14 בדצמבר 2017

הדפסה על הציפורניים עם INAIL


עם גליה האחת והיחידה

רוב רובינו מטפחות את הציפרניים, הידיים הן כרטיס ביקור שלנו. יש מניקוריסטיות שיודעות לצייר על הציפרניים אבל זה לוקח זמן ומבחר הדוגמאות בסיסי ומוגבל ויש שידביקו אבנים. לאלו מאיתנו שמכורות ציפרניים יש גם חותמות, למרות ההנאה שבדבר זו עבודה שיכולה לארוך זמן מה ויכולת האיור מוגבלות.




בחירת תמונה 

INAIL הרימו את הכפפה והביאו ארצה מכונת הדפסה שבשמונה שניות תדפיס  לכן על הציפרניים כל דוגמא/טרנד אופנתי שתחפצו בה, אם מהמבחר העצום שיש למכונת ההדפסה להציע ואם מספריית התמונות בסמארטפון שלכן דוגמת הכלב שלכם שתוכלו לשלוח בשניות מהסמרטפון אל המכונה."ציפרני הייטק" זה כאן.


הכנת האצבע/ות
מכונת ההדפסה לציפורניים INAIL תספק נייל ארט מרהיב, ייחודי, אופנתי להפליא. היישר בעבורכן מתצוגות אופנת החורף הקרוב. ביוטי נייל סטיילינג מרהיב.




מכונת ההדפסה היא מעין בלוק גדול עם מסך ופתח להכנסת היד. על גבי המסך ניתן לבחור מבין עיצובים מוכנים מראש, או לבחור מעשרות התמונות האישיות שלכן בסמארטפון, להתחבר דרך ה-wifi למדפסת הבלוק ולאחר מכן להכניס את האצבע לתוך תושבת פלסטיק מיוחדת שמבודדת את הציפורן ומודדת גודל הצפורן  וממרכזת את התמונה. מבטיחה כי תצלום החתול שלך, הכלב, שלך או כל תמונה אחרת שצולמה בעזרת סמרטפון יעבור היישר לציפרניים.




על הציפרניים תתקבל הדפסה באיכות פרינט מעולה. מכניסים כל אצבע לפתח ייעודי, ממתינים 8 שניות בלבד, במהלכן המדפסת  מתיזה צבע על הציפורן ויוצרת את ההדפס המרהיב שרציתן. 


הדפס על רקע לבן 

את ההדפסים ניתן לבצע לאחר מריחת לק רגיל (של כל מותג שתרצו) או לק ג`ל לבחירתכן. לא מומלץ על גוונים כהים, הלק משמש כרקע להדפסה.


גוצ'י - צלום יח"צ 
המניקורסטיות גילו את המכשיר כהשלמה לטיפול שהן מעניקות במכון היופי, על מניקור רגיל, או על מניקור ג'ל ניתןלהוסיף איור על אצבע/אצבעות שתבחרו בלי להתעכב עוד זמן רב במכון היופי.


צלום יח"צ

2018 מביאה לנו אופנה משגעת. הכל על הכל! משבצות, פרחים, בוהו שיק, פולקלור ואת הטרנד "החייתי" וכל המערבב הרי זה משובח. מדפסת INAIL מביאה לכן את כל הטרנדים האלה ביחד או לחוד.


צלום יח"צ


הפן האישי:
רובכן ככולכן יודעות שלקים זו אהבה גדולה שנים, מדבקות חותמות, כל נייל ארט שבא ליד אז לא פלא שהסתובבתי בהשקה כמו ילדה קטנה בהתלהבות רבה. הכלב שלי מת לפני שנתיים ביום הולדתי אז לא ממש מלהיב לשים תמונות שלו על הציפרניים. נהניתי מאוד מהרצאה של גליה תורן חן,יועצת אסטרטגית לענף הביוטי אשר ציינה את הציפרניים כחלק מטוטאל לוק מנצח. גליה הציגה בפנינו שקפים אודות הטרנדים של כל המותגים מהיוקרתיים ביותר ועד המסחריים. כמו שכתבתי מעלה הכל מהכל, פסים, משבצות פרחים, ועוד יותר טרנדי כשהם ביחד, מן הסתם ראיתן את כולם בחנויות/בחלונות הראווה.


צלום יח"צ


אז בחרתי לי ציור יפה לציפרניים, ישבתי מול המכונה והלבשתי על האצבע את המגן הלבן שממרכז את הציפורן למדידה, ובשמונה שניות (מדדתי) כל ציפורן יצאתי לי שמחה ומתלהבת.

בעבודה 3 מחברותי שרובן כמובי חובבות לקים (ומי שלא הייתה הדבקתי אותה כמובן בהתלהבות) ביקשו מייד את פרטי התקשרות עבור מכון היופי שאליו הן הולכות ואחת סיפרה שאצל המניקוריסטית שלה כבר יש.

ב 8 שניות לצפורן, אפשר להקפיץ את המראה באופן טרנדי ויחודי וזה מהמם לגמרי תודו.


פירוט טכני:

1.מהירות הדפסה של 8 שניות
2.חיישן במכשיר שקולט את שטח הציפורן וגודלה כך שההדפסה ממורכזת ויוצאת בדיוק על שטחה.
3.איכות הדפסה של 1600DPI על 900 (איכות HD)
4.מצלמה קדמית 5 מגהפיקסל  HD
5.מסך מגע 13.3 אינצ'
6.ידידותי למשתמשת
7.מחובר לאינטרנט (wifi)
8.גישה לוואטסאפ ולרשתות מדיה אחרות (פייסבוק ואינסטגרם)

להשיג במכוני יופי ברחבי הארץ
לרשימת מכונים מלאה אתר החברה: קישור 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה