11 במרץ 2012

YSL - FOREVER (young) YOUTH LIBERATOR


הזכרון הראשון שלי מהמותג YSL הוא בושם מהארון של אימי. בתא העליון היה שמור הבושם שהביאה מחו"ל, אותו הייתה מרססת אך ורק ביציאות ואירועים Rive Gauche שמו. עד היום אני יכולה לעצום את עיניי ולהרגיש את הריח.




מאז עברו שנים רבות והיום  המועדף שלי מ YSL שאינו סר מהמדף הוא CINEMA.
INDIAN ORANGE השפתון העז, ספק נועז שליוה אותי הקיץ אף הוא מבית YSL
בעוד אני משתפת אתכן ברשמי התנגן בראשי כל הזמן שיר אחד, ודאי ניחשתן? אז הנה הוא בשבילכן שתוכלנה להנות ממנו בעודכן קוראות:




כך לכשנפלה בידיי הזכות להתנסות בסדרה הסנסציונית החדשה של YSL שמחתי מאוד.


"נעורים הם הרגשה ואינם יכולים להתקיים ללא מדע "


נאה דורש המותג ונאה מקיים בהשקת סדרת הטיפוח FOREVER YOUTH LIBERATOR
איב סאן לורן מחבר את המדע אל היופי בקפיצה ענקית קדימה: גליקוביולוגיה* 
מדע חדש המסוגל לענות על האתגר של נעורי העור ומיושם בקוסמטיקה ועל העור בפעם הראשונה
מבוסס על Glycanactif™ - תרכובת ייחודית של 3 גליקאנים** מהותיים ("מפתחות הנעורים") המסוגלים "לשחרר" את פוטנציאל הנעורים של התאים.




האמנה לי אם אומר שכבר למראה העיצוב המרהיב בצבע הלילך האהוב עלי כל כך אורו עייני. אריזות יפיפיות המכילות קרם ורדרד ורך ממש כמו קצפת. בהדרכה שהועברה לנו מפיה של איריס אדיב המקסימה הקשיתי ושאלתי לאיזה טווח/מצב/סוג עור מתאימה הסדרה והיא  בסבלנות השיבה כי הקרם עובד כ"חנוך לעור על פי דרכו" משמע נותן לעור את צרכיו האמיתיים: תרכובת פורצת דרך זו, יוצרת מחדש גליקאנים** שאבדו עם הגיל, ומעודדת את תהליך ההתחדשות העור. התחכום של Glycanactif™ טמון במבנה, הבנוי סביב 3 גליקאנים. ההמשמשים מעין "מפתח", בדומה לגליקאנים הטבעיים (בעור שלנו) המצויים על שטח פני התאים, להמריץ את תפקודי העור כדי לעורר  את הנעורים. זו להבנתי פריצת דרך אמיתית. כל אישה בכל דרישות עור תוכל לצאת נשכרת מיכולתיו של תכשיר מתקדם זה.




איריס הדגימה לנו את,  
My Youth index "אינדקס הנעורים שלי": הבלעדי לאיב סאן לורן
הודות למבחנים קליניים, גילו מומחים ש-6 סימני הזדקנות מספיקים כדי לקבוע את הגיל של כל אישה:
קמטים בין הגבות, קמטי המניפה סביב העיניים, קמטים מתחת לעיניים, קו המתאר של החלק התחתון של הפנים, קמטים סביב השפתיים, זוויות השפתיים.
"אינדקס הנעורים שלי", בלעדי לאיב סאן לורן, קובע את 3 הסימנים הבולטים ביותר של כל אישה כדי לזהות את הגיל הנראה לעין ביעילות המרבית. היעילות של המוצרים של FOREVER YOUTH LIBERATOR נקבעה באמצעות השימוש באינדקס הנעורים שלי. לאחר חודש של שימוש, הובחנו שיפורים אסתטיים נראים לעין ביחס לשלושת הסימנים שזוהו.
המחקר נעשה על 38 נשים.
 
בנקודות המכירה ייעשה שימוש ב- MY YOUTH INDEXככלי לאבחנה ולמתן המלצות על טכניקות שימוש המותאמות לצרכיה של כל אישה. - בקשו להתנסות ולהתרשם.



קיבלתי להתנסות את 2 המוצרים הכי פופולריים בשגרת הטיפוח שלי.



FOREVER YOUTH LIBERATOR SERUM 
סרום המכיל ריכוז גבוה של Glycanactif™ המסייע להמריץ את התחדשות העור, ולעורר את היכולת בעור האחראית למראה עור צעיר יותר.
דבר היצרן: תוצאות נראות לעין: כבר מהשימוש הראשון העור נראה אחיד, קורן יותר, רענן יותר, ותווי הפנים נראים רגועים יותר תוך 7 ימים בלבד, סימני העייפות מטשטשים, העור קורן יותר, רך יותר, גמיש יותר, מוצק ומתוח יותר.
לאחר חודש, העור מרגיש מהודק יותר, כמו התמלא מחדש מבפנים, הקמטים נראים מופחתים. העור מקבל מראה צעיר יותר הנראה לעין.
הסרום מגיע בבקבוקון ארוך וצר עם טפטפת. נוזל וורדרד במרקם של ג'ל, נספג בקלילות ומותיר את העור מלוחח 
ממליצה לגשת לדוכן הקוסמטיקה של YSL ולבקש דוגמית ולהתנסות במקום, אפילו במריחה על היד. אני הרגשתי את ההבדל, כבר במריחה הראשונה גם בתחושה וגם במראה העור. אינדיקציה נוספת, המחמאות: אמא שלי עובדת על תקן זכוכית מגדלת: רואה כל קמט בבד, כל שמחה או עצב בעניים, כל 100 גרם שעליתי או ירדתי, אם היא אומרת שהעור נראה נפלא, קורן.  אין ספק ולו קטן שכך הוא!
מחיר  הסרום:
30 מ"ל – 550 ₪
50 מ"ל – 710 ₪ 

forever youth liberator CREAM SPF 15   
קרם אנטי אייג'ינג עם 15 SPF אשר לי כמי שחשובה לה מאוד ההגנה מפני השמש יודעת להעריך. הקרם מתאים לכל סוגי העור אני מעדיפה את הטיפוח שלי במרקם קרמי סמיך שמחליק על פני העור, להרגיש את החומר על הפנים. הקרם מגיע גם במרקם תחליב לחובבות מרקם זה. 
מחיר הקרם:
קרם 50 מ"ל - 490 ש"ח
תחליב 50 מ"ל - 490 ש"ח

עוד תמצאנה בסדרה:

forever youth liberator NUTRI CREAM  - קרם הזנה לעור יבש
דבר היצרן:
קרם הזנה לעור יבש בעל מרקם עשיר, פותח משעוות המצפות את עור הפנים ושומנים המופקים מליפידים בין-תאיים
תוצאות נראות לעין: באופן מיידי העור מלוחח ונראה קורן יותר. לאחר שימוש במשך חודש אחד, יראה העור צעיר יותר וקורן.  הוא מפסל מחדש את החלק התחתון של הפנים ובו בזמן מסייע בהחלקת הקמטוטים והקמטים: הקמטים מתחת לעין וקמטי הצחוק בזוויות העיניים, קמטי הבעה, קמטים בזוויות הפה, קמטוטים מעל לשפה העליונה.
50 מ"ל - 490 ₪
לא סוד הוא שאני משתמשת לניקוי בחומרים שאינם דורשים הרטבת הפנים, מסתבר שאני במיעוט. YSL פיתחו בסדרה את: forever youth liberator CLEANSING FOAM - קצף ניקוי להסרת איפור ולניקוי העור.
דבר היצרן:
קצף ניקוי במרקם קרמי עדין. במגע עם מים, הופך לתחליב עם שכבת קצף דקה וקלילה. משחרר מהעור שאריות לכלוך ואיפור.ומותיר את העור רך ונוח, ללא תחושת יובש.
מחיר קצף הניקוי:
150 מ"ל - 265 ₪ 

אשר לי לא נותר לי אלא להוסיף את קרם העיניים שבסדרה ושגרת טיפוח היום תהיה שלמה. לשמחתי הרבה אין לי קמטים, אך בימים של חוסר בשעות שינה כהויות סביב העיניים מופיעות חיש קל.
דבר היצרן: קרם עיניים, המכיל בנוסף על תרכובת Glycanactif™, מרכיבים להרגעת אזור העיניים, וחלקיקים למראה אחיד ובהיר יותר.העיניים נראות רעננות וקורנות יותר: תוך שבוע אחד, הטבעות הכהות סביב העיניים פוחתות.
לאחר חודש, העור באזור העיניים מוצק יותר, אזורים בולטים לעין נראים מתוחים יותר, ותווי הפנים נראים נינוחים.
מחיר הקרם:
15 מ"ל - 340 ש"ח


את הקרמים ניתן להשיג ברשתות סופר-פארם, משביר לצרכן, ניו-פארם ואפריל.

ואתן מהו המוצר החביב עליכן במותג  YSL? שתפו

גליקוביולוגיה
אחד מ-10 תחומי המדע אשר ישנו את רפואת העתיד לפי M.I.T   (כתב העת Technology review היוצא לאור מטעם M.I.T המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס)

100 שנות מחקר, 7 פרסי נובל
גליקוביולוגיה מייצגת פריצת דרך מכרעת בהבנת הביולוגיה, במיוחד בנוגע לארגון מבנה הרשת הבין תאית והתקשורת בין התאים. גליקוביולוגיה נותנת לנו תקווה לפתח טיפולים חדשים אשר יחסלו את המגפות  הגלובאליות הגדולות ביותר של המאה ה-21. 

גליקוביולוגיה - צופן החיים השלישי
1963: צופן החלבונים מפוענח
תחילת המאה ה-21: גליקאנים
לאחר פיצוח הקוד הגנטי וחשיבות תאי הגזע, גליקוביולוגיה הוכרה כאחת מפריצות הדרך המדעיות של העתיד, המעניקה תובנות חדשות על מנגנונים ביולוגיים.

גליקוביולוגיה מייצגת פריצת דרך משמעותית בהבנת מנגנונים ביולוגיים, המצויים בדרך כלל על שטח פני התאים ונחוצים להתקשרות שלהם. גליקאנים פועלים כמפתחות חיוניים, המסוגלים "לפתוח" את התאים כדי להבטיח שהמסרים להתחדשותם מועברים באופן ספציפי ליעדם.

גליקוביולוגיה - תגלית משמעותית, 20 שנות מחקר

**
גליקאנים בעור: "מפתחות הנעורים"
הגליקאנים מצויים באופן טבעי בעור, ומסוגלים "לשחרר" את פוטנציאל הנעורים של התאים. עם הזמן, כמות הגליקאנים פוחתת, ומונעת את תהליך ההתחדשות של העור. בעקבות חקר הדנ"א ותאי הגזע, מדע חדש מסוגל לענות על האתגר של נעורי העור: גליקוביולוגיה, מיושמת בקוסמטיקה ועל העור בפעם הראשונה.

לגליקאנים 3 תפקודים חיוניים:

על שטח פנים העור: תפקיד תקשורתי.
הגליקאנים מעורבים בתקשורת בין התאים, ובתקשורת המתרחשת בין התאים ובין הסביבה שלהם.
תצורת הגליקאנים מאפשרת להם להעביר מסרים בין התאים וסביבתם.
הקשר הזה של "מנעול ומפתח" מאפשר למסרים חיוניים לעבור, ואלה מפעילים תגובת שרשרת של תגובות מטבוליות החיוניות למבנה העור.
בתוך התא: תפקיד מטבולי
הגליקאנים משחררים מסרים של התחדשות בתא. ככל שהעור מתחדש כך המראה שלו יראה צעיר יותר.
בין התאים: תפקיד מבני.
הגליקאנים תורמים למבנה וארגון הרשת הבין תאית.   

2 תגובות:

  1. תודנ ניבה, אני חובבת טיפוח יוקרתי, מן הסתם עורי נראה טוב לא מעט בשל הגנטיקה, אולם מאז ומתמיד הקפדתי לטפח אותו וזה לא מכזיב.

    השבמחק