיבלת עמידות טובה, כי היה חבל אם לא...הצבע נראה שימושי מאוד!

    השבמחק