7 באפריל 2019

פוטלוג'יקס - Pedifootlogix - Where Medi meets






יש מי מאיתנו שהפינוק הכי גדול שלהם הוא ארוחה טובה, אחרים קניית בגד או גאדג'ט חדשני. העונג הכי מפנק שלי הוא מאני פאדי עם דגש על הפדיקור. לפעמים גם בחופשות.


כפות הרגליים נושאות את כל הגוף והן דורשות תחזוק קבוע. פדיקור צריך להיעשות בידיים מקצועיות ובמוצרים כאלה שממשיכים לטפח, עד הפעם הבאה שנגיע למכון היופי.

FootLogix מביאה מהפכה אמיתית בתחום טיפוח וטיפול בכפות הרגליים, ומרגישים זאת מיד עם הטיפול הראשון. ספירולינה הוא שם דבר בתחום הרפואי. לפוטולוג'יקס פורמולה מרוכזת המספקת רמה מקסימלית הן כחיטוי בזמן תהליך הפדיקור הן כהגנה גבוהה על תאי העור והתחדשותם כמו גם יצור קולגן בעור וחיזוק הציפורניים בכף הרגל.  אנטי פטרייתי,  מעולה לטיפול בעור קשה ובציפורני רגליים פגועות. 
אידיאלי גם לחולי סכרת.





למותג ליין מוצרים לפדיקור רפואי ובו מעל 20 מוצרים, למתן מענה לכל רמת טיפול נדרשת' מטיפוח רצוף ועד בעיות כף רגל שונות ואפילו נדירות.




הייתי בהשקה, בה הגיעה ארצה המדריכה הראשית של  Pedifootlogix הגברת ויקי מאלו, להציג בפנינו וללמד את הקוסמטיקאיות של נייל סטודיו אודות המותג. אין כמו תמונות לפני ואחרי כדי להכיר ביעילות מוצר.

אם לפני שנים נהגתי ללכת 4 פעמים בשנה לפי עונות השנה, כל רבעון לטיפול פדיקור. היום אני הולכת כל חודש לערך, עם השנים הרגליים צריכות טיפול עקבי ומתמשך, למניעת, יובש, יבלות, עור קשה ועוד. גם אם הן בנעליים סגורות ובטח ובטח למי שכמוני אוהבת להתהלך בסנדלים.

כאן נכנסת לתמונה שיטת פוטלוג'יקס המשמרת את תוצאות הטיפול בטיפוח שגרתי בבית.




לפני כל דבר ממליצה לכם לרכוש שתי יחידות של "פצירה מקצועית עשויה פלדת אל-חלד". היא איכותית, טובה וקלה. למה שתיים? אחת בבית ואחת להשאיר אצל הפדיקוריסטית שלכן/להביא אתכן לכשאתן עושות פדיקור. זה משדרג את הפדיקור בכמה וכמה דרגות. 

שיטת FootLogix מטרתה "מענה ישיר וחדשני" לכל סוגי הבעיות בכפות הרגליים, עור וציפורניים כאחד לצד פיתוח מוצרים מקצועיים.




אופן הישום - שיתוף פעולה מלא בין המטופל לאנשי המקצוע באופן הזה:
שלב א' - ביצוע טפול בריא באמצעות שיטה המשלבת מוצרים פעילים במקם מוס ובשילוב של שיוף יהלום משמע ללא סכינים וללא חיתוך העור. המוביל להתחלה מיידית של תהליך החלמה מבעיות העור והציפרניים השונות בכפות הרגליים.

שלב ב' - החלק הקשה לחלק מאיתנו - החשוב והמשמעותי - שימור המצב המשופר כתוצאה מן הטיפול - זאת ניתן לעשות בקלילות באמצעות מוצרים טיפוליים לרכישה הביתה, לשימוש בשגרת טיפול ביתית.

שלב ג' - לחזור למכון המקצועי לטיפול לשם המשכיות מצב טוב ובריא לכפות הרגליים.

המותג משתלב בבלעדיות בנייל סטודיו בית המותגים בו תמצאו את מותגי OPI, GELISH, SECHE VITE, פוליג'ל ועוד. בנייל סטודיו רשת בתי ספר בפריסה ארצית.

את מוצרי המותג תוכלו למצוא במכוני הטיפוח ברחבי הארץ וברשת נייל סטודיו




לאתר הבית של המותג:  קישור
לעמוד הפייסבוק של המותג:  קישור
לאתר הבית של נייל סטודיוקישור


אם לסכם במשפט אחד: אהבה מטיפול ראשון ושני ושלישי.





סדרת המוצרים של FOOTLOGIX
תכשירים מקצועיים:
  1. קרם מוס עם הגנה כפולה: הטיפול החשוב ביותר בכפות הרגליים ללילה. מוס נטול ריח ייחודי המורכב מ Dermal Infusionו Spiraleenמכיל תמצית אצות מכילות נוגדי חיידקים בולטים. מיועד להתחדשות התאים, תוך סילוק מזהמים, מחייה את העור היבש והרגיש ומחדיר לתוכו לחות ומחליק אותו. מחיר לצרכן: 130 ₪ ל125 מ"ל.
  2. תרכיז לטבילת כפות הרגליים: תרכיז נוגד חיידקים ברמת חומציות מאוזנת המנקה את כף הרגל בעדינו, תוך החדרת נוזלים לעור בזמן טבילת הרגל.
  3. סבון קרצוף עשוי אצות להשריית העור: התכשיר מיוצר מאצות אורגניות זעירות באיכות הגבוהה ביותר המיובאות מחו"ל ויוצר תמהיל מיטבי עם שמנים חיוניים. המארז כולל אבן ספוג מלוטשת להשריית העור בלי לגרום לשריטות.
  4. מרכך יבלות: תכשיר מקצועי זה, המגיע כתרסיס בלבד, מאפשר ריכוך יעיל ומיידי של יבלות, ציפורני רגליים ועוד. התכשיר מטפל במצבים של התקרנות יתר וסדקים בעור.
  5. פצירה מקצועית עשויה פלדת אל-חלד:  מעוצבת כפצירה דו-צדדית המשייפת לכיוונים רבים, בלי לקרוע את העור.
  6. תכשיר לעור יבש מאוד - עם DIT : תכשיר זה מוכח כתכשיר המעניק לחות ומשקם עור יבש מאוד המיועד לשימוש יומיומי. המוצר מומלץ כחלק משגרת טיפול יומי בכפות הרגליים לכל אחד, כולל חולי הסוכרת והריון.  מחיר לצרכן:121 ₪ ל125 מ"ל.
  7. תכשיר עיסוי : השלב האחרון והמושלם בטיפול הפדיקור. מיועד לעיסוי נעים  ל 5- עד 7 דקות עיסוי ומשאיר את העור רך כמשי למגע, בלי להשאיר שכבה שמנונית.
תכשירי קרם לחות:
  1. תכשיר לעקב סדוק: תכשיר זה מוכח כתכשיר  המלחלח ומרפא עור עבה, סדוק ומיובל במיוחד. מחיר לצרכן: 124 ₪ ל125 מ"ל.
  2. תכשיר לתחזוקה יומית - עם DIT :תכשיר זה המיועד לעור רגיל עד יבש מוכח כמוצר לחות יומי יעיל השומר על בריאות כפות הרגליים. מחיר לצרכן: 121 ₪ ל125 מ"ל.
תכשירי טיפול:




  1. תרסיס תמיסה לציפורניים: מיועד לציפורני רגליים מתרוממות, דהויות ומחורצות )עבות( המועדות לזיהומים פטרייתיים. גם ציפורני רגליים צהובות כתוצאה משימוש רב בלק לציפורניים. התמיסה מכילה שמן אבוקדו לשיקום העור. מחיר: 160 ₪ ל50 מ"ל.
  2. תכשיר לעור קשה: מומלץ  לעור יבש, קשה, לסידוק שטחי, עור מחוספס דמוי נייר זכוכית ומלא קשקשים. גם עבור רגליים יחפות וחשופות בחדרי כושר, סאונה, תאי הלבשה ועוד. בנוסף, טיפול באנשים המועדים לזיהומים פטרייתיים: חולי סוכרת, אנשים הסובלים מדלקת עור אטופית )אסתמה של העור(  ועוד.
  3. תכשיר לקילוף עור: מומלץ לעור מזיע, מתקלף ולא אסתטי, עור מגרד בין האצבעות, שורף אדמומי וכו'.  מחיר לצרכן: 146 ₪ ל125 מ"ל.
תכשירים ייחודים:
  1. תכשיר מוס לרגליים קרות: גורם לגירוי זרימת דם זעירה בכף הרגל, ומעניק הקלה לרגליים קרות באופן כרוני. מחיר לצרכן: 128 ₪ ל125 מ"ל.
  2. תכשיר מוס לרגליים מזיעות: מוס הפועל לכווץ העור כדי לסייע בהפחתת הזעה. מחיר לצרכן: 128 ₪ ל125 מ"ל.
  3. דאודורנט לכפות הרגליים: תרסיס כפות הרגליים מבוסס שמן עץ התה ,מוכח כתכשיר המשמיד ביעילות חיידקים הגורמים לריחות. התכשיר מנטרל את ריחות כפות הרגליים, מקרר את העור ומשאיר ניחוח מרענן.  מחיר לצרכן: 121₪ ל125 מ"ל.  
  4. דאודורנט לנעליים: תרסיס לנעליים מבוסס שמן עץ התה מוכח כמשמיד ביעילות חיידקים הגורמים לריחות בנעליים ומותיר ניחוח מרענן.  אינו גורם נזק לנעלי עור או מקנבס. מחיר לצרכן : 121 ₪ ל125 מ"ל.
  5. תכשיר לרגליים עייפות: בעל תכונות המשפיעות על קוטר כלי הדם, בזכותן תופחת העייפות ברגלים. התכשיר מומלץ לגורבי גרביים אלסטיות, מאחר שהוא אינו הורס את הסיב האלסטי.  מחיר לצרכן: 128 ₪ ל125 מ"ל.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה