30 בנובמבר 2016

"לחזור לגור עם אמא" סרט קולנוע - קומדיה צרפתית


לחזור לגור עם אמא פוסטר SB

יש משהו מטעה בשם הסרט "לחזור לגור עם אמא" "RETOUR CHEZ MA MЀRE" אם תשאלו אותי אבל ללא ספק זה חלק מסוד המשיכה הראשונית לראות אותו בתקופה זו שאנו שומעים ונחשפים לכך שבשל המצב בכלכלי בעולמי ישנו אילוץ לצעירים, בוגרים ולפעמים משפחות לחזור לגור עם ההורים.


אריק לאבן על התסריט והבימוי. בסרט הגיבורה סטפני, אשר איבדה את כל נכסיה נאלצת לחזור להתגורר עם אמה המקבלת אותה בזרועות פתוחות אולם לא מוכנה לשנות מאורחות חייה בעבורה. לא רק זאת אלא שהיא מחנכת אותה ומבקרת אותה ולא מתייחסת אליה כאל אישה בוגרת בת 40 - קרקע פוריה לקומדיה מצחיקה ללא ספק.

מפה לשם מתברר שיחסיה של סטפני מורכבים מאוד לא רק עם אמא אלה גם עם אחיה המגיעים אל ארוחה חגיגית שזימנה באם בטענה שהיא לכבוד הגיעה של סטפני "לבקר".





בימים שלפני הארוחה סטפני "מגלה" שאמא מבולבלת, שוכחת דברים, טועה לא אחת בדבריה ומחליטה שבשל גילה היא לוקה אולי במחלות הזקנה...

לנו הצופים ידוע מהו הסוד של האם, אולם ילדיה יגלו זאת בארוחה המשפחתית ומפה לשם מרקם היחסים בין כל בני הבית משתנה.



קומדיה דרמה מצחיקנ, מרגשת שתדבר אל לב כל אחד ואחד מאיתנו על יחסים במשפחה וגם על זוגיות.  לטעמי הגיבורה האמיתית היא האם, משחק נהדר ודיאלוגים מוצלחים, המימיקה, העמידה והרצינות התהומית שבה היא מדברת הם עיקר הצחוק בסרט.

סרט מצויין ללכת עם חברות, כזוג, או עם ילדים בוגרים. 

הסרט דובר צרפתית עם תרגום לעברית ואנגלית 





הסרט מוקרן בסינמטק תל אביב קולנוע כוכב רמת השרון ובבתי הקולנוע 
ברחבי הארץ









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה