13 בפברואר 2017

וולנטיין דיי עם סבון 2017 Valentine's Day with SABON




כולם אוהבים שוקולד, fl תמיד היה לי ברור וכשלעיתים רחוקות מאוד אני נתקלת במישהנו ששוקולד לא עושה לו את זה אנh ממש המומה. (מלבד צ'יפס) שוקולד הוא המאכל הכי אהוב עלי בעולם, אני לא בררנית, החל משוקולד פרה של עלית ועד פרלינים משובחים של גודיבה, שוקולד מריר ספלנדיד 70-80% או פרה ממולא תות. בראוניס, או פאדג', גורמים לי כיף, מפנקים ומרוממים את הרוח. סבון משיקה לקראת חג האהבה קולקציה מוגבלת ונפלאה, שתימכר במשך חודש פברואר בחנויות הרשת בארץ. נראית שוקולדית, מריחה שוקולדית ומרגישה הרבה אהבה ורומנטיקה.


קולקציית ה CHOCOLOVE בת שישה מוצרים בריח שוקולד, ריח של אהבה. פולי קקאו המכילים ויטמינים ומינרלים וחמאת קקאו ובה שמנים טבעיים ונוגדי חמצון, כולה מריחה שוקולד מתוק שמחמם את הלב.
קיבלתי את הקולקציה להתנסות ומאוד התלהבתי ממנה. אריזות הקרטון יפיפיות, מדמות מרבל של עוגת שייש ומעוטרות. הנר יפיפה, מיכל הקרמים זכוכית דמויית צנצנת ריבה, והלק באריזה קלאסית בבקבוק האלגנטי יקשט כל שידהת איפור. על כולם שורה הריח הנהדר של השוקולאב, ניחו חשל אהבה. מאוד אהבתי את הקולקציה, מאוד יפה ונגישה, מתאימה כפינוק וגם כמתנה לעצמכם ולאהובים עליכם. 

ניתן להרכיב מארזי מתנה שונים בקופסאות יפיפיות.


פילינג גוף עשיר במיוחד עם חמאת קקאו
פילינג גוף יעשיר עם חמאת קקאו. מטהר ומחדש את תאי העור ללא צורך בקילוף מכני! הפילינג יסיר את תאי העור המתים, מבוסס על תערובת של חמאת קקאו ואבקת קקאו שעשירות בפוליפנולים, נוגדי חמצון חזקים, בוויטמינים , בקפאין ומינרלים חיוניים אשר יחד תורמים להתחדשות העור על ידי המרצת התאים ושומרים על חיוניותו. 59 ₪ לתכולת 160 גרם.

קרם גוף עם חמאת קקאו
מוצר משלים לפילינג גוף, לפינוק האולטימטיבי! בעל מרקם קליל המכיל חמאת קקאו, עם ניחוח CHOCOLOVE משכר. הנוסחה מבוססת על תערובת של חמאת קקאו ואבקת קקאו שעשירות בפוליפנולים, נוגדי חמצון חזקים, ובוויטמינים ומינרלים חיוניים. . מחיר 89 ₪ לתכולת 140 מ"ל.

סבון בצורת לב
סבון ממיס לבבות, לידיים ולגוף מגיע בקופסת שוקולדים מהודרת, מזכיר במראהו פרלין שוקולד גדול. עשיר בניחוח הממכר והמתוק של CHOCOLOVE. מועשר בחמאת קקאו ובשמני קוקוס ורוזמרין, העשירים בפוליפנולים, נוגדי חמצון חזקים, בוויטמינים ומינרלים חיוניים שיותירו את העור נקי, רענן ובריא. 24 ₪ לתכולת 50 גרם.


נר מבושם
לאווירה הרומנטית נר מבושם זה CHOCOLOVE. רק להניח את קופסת הפח והמהודרת במקום מרכזי ולתת לניחוח לחולל את הקסם שלו. מבוסס על שעווה טבעית ממקור צמחי אשר גם משפרת את איכות הלהבה ומגבירה את עוצמת הניחוח וגם ידידותית לסביבה. זמן בעירה כ- 12 שעות. מחיר 29 ₪.



ליפ באלם
לי באלם מועשר בחמאת קקאו, עם טעם CHOCOLOVE. מבוסס על חמאת הקקאו, בעלת מרקם קרמי, המרככת את העור ויוצרת על השפתיים שכבת לחות מגינה. שכבה זו עוזרת למנוע את ההשפעות של טמפרטורות נמוכות מאוד, נזקי השמש או החום במתחמים מקורים, אשר עלולות לייבש את השפתיים. 39 ₪ לתכולת 15 גרם.


לק לציפורניים
לק לציפורניים בהשראת CHOCOLOVE. מחיר 29 ₪ לתכולת 10 מ"ל.

פרטים נוספים ורכישה אונליין באתר המותג: קישור

רשימת חנויות: קישור







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה