16 בינואר 2019

קמדיס KAMEDIS - AC-CLEAR Face Cream







לרובנו אין עור מושלם, אולם עם טיפוח נכון ניתן לפתור את מירב בעיות העור. חברת הדרמו קוסמטיקה קמדיס, חרתה על דגלה פיתוח ושיווק מוצרים לטיפול בעור, מבוססים תרכובות צמחים מהרפואה הסינית.


קמדיס משיקה  במתכונת משודרגת את סדרת AC-CLEAR מוצרים לעור שמן הנוטה לפצעונים (ובינינו לרובנו יוצאים כאלה בשלב זה או אחר של החיים, בגרות, עור שמן, מתח, הורמונים ועוד) אקנה בשמו המוכר.

3 מוצרים בסדרה: תרחיץ פנים טיפולי, טיפול נקודתי בפצעונים - MUST HAVE, קרם פנים טיפולי.
ועוד אחד קיט המכיל את 3 המוצרים.

האריזות נוחות מאוד לשימוש ולנשיאה בתיק, סטריליות ועיצובן משדר בדיוק את מה שהן מכילות, טבעי ובריא.




FACE CREAM - קרם פנים

לעור שמן עם נטיה לפצעונים ואדמומיות, קרם לחות נטול שומן, במרקם קליל המרגיע את העור למראה מאוזן, נספג בקלות, לשימוש בוקר וערב כך דבר היצרן.

עורי בוגר, מעורב, יבש בלחיים ושמן קלות ב T ועל כן העברתי את הקרם לנסיינית, אמא צעירה ל 2 אשר יש לה עור בהיר ויפה אולם שומני מאוד, לעיתים תכופות יוצאים לה פצעונים קטנים בעיקר באזור ה T וגם בצידי הלחיים ליד תנוך האוזן וכן אדמומית בלחיים שפחות מפריעה לה. 

היא מברכת אותי על שחיברתי אותה אל המותג. מספר ימים של שימוש הרגישו לה הטבה של 180 מעלות, הקרם באריזת שפופרת, נוח לשימוש, חסכוני מאוד ונספג במהירות בקלילות בלי להכביד על העור. סופח שומנים, מה שמקטין את הפצעונים הקיימים, מצמצם יציאת חדשים ומשאיר עור חלק, ללא  ברק שומני, המהווה בסיס מצויין לאיפור.

כמות 50 מ"ל במחיר 59 שקלים.

עוד תמצאו בסדרה:




FACE CLEANSER - תרחיץ פנים

תרחיץ פנים טיפולי לניקוי עמוק של עור שמן. הרגעת אדמומיות, מומלץ לשימוש בוקר וערב. מגיע באריזת שפופרת נוחה וסטרילית, מעניק תחושת נקיון ורעננות מבלי לייבש את העור, יתרון ממשי. מומלץ  לשמוש בוקר וערב.

כמות 100 מ"ל המחיר 45 שקלים






SPOT TREATMENT - טיפול נקודתי בפצעונים.

חיש קל הפך להיט אצל כל בני הבית. למי מאיתנו לא צץ פצעון לעיתים, מהורמונים בעור, מתח, או אפילו ממכונת הגילוח.

ג'ל לטיפול ממוקד בעור שמן, למרוח מעט על עור נקי ישירות על הפצעון 1-3 פעמים ביום להמתין מספר דקות לספיגה בטרם הנחה של קרם לחות.

אריזה  שפופרת מעולה, סטרילית וחסכונית מאוד. נוחה לנשיאה בתיק. גיליתי את סוד ההצלחה, להניח מייד כשיוצא הפצעון לתוצאות מיידיות. החומר אינו שקוף אלא בגוון חום ג'ל 1/2 שקוף. שווה קניה כפולה אחד בתיק ואחד במגירת האיפור.

כמות 22 מ"ל במחיר 55 שקלים




ניתן לרכוש את שלושת המוצרים בקיט רב תכליתי במחיר 143 שקלים

את מוצרי המותג ניתן לרכוש באתר חברה: אתר
ובחנויות נבחרות.


ערב טו' בשבשט, טיפ שווה מחברת קמדיס, מדריך צמחים:


ט"ו בשבט הגיע - חג למטופחות !  
אילו צמחים עוזרים לעורנו במצבי יובש, אקנה גירוד ואדמומיות ?

המדריך   השלם   לצמחים   בשירות   היופי    והטיפוח !

קמדיס הינה מהמובילות בעולם המערבי לפיתוח ושיווק מוצרי דרמו -קוסמטיקה המבוססים על תרכובות צמחים מהרפואה הסינית המסורתית, אשר הוכחו קלינית ואף עוגנו בפטנטים. סדרות המוצרים שפיתחה החברה מיועדות לטיפול בתסמינים שונים של העור, החל מתסמיני יובש וגירוי בחילופי עונות ועד תסמיני פסוראזיס סבוריאה ודומיהן הדורשים טיפול מקיף . 

בדיוק בימים אלו ביקר בישראל, ד"ר לאון קירסיק מהמובילים בתחום המחקרים הקליניים הקשורים בצמחי מרפא בוטניים, שהגיע להרצות בכנס הדרמטולוגים  השנתי בארץ. בכנס חשף הד"ר את ממצאי הניסוי הקליני האחרון שערך בארה"ב, בו נכללו משתתפים עם בעיות אקנה ואטופיק דרמטיטיס.  ד"ר קירסיק, בעל וותק בתחום הדרמטולוגיה, משמש כמנהל רפואי קליני לדרמטולוגיה במרכז הרפואי של אוניברסיטת אינדיאנה ומרצה בבית הספר לרפואה איקאהן בניו יורק. מעבר לכך, קירסיק הינו יועץ וחוקר קליני מוביל לחברת  קמדיס המבססת את כלל מוצריה על צמחי מרפא מעולם צמחי הרפואה הסיניים.  

המחקר כלל ניסוי ושימוש במוצרים מבוססי צמחי מרפא להקלה על בעיות העור, ספציפית על היכולת לטפל באקנה ואטופיק דרמטיטיס מבלי שתיווצר תגובה אנטיביוטית. כאשר העור סובל מאטופיק דרמטיטיס - שימוש בצמחים ישקם את שכבת ההגנה הטבעית של העור (epidermal barrier function ללא שימוש בסטרואידים, תוך שליטה על התפרצויות תסמיני המחלה ושמירה יציבה במצבה. בנוסף, דגם והראה ניסוי קליני שנעשה על  ג'ל לטיפול נקודתי (Spot Treatment של קמדיס ) אשר יחד עם התרחיץ והקרם הוכיח הקלה על תסמינים תוך 24 שעות.

להלן צמחים נוספים המקלים על מגוון בעיות עור נפוצות  :
הצמחים
כיצד משפיעים על עורנו?
צמח הפלודנדרון
משתייך למשפחת ההדרים. מקל על דלקות, כאבים ואקזמה. בנוסף, נוגד דלקתיות חיידקים  ופטריות.
צמח אנג'ליקה סיני 
מטפל בבעיות גניקולוגיות, מכיל תכונות נוגדות דלקתיות, חיידקים ומועיל גם לריפוי פצעים.
צמח רובהרב סיני
נוגד דלקתיות, חיידקים, אלרגיות וחמצון. בנוסף, הצמח ידוע גם כמועיל לריפוי פצעים וויסות הפרשת החלב.
צמח פרי קנידיום
מקל על מחלות עור כמו אקזמה. חומר יעיל נוגד אלרגיות, דלקתיות וחיידקים. הוכח גם כמקל על תחושת גירוד.
צמח סנגויסורבה
לטיפול בדימומים, כוויות וכיבי עור. נוגד אלרגיות, דלקתיות וחיידקים. בנוסף, הוכח כי הסנגויסורבה מחזק את מערכת החיסון של הגוף במאבק נגד זיהומים.

צמח כריזנטמה
נוגד דלקתיות, חמצון וחיידקים.
צמח אינדיגו
להקלת דלקות עור, אקזמה ופסוריאזיס. נוגד דלקתיות חיידקים ופטריות. מועיל גם בהאטת התרבות מואצת של תאי עור, תכונה מועילה במצבים של פסוריאזיס.

צמח ליקוריץ
נוגד דלקתיות, חיידקים, פטריות ומפחית את תחושת הגירוד בדלקת עור אטופית (אטופיק דרמטיטיס).

צמח פורטולקה
נוגד חמצון רב עוצמה. מכיל תכונות נוגדות דלקתיות, נוגדות חיידקים, במיוחד מסוג  P.acne, הפתוגן של האקנה. מסייע גם לריפוי פצעים.

צמח סקוטלריה
נגד דלקות עור וחיידקים. צמח נוגד דלקתיות, חיידקים וחמצון. בנוסף, הצמח מועיל גם לוויסות הפרשת החלב בעור.

צמח אגוז עץ הסבון
נוגד דלקתיות, חיידקים ופטריות. בנוסף, הצמח מכיל ריכוז גבוה של סאפונינים, המתאפיינים בתכונות ניקוי והקצפה טבעיות החיוניות לפיתוח סבונים ושמפו לשיער.

צמח אילנתה בלוטית
מועיל לפצעים ופריחות עור. נוגד דלקתיות חיידקים, ומחזק את מערכת החיסון של הגוף במאבקה נגד זיהומים.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה