5 באוקטובר 2011

אני ממליצה כי אני מרוצה

פוסט זה נכתב, כי אני כל כך מרוצה, מהמוצר, מהמחיר, מהתוצאה ורציתי לשתף:


1.  שפתונים של מייבלין מסדרת  Color Sensational - עיצוב אלגנטי ונוח, מרקם נעים ומאוד לחותי המכיל ויטמין E ודבש. קשת  גוונים במראה מאט, מבריק מלא  וחצי שקוף. מחיר ידידותי ברשתות ובפארמים. 90 ש"ח לפני הנחת 40% או 1+1,  לעיתים קרובות יש מבצע ב 40-50 שקלים. (לוריאל ומייבלין באים מאותו "בית").

2.  פריימר לעיניים של Urban Decay - (איך מבטאים את זה?)  אני אישית כל כך מאוהבת במוצר הזה, רבות וטובות לפני הכירו והשתמשו בו בכל זאת עבורי זו תגלית. סופסוף ניתן לאפר את העיניים ולא לחשוש שמא האיפור ידהה/יעלם/ימרח, נשאר רענן מבוקר ועד לילה - אוצר  אמיתי. אריזה אסתטית, חסכונית, מקרם נעים ויבוש מיידי. לקניה ברשת, למשל כאן, 70-80 שקלים.

   חלב ודבש             שמן זית ולימון        מנטה ומינרלים

3.  *) שפתון הגנה Labello המכיל שמן זית ולימון ( אמצעי בתמונה) מסדרת Pure & natural עם SPF 10 - המלצה עיקפת מאת יורשת העצר שאימצה אותו בחדווה. נרכש בגחמה של רגע  תוך המתנה בקופת הס.פארם (התרגיל השיווקי עובד: מסטיקים, שוקולד, בטריות, שפתון ליובש ומבצעים, הכל נכנס לסל). נרשמה התלהבות רבה מהלחות, הריח, המריחה ובעיקר מהתוצאה. זה הזמן להתוודות שאיני מתלהבת מאף שפתון ליובש, כבר שנים וזלין הוא שנמרח על שפתי,  עד ש..........גיליתי את זה:

**) שפתון הגנה  Piz Buin  המכיל אלוורה עם 20SPF -  צריך  להוציא עליו  פטנט. האריזה סתמית לטעמי אך סולידית. האיכות: ריח - עדין נעים ומרגיע  אין טעם לוואי.  מריחה נעימה ללא תחושה רטובה על השפתיים. תענוג של ממש, המחיר יקר יחסית לשפתונים אלה 25 ש"ח בלי מבצעים. היה לי קשה להשיגו. עפ"י ש.לקוחות ס.פארם נראה כי הוא יוצא מהמגוון.
מוצר מנצח. (לידיעה השותף מנסה לקחתו לעצמו בכל הזדמנות, אני לא מוותרת)




4.  לקים מתוצרת Color club - לקים אני אוהבת מאז ומתמיד, אך עד לשנה האחרונה האוסף היה מורכב בעיקר ממה שזמין בארץ. בשנה האחרונה עת נחשפתי לבלוגיה נדהמתי לראות שכל "חלומותי" מתגשמים, שימרים, גליטרים, נצנצים, פסטלים בכל צבעי הקשת רק לבוא ולשלם במיטב כספי. לחכות לחבילה, לפעמים היא אובדת בדרך. אם יש בארץ אז במחיר 59-69 שקלים...   יש "צדיקה" אחת בארצנו" קולור קלאב - ניתן לרכוש את הלקים המהממים, מגוונים ואיכותיים ב 25-30 שקלים - בעיניי מחיר הוגן בהחלט. איפה? בנייל סטודיו שסניפיה פרושים בערים שונות ובמכוני יופי. אני קונה בדוכן בסינמה סיטי ראשל"צ ומשלבת הנאה עם הנאה עוד יותר גדולה. יש להם מבחר גדול ושירות מצויין.



5.  קרם ידיים פנג'ל- קרם ידיים הוא תחום בפני עצמו. לכל חברת טיפוח המכבדת עצמה (ושלא...) יש קרם ידיים במגוון, ניתן למצוא במחיר 5 שקלים בבאזרים ועד 200-300 ויותר בחברות יוקרתיות.
התמכרתי לקרם פ'נגל. ראשית בגלל התוצאה ואחרית בגלל המחיר. קרם שנוי במחלוקת בגלל ריחו העז, לא כל אחת תאהב. אצלי בבית הוא התקבל בקריאות בו...מה זה הריח המגעיל הזה. אך מאז שעבר את מבחן התוצאה, הוא אורח קבוע בסלון ועל השידה לפני השינה. קרם כבד , שומני, עוטף את הידיים ומעיר אותן לבוקר של רכות. 10-15 שקלים ליחידה. כשיש מבצע של שלישיה  ב 15 ש"ח: אחד לי, אחד לאמא ואחד למגירה או ל...חברה.

גילוי נאות: את כל הפריטים קניתי בעקבות המלצות של בלוגריות ברשת.

ואתן שתפו, יש לכן מוצר מנצח שהלהיב אתכן לאחרונה?          

22 תגובות:

  1. אני מכורה קשות ללבלו הכחול הרגיל! יש לי אותו בכל תיק, בכל שולחן, רק שלא יחסר! אני צריכה באמת לנסות את הסדרה החדשה (יחסית) הזו...

    השבמחק
  2. רוב חברותי ומכרי מכורים ללבלו - לא מפקפקת באיכותו. אני פשוט לא מתחברת לאף אחד מהם. לעיתים קרובות הם במבצע. היורשת הייתה עם לבלו כחול עד שנרכש מר שמן זית.

    השבמחק
  3. וואו איך בא לי לנסות את השפתונים של מייבילין, במיוחד במראה מאט. עד לפני שנה לובלו היה החולשה שלי ומאז ופשוט נמאס לי מהם. אבל נראה לי שאני אלך לרכוש את המנטה ומינרלים.

    השבמחק
  4. מייבלין במבצע מעולה עכשיו בס.פארם בפחות מ 50 ש"ח.

    מנטה לא ניסיתי, מה יכול להיות, לכי על זה ותדווחי לציבור.

    השבמחק
  5. גם לי בא על השפתונים של מייבלין עכשיו!!! יש מצב שאת עושה סווצ'ים?? ;)

    השבמחק
  6. המלצה אף פעם לא בבית, יכולה מהנייד אבל יוצא גרוע...אני ממליצה לגשת לראות, יש מבחר גדול

    השבמחק
  7. הפיץ בואין מעולה, ממש חבל שיצא מהמגוון.
    יש לי עוד אחד חדש שמחכה לשימוש. נראה מה יהיה כשיגמר...
    הסדרה הזו של מייבילין מוצלחת מאוד.
    גם את הלקים של קולור קלאב אני מאוד אוהבת.
    בנוגע לפנג'ל, כמו שאמרת: מבחן התוצאה...

    השבמחק
  8. דנרה - יקירתי הפיץ' וגם הפנג'ל הם בזכותך. נצטרך ליבא אותו את הפיצפון...או לבקש מחברים שיביאו.

    פנג'ל- מברכת אותך יום יום. אגב, לקח לי לא מעט זמן להוציא ממך את סוד הידיים המהממות, אם את זוכרת LOL (מלבד הגנטיקה כמובן)

    השבמחק
  9. פוסט מקסים!
    נהנתי לקרוא :-)

    השפתונים של מייבלין מאד מעניינים אותי ואף ניגשתי במיוחד לפארם לפני כמה שבועות, כדי להתרשם מקרוב
    אך לצערי לא מצאתי במרקם מאט [שהכי מתאים עבורי]
    הכל היה מנצנץ ושימרי...
    מקווה בכל זאת למצוא בהמשך.


    שתמיד יהיו רכישות מפנקות ומספקות! :-)

    השבמחק
  10. 3 15? זה זול בטירוף! האמת היא שזה מסוג הקרמים שאני אוהבת אבל מתביישת להודות :) אם היו עושים לו שפופרת ורודה נגיד הוא היה מושלם :)

    השבמחק
  11. אני מכורה למרככי שפתיים למיניהם, כמעט מכל הסוגים.

    ראיתי את השפתונים האלו של מייבלין בכמה הזדמנויות, ואני לא ממש נמשכת אליהם.
    אולי בגלל שהם לא אטומים לחלוטין וחצי שקופים.

    בכל מקרה - תהני מהכל!

    השבמחק
  12. הפנג'ל נהדר ואני מכירה אותו כבר מיליון שנה...:-) אמא שלי היתה משתמשת בו ובהמשך גם אני נשביתי "בקסמיו". הריח מכה בנחיריים בהתחלה אבל זה ממש לא נורא אחרי שרואים ומרגישים איזה ידיים רכות הוא משאיר. בשנים האחרונות או ליתר דיוק ב-10 השנים האחרונות אני משתמשת בעיקר עם קרם ידיים של ניטרוג'ינה הנוסחה הנורווגית- אחד מקרמי הידיים הטובים ביותר שניסיתי עד כה. בשנתיים האחרונות ראיתי על המדפים את גרסת ה- fast absorbing שלו שהינה גרסה קלילה יותר (מתאים יותר לקייץ) וגם הוא נהדר. לשפתיים אני מאוד אוהבת את ה- Nourishing lip balm של דקלאור( SOS LIP CARE ) שהוא 100% טבעי ובלי פראבנים (מגיע בשפורפרת צרה עם אפליקטור), מוצר נפלא קצת יקר פה בארץ, בדיוטי פרי הוא נמכר במחיר נוח יותר, בעלי קנה לי אותו לפני כשבוע בדיוטי ב- 24.9.$ אני מחליפה אותו לפעמים בבאלמים אחרים של לאוקסיטאן (אוהבת את הסדרה האורגנית)...לא נאמנה לאף מותג אוהבת כל הזמן להתחדש ולהתנסות במוצרים חדשים. חייבת לנסות את הפריימר של אורבן דיקיי, בכל כך הרבה בלוגים ממליצים עליו כל הזמן...יש לי עפעף שומני יחסית, מה את אומרת אפרת, הוא יתאים לי?

    השבמחק
  13. מעיין - ראשית תודה. יש מאט, 162 ו 160 כדוגמא, לא נראה בתחילה אלא רק לאחר מספר דקות. מריחה מלאת לחות וכיסוי מלא, אני זנחתי דווקא בגלל שהם מאט וקניתי את 413 שהוא אפרסק עם ברק.

    אף פעם לא נגמר הצורך ברכישות, אנחנו דור של צריכה. הכל בהנאה! תודה מקסימה :)

    השבמחק
  14. standing ovation - שנים התרחקתי ממנו ומולוטה במחשבה שהם קרמים מהדור הישן "של סבתא שלי" אחרי שראיתי אצל דנרה, התפתיתי וניסית, ורצתי לספר לחברה. היות והוא נשאר בבית ולא יוצא החוצה, את יכולה להודות בכיף, מן הסתם בערב בבית את לא על עקבים וחצאית עפרון, אז גם פנג'ל תופס.
    היפה הוא שבשביל 3 ב 15 לא צריך ללכת לשוק, ברשות ובפרמים הוא נמצא שם בשבילך (ואם ההומור קצת עקום זאת השעה...) אגב ורוד - הוא הצבע הכי אהוב עלי (יחד עם סגול)

    השבמחק
  15. ריסים ורסיסים - ראשית לא פלא שאת לא נמשכת עם כל המאגר שיש לך בקנה. אני מוצאת שהעיצוב נאוד מוצלח ואם תשימי לב יש גם שפתונים כמו 162 ו 160 כדוגמא שלהם כיסוי מלא. אני למשל לא מתחברת לסידרה החדשה של גרלן, התלהבתי מההמלצות בבלוגיה ומהעיצוב מרהיב, אך רוב הצבעים בעיניי שגרתיים כל כמה שרציתי וניסיתי, לא קנה אותי. שנאמר על טעם וריח.
    תודה יקירתי :)

    השבמחק
  16. לידיה, נוטרוג'ינה הוא שר החוץ ופ'נגל שר הפנים. האריזה שלו קופקטית ונוחה, מאוד חסגוני והכי חשוב נספג מהר, את החלופה הקלילה פחות אהבתי.
    יודעת שדקלאור מותג מוערך - לא מתחברת אליו בכלל, בעבר כשללאוקיטן היה "טעם" של נגיעה לחו"ל, התלהבתי. מאז הם נחתו הארץ ונגישים - פחות משתמשת . הגעתי למסקנה שאני מכורה לפרבנים ולחומרים משמרים (LOL)

    לגבי הפרימר של UD - אני נזהרת מהמלצה חד משמעית, כי אני עצמי למדתי עליו מהבלוגיה. לי אישית יש עפעף שומני שלא החזיק אף את המעולה שבצלליות, הפריימר הזה פועל עלי קסמים, האיפור נשאר בלי לזוז או להיעלם מסביב לשעון, בין אם צללית של 7 שקלים או צלליות של YSL ודיור. קראתי בפורום איפור שיש בנות שהתאכזבו - אך ענו להן שאולי שמו כמות גדולה מידי. אני ממליצה כי אני מרוצה. הימרתי והצלחתי.
    לילה טוב ובהצלחה!

    השבמחק
  17. אני מאוד אוהבת את הסדרה הזאת של מייבלין. יש לי 2 שקניתי בצבעים בוהקים והם פשוט מעולים: עמידים ואטומים.
    הניסיון שלי עם קולור קלאב לא משהו עד עכשיו. לא מוצאת שם צבעים שיעניינו אותו וגם ה-2 שיש לי לא מחזיקים עלי יותר מיום אחד. אולי אם יצא צבע מעניין אתן להם עוד צ'אנס.
    הקרם של פנג'ל מעולה ללא ספק, אני אוהבת להשתמש בו בחורף.

    השבמחק
  18. צודקת, באמת סדרה מוצלחת כי יש בה גוונים רבים, מרקמים שונים ועמידות טובה במחיר מצויין.
    יתכן שאת לא מרוצה מקולור קלאב כי יש לך הרבה טובים ממנו להשוואה.
    אני אימצתי את פנג'ל ללילה בכל ימות השנה

    השבמחק
  19. תודה אפרתי על התשובה המפורטת, אם עלייך ה- UD עבד ולך יש עפעף שומני, אני מניחה שגם עלי הוא יעבוד...האמת, שלא הזמנתי איפור באינטרנט, תמיד אני מבקשת מחברים וחברות שנוסעים לחו"ל שיביאו לי. או כשבעלי נוסע לנסיעות עסקיות הוא קונה לי בדיוטי כי אני לא רוצה לטרטר אותו יותר מדיי..(הם לא אוהבים שמטרטרים אותם..צודקים!) אולי הגיע הזמן באמת לעשות הזמנה ראשונה באינטרנט... של ה- UD ...גמר חתימה טובה וצום קל (במידה ואת צמה...)

    השבמחק
  20. לידיה - מניחה שאפשר לקנות אותו בחנויות בחו"ל, אפשר לשאול בפורום איפור וציור גוף (גולשות מקסימות) אז לבקש שיביאו לך (יש לך חברים טובים, לפעמים זה טירטור לקנות עבור מישהו אחר).
    חברה קנתה אותו עבורי. אני רק בתחילת דרכי בהזמנת איפור ברשת, הזמנתי מסטרוברי, פוסט בדרך. לא נלהבת להזמין ברשת אך המחיר מאוד מפתה.
    זה שהם לא אוהבים, לא אומר שאין לנו הזכות לטרטר - רק בחן. אם את קונה שתפי.
    חתימה טובה, צום קל למי שצם ושתהה שנה של דבש!

    השבמחק
  21. וואו המייבלין מגניב ברמות... בדיוק רכשתי לא מזמן את הצבע "coral crush" ורוד זוהר חצי שקוף שנותן אפקט מרקר מאוד חיי וצבעוני.

    השבמחק
  22. אני קניתי את מייבלין במבצע של 1+1 ואני מאוד מרוצה שפתון מעולה יש הרבה גוונים לבחירה

    השבמחק