19 בספטמבר 2016

YVES ROCHER - PLAISIRS NATURE איב רושה





איב רושה היא חברה צעירה יחסית, נוסדה ב 1959 שהתברגה חיש קל לשורה הראשונה של חברות איפור וטיפוח מן הטבע. אם פעם הצטרכנו לעבור דרך הדיוטי פרי או לבקש מחברים שיביאו איתם מנסיעה, עכשיו היא נגישה לנו בארץ, ובמחירים ממש טובים.


קולקציה חדשה עכשיו על המדפים Plaisirs Nature - שם שממש עושה חשק להתמרח. ובה מגוון מוצרי טיפוח לגוף בניחוחות עדינים ובמספר גדלים ומארזים. תמצאו בסדרה: ג'ל רחצה, שמן רחצה, ג'ל פילינג, תחליב גוף, פילינג גוף, חמאת גוף ואו דה דואלט לבישום. האריזות השקופות מבעדן נשקף גוון המוצרים מאוד מזמינות.




3 סדרות בקולקציה, לרוגע אנרגיה וערנות כשתשאפו את הניחוחות תבינו את השמות :)

הסדרה המרגיעה - מוצרים בניחוח זית ועלי הדרים, לבנדר ופטל שחור, לבנדר ועלי הדרים, פריחת תפוז ושקד.

הסדרה הממריצה - מוצרים בניחוח מנדרינה, לימון-בזיליקום, מנגו-כוסברה ומנטה-פטל

הסדרה החושנית - מוצרים  בניחוח קוקוס לצד מוצרים בניחוח וניל בורבון.




2 דברים ראשוניים חייבת לציין: האחד, תשכחו את הטעם - זה שאתם לא אוהבים לאכול מרכיב כלשהו, לא משליך שלא תיהנו להריח אותו. ומצד שני ללא ספק מה שאנחנו יכולים לאכול מהטבע, לגמרי מתאים לשים על העור במינון הנכון כמובן

אני מאוד אוהבת כוסברה, בבישול כמו גם בסלט, על העור לא הרחתי כוזברה, אבל התאהבתי לגמרי בסדרה הממריצה כי אני מאוד אוהבת הדרים, טעם וריח.

קוקוס לא חביב עלי בכלל - אבל בהרחה ראשונה של הבושם א.ד.ט בסדרה החושנית, ממש התאהבתי, ניחוח משכר.

הסדרה המרגיעה זה לגמרי קונסנזוס, ספא בבית.




באיב רושה בחרו עבורנו את המיטב שבטבע:  תמציות פרחים, עלים, גבעולים, שורשים וזרעים המטיבים עם עורנו במוצרים מבוססים רכיבים ממקור צמחי, ללא שמן מינרלי וללא פראבנים.

טוב לסביבה: נוסחאות מתכלות, צנצנות ובקבוקי פלסטיק מפלסטיק ממוחזר הניתנים למחזור.

המחירים נותנים פייט למותגים רבים, המוצרים לא יקרים, ויש גם מבצעים.

את המוצרים תוכלו למצוא בחנויות איב רושה ברחבי הארץ, ולמי שלא מגיעה לחנויות יש גם אתר אונליין ובו גם הנחות ומבצעים: קישור

טווח מחירים:ג'ל רחצה פילינג (שפופרת) 200 מ"ל – 19 ₪
שמן רחצה 200 מ"ל – 19 ₪
ג'ל רחצה 200 מ"ל – 12 ₪, ג'ל רחצה 400 מ"ל – 21 ₪
תחליב גוף 200 מ"ל – 21 ₪, תחליב גוף 390 מ"ל (כולל משאבה) – 29 ₪
או-דה טואלט 20 מ"ל – 29 ₪, או-דה טואלט 100 מ"ל – 49 ₪
פילינג גוף (צנצנת) 150 מ"ל – 39 ₪
חמאת גוף (צנצנת) – 39 ₪



2 תגובות:

  1. מוצרים נפלאים יש לאיב רושה, כבר רכשתי לא מעט מהחנות בקניון רחובות. מאוד אהבתי את שמן המונוי לגוף (ריח חזק של גרדניה מאוד מיוחד אחרי זמן מה הריח מתמתן) עושה פלאים לעור לח אחרי מקלחת. גם הסרום הכתום שלהם לפנים (ליפטינג סרום) לא רע ופילינג הגרגרים האוריינטלי לגוף (עם שמן ארגן, אריזה חומה) פשוט מעולה ומשאיר את העור רך וחלק במיוחד ! והשוס- האיפור שלהם- מסקרות מעולות, שפתונים יפים ודיי עמידים!

    השבמחק
    תשובות
    1. נפלאים זו הגדרה מושלמת, והמחירים והמבצעים עושים אותם עודש יותר משתלמים. האיפור על הכוונת - מסקרן מאוד, תודה על ההמלצה

      מחק