25 בספטמבר 2017

תכשיטים לחג



אני מאוד אוהבת אקססוריז, כאלה שנראים טוב, משבחים את האאוטפיט ואפשר להחליף לפי גוון ומצב רוח.


הבחירה שלי 

Cameleon Jewlry

חדש בארץ הוא המותג ההולנדי קמליון - תכשיטים מודולריים הניתנים לשינוי והרכבה.
תליונים, שרשראות וצמידים



איך זה קורה? כל תכשיט מגיע בשלושה חללים שרשרת או צמיד / תליון ודסקית בצבעים וסגונות שונים, אשר ניתנם להחלפה בקלילות וכל רגע נתון. 



המחירים החל מ 220 שקלים.




את תכשיטי קמליון ניתן למצוא:
באתר האינטרנט: קישור . 
ברשת כספת תכשיטים רבי עקיבה 56 ובקניון רמות בירושלים


צלום חן ברק גולן סבו הבחירה שלי 


רחלי בן גלים - קאסטם ג'ולי 

את רחלי אני מכירה כבר שנים, גיליתי שיש לה ליין תכשיטים מעל עשור שנים.

תכשיטים ממגוון חומרים: מתכות בציפוי זהב, אדום וצהוב. כסף מבריק, כסף מושחר, פליז. 
יש בשילוב קריסטלים, חרוזים, נוצות, עור צדפים ועוד חומרים ואלמניטים במגוון צורות.


צלום חן ברק גולן סבו

ההשראה מגיעה ממסעותיה בעולם , ממגזיני אופנה ומאופנה בכלל, מהאאוטפיטים שלה שמעניקים לה השראה לשדרג לפעמים גם לפרק ולתת צורה מחדש לתכשיטי וינטז'.


צלום חן ברק גולן סבו


להשיג אצל המעצבת: רחלי בן גלים הטלפון: 054-5244292

המחירים טובים, החל מ 50 שקלים בתיאום מראש, כולל משלוח לכל הארץ.





Accessorize 

היות ואני אוהבת הרבה גיוון והרבה אקססורייז, גוונים, צבעים, אורכים, גדלים וצורות, יש רשת עם סניפים ברחבי הארץ, שאני והיורשת חוזרות אליה שוב ושוב ונדיר שנצא בלי שקית ביד, שכן יש שם כמעט תמיד מבצעים ואם אפשר אז תכשיטים בטעם של שתינו כמובן. 




סניף הבית שלנו הוא ברמת אביב. היורשת אוהבת את תיקי הגב, אני את הצמידים ושתינו את השרשראות, קנינו גם כובע קש מקסים ונעלי אצבע לים יותר מפעם אחת.



הרשת עלתה אלינו מלונדון, טרנדית מרוד ועדכנית. ניתן למצוא בה תיקים, כובעים, צעיפים, שרשראות, צמידים טבעות ואביזרי שיער, לצד בגדי ים, הלבשה תחתונה, ארנקים ועוד ועוד

הכל במראה צעיר, אופנתי, לביש ונוח. יש גם קו לילדות.

תקופת החגים מזמינה להתפנק, מתנות לעצמנו ולאהובינו :)







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה