3 בדצמבר 2018

מותג לק ג'ל GELISH כבר כאן!!!!





גילוי נאות: אני לא עושה לק ג'ל, אפילו שיש לי אחיינית מומחית בדבר שתשמח לפנק. אני מכורה ללקים, אוהבת להחליף ולשנות ולהתחדש, היתרון שלי הוא שיש לי ציפרניים מאוד חזקות והלקים עמידים עליהן.
כשאני מתבוננת מסביבי נראה שכולן עושות גל. בעבודה מתוך 12 חברות קרובות, 7 עושות ג'ל. חברות שלי - ג'ל. במשפחה כולן עושות ג'ל.



כך כשהתבשרתי שמותג ג'לים חדש עושה עליה התייצבתי להשקה - GELISH מותג שיסד ופיתח Danny Haile. מנכ"ל החברה אשר נמצא בתחום הציפרניים מעל 30 שנה. הראשון לזהות ולפתח פורמולת ג'ל הנצמדת לציפורן תוך יבוש במנורה. ומאז ועד היום ג'ל היא שיטת עיצוב בציפרניים המובילה העולם.
איש נאה, נעים הליכות אשר הגיע ארצה לעקוב על שלמות תהליך ההטמעה והחפיפה באופן אישי.



מעל 100 גוונים של Gelish ומרקמים שונים. וגם פוליג'ל ג'ליש לעיצוב והארכת הציפרניים.
טכניקה חדשה לעיצוב והארכת הציפורןתוך שמירה על מראה טבעי ובריאות הצפורן.
הפוליג'ל הינו חומר גמיש ללא ריח כימי וללא חומרים מעוררי אלרגיות.ה מגיע בארבעה גווני בסיס לציפורן טבעית.




טווח עלות במכוני היופי - 200-250 שקלים. 



נהניתי מאוד מההשקה, רמה בינלאומית ומקצועית, קשת גבנים נהדרת וקלות ודיוק בעבודה אבל...נראה שה"קנאה" בעיני נראתה שהיות ואיני עושה ג'ל לא אתפנק במניקור וכך בהפתעה הביאו כמה לקים מבית:
MORGAN TAYLOR גם אני זכיתי למניקור מושלם בגוון לוהט ואף קיבלתי את הבקבוק מתנה הביתה. גוונים שובבים ועמידות נהדרת, עם מברשת עבה ונוחה למריחה, גם הם בדרך אלינו.


לפרטים נוספים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה